Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Necesar apa pentru porumb si ceapa

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
canabysxxl

canabysxxl

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 19.04.2017
Buna ziua
Sunt student in ultimul an la inginerie electrica si trebuie sa fac o licenta cu tema: sistem inteligent de irigare.
Am nevoie sa stiu necesarul de apa pentru o cultura de 5ha de porumb si 1ha de ceapa, pentru ca mai departe sami calculez marimea rezervorului, dimensionarea pompelor etc.
Daca ma poate ajuta cineva cu un grafic; de exemplu cata apa imi trebuie la 5ha de porumb pe zi si in ce moment al zilei se face udarea/de cate ori pe saptamana...
Va multumesc.
P.S. irigarea o voi face prin picurare

Edited by canabysxxl, 19 April 2017 - 14:42.


#2
masni

masni

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 765
  • Înscris: 25.10.2010
sistemul inteligent de care spui ar trebui sa contina senzori de umiditate dat fiind ca avem o cultura in aer liber,de aici si relativitatea unui consum de apa care va fii corelat cu natura si zona de amplasare.acum sincer la porumb sa irigi 5 ha prin picurare ,nu ca e imposibil dar costurile de irigat vor fii enorme.nu mai spun ca furtunele de irigat prin picurare au garantie 3 ani,se colmateaza orificiile foarte des.iar la ceapa as putea spune ca e o vorba din batrani,sa nu o uzi" ca altfel se cloceste,sincer nu face o tema de dragul temei.fa ceva realist.practic.mai gandeste si spor sa ai la toate.

#3