Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

Huawei P10 Plus

- - - - -
  • Please log in to reply
70 replies to this topic

#55
silviks

silviks

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 22.08.2009
Mersi. Incerc sa vad ce iese.

#56
gore81

gore81

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 131
  • Înscris: 16.12.2013
Încearcă cu un reset, vezi că Č™terge tot, muta poze, video, filme pe un card la restul aplicaČ›ii , agenda , mesaje Č™i setări etc. faci un backup pe card sau PC Č™i apoi dai reset după care restaurare backup

Edited by gore81, 17 February 2018 - 15:53.


#57
silviks

silviks

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 22.08.2009
Tot asa imi zice si mie ca nu e aprobat. Am facut reset, prima data cand mi-a facut probleme, de m-am plictisit.

#58
gore81

gore81

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 131
  • Înscris: 16.12.2013
Poate fi și o problema hardware și atunci numai în service se poate rezolva. În legătură cu garanția, ai incercat să îți faci cont in bucate? Am observat că acolo doar cu datele telefonului îmi spune câtă garanție mai am și că pot beneficia de ea oriunde chiar și în România, al meu este luat din Anglia. Și am o bănuiala că nu mai trebuie acel certificat. Încearcă să-i contacteziAttached File  Screenshot_20180217-160509.jpg   55.89K   44 downloads

#59
silviks

silviks

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 22.08.2009
Buna. Am revenit. Iau tel in mana sa.l deblochez si iar nu merge amprenta. Se fac acus vreo 2ore de cand nu merge si a si disparut din setariPosted Image . Am inchis tel si am intrat in acel Safemode. Surpriza nici aici nu e amprenta in setari. Citisem treaba asta: Restart your  phone and try the fingerprint sensor again.
Boot your phone into Safe Mode and see if the problem persists. If not, a third-party app may be causing the issue, and you may have to find and delete the app to resolve it.
To boot into Safe Mode, start by turning your phone off.
Press and hold the Power key.
When the Huawei logo appears, release the Power key, then hold down the Volume Down key. If done correctly, you should see “Safe Mode” on the screen.
Deci ultima solutie ar fi sa.l duc in service?

#60
CoolZone

CoolZone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 291
  • Înscris: 07.05.2005
Detin un model P10 Plus VKY-L29; la fix o zi dupa update-ul la Oreo final (am fost in Beta), am inceput sa am probleme cu incarcarea bateriei: bateria se incarca normal pana la 91-92% dar mai mult de atat nu vrea sa urce; in plus, daca las telefonul la incarcat pe timpul noptii, intra intr-un proces de descarcare dupa o perioada de timp si gasesc telefonul dimineata cu 82-83% incarcare (in acest timp, LED-ul de notificare ramane aprins, ca si cand incarcarea ar decurge in conditii normale). Daca scot cablul de alimentare si il reintroduc, procesul de incarcare functioneaza din nou corect, pana trece de 90%. A mai patit cineva ceva de acest gen? Ma gandesc ca nu ar fi vreo problema hardware de moment ce incarca in parametri optimi si rapid pana la 90% iar daca il folosesc in conditii normale, bateria tine incarcarea foarte bine.
Telefonul este relativ nou, cumparat in decembrie 2017.
Multumesc!

Edited by CoolZone, 11 March 2018 - 17:06.


#61
roledo

roledo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 03.03.2007
N-am pățit ce spui mai sus. O reconfigurare de la zero poate da rezultate. (...) Legat de noua experiență Oreo spun atât:după primele 2 zile de bulversare internă al meu p10 plus revine pe brazdă. Aveam un lag la închiderea căutării din google(ecranul era neclar) dar am  verificat tema și am constatat că nu era compatibilă cu Oreo. Am căutat alta valabila și totul e perfect. SOT - ul, valoare relativă(dată de stilul fiecăruia de lucru), e la fel, bateria tine la fel sau mai mult(date, bluștuț, Wi-Fi, locație-mereu active) , ce să zic, încă este un telefon de vis. Ceea ce vă doresc și vouă.

#62
CoolZone

CoolZone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 291
  • Înscris: 07.05.2005

View Postroledo, on 12 martie 2018 - 10:54, said:

N-am pățit ce spui mai sus. O reconfigurare de la zero poate da rezultate. (...) Legat de noua experiență Oreo spun atât:după primele 2 zile de bulversare internă al meu p10 plus revine pe brazdă. Aveam un lag la închiderea căutării din google(ecranul era neclar) dar am  verificat tema și am constatat că nu era compatibilă cu Oreo. Am căutat alta valabila și totul e perfect. SOT - ul, valoare relativă(dată de stilul fiecăruia de lucru), e la fel, bateria tine la fel sau mai mult(date, bluștuț, Wi-Fi, locație-mereu active) , ce să zic, încă este un telefon de vis. Ceea ce vă doresc și vouă.

Pana la urma s-a lasat cu schimbarea placii de baza...era defect IC-ul de incarcare baterie.

#63
Peliii

Peliii

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 02.12.2016
Noutati ceva baietii?

#64
shumilica

shumilica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,011
  • Înscris: 05.02.2004
Mi-am schimbat ecranul la al meu p10 plus crapat la service ESD huawei service oficial de pe magheru. M-a costat 453 de lei. Eu zic ca e decent. Si iti lasa si displayu bulit pe care l-as putea repara cu muuulta rabdare si un geam de cativa dolari de pe ali. La s8 plus tot la ESD dar pt Samsung a fost 1100 de lei (aprox. nu mai stiu exact) aceeasi procedura.

In rest ce sa zic... mie nu mi-a venit update-ul la oreo pentru ca telefonul e din anglia de la un operator care-l doare in pitpalac de update-uri... Ma tot stresez sa-i pun varianta europeana dar mi-e sila de toata procedura de resoftare la huawei, pacat ca baietii de pe xda nu au ajuns la niste proceduri mai simple si mai sigure... Asta ar fi singurul motiv pentru care as vrea sa-l schimb, in rest, de aproape un an nu am ce sa-i reprosez, se misca bine 95% din timp, procentaj maxim pentru un Android :)

#65
ionutblv

ionutblv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,056
  • Înscris: 30.12.2008
Slaba mișcare pe aici sau e fără hibe acest Huawei🤔

#66
roledo

roledo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 03.03.2007
Are una, două hibe mici. Dar grosul e dus de fratele mai mic. Ăsta mare, p 10 plus, în calitate de Big Brother, tace și face. Face din ce în ce mai bine. N-am ce să îi reproșez. Cât despre partea foto... Extraordinar.

Attached Files


Edited by roledo, 10 July 2018 - 12:14.


#67
cody100

cody100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 281
  • Înscris: 25.05.2007
Mai are cineva probleme după ultima actualizare? Mie mi-au dispărut toate tonurile de apel și setarea ”buzunar”, aia care mărește volumul soneriei când are ecranul acoperit.

#68
CrysiZ

CrysiZ

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 25.05.2012
Merita trecerea de la un Samsung S7 la P10 Plus?

#69
roledo

roledo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 03.03.2007
Fix acum!

Attached Files



#70
gore81

gore81

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 131
  • Înscris: 16.12.2013
Cum se descurcă telefonul cu 185 pie? Acum am primit notificare prin OTA că este disponibil și pentru al meu. Când am primit 163 am ales sa nu fac update dezamăgit fiind de comentariile de pe topicul p10 referitor la ambele versiuni de pie.


#71
nokcia

nokcia

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 22.11.2014
Salutare! De câteva zile camera foto a luat-o razna. Nu focalizează sub nicio o formă, iar foto ies groaznice. In modul manual cu ceva setări îi dau puțin de cap dar nu mult. Aveți idee ce se întâmplă?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate