Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...
 

Omologare geamuri

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
Alexcapran98

Alexcapran98

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 12.04.2017
Va salut. Vreau sa imi pun folie pe geamurile din spate + luneta.. as dori sa stiu daca trebuiesc omologate, daca da unde pot face asta? Sunt incepator abia mi-am luat permisul si nu stiu prea multe . Va mulțumesc!

#2
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,380
  • Înscris: 02.06.2005
Costa de la 200 de lei cu tot cu omologare. Daca nu esti expert in aplicarea foliei te sfatuiesc sa nu te bagi ca iese o porcarie. Altel gasesti folie "omologata" si "omologari" separat.

#3
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Permisul nu are legatura cu Tunning-ul masinii (poti sa ai masina si fara carnet, ca orice obiect, ca telefon (fara a fi necesara o cartela sim), un tv (fara a fi necesar un abonament de cablu sau satelit)).

Legat de intrebarea ta: orice nu e din fabrica si modifica masina (in sensul ca difera la specificatiile oficiale) trebuie omologat la RAR.

Am gasit asta la RAR. Eventual da un telefon si vezi exact.

#4
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015