Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Izolatie placa de beton -pod
#19
Posted 19 April 2017 - 15:36
nu este mai bine sa tapetez tavanul ,ma gandesc ca intre placa si ... ce voi pune creez condens
|
#20
Posted 19 April 2017 - 15:58
Situatia sta exxact invers... Condensul se formeaza pe suprafetele reci.
Izolatia in casa rezulta ca placa va fi expusa direct frigului si va fi rece. Astfel toti vaporii vor trece prin izolatie si vor condensa pe placa de beton in interiorul casei daca nu vei folosi o folie anticondens bineinteles. Daca izolatia este in pod atunci tavanul va fi cald(incalzit de caldura din casa) Este exact aceeasi situatie ca la peretii exteriori. Si peretii se izoleaza tot pe afara se termoizoleaza din acelasi motiv. Daca cantitatea de termoizolatie este insuficienta atunci umiditatea va condensa in interiorul peretelui/placii de beton. Edited by -Jinx-, 19 April 2017 - 16:02. |
#21
Posted 19 April 2017 - 16:02
unbrutus, on 19 aprilie 2017 - 12:48, said:
Izolatia acoperisului e documentata pe multe site-uri, si pe aici pe forum, e solutia mult mai buna decat izolarea placii de la pod. Trebuie o izolatie de minim 30cm, vata plus polistiren plus folie, cu cat mai groasa cu atat mai bine. Izolarea placii va deveni inutila probabil. |
#22
Posted 19 April 2017 - 16:08
@myshyk
Este incorect spus minim. Minim pentru prevenirea condensarii vaporilor in structura e undeva la 7 cm pentru un perete de caramida in zona Constanta din ce tin minte din calculele pe www.U-Wert.net ..pentru un perete de beton banuiesc ca e undeva la 9-10. Cum placa e tot un perete doar ca dispus orizontal... Este destul de usor de simulat in u-wert doar ca nu am timp acum. Minimul ca sa se respecte standardele de izolatie actuale prevazute pentru casele noi(si pe care nu le respecta nimeni) este i tr-adevar undeva la 30-40cm pe tavan si 15-20cm pe peretii in exteriori in conjunctie cu tamplarie cu Uf mai mic decat 1 Edited by -Jinx-, 19 April 2017 - 16:13. |
#23
Posted 19 April 2017 - 16:55
Si eu ma aflu in situatia initiatorului. Am preferat sa astern 10 cm de vata minerala intre grinzi de 10 si OSB de 18mm peste grinzi. La distanta de 40cm intre grinzi OSB de 18mm nu flambeaza si poti calca fara grija. La distanta de peste 50cm intre grinzi osb de 18 flambeaza. Mi se pare importanta izolarea placii de beton pentru a nu pierde caldura din camera inspre podul neincalzit - fie el si izolat.
Intre capriori (sub astereala) voi pune 20cm de vata prinsa intre profilele de rigips si capriori. Deocamdata am pus primul rand de 10cm si jumatate din al 2lea rand. Legat de sapa vs osb, pt a face podul circulabil am preferat osb, intrucat e mai curat si am putut face totul singur in limita fondurilor si a timpului disponibil. Pt a-l putea cara in mansarda am taiat osb in 4. |
#24
Posted 19 April 2017 - 18:04
Dovada ca 5 cm de polistiren sunt insuficienti:
Screenshot_20170419-190225.png 103.13K 212 downloads |
#25
Posted 19 April 2017 - 19:15
-Jinx-, on 19 aprilie 2017 - 13:17, said:
Ai uitat un aspect din ecuatie...o incapere NEINCALZITA. Si da...lasa tu geamul deschis intr-o camera in timpul iernii si dupa 3 ore sa imi zici ce temperatura ai in camera daca ai caloriferul inchis. Iti zic eu...exact cea de afara. Poate inca un grad doua in plus cat timp vor mai degaja peretii caldura. Dupa 24 de ore garantat vei avea temperatura de afara pentru ca pe geamul ala deschis se face schimbul complet al aerului din incapere cu cel rece de afara. Gandeste inainte sa postezi In pod nu depozitezi muraturi...in pod depozitezi chestii care nu sunt sensibile la temperatura Izolatia acoperisului e recomandata cand faci o mansarda incalzita....nu un pod ventilat. Daca podul nu este ventilat vei avea condens i mucegai Ventilatia e una si a reduce podul la un spatiu deschis cum vrei tu, e distanta mare... gandeste inainte... cum ziceai tu acolo. Izolatia acoperisului e recomandata atunci cand vrei sa nu arunci cu banii pe geam. Adica in toate cazurile. Condens si mucegai unde? Cine spune sa nu il ventilezi? Dormitoarele, bucataria, nu le ventilezi ca sa nu faca condens si mucegai? inainte sa postezi... cum ziceai tu acolo... -Jinx-, on 19 aprilie 2017 - 15:11, said:
5 cm este insuficient.... Solutia in sine e buna ...se poate folosi expandat de densitate mare EPS 200- EPS 100 , dar neaparat in grosim8 de la 20cm in sus Daca nu circuli frecvent prin pod solutia cu caroiaj de lemn umplut cu vata bazaltica e mai ieftina domnfane, on 19 aprilie 2017 - 15:36, said:
nu este mai bine sa tapetez tavanul ,ma gandesc ca intre placa si ... ce voi pune creez condens -Jinx-, on 19 aprilie 2017 - 15:58, said:
Daca izolatia este in pod atunci tavanul va fi cald(incalzit de caldura din casa) -Jinx-, on 19 aprilie 2017 - 15:58, said:
Si peretii se izoleaza tot pe afara se termoizoleaza din acelasi motiv. |
#26
Posted 19 April 2017 - 19:32
#27
Posted 19 April 2017 - 19:33
Esti pe afara complet.
Caldura absorbuta de placa din casa si radiata in pod nu face podul o camera incalzita....e penibil ce zici. Dormitoarele si bucataria o ventilezi manual(si de multe ori insuficient) deschizand geamul. In pod ventilatia este permanenta de obicei cu o deschidere in zona sageacului si alta in zona coamei Izolatia acoperisului e culmea mai costisitoare pentru ca o parte din caldura din casa va fi pierduta in pod in loc sa o pastrezi in casa unde ai nevoie de ea. Din nou...ASTA NU FACE PODUL O CAMERA INCALZITA!!! Daca ar fi cum zici tu inseamna ca tu poti sa te debransezi de la caldura la apartament pentru ca vei fi incalzit de caldura data de vecini. Ce viata sa dai podului....podul nu e mansarda locuibila...podul e spatiu de depozitare. Daca ai sti sa citesti ai vedea ca am spus ca SE POATE FOLOSI si EPS de densitate mare si costa mai putin decat daca ar folosi extrudat. Cu 5 cm...esti atat de inrait incat nici nu ai vazut calculul termic din postul anterior care arata ca cu 5 cm se formeaza condens in/pe tavan in casa. Nu ma intereseaza cat este de multumit... Calculele arat clar ca nu e o situatie propice pentru constructie. Cat despre faptuo ca am adaugat"se termoizoleaza" din greseala prin copy/paste...bravo...m-ai prins...poti sa fii mandru de tine. Edited by -Jinx-, 19 April 2017 - 19:37. |
#28
Posted 19 April 2017 - 19:45
-Jinx-, on 19 aprilie 2017 - 16:08, said:
Minimul ca sa se respecte standardele de izolatie actuale prevazute pentru casele noi(si pe care nu le respecta nimeni) este i tr-adevar undeva la 30-40cm pe tavan si 15-20cm pe peretii in exteriori in conjunctie cu tamplarie cu Uf mai mic decat 1 -Jinx-, on 19 aprilie 2017 - 18:04, said:
Stimabile... ai pus acolo 50mm EPS, si ti s-a atras deja atentia ca omul a pus 50mm de XPS... -Jinx-, on 19 aprilie 2017 - 19:33, said:
Cu 5 cm...esti atat de inrait incat nici nu ai vazut calculul termic din postul anterior care arata ca cu 5 cm se formeaza condens in/pe tavan in casa. Nu ma intereseaza cat este de multumit... Calculele arat clar ca nu e o situatie propice pentru constructie. Esti atat de inrait incat nu ai vazut ca omul a zis ca a pus 5cm de extrudat, nu de expandat cum tot incerci tu sa ne bagi pe gat inclusiv cu calculele de pe site ul ala Nu te intereseaza cat e de multumit ? Dar ce anume? Ai o satisfactie sa jignesti pe altii pe forumuri si atat? Ce calcule??? Nu stii nimic despre respectivul, nici macar in ce zona se afla, poate e in Australia... nu a precizat tara, zona etc. -Jinx-, on 19 aprilie 2017 - 19:33, said:
Daca ar fi cum zici tu inseamna ca tu poti sa te debransezi de la caldura la apartament pentru ca vei fi incalzit de caldura data de vecini. Cunosc cateva cazuri. |
|
#29
Posted 19 April 2017 - 20:05
Dumnezeule doamne...ce importanta are daca e XPS sau EPS. Lamda e aproximativ acelasi 0.35 W/mK
Ca sa iti dovedesc ca vorbesti aiurea iti fac simulare cu XPS acum In plus suntem pe un site din romania unde discutam despre o casa din romania...asa ca am presupus ca respectivul este...ai ghicit...DIN ROMANIA Un apartament este incalzit pe 3-5 laturi ...un pod NU!!! Cum raspunzi la faptul ca "se doreste sa se tina caldura IN CASA nu sa o lasam sa se transfere in pod" ? Poftim...am simulat inclusiv adezivul dintre XPS si placa si sapa de peste extrudat...rezultatul este acelasi...si nu este unul bun. Screenshot_20170419-210357.png 96.42K 110 downloads Edited by -Jinx-, 19 April 2017 - 19:59. |
#30
Posted 19 April 2017 - 20:33
La mine este planseu cu goluri. Sus este doar podul neizolat si acoperit cu tigla. Stau la bloc construit in '55. Am apelat la o firma care mi-a turnat spuma 8cm care s-a intarit ca betonul. Apoi pentruca trebuia sa dau "servitute" am turnat o sapa de 5cm de beton cu plasa de sarma cu ochiuri de 5cm.
Efectul....cu camera de termoviziune, in toiul iernii, planseul meu (in pod) era mai rece cu 8ºC fata de al vecinilor care nu au dorit sa izoleze. detalii https://termopol.ro/date-tehnice/ |
#31
Posted 19 April 2017 - 21:44
@jinx nu merita sa iti bati capul cu umbrutus...unii oameni "nu pricepe"
@umbrutus lasa-te de dat sfaturi in materie de termoizolatii pentru ca nu ai habar de ce vorbesti...se izoleaza podul (sub astereala, intre capriori) doar in cazul in care spatiul respectiv se va amenaja ca si spatiu de locuit (mansarda) si va fi incalzit corespunzator ...altfel orice izolatie sub astereala sunt bani aruncati. Mai jos un pic (daca ai rabdarea si intelepciuna sa citesti) vei gasi si raspunsul argumentat la afirmatia ca 5 cm de termoizolant este insuficient...ca este multumit omul...cred ca si eu...5 cm e mai bine decat nimic @pentru initiator..un exemplu de termoizolatie cu bariera de vapori, 30 cm de vata si caroiaj de lemn gasesti pe topic la subsemantul...aici @all: exista un normativ C107-2005 CALCULULTERMOTEHNIC AL ELEMENTELOR DE CONSTRUCȚIE ALE CLĂDIRILOR in care se prezinta rezistenta minima pentru Plansee peste ultimul nivel, sub terase sau poduri de 5,00 [m2K/W]. Aici in aceste poze este facuta o simulare cu ce am realizat eu la mine acasa (30 cm de vata) 1.JPG 145.07K 125 downloads 2.JPG 166.55K 105 downloads Iar aici este minimul de izolatie pentru a ne incadra in prevederile normativului...am subliniat minimul pentru ca pentru casa mea eu personal nu voi alege solutii minimale...nu stiu voi ce aveti de gand.... 3.JPG 151.59K 118 downloads 4.JPG 161.02K 79 downloads PS: Uite aici o varianta cu EPS si OSB deasupra... Daca te apuci de citit cateva jurnale vei descoperi alte cateva topicuri "interesante" |
#32
Posted 20 April 2017 - 07:37
voi folositi un program, eu m-am jucat in scoala cu calculatorul stintific...
dupa ce calculezi o zi la tampeniile astea nu-ti mai arde de bla bla, inveti fenomenul, dimensionezi corect si pe urma verifici prin calcul. @unbrutus ori ai reavointa si cauti flame, ori nu sti despre ce se vorbeste. |
#33
Posted 20 April 2017 - 08:46
probabil ca face parte din categoria habarnistilor care se dau si interesanti pe deasupra....tu ce nu intelegi ca omul ala e multumit cu 5 cm de XPS deasupra?
Doar de dragul calcului mai pun 2 imagini cu simularea facuta cu XPS de 5 cm...se poate observa o rezistenta caracaterista a straturilor de 1.75 vs 5 cat e minimum dat de normativ... 1.JPG 142.06K 63 downloads 2.JPG 164.74K 49 downloads |
|
#34
Posted 20 April 2017 - 08:51
daca pierderea de caldura este suportabila si nu are condens nu vad unde e problema?
|
#35
Posted 20 April 2017 - 10:13
La temperaturi sub -15 grade apare condens in functie de umiditatea relativa din casa.
La -15 grade ma indoiesc ca ventileaza cineva casa natural in masura in care trebuie , prin urmare si umiditatea relativa este mare Edited by -Jinx-, 20 April 2017 - 10:17. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users