Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Volkswagen isi rascumpara greselile pe bani grei
#19
Posted 14 April 2017 - 23:35
DaculScoril0, on 14 aprilie 2017 - 23:18, said:
ai luat în calcul cât polueazã sã produci și sã reciclezi bateriile? Metale grele, alcaline, alea-alea? Te întrebi ce autonomie are are o mașinã electricã care a stat o noapte la -20 grade Celsius? Si aia cu temperaturile de -20 grade intreaba-i pe norvegieni, aia au foarte multe electrice si e destul de frig la ei. DaculScoril0, on 14 aprilie 2017 - 23:18, said: care-s alea? Uite numai în Bucuresti cate puncte sunt https://openchargemap.org/site/poi Edited by inuendo0, 15 April 2017 - 00:02. |
#20
Posted 14 April 2017 - 23:37
DaculScoril0, on 14 aprilie 2017 - 23:13, said:
chiar, unde suntem astăzi față de acum 10 ani? Eram in anul ~2001. Discutam cu un coleg de calculatoarele personale. Imi spune ca si-a dat comanda in sua de o placuta de ram de 128 mb ram. Eram ceva genul WTF!? 128? Eu aveam pe vremea aia doua placute a cate 16mb ram parca. Alta zi imi spune ca si-a comandat o placa video de 64mb. La fel: wtf? 64mb ? A mea era ceva gen 16 sau 32. Acum spune-mi tu unde suntem azi! Edited by andreiMembruAnonimut, 14 April 2017 - 23:39. |
#21
Posted 14 April 2017 - 23:39
DaculScoril0, on 14 aprilie 2017 - 23:18, said: ai luat în calcul cât polueazã sã produci și sã reciclezi bateriile? Metale grele, alcaline, alea-alea? Te întrebi ce autonomie are are o mașinã electricã care a stat o noapte la -20 grade Celsius? care-s alea? La BMW-ul electric autonomia scade cam cu 20% dupã o asemenea noapte. Cam câte nopți ai întâlnit tu in ultima iarna in București cu -20 de grade ? Rãspuns nici una. Sau tu stai in Miercurea-Ciuc ? SUA, Marea Britanie și posibil sa mai fie și altele. Asta daca prin infrastructura dezvoltatã nu intelegi stații la fiecare km cum sunt cele pentru combustibilii clasici. Și dacã nu te deranjeazã ca nu sunt stații dedicate ci se gãsesc în marile centre comerciale. Mai nou și unele blocuri din București se construiesc cu prize de 22kw in parcãrile subterane. Așa cã stai liniștit cã sunt alții care-ti vor aduce sub nas ceea ce ai nevoie. Nu de alta dar majoritatii îi place comoditatea, iar cei care fac economia de piațã sã meargã, știu asta. |
#22
Posted 15 April 2017 - 00:18
Imi place ca la noi se viseaza cu masini electrice, statii de incarcare, cand abia in 27 de ani, avem un maț de autostrada. 😂🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂
|
#23
Posted 15 April 2017 - 00:32
inuendo0, on 14 aprilie 2017 - 22:03, said:
Nu stiu cum se face sau daca e doar o coincidenta ca unii fani VW sunt si cei mai aprigi dusmani ai masinilor electrice. Aceasta stire sigur le va creea o profunda stare de confuzie si pot doar spera ca isi vor revizui orientarea sau macar sa isi mai tempereze atitudinea. Exista o tabara a celor practici, care fac poate 60.000km/an si au nevoie de masini puternice cu consumuri rezonabile, cu familii, poate si o rulota. Si tineri la prima masina sau care nu detin nici una macar si viseaza la o masina electrica, sau o benzinara cat mai mica si ieftina, sa si-o poata permite, sa se miste prin oras, SINGURI in masina sau cu prietena, si care fac 10.000km/an daca ii fac si pe aia. Evident pt prima categorie, masina electrica iese din calcul, pt a 2 categorie, masina electrica poate fi o optiune, dar la fel si bicicleta... pinguinul666, on 14 aprilie 2017 - 22:33, said: Tu chiar crezi ca masinile electrice is "verzi" ? Tu ai idee cat de toxice sunt bateriile alea ale lor? Acumulatorii aia sunt de 10x mai toxici ca bateriile clasice care le stii! iti este de noxe? CO nu e problema atat de mare - in istoria planetei au fost perioade mai fierbinti si fara civilizatia umana - ci in alta parte: distrugerea necontrolata a mediului. or asta nu o contra-carezi cu masinute de jucarie la priza, ci ...nemaidistrugand mediul, ca dementii ce suntem ca specie Tesla ‘Supercharger’ Station Powered By Diesel Generators [VIDEO:] Razvan_N, on 14 aprilie 2017 - 22:38, said:
Pingu, relax - bateriile de masina electrica nu contin plumb ca la Dacie. Nici cadmiu. Poate ne spui tu ce le face atat de toxice; colorantii de pe eticheta? |
#24
Posted 15 April 2017 - 00:33
Nu mai dau share la graficele puse de mine de multe ori, in care studiile facute de americani, arata ca producerea curentului pt.electrice este aproape la fel de poluant ca masinile cu combustibili.
Concluzia era ca o electrica este aproape la fel de poluanta ca o masina cu combustibili. http://shrinkthatfoo...c-car-emissions Cititi graficele si la subsol. Mai starge zambetul electrificatilor 🤣🤣🤣 https://www.google.r...reen-think/amp/ Nici Tesla nu e asa verde. Vai vai. Edited by Torquemada-666, 15 April 2017 - 00:40. |
#25
Posted 15 April 2017 - 00:37
Razvan_N, on 14 aprilie 2017 - 22:57, said:
Fabrica de baterii Tesla din Nevada isi acopera necesarul de energie electrica cu panourile solare de pe acoperis (70 MW) si va recicla bateriile uzate pentru producerea unora noi. Muncitorii de la Mioveni vin cu Loganuri la serviciu; ia ghici, prapaditii astia de la Tesla crezi ca vor veni la munca cu pickups fullsize 12V pe benzina? Totusi, sa nu uitam ca 15 vapoare polueaza mai multe decat TOATE masinile din lume la un loc, poate acolo ar trebui Tesla sa se concentreze? World’s 15 Biggest Ships Create More Pollution Than All The Cars In The World DaculScoril0, on 14 aprilie 2017 - 23:13, said:
chiar, unde suntem astăzi față de acum 10 ani? inuendo0, on 14 aprilie 2017 - 22:58, said:
Ca sa fabrici orice masina poluezi in draci, fie ea electrica sau conventionala. Dar pe durata de viata a masinii, una electrica polueaza mult mai putin. |
#26
Posted 15 April 2017 - 00:38
Daca in loc de masini am avea vapoare pe strazi, cei care isi permit barcute, ar discuta atunci de poluarea vapoarelor.
Dar pe strazi sunt masini. Struguri acri sunt doar ot.masini acum. Nu e vb.de nimic eco. Nu vede nimeni ca de la tigara vecinului mor anual peste 600.000 nefumatori in lume. Ecologism de struguri acri. http://www.puterea.r...mai_-12187.html Edited by Torquemada-666, 15 April 2017 - 00:43. |
#27
Posted 15 April 2017 - 00:47
inuendo0, on 14 aprilie 2017 - 23:35, said:
Si aia cu temperaturile de -20 grade intreaba-i pe norvegieni, aia au foarte multe electrice si e destul de frig la ei. inuendo0, on 14 aprilie 2017 - 23:35, said:
Uite aici https://supercharge....nfo/Â Â numai una din cele 2 retele mondiale de incarcare ale Tesla. Sa iti povestesc de Chademo, CCS, prize normale? Uite numai în Bucuresti cate puncte sunt https://openchargemap.org/site/poi Serios... tu esti serios? Imi amintesc cum stateam la cozi la benzina dupa revolutie, desi erau mult mai putine masini ca acum si benzinarii destul de multe... darmite 25 ? fortzoso, on 14 aprilie 2017 - 23:39, said:
La BMW-ul electric autonomia scade cam cu 20% după o asemenea noapte. Cam câte nopți ai întâlnit tu in ultima iarna in București cu -20 de grade ? Răspuns nici una. Sau tu stai in Miercurea-Ciuc ? In Miercurea Ciuc e -42 uneori, -30 mai des... In Miercurea Ciuc deci masinile electrice nu pot functiona? Ca vezi, aici e problema, ca unii par extrem de exaltati ca dispare masina conventionala, dar... |
#28
Posted 15 April 2017 - 01:02
Si vazut petrolistii speriati de electrice? Au venit cu delaratii, presiuni? Concluzionati singuri.
|
|
#29
Posted 15 April 2017 - 03:21
Pana se mai imbunatateste toata tarasenia cu incarcarea rapida a bateriei unei masini 100% electrice si cu autonomia ei cred ca cea mai buna solutie ar fi asocierea motorului electric cu cel cu ardere interna:
1. Motorul electric ar trebui sa fie cel care pune masina in miscare 2. Motorul cu ardere interna (care ar trebui sa fie pe benzina din mai multe motive) ar trebui sa asigure incarcarea bateriilor motorului electric pe durata unei calatorii in asa fel incat astea sa nu se descarce (cel putin). Un astfel de motor nici macar nu trebuie sa fie puternic sau sa fie mare. Doar silentios, de tip aspirat, cu cilindree mica si cu doua stari de functionare fara viteze (pornit si oprit). Incercari am mai vazut dar niciuna cum trebuie. Majoritatea celor hibride actuale folosesc ambele motoare pentru tractiune. Eu as vrea o implementare in genul Fisker Karma dar mult mai optimizata si adaptata unei masini subcompacte si compacte nu uneia cu valente sport sau de lux care ma lasa rece. |
#30
Posted 15 April 2017 - 06:18
DaculScoril0, on 14 aprilie 2017 - 23:18, said: care-s alea? Sau crezi ca noi suntem buricul pamantului? |
#31
Posted 15 April 2017 - 06:24
Dacă nu ar fi o piață de desfacere, atunci nu si-ar avea rostul. Eu însă prefer o mașină electrică gen twizy pentru oraș, și o benzinară 3.5 lt v6 automată pentru afară.
Momentan nu îmi permit... sper ca pe viitorul apropiat să reușesc să achiziționez și electrica. Motivele? Zgomotul redus, ușurința parcării... feelingul oferit de o electrică per total, și atât! Trebuie să fim totuși deschiși la schimbare. Așa a fost întotdeauna, specia care nu reușește să se adapteze, dispare. Iar ca fapt divers, căutați temperatura în Oklahoma în perioada 9-15 februarie, diferență de peste 25 grade de la o zi la alta... presupun că pământul ăsta într-un fel sau altul o să se curețe de noi! Mulțumesc pentru atenție. Edited by demin2609, 15 April 2017 - 06:26. |
#32
Posted 15 April 2017 - 06:26
LeopardSurd, on 15 aprilie 2017 - 03:21, said:
Pana se mai imbunatateste toata tarasenia cu incarcarea rapida a bateriei unei masini 100% electrice si cu autonomia ei cred ca cea mai buna solutie ar fi asocierea motorului electric cu cel cu ardere interna: 1. Motorul electric ar trebui sa fie cel care pune masina in miscare 2. Motorul cu ardere interna (care ar trebui sa fie pe benzina din mai multe motive) ar trebui sa asigure incarcarea bateriilor motorului electric pe durata unei calatorii in asa fel incat astea sa nu se descarce (cel putin). Un astfel de motor nici macar nu trebuie sa fie puternic sau sa fie mare. Doar silentios, de tip aspirat, cu cilindree mica si cu doua stari de functionare fara viteze (pornit si oprit). Incercari am mai vazut dar niciuna cum trebuie. Majoritatea celor hibride actuale folosesc ambele motoare pentru tractiune. Eu as vrea o implementare in genul Fisker Karma dar mult mai optimizata si adaptata unei masini subcompacte si compacte nu uneia cu valente sport sau de lux care ma lasa rece. Problema e ca un astfel de motor termic nu produce cat consuma motoarele electrice. Ar trebui sa fie de dimensiunile generatorului diesel care alimenta Teslele din clipul de mai sus. |
#33
Posted 15 April 2017 - 06:45
demin2609, on 15 aprilie 2017 - 06:24, said:
Trebuie să fim totuși deschiși la schimbare. Așa a fost întotdeauna, specia care nu reușește să se adapteze, dispare. Numai ca unii nu vor sa evolueze si gata. Involutia le e mai la indemana. Tipic romanesc. eireman, on 14 aprilie 2017 - 22:26, said:
Multi o dau in sus si in jos cu masinile electrice....povesti de adormit copiii cretini....inca nu e vremea lor,poate peste 50-100 de ani.De ce mi-as lua masina electrica acum sau in viitorul apropiat? Autonomie de rahat in comparatie cu masinile clasice,infrastructura de incarcare..inexistenta,baterii scumpe si proaste...deci,de ce sa te legi la cap daca nu te doare? Sa stii ca producatorii astia s-au gandit exact la Romania si la infrastructura inexistenta. Nu e clar? Vrem sa tinem pasul, e bine Nu vrem, asta e. Oricum se propune o Europa cu doua viteze. De ce oare? |
|
#34
Posted 15 April 2017 - 06:59
Torquemada-666, on 15 aprilie 2017 - 00:18, said:
Imi place ca la noi se viseaza cu masini electrice, statii de incarcare, cand abia in 27 de ani, avem un maț de autostrada. ������������������ Noi avem culmea suficienta autostrada cat sa tina bateria la o masina electrica ....futurism romanesc ericmario, on 15 aprilie 2017 - 06:45, said: Nu vrem, asta e. Oricum se propune o Europa cu doua viteze. Noi treapta D si Germania N cu toate ca prefer R pentru Germania.Totusi Jean Claude Junker (in traducere Ionel Claudiu Gunoier) spunea ca o sa rupa SUA in bucati, deci hai sa nu ne mai uitam la viteze la toti gunoierii care trag pe nas. demin2609, on 15 aprilie 2017 - 06:24, said: Iar ca fapt divers, căutați temperatura în Oklahoma în perioada 9-15 februarie, diferență de peste 25 grade de la o zi la alta... presupun că pământul ăsta într-un fel sau altul o să se curețe de noi! Facem astenie de primavara si reumatism.O sa ajungem sa ne frecam incheieturile cu baleguta de Techirghiol mai des Apropo daca tot vrei sa reduci incalzirea globala te uitai la industrie nu la masini.Industria si vacile sunt mai sus in top decat masinile.Ce e drept ca tu vezi mai multe masini decat industrie si vaci ,logica dicteaza ca vacile si industria nu exista nu? Edited by amtct, 15 April 2017 - 07:11. |
#35
Posted 15 April 2017 - 07:04
Știri cu și despre electrice.
http://stiintasitehn...ice-plus-bonus/ 800 km autonomie, și nu oricum. http://m.automarket....-are-69481.html Apropo, știi că primul automobil construit a fost electric? Ne întoarcem în viitor? |
#36
Posted 15 April 2017 - 07:16
demin2609, on 15 aprilie 2017 - 07:04, said:
Știri cu și despre electrice. http://stiintasitehn...ice-plus-bonus/ 800 km autonomie, și nu oricum. http://m.automarket....-are-69481.html Apropo, știi că primul automobil construit a fost electric? Ne întoarcem în viitor? 1. Teorie iar in practica o poti face de 2,000,000km daca vrei masina sa cantareasca cat nava Enterprise.Totusi ZOE si BMW i8 haha ,alea cica sunt masini. 2.Masina care zboara a fost inventata acum 100 de ani.Se numeste avion. Edited by amtct, 15 April 2017 - 07:17. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users