Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
How Germany’s Otto uses artificial intelligence
Last Updated: Apr 17 2017 17:58, Started by
OriginalCopy
, Apr 17 2017 13:17
·
0
#1
Posted 17 April 2017 - 13:17
http://www.economist...manys-otto-uses
E o masura bine venita: Quote The initiative suggests that an important role of AI in business may be simply to make existing processes work better. Otto did not fire anyone as a result of its new algorithmic approach: it hired more, instead. In many cases AI will not affect a firm’s overall headcount, but will perform tasks at a level of productivity that people could not achieve. Otto’s experience also underlines that ordinary companies can use AI, not just giants such as Amazon and Google, notes Dave Selinger, a retailing-technology expert and former data scientist at Amazon. The degree to which the company has yielded control to an algorithm, he says, is extremely unusual. But it may not be long before others catch up. |
#2
Posted 17 April 2017 - 13:59
Acu' e la moda sa numesti "inteligenta artificiala" orice algoritm. LOL. Daca alora le-au trebuit algoritmi ca sa priceapa ca un client e mai putin probabil sa returneze marfa daca primeste produsul mai repede(si astfel are mai putin timp pt. a gasi ceva mai ieftin), ceva e grav pe-acolo.
|
#3
Posted 17 April 2017 - 15:42
Programul respectiv a imbunatatit logistica folosind previzionarea. Articolul este de fapt o minireclama mascata si este vrajeala ca nu a eliminat locuri de munca. In conditiile in care 2 milioane de produse nu sunt returnate si stocul a scazut cu 20%, joburile respective nu mai exista si persoanele de pe joburile acelea au trecut la Customer Support si alte departamente. Dar cu siguranta in alte parti ale economiei s-au pierdut joburi (la concurenta, la furnizori etc.) prin optimizarea logisticii cu Otto. Socotind logic, optimizarea inseamna reduceri de joburi undeva.
|
#4
Posted 17 April 2017 - 15:51
Asta cu return-urile putea sa ti-o spuna cineva pentru o firma mai mica si cu Excel-ul (si probabil cineva a si facut-o, nu m-ar mira nimic tinind cont ca erau banci la noi care tineau situatia imprumuturilor clientilor in Excel).
|
#5
Posted 17 April 2017 - 16:31
E si logica elementara daca te gandesti bine ... scenariu:
compania A vinde produsul redus la 100 euro, din data de 1 martie, iar clientul face chiar atunci comanda daca clientul primeste marfa la timp 1-2 zile, are timp pana la sfarsitul lui martie inceputul lui aprilie(presupunem 30 de zile drept de returnare) sa returneze produsul, insa neavand alternative si fiind multumit de livrare prompta probabil n-o v-a face daca clientul primeste marfa cu intarziere de doua saptamani, perioada de returnare desi teoretic aceeasi, in practica ii ofera clientului o "fereastra" prelungita de a gasi alta oferta, caci returnarea va fi de la mijlocul lui martie pana la mijlocul lui aprilie(adica 2 sapt. in plus, cat a fost intarzierea) firma B baga o oferta si mai buna, sa zicem produs redus la 70 de euro, pe 8 aprilie... daca clientul primea marfa la timp, nu mai prindea acesta data, insa cu o intarziere de 2 sapt. o prinde... in plus, poate fi impulsionat sa returneze si din cauza frustrarii intarzierii cauzata de firma A... Chestii din astea ar trebui sa le stie comerciantii, asa, din instinct. Aprox. asa am facut eu in ianuarie cu un telefon comandat la emag... am vazut ca in 4 zile nu era predata comanda la curier, am anulat-o si am comandat pe alt site cu 130 ron mai ieftin.. si a mai avut si garantie oficiala de la samsung, chiar daca firma era mai mica.. |
#6
Posted 17 April 2017 - 17:02
Esenta articolului este combinarea intre livrarea rapida (max. 2 zile) si livrarea intr-un singur colet a mai multor produse stocate la mai multi furnizori.
Un simplu Excel nu iti face optimizarea asta, mai ales ca programul respectiv merge mai departe comandand singur produsele la momentul optim. Foarte probabil este si o interfata cu cumparatorii, cerandu-le sa aleaga modul de livrare: totul odata la n zile sau n colete in ordinea vitezei de livrare. |
#7
Posted 17 April 2017 - 17:58
@ShadowBroker
din sursa mentionata Quote The typical solution would be slightly better forecasting by humans of what customers are going to buy so that a few goods could be ordered ahead of time. Otto went further and created a system using the technology of Blue Yonder, a startup in which it holds a stake. A deep-learning algorithm, which was originally designed for particle-physics experiments at the CERN laboratory in Geneva, does the heavy lifting. It analyses around 3bn past transactions and 200 variables (such as past sales, searches on Otto’s site and weather information) to predict what customers will buy a week before they order. Nu pare sa fie orice algoritm. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users