Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

"un pranz la blender"

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
c0szu

c0szu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 11.08.2015
Salutare!Sunt elev in clasa a zecea si invat "dupa-amiaza".Am pus in ghilimele fiindca am un program intre cel de dimineata si cel de dupa-amiaza,avand zile in care intru la 8,9,10,11,deci daca e sa ma gandesc e un fel de program de dimineata.In fine,ideea acestui subiect este ca sar peste masa de pranz si o inlocuiesc cu multe prostii gasite pe rafturile magazinelor(cornuri cu ciocolata,biscuiti,etc).Mi-am dat seama ca gresesc si vreau sa schimb ceva.Initial m-am gandit sa-mi iau un sandvis cu un piept de pui sau ceva,insa mai iau in considerare si ideea unui shake cu fructe,legume,fulgi de ovaz sau ceva insa nu gasesc nici o reteta,decat cele pentru slabit.Stiu ca nu poate inlocui un shake o masa,insa poate inlocui un corn de exemplu,ideea e ca vreau sa fie ceva nu imi mai fie foame timp de vreo doua ore.Stiti reo reteta sau aveti vreun sfat?

#2
EXIT

EXIT

    Immortal

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,094
  • Înscris: 17.01.2006
In functie de ce pui in el, un shake poate inlocui mancarea de pranz. Ovazul e o optiune buna si l-ai putea amesteca cu banane si multa apa.

#3
cataspo

cataspo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,045
  • Înscris: 29.01.2017
Peste afumat. Cu ceapa roșie tăiată julien.

#4
AndyM

AndyM