Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde
 Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea
 Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...

Inregistrare ecran
 M-am inregistrat in e-factura. Ca...

Voi cum faceți fața ava...

Spital stomatologic sector 4 grat...

Pastrare numar inmatriculare !
 

Volkswagen isi rascumpara greselile pe bani grei

- - - - -
  • Please log in to reply
129 replies to this topic

#37
Victor19R

Victor19R

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 04.03.2016

 Razvan_N, on 14 aprilie 2017 - 22:38, said:

Pingu, relax - bateriile de masina electrica nu contin plumb ca la Dacie. Nici cadmiu. Poate ne spui tu ce le face atat de toxice; colorantii de pe eticheta?

Contin litiu , asta e tot ce trebuie sa stii , cum se extrage? pai cauta si tu pe internet sa vezi ce inseamna o "mina" de litiu si ce face imprejurul ei.

#38
FreeThinker

FreeThinker

    Mr.Nobody

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,569
  • Înscris: 16.08.2010
Propun schimbarea titlului topicului in "Care masina polueaza mai mult?"

#39
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009

 FreeThinker, on 15 aprilie 2017 - 07:51, said:

Propun schimbarea titlului topicului in "Care masina polueaza mai mult?"

Greu de stabilit.Daca o masina are un sofer gras in ea atunci lucreaza mai mult deci automat polueaza mai mult.Poti avea 2 masini identice iar diferenta sa fie facuta de suncile la sofer.

#40
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,699
  • Înscris: 27.06.2007

 YourFan, on 14 aprilie 2017 - 22:27, said:

Mersi pentru contribuirea la distrugerea planetei, meriti sa mergi cu autobuzul toata  viata...
Din păcate are dreptate. Și nu mașinile distrug planeta, sunt alte surse mult mai nocive. Mașinile ne sunt cele mai la îndemână să le huiduim și de asta sunt inamicul public.

#41
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 LeopardSurd, on 15 aprilie 2017 - 03:21, said:

Pana se mai imbunatateste toata tarasenia cu incarcarea rapida a bateriei unei masini 100% electrice si cu autonomia ei cred ca cea mai buna solutie ar fi asocierea motorului electric cu cel cu ardere interna:
1. Motorul electric ar trebui sa fie cel care pune masina in miscare
2. Motorul cu ardere interna (care ar trebui sa fie pe benzina din mai multe motive) ar trebui sa asigure incarcarea bateriilor motorului electric pe durata unei calatorii in asa fel incat astea sa nu se descarce (cel putin). Un astfel de motor nici macar nu trebuie sa fie puternic sau sa fie mare. Doar silentios, de tip aspirat, cu cilindree mica si cu doua stari de functionare fara viteze (pornit si oprit).

Incercari am mai vazut dar niciuna cum trebuie. Majoritatea celor hibride actuale folosesc ambele motoare pentru tractiune. Eu as vrea o implementare in genul Fisker Karma dar mult mai optimizata si adaptata unei masini subcompacte si compacte nu uneia cu valente sport sau de lux care ma lasa rece.
Motorul diesel ar fi cel mai potrivit acelui regim de functionare (functionare indleungata la regim constant)
Insa desi in teorie ideea ta ar fi ok, nu ar putea genera probabil suficient curent sa poata incarca eficient bateriile. Ar lua o vesnicie sa se incarce.
In plus, regimul asta de tip incarcare continua in timpul funtionarii, ar incalzi bateriile. Mie mi se supraincalzeste telefonul uneri, darmite mii de celule

 Victor19R, on 15 aprilie 2017 - 07:43, said:

Contin litiu , asta e tot ce trebuie sa stii , cum se extrage? pai cauta si tu pe internet sa vezi ce inseamna o "mina" de litiu si ce face imprejurul ei.
Si litiul, ca si petrolul sau carbunele, nu este o resursa regenerabila!

E o copilarie sa spui ca electrica nu polueaza... sa vedem masinile pe celule de combustibil, gen hidrogen, desi si alea au cam aceleasi belele...

#42
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009

 unbrutus, on 15 aprilie 2017 - 08:30, said:

E o copilarie sa spui ca electrica nu polueaza... sa vedem masinile pe celule de combustibil, gen hidrogen, desi si alea au cam aceleasi belele...

Dar putem sa punem capat maine la poluare.Oprim industrie ,oprim tot .Ne intoarcem in evu mediu si rezolvam problema.Astia care salveaza planeta sunt pur si simplu bolnavi la mecla....ce atata civilizatie umana pe Terra ,o ardem ecologisti.

Am mai spus si o repet ,ecologistii trebuie internati la psihiatrie si studiati.E singura metoda prin care putem afla care e problema cu ei.Eu suspectez ca e o caracterista a psihopatiei dar pana nu ii studiem nu aflam ce au.

Ai vazut vreodata un ecologist din asta sa vina cu o inventie ceva care sa extraga CO2 din aer cum fac plantele? Ai vazut sa se ofere voluntari la plantat copaci?Este psihopatie pura.

Edited by amtct, 15 April 2017 - 08:44.


#43
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

 Victor19R, on 15 aprilie 2017 - 07:43, said:

Contin litiu , asta e tot ce trebuie sa stii , cum se extrage? pai cauta si tu pe internet sa vezi ce inseamna o "mina" de litiu si ce face imprejurul ei.
Am cautat. Sunt prin desert, ce face mai exact?

#44
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

 Torquemada-666, on 15 aprilie 2017 - 00:33, said:

Nu mai dau share la graficele puse de mine de multe ori, in care studiile facute de americani, arata ca producerea curentului pt.electrice este aproape la fel de poluant ca masinile cu combustibili.

Concluzia era ca o electrica este aproape la fel de poluanta ca o masina cu combustibili.

http://shrinkthatfoo...c-car-emissions

Cititi graficele si la subsol. Mai starge zambetul electrificatilor ������

https://www.google.r...reen-think/amp/

Nici Tesla nu e asa verde. Vai vai.

Unii chiar nu inteleg ca anumite interese platesc studii si articole anti masini electrice. Cand vii cu link-uri de genul asta iti cam pierzi credibilitatea, Torquemada.
Arunca o privire pe linkul asta...din sursa guvernamentala si vezi ca o electrica nu "e aproape la fel de poluanta ca o masina cu combustibili"
http://www.afdc.ener...c_emissions.php

Uite si grafic cu un stat in care energia electrica se obtine in proportie de 96% din carbune (carbunele polueaza mai mult decat gazul natural, benzina, dieselul, etc).

Attached Files


Edited by inuendo0, 15 April 2017 - 09:12.


#45
dd13

dd13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 12.01.2017

 eireman, on 14 aprilie 2017 - 22:42, said:

apoi se polueaza in draci cu transportul pieselor... Daca vrei sa vezi poluatori adevarati strange niste bani si fa o vizita in China.Ca doar nu crezi ca-ti creste Led-tv si smart-ul in copaci...
Dar o masina neelectrica creste in copaci?
Fabricatul e un cost comun, deci nu vad ce rost are in comparatia ta decat pentru a semnala faptul ca ai probleme grave de rationament.

 eireman, on 14 aprilie 2017 - 22:42, said:

Apoi curentul ala sper ca-ti dai seama ca nu-l produci doar solar si eolian....
E mai usor sa filtrezi dejectiile unui singur motor de termocentrala decat a mii de motoare de autoturisme.
E mai usor sa verifici daca o termocentrala chiar are filtre de desulfare functionale, decat sa verifici mii de autoturisme.

Apoi, un motor diesel e eficient la o anumita turatie, in rest e dezastru. Deci fix in oras va polua cel mai mult.

#46
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009

 dd13, on 15 aprilie 2017 - 08:54, said:

Dar o masina neelectrica creste in copaci?
Fabricatul e un cost comun, deci nu vad ce rost are in comparatia ta decat pentru a semnala faptul ca ai probleme grave de rationament.

Cam cat litiu sau nichel intra intr-o masina normala? Ca tot veni vorba de rationament poate faci o lista cu materialele.

 dd13, on 15 aprilie 2017 - 08:54, said:

E mai usor sa filtrezi dejectiile unui singur motor de termocentrala decat a mii de motoare de autoturisme.
E mai usor sa verifici daca o termocentrala chiar are filtre de desulfare functionale, decat sa verifici mii de autoturisme.

Apoi, un motor diesel e eficient la o anumita turatie, in rest e dezastru. Deci fix in oras va polua cel mai mult.

E usor? Sa inteleg ca e usor de aia nu se face.

#47
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
propun revenirea la subiect: investitiile idolului vostru VW in infrastructuri de incarcare si in masini electrice

#48
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

 unbrutus, on 15 aprilie 2017 - 08:30, said:


Motorul diesel ar fi cel mai potrivit acelui regim de functionare (functionare indleungata la regim constant)
Insa desi in teorie ideea ta ar fi ok, nu ar putea genera probabil suficient curent sa poata incarca eficient bateriile. Ar lua o vesnicie sa se incarce.
In plus, regimul asta de tip incarcare continua in timpul funtionarii, ar incalzi bateriile. Mie mi se supraincalzeste telefonul uneri, darmite mii de celule


Si litiul, ca si petrolul sau carbunele, nu este o resursa regenerabila!

E o copilarie sa spui ca electrica nu polueaza... sa vedem masinile pe celule de combustibil, gen hidrogen, desi si alea au cam aceleasi belele...

Ne mai inebunesti mult cu motoarele diesel ? Sunt mai leneșe, mai scumpe, mai poluante si mai zgomotoase decât omoloagele lor pe benzina. Sper că n-am uitat niciunul din beneficiile motorului diesel.

#49
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,101
  • Înscris: 04.02.2011

 pinguinul666, on 14 aprilie 2017 - 22:33, said:


Tu chiar crezi ca masinile electrice is "verzi" ?
Tu ai idee cat de toxice sunt bateriile alea ale lor? Acumulatorii aia sunt de 10x mai toxici ca bateriile clasice care le stii!

Aruncă dracului smartfonul ăla că are baterii din alea toxice, niște satane ultraportabile :w00t:

#50
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

 Torquemada-666, on 15 aprilie 2017 - 01:02, said:

Si vazut petrolistii speriati de electrice? Au venit cu delaratii, presiuni? Concluzionati singuri.
serios? Stii cumva cine a facut prima cerere catre Trump imediat dupa ce a fost ales presedinte? Iti zic eu: producatorii auto traditionali care cereau norme de poluare mai relaxate. de ce?
Alta chestie: stii cine sunt fratii Koch si cam cate milioane cheltuie anual pe articole, studii si lobby anti masini electrice si energii renovabile?
Stii ca Exon Mobile si Shell stiau inca de acum zeci de ani care sunt efectele poluarii prin arderea hidrocarburilor? Si au ales sa ascunda acest lucru prin studii platite si propaganda anti renovabile. Vezi ca a fost scandal mare in SUA pe tema asta.

E noaptea mintii sa afirmi ca petrolistii stau cu mainile incrucisate cand sfarsitul lor e aproape. Dar tu continua in legea ta.

#51
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 fortzoso, on 15 aprilie 2017 - 09:21, said:

Sper că n-am uitat niciunul din beneficiile motorului diesel.
Mai trainice, mai economice...

#52
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

 ericmario, on 15 aprilie 2017 - 09:28, said:


Mai trainice, mai economice...

Mai trainice au fost acum 20 de ani, acum au mai multe probleme. Mai economice da, dacă o diferența de 2 l la suta de km, compenseaza toate celelalte neajunsuri.

#53
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 amtct, on 15 aprilie 2017 - 08:42, said:

Dar putem sa punem capat maine la poluare.Oprim industrie ,oprim tot .Ne intoarcem in evu mediu si rezolvam problema.Astia care salveaza planeta sunt pur si simplu bolnavi la mecla....ce atata civilizatie umana pe Terra ,o ardem ecologisti.

Am mai spus si o repet ,ecologistii trebuie internati la psihiatrie si studiati.E singura metoda prin care putem afla care e problema cu ei.Eu suspectez ca e o caracterista a psihopatiei dar pana nu ii studiem nu aflam ce au.

Ai vazut vreodata un ecologist din asta sa vina cu o inventie ceva care sa extraga CO2 din aer cum fac plantele? Ai vazut sa se ofere voluntari la plantat copaci?Este psihopatie pura.
Trebuie sa acceptam toti ca petrolul va fi exploatat pana la capat. Pana cand nu va mai exista.
Deci cantitatea de poluanti ajunsi in atmosfera va fi aceeasi indiferent cate masini electrice vor fi vandute!

Nu va lasa nimeni petrolul in pamant abandonat sa treaca la altceva. De aia se investeste in noi tehnologii de extractie din nisip, din stanci (fracking) etc
Petrolul si gazul vor fi utilizate pana la capat.

 fortzoso, on 15 aprilie 2017 - 09:21, said:

Ne mai inebunesti mult cu motoarele diesel ? Sunt mai leneșe, mai scumpe, mai poluante si mai zgomotoase decât omoloagele lor pe benzina. Sper că n-am uitat niciunul din beneficiile motorului diesel.
Da, te mai innebunesc, pana reusesti sa vezi realitatea... pe langa faptul ca se pare ca nu ai capabilitatea sa citesti un text, am zis ca motorul diesel e adaptat functionarii timp indelungat in regim constant.
Daca esti analfabet si nu stii lucruri de baza, nu te lua de altii te rog, mersi.

https://en.wikipedia...i/Diesel_engine
The diesel engine has the highest thermal efficiency (engine efficiency) of any practical internal or external combustion engine due to its very high expansion ratio and inherent lean burn which enables heat dissipation by the excess air.

Daca lasi un motor pe benzina pornit in regim constant mult timp, apar probleme, la diesel nu.
Cat despre mai lenese... lol... toata lumea stie ce cuplu ai de la turatii joase la un diesel. Scartaie rotile si in viteza a 3 a la a mea...

Mai scumpe? Tu chiar nu stii sa citesti, fara a vrea sa jignesc, uite preturile mai jos, ti le-am mai postat de 3 ori, motorul diesel de 1.6 e mai ieftin decat 2 din motoarele pe benzina cu cuplu mai mic!!!:
Mai poluante? Ba omule, vezi in poze e trecut si ca emit mai putin CO2...

 fortzoso, on 15 aprilie 2017 - 09:48, said:

Mai trainice au fost acum 20 de ani, acum au mai multe probleme. Mai economice da, dacă o diferența de 2 l la suta de km, compenseaza toate celelalte neajunsuri.
Mai trainice sint si acum motoarele, pica injectia, turbina, intercoolerul, aceleasi sisteme care pica si la motoarele pe benzina!
Doar ca alea pe benzina nu sint trainice nici motoarele

Attached Files

  • Attached File  vw1.PNG   17.47K   7 downloads
  • Attached File  vw2.PNG   21.01K   7 downloads

Edited by unbrutus, 15 April 2017 - 09:59.


#54
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009

 unbrutus, on 15 aprilie 2017 - 09:53, said:

Trebuie sa acceptam toti ca petrolul va fi exploatat pana la capat. Pana cand nu va mai exista.
Deci cantitatea de poluanti ajunsi in atmosfera va fi aceeasi indiferent cate masini electrice vor fi vandute!

Nu va lasa nimeni petrolul in pamant abandonat sa treaca la altceva. De aia se investeste in noi tehnologii de extractie din nisip, din stanci (fracking) etc
Petrolul si gazul vor fi utilizate pana la capat.

Pai nu e nevoie sa fie exploatat pana la capat pentru ca putem produce combustibili in mod artificial.Am vazut ca exista niste bacterii ce produc etanol din apa + cupru (nu sunt chimist si nu imi dau seama cum functioneaza) .Totusi ideea este ca de ars carburant o sa ardem indiferent de cantitatea de petrol disponibila.

Daca este unu care vrea ecologie adevarata si pe bune atunci putem discuta de extractia CO2 din atmosfera.Exista unele sugestii cum s-ar putea face asta ,dar cum nimeni nu vorbeste despre asa ceva ci despre "interziceri" e si normal ca nu exista.Nu o sa ne oprim din produs CO2.Neil degrasse Tyson vorbea intr-un documentar de ce se poate face fara a fi nevoie sa te opresti din produs CO2.Astia care vor economiile distruse au probleme serioase.Ce e drept pe wikileaks spunea cum ca CIA-ul promova isteria cu incalzirea globala pentru ca putea sa forteze guvernele sa controleze prin legi diverse corporatii.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate