Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...
 Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...
 Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id

DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana
 

Focus Mk3 Wagon 1.0 Ecoboost

- - - - -
  • Please log in to reply
293 replies to this topic

#181
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Urmeza inca un drum de vreo 1200 km si s-au facut operatiunile de mai sus:
Revizie standard Ford + filtru de polen plus garantie Ford12 - 1015 RON

Mi-au zis ca placutele spate trebuie schimbate, dar pretul e ENORM pentru placute standard Ford - 480 RON. La altgrad placutele costa 150 RON, manopera e maxim 100 RON.
Asa ca am facut o programare la Altgrad pentru vineri, 330 RON placute premium plus manopera.

Asa ca masinuta ar trebui sa fie OK pentru inca un an.

#182
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Tocmai ajungem la 99.000
Urmeaza 100k...si inca 13k km pana cand putem pune ceasurile noi cu display-ul mare...si fara vibratii.

#183
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017

View PostdanX, on 09 ianuarie 2019 - 08:02, said:

Urmeza inca un drum de vreo 1200 km si s-au facut operatiunile de mai sus:
Revizie standard Ford + filtru de polen plus garantie Ford12 - 1015 RON

Mi-au zis ca placutele spate trebuie schimbate, dar pretul e ENORM pentru placute standard Ford - 480 RON. La altgrad placutele costa 150 RON, manopera e maxim 100 RON.
Asa ca am facut o programare la Altgrad pentru vineri, 330 RON placute premium plus manopera.

Asa ca masinuta ar trebui sa fie OK pentru inca un an.

Ce diferență este intre cele premium și cele standard. Au vreo garanție pentru un număr mai mare de km ?
Ce este garanția Ford12 ?

#184
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Diferenta e in bani, justificarea e propria paranoia/dementza.
Garantia Ford12 acopera urmatoarele:

Attached File  Screenshot from 2019-03-05 20-37-14.png   103.55K   61 downloads

#185
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,958
  • Înscris: 06.04.2007
Pistoane, segmenti nu?

Ai in vedere schimbul de distributie la 100000 cum vrea service-ul sau lasi cum zice dupa etis (200000 km parca )

#186
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Segmentul e piesa lubrifiata, ca doar aia e treaba lui.
Pe etis scrie 150.000 mile sau 10 ani.
Nici o reprezentanta pana acum nu mi-a cerut sa schimb distributia la 100.000km.

#187
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,958
  • Înscris: 06.04.2007
Buun, ai mei la Arad au mentionat ceva asa timid de 100000 km, dar nu i-am bagat in seama.
Cum te lauzi cu consumul?

#188
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
7.7 flat.
In conditiile in care vede zilnic undeva la vreo 35km minim, din astia jumate sunt autostrada, un sfert oras cu trafic normal si un sfert bara la bara.

Cum somnul ratiunii naste monstri, ma intreb oare daca as putea imbraca consola centrala si comenzile de la A/C in piele.

Edited by danX, 06 March 2019 - 19:47.


#189
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Wagonetta s-a facut mare...cu sase cifre!
Attached File  IMG_20190318_183323.jpg   161.52K   27 downloads
Attached File  IMG_20190318_183409.jpg   163.79K   26 downloads

Edited by danX, 18 March 2019 - 21:44.


#190
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
A inceput vanatoarea pentru un nou break in familie si natural prima alegere a fost Focus 4.
Am configurat un Wagon 1.5 EB automat STLine cu niste multe optiuni si am dat o raita pe la dealeri.
Cum nu stiu cum functioneaza cutia noua in 8 trepte si dupa fiasco-ul numit PowerShift am zis sa testez sa vad ce si cum.
Coincidenta face sa pot sa folosesc un Focus 4 1.5 Diesel automat pret de cateva zile, asa ca revin cu impresii.
Pana acum am vreo 300 km si am mixed feelings.

#191
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Am lasat impresiile sa se "aseze" peste noapte si iata un jurnal mai detaliat:
Subiectul: Focus 4 1.5 Ecoblue 120CP A8 Titanium Business.
Echipare foarte interesanta:
Faruri full led adaptive, senzori fata si spate, jante 17", parbriz, volan si scaune incalzite, tempomat adaptiv, lane keep assist, navigatie si Android Auto, plafon panoramic mobil, stopuri LED, camera marsarier, parcare automata.
Rulaj pana acum: cca 500 km - oras si extra urban

Exterior:
Masina arata bine in echipare Titanium, parere mea personala e ca arata mult mai bine in echipare ST-Line.
Farurile Full Led adaptive sunt excelente. Am mai mers mai multe mii de kilmetri un C-Class echipat cu full led adaptiv si pot spune ca sunt comparabile.
Bara fata se extinde multisor in fata capotei, fara senzorii fata sunt sanse bune sa fie atinsa de borduri.
Semnalizarile arata foarte bine pe fata si oglinzi, LED-urile se vad fain si cursiv. Pe spate insa, desi stopurile sunt LED, semnalizarile par sa aiba bec si se vad old school.
Proiectoarele de ceata sunt si ele cu halogen si arata ciudat aprinse, lumina galbena cu farurilea alea faine la cativa centimentri mai sus.

Interior:
In general bine inchegat, cu bord mai putin masiv decat la Focus 3, senzatia de spatiu e mai buna.
Ornamente gen "brushed aluminium" pe consola mediana, bord si usi calitatie si par greu zgariabile.
Foarte putin "piano black", deci magnet de amprente nu prea exista.
Consola mediana insa nu e fixata tocmai bine, se misca daca tragi usor de ea stanga - dreapta si are ceva greierasi.
Iluminat ambental cu tenta albastra, cu intensitate usor inconsistenta la nivelul suporturilor de pahare.  
Plastic moale pe bord SI pe fetele usilor (in sfarsit, fata de F3 care are plastic tare pe fetele de usi).
Totusi in partea de jos a bordului, in jurul comenzilor de clima plasticul e extra tare, chiar daca are o textura identica cu cel moale.
Volanul e imbracat in piele, e moale si butoanele sunt in sfarsit montate logic si utilizabil, fara sateliti amplasati aiurea.
Cotiera e reglabila pe lungime, ceea ce e bine, pentru ca in pozitia normala e amplasata destul de in spate.
Scaunele sunt partial imbracate in piele, foarte confortabile si reglajul lombar ajuta la drum lung.
Pozitia la volan insa e mai inalta decat la Focus 3 cu scaunul reglat in cea mai joasa pozitie.
Plafonul panoramic pare interesant la prima vedere, dar si cu "draperia" inchisa soarele te incinge bine si izolarea fonica nu e geniala.
Spatiul pentru cap la locurile din spate e limitat destul de mult de plafonul panoramic.
Portbagajul e semnificativ mai mare la hatch fata de Focus 3 si podeaua portbagajului e reglabila pe inaltime.
In pozitia cea mai de sus formeaza suprafata plana cu bancheta pliata.
Sistemul multimedia e bun, rapid si fara lag. Android Auto mai face mici fitze, dar se rezolva printr-o reconectare a telefonului.

Cum se conduce:
Motorul e un diesel normal entry level, nu are nimic special. Poate ca nu-mi place mie diesel-ul, inauntru e silentios, in exterior insa se aude destul de pregnant.
Cutia insa e EPICA: schimba lin in modul standard si rapid fara smuceli in modul sport. Varianta manuala nu mi se pare geniala, padelele sunt mici si senzatia e extrem de artificiala.
Rozeta pentru selectia modului de operare a cutiei insa e inspirata si feedbackul e bun cand o rotesti.
Tinuta de drum nu e nici o surpriza, e totusi ultima iteratie a celei mai agile compacte din industrie. Sta bine pe sosea, se aseaza excelent pe viraje.
Nu sunt fanul sistemelor autonome, dar lane keep assist si tempomatul adaptiv sunt excelente si pe autostrada si pe drumuri nationale.

O sa incerc si o tura in trafic serios, sa vedem cum se comporta.

Edited by danX, 04 May 2019 - 08:23.


#192
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,958
  • Înscris: 06.04.2007
Nu te uiti un pic sub ea la puntea spate, e rigida sau independenta ca la mk3?

Scaunul soferului, ma sperii de ce spui, pt ca la mk3.5 e oricum inalt chiar lasat max jos (si volanul nu se lasa in jos suficient de mult ) .
Nu am facut drive test (urmeaza) dar cat am stat in ea in showroom pozitia soferului mi s-a parut clar mai jos fata de mk3, cu pedalele mai bine pozitionate si volanul coboara ceva mai mult.
Si ce am mai vazut pe iutub spuneau ca nu mai stai asa sus ca in mk3.
Interesant...sper tare sa te inseli :))


#193
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Punte rigida e doar pa hatch 1.0EB. In rest toate au punte independent.

Cat despre scaun, poate si faptul ca e electric influenteaza pozitia la volan.

Azi mi-au dat o gherla farurile adaptive, a aparut un mesaj "Check adaptive headlights, see owner's manual" dar ele au mers fara probleme.

Poate senzatia de pozitie la volan mai e si data de masivitate a bordului, care dispare la Mk4. La Mk3 pare ca stai IN masina, la Mk4 mai degraba stai PE masina.

Si apropos de bord, are un greier in partea dreapta si e prins prost, se misca putin daca impingi de el.

#194
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Sunt curios de unde ai informatia asta. Motorul diesel de 1.5 vine cu suspensie rigida, doar 1.5 Ecoboost si 2.0 TDCI pana anul acesta venind cu suspensia multilink (de anul acesta nici benzinarul de 1.5 nu o mai are). Nu vorbesc daca iti iei CCD-ul, atunci ai independenta.

#195
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Edi, ai dreptate. La tinuta de drum nu se simte, nu da din fund cum faceau alte semirigide mai demult.

#196
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008
Pozitia la volan e aproximativ ca si in MK3. In mod clar nu se sta mai jos cum au zis unii jurnalisti. As putea zice ca si DanX ca parca stai putin mai bine in MK3. La o prima impresie interiorul pare mai de calitate (fete usi, bord). Eu am apasat din greseala pe la aeratoarele dinspre parbriz pe acolo pe unde se imbina parbrizul cu bordul si efectiv bordul misca tare. Oricum au rezolvat problema cu spatiul interior ceea ce este de bine.

#197
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006
Mie mi s-a parut ca stai prea sus in ea raportat la bord / cat se ridica volanul. Cu scaunul dat la minim in jos atingeam cu genunchiul in volan cand ridicam piciorul sa apas ambreiajul.

#198
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

View Postcloschkutza, on 06 mai 2019 - 11:25, said:

Mie mi s-a parut ca stai prea sus in ea raportat la bord / cat se ridica volanul. Cu scaunul dat la minim in jos atingeam cu genunchiul in volan cand ridicam piciorul sa apas ambreiajul.
Cred ca depinde de dimensiunile fiecaruia.
A disparut insa senzatia aia ca intri IN masina. Senzatia e ca stai PE masina.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate