Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Batai in volan
Last Updated: Apr 19 2017 14:36, Started by
geopsi
, Apr 17 2017 22:12
·
0
#19
Posted 18 April 2017 - 08:48
Aceleasi semnalmente au avut la mine anvelope Debica ,ce au stat o iarna in pauza.La revenire pe masina,la peste 100km/h trepida tot bordul.
Am fost la toate service-le din oras si toti au spus ca trebuie schimbate,ba amortizoare,ba bara de torsiune....In final am ajuns la un pusti,la o vulcanizare obscura,pt o verificare a echilibrarii.Cand a auzit povestea mea,pustiul ,mi-a imprumutat 2 roti si m-a pus sa fac o tura.Disparuse orice vibratie.La o examinare atenta pe masina de echilibrat(fara aparatoare) pustiul a observat ca,pe centrul benzii de rulare era cate o [ cocoasa ] pe fiecare anvelopa,nu mai inalta de 5mm.Am schimbat anvelopele,chiar cu cele mai ieftine(Tigar) si am cu ele 70k km pana acum fara probleme. |
#20
Posted 18 April 2017 - 08:51
Baxon, on 18 aprilie 2017 - 08:35, said:
Asta mi se pare o aiureala maxima ! Odata fixata si umflata , anvelopa nu se mai roteste pe janta deci chestia cu " asezatul " mai bne dupa cateva sute de km este exclusa .Ar fi la fel cu o anvelopa sh montata pe o noua janta si o alta masina - pe bune ?! Is curios de unde stiti chestiile astea ? Ceva sursa , teste sau doar presupuneri ?! P.S. Ar fi ceva adevarat in cazul unei verificari daca anvelopa are defecte din fabrica , altfel nu prea . Am vazut si am tot explicat, pe diverse topicuri multora, cam care-i treaba cu vibratiile/trepidatiile din volan, de-am obosit. Asa ca m-am hotarat sa creez acest topic nou, pe care sa-l poata citi si sa se poata informa toti cei interesati de aceasta problema. Multi vin si argumenteaza cu ... "am echilibrat rotile si totusi nu inteleg de trepideaza/vibreaza masina"! Asa ca eu vin cu urmatoarea intrebare: hai nu pe bune?! Cat de sigur esti tu ca aia ti-au echilibrat rotile???? Cum ai verificat de esti asa sigur?! Cum se echilibreaza corect rotile: 1. Se curata jentile de praf/mizerie; 2. Se urca roata pe masina de echilibrat, unde lucratorul trebuie sa masoare R-ul jentii si J-ul acesteia, apoi sa introduca valorile corecte in masina de echilibrat. Acestea pot fi observate pe display-ul masinii de echilibrat si eventual corectat lucratorul, daca se observa vre-o greseala; 3. plumbul vechi trebuie inlaturat de pe janta, in totalitate, daca nu s-a inlaturat atunci cand roata a fost curatata; 4. Se coboara protectia rotii, moment in care, de regula masina incepe sa invarta roata. Aceasta/roata trebuie invartita de masina si oprita de aceasta fara ajutor uman. Se accepta uneori, dupa afisarea valorilor greutatilor ce urmeaza a fi puse pe janta, oprirea manuala a rotii; 5. Se instaleaza greutatea de plumb, la exterior, apoi roata trebuie invartita de masina din nou. Nu se pun greutatile la exterior si la interior dupa o singura invartire!!!! 6. Dupa ce masina de echilibrat a invartit roata din nou, se pune greutatea indicata, la interior. Daca pe ecranul masinii apare o alta valoare in afara de 0 la exterior, NU TREBUIE MONTATA GREUTATEA LA INTERIOR! 7. Dupa ce s-a instalat plumbul si la interiorul jentii, masina trebuie sa mai invarta roata odata. Daca apar valorile de 0(interior) cu 0(exterior), se trece la ultima verificare; 8. Se slabeste janta de pe axul masinii de echilibrat, apoi se invarte roata pe axul in pozitie fixa, se fixeaza roata in aceasta noua pozitie pe axul masinii de echilibrat si se actioneaza din nou invartirea rotii de catre masina de echilibrat. Daca si dupa aceasta ultima verificare, masina indica valorile 0 cu 0, atunci se poate considera roata echilibrata! Pe timpul tuturor operatiunilor de invartire/rotire a rotii aflate in masina de echilibrat, se observa roata miscandu-se sus/jos si/sau stanga/dreapta, fie janta este deformata si trebuie verificata, fie anvelopa este deformata. Orice argumentatie de genul: masina isi misca axul sus/jos pentru a verifica echilibrarea rotii, e o abureala. Fie masina e defecta, fie lucratorul a observat faptul ca roata/anvelopa e praf, dar vrea sa va ia banii pe echilibrat. De cele mai multe ori, lucratorul vrea sa va ia banii pe echilibrat, chiar daca el e perfect constient ca anvelopa e praf. De altfel, din punctul lui de vedere si al masinii de echilibrat, el a echilibrat poate, la perfectie, roata, insa cum anvelopa e deformata, probleme dvs nu vor disparea. Orice lipsa a vre-unui punct din algoritmul descris de mine mai sus, va duce la o echilibrare defectuoasa a rotilor, ce se va solda cu interminabilele virbatii/trepidatii la viteze de pesta 110kmh (in functie de j-ul jentii). Cu cat j-ul jentii e mai mare, cu atat viteza de la care se vor simti aceste trepidatii va fi mai mare. Argumentul: "Mi-am luat anvelope noi si le-am echilibrat" nu-i valabil din urmatoarele puncte de vedere: 1. de regula, anvelopele noi nu se echilibreaza decat dupa ce au fost rulate cel putin 500km; 2. anvelopele au stat prin depozite, o bucata buna de timp, sau pur si simplu au defecte de fabricatie, astfel ca pot fi gata deformate, chiar daca-s "de firma"! Nota: am pornit de la premisa ca masina de echilibrat functioneaza corect/normal, iar lucratorul care o deserveste stie asta. Se poate intampla ca lucratorul sa fie ferm constient ca masina de echilibrat e praf, dar ... din dorinta patronului de a face bani ... s-o foloseasca cu rezultate negative pentru client. Edited by jericho, 18 April 2017 - 08:53. |
#21
Posted 18 April 2017 - 09:03
Ca sa clarific, jantele de 15 de aliaj, originale, anvelopele goodyear efficientgrip 195/65/15. Tot anvelope din astea am si eu la skoda mea si par ft ft bune.
Ma gandeam sa ma duc azi la senata sa le platesc un echilibrat dar sa ii rog sa verifice mai intai, nu sa scoata plumbii. Daca le da corecta echilibrarea si pe masina lor probabil este altceva, nu? App, de mers merge foarte bine cu masina, nu da in nimic in afara de acceleratie (in care da tare) . |
#22
Posted 18 April 2017 - 09:05
De aceea se recomanda 2 seturi de roti.
Vara-iarna. Tot la 6 luni sa schimbi cauciucul pe geanta, se creeaza soc in cauciuc. |
#23
Posted 18 April 2017 - 09:25
jericho, on 18 aprilie 2017 - 08:51, said:
citez de pe alt forum, "problema" e super cunsocuta bla bla blaaaa ... Eu nu stiu unde va faceti voi echilibrarile la roti insa etapele premergatoare sunt absolut necesare ca nu e totuna sa ai janta pe interior plina de noroi uscat si la prima groapa acesta sa zboare ... nici nu am sugerat asta !! |
#24
Posted 18 April 2017 - 09:31
Baxon, on 18 aprilie 2017 - 09:25, said:
Dupa o echilibrare facuta corect , tot mai e necesar o reechilibrare dupa cateva sute de km ? NU ! Eu nu stiu unde va faceti voi echilibrarile la roti insa etapele premergatoare sunt absolut necesare ca nu e totuna sa ai janta pe interior plina de noroi uscat si la prima groapa acesta sa zboare ... nici nu am sugerat asta !! |
#25
Posted 18 April 2017 - 09:37
jericho, on 18 aprilie 2017 - 09:31, said:
ok, mie mi s-a intamplat la un set de cauciucuri noi si s-a rezolvat cu o echilibrare... tu poti sa-ti dai cu parerea pe-aici cat vrei, eu iti spun din experienta proprie. Din experienta mea iti zic ca nu am intampinat asemenea probleme niciodata ; oricum am un singur set de jante de aliaj si doua seturi de anvelope , vara si iarna , insa nu de firma lu' peste, made in china sau kkturi de 129,99 lei la oferta ... |
#26
Posted 18 April 2017 - 09:39
Baxon, on 18 aprilie 2017 - 09:37, said:
Cauciucuri noi de alea ieftine , te cred ! Din experienta mea iti zic ca nu am intampinat asemenea probleme niciodata ; oricum am un singur set de jante de aliaj si doua seturi de anvelope , vara si iarna , insa nu de firma lu' peste, made in china sau kkturi de 129,99 lei la oferta ... |
#27
Posted 18 April 2017 - 09:41
#28
Posted 18 April 2017 - 09:43
asta incerc sa spun, "problema" se poate manifesta sau nu, ideea e ca daca se manifesta, la un set de cauciucuri noi, primul lucru e sa se incerce inca o data echilibrarea
|
|
#29
Posted 18 April 2017 - 09:45
jericho, on 18 aprilie 2017 - 09:43, said:
asta incerc sa spun, "problema" se poate manifesta sau nu, ideea e ca daca se manifesta, la un set de cauciucuri noi, primul lucru e sa se incerce inca o data echilibrarea Inainte ziceai ca asa trebuie in toate cazurile ... |
#30
Posted 18 April 2017 - 09:46
Dacă jantele și anvelopele n-au defecte, echilibrare proastă.
|
#31
Posted 18 April 2017 - 09:48
#32
Posted 18 April 2017 - 10:30
#33
Posted 18 April 2017 - 10:56
Nu pot face poze acum;oricum,peste asteptarile mele.Fiind montate pe jante late(5,5) s-au uzat mai mult catre exteriorul benzii de rulare,in situatia in care sunt montate pe o buburuza cu roti de 13 inch...
Asta a fost si motivul pt care am luat cele mai ieftine gume;nu vroiam ca pretul acestora sa-l depaseasca pe al masinii... Edited by gcom61, 18 April 2017 - 10:57. |
|
#35
Posted 18 April 2017 - 13:42
am avut mai de mult problema cu prezoanele dar asta se manifesta si la viteza mica. In cazul de fata sub ~100km/h nu se simte nimic. oricum ma duc pe la 5 sa vad ce reusesc sa fac.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users