Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Batai in volan
Last Updated: Apr 19 2017 14:36, Started by
geopsi
, Apr 17 2017 22:12
·
0
#1
Posted 17 April 2017 - 22:12
Salut, in cauza este o octavia de 1.6 aprox 76000 km. De curand am luat anvelope de vara noi(goodyear efficient grip) si le-am montat pe masina. Am observat ca pe la 120-140km/h apare o bataie in volan, parca putin si in scaun. Anvelopele au fost echilibrate bine (teoretic) cand au fost puse dar prietena a constatat bataile apoi azi vazui si eu. Poate sa fi fost si altceva sau sa ma duc sa echilibrez iar rotile in alta parte? E ciudat ca daca accelerez brusc pana la viteza aia nu pare sa se simta, trebuie sa mentin putin viteza sau sa las in frana d motor lent ca sa apara.... chestia e ca miercuri trebuie sa si plecam la ceva km in afara orasului si si incerc sa imi fac o idee cat d sigur este. Maine as face o reechilibrare dar parca canf ma uit la vulcanizarile astea....
|
#2
Posted 17 April 2017 - 22:20
Nu cumva o fi vre-un suport de la motor uzat ?? Multi or sa spuna '' ce are sula cu prefectura '' , dar daca motorul are vibratii necontrolate , se pot transmite peste tot , mai ales ca spui si de scaun .
|
#3
Posted 17 April 2017 - 22:31
geopsi, on 17 aprilie 2017 - 22:12, said:
Salut, in cauza este o octavia de 1.6 aprox 76000 km. De curand am luat anvelope de vara noi(goodyear efficient grip) si le-am montat pe masina. Am observat ca pe la 120-140km/h apare o bataie in volan, parca putin si in scaun. Anvelopele au fost echilibrate bine (teoretic) cand au fost puse dar prietena a constatat bataile apoi azi vazui si eu. Poate sa fi fost si altceva sau sa ma duc sa echilibrez iar rotile in alta parte? E ciudat ca daca accelerez brusc pana la viteza aia nu pare sa se simta, trebuie sa mentin putin viteza sau sa las in frana d motor lent ca sa apara.... chestia e ca miercuri trebuie sa si plecam la ceva km in afara orasului si si incerc sa imi fac o idee cat d sigur este. Maine as face o reechilibrare dar parca canf ma uit la vulcanizarile astea.... mai exista si varianta anvelopelor defecte din fabrica. Sirmele din ele rupte sau sa aiba bolfa, da la partea cu sirmele rupte is mai multe simptome Edited by turbocompresor, 17 April 2017 - 22:33. |
#4
Posted 17 April 2017 - 23:02
#5
Posted 17 April 2017 - 23:15
Pai daca face dupa ce ai schimbat rotile ti-ai raspuns singur la intrebare. Sfatul meu, du masina la un service mai serios care iti da garantie, eu m-am lecuit de vulcanizari dastea de la coltu' strazii unde habar nu au pe ce lume traiesc.
|
#6
Posted 17 April 2017 - 23:18
Echilibrarea teoretic buna poate sa nu fie buna deloc. Am trecut si eu prin asta si m-am dus inapoi la cei care mi-au montat anvelopelele.
Au luat toate rotile la reechilibrat, iar doua dintre ele le-au desfacut si montat anvelopa pe janta in alta pozitie. |
#7
Posted 18 April 2017 - 06:32
Daca ai fi luat Tigaruri sau alte petarde d-astea ieftine, "asa face toate"... sunt de slaba calitate. Dar tu ai luat ceva bun... Vaz ca esti din craiova... la "clinica" aia din apropiere de metro ai fost?
Edited by _R_A_D_U, 18 April 2017 - 06:33. |
#8
Posted 18 April 2017 - 06:43
Am patit si eu .A sarit un plumb de echilibrare. A ramas doar tabla aia care il tine pe janta. Valabil la jante de tabla. La aliaj sunt plumbi lipiti.
|
#9
Posted 18 April 2017 - 07:53
#10
Posted 18 April 2017 - 08:09
la orice set de anvelope noi trebuie refacuta echilibrarea dupa cateva sute de km
|
|
#11
Posted 18 April 2017 - 08:16
#12
Posted 18 April 2017 - 08:28
pentru ca abia dupa 2-300 de km cauciucurile noi se vor aseza cum trebuie, atat pe asfalt cat si pe janta
cauciucurile noi pot avea mici diferente de greutate Edited by jericho, 18 April 2017 - 08:32. |
#13
Posted 18 April 2017 - 08:30
#14
Posted 18 April 2017 - 08:35
Asta mi se pare o aiureala maxima ! Odata fixata si umflata , anvelopa nu se mai roteste pe janta deci chestia cu " asezatul " mai bne dupa cateva sute de km este exclusa .Ar fi la fel cu o anvelopa sh montata pe o noua janta si o alta masina - pe bune ?!
Is curios de unde stiti chestiile astea ? Ceva sursa , teste sau doar presupuneri ?! P.S. Ar fi ceva adevarat in cazul unei verificari daca anvelopa are defecte din fabrica , altfel nu prea . Edited by Baxon, 18 April 2017 - 08:37. |
#15
Posted 18 April 2017 - 08:38
Am patit si eu acelasi lucru. La mine problema a fost anvelopele vechi de iarna, cum le-am pus pe cele de vara nu s-a mai simtit nimic.
|
|
#16
Posted 18 April 2017 - 08:39
#17
Posted 18 April 2017 - 08:43
#18
Posted 18 April 2017 - 08:45
Si eu patesc la fel pe o astra g, culmea tot la 120-140 km/h. Am facut o roluire, am echilibrat rotile si am scapat, testat duminica. Jante de tabla si anvelope BF Goodrich G-Grip
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users