Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Clapeta acceleratie golf 4

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
Teteus

Teteus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 09.11.2007
Am facut  o nefacuta.M-am apucat sa curat clapeta. Ca un dobitoc nu am citit in prealabil de aceasta operatiune. Nu am deconectat borna de + de la baterie. Am curatat clapeta, am pus o la loc si am pornit-o. Masina a mers bine cateva secunde dupa care mi a aparut in bord epc si check engine iar motorul merge ca dracu. De la acel epc nu ma pot deplasa cu masina, a intrat in regim de avarie si in bord apare workout emissions. Oare se rezolva cu vag com -ul dupa ce se adapteaza clapeta sau am alta buba?
Precizez ca imi bazaie clapeta la punerea contactului.

#2
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,192
  • Înscris: 06.07.2007
daca ai fi spus si ce motor ai...
Ce acceleratie ai? pe cablu sau electronica?

Edited by dan1980_25, 13 April 2017 - 23:56.


#3
campary

campary

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,330
  • Înscris: 16.09.2005
Se rezolva cu vag com. Dar pana la vag com, scoate borna de la baterie pentru 10 minute. Apoi pune la loc borna, mergi in masina si pune contactul fara sa dai la automat sau sa atingi vreo pedala (de preferat sa ai toti consumatorii opriti), lasa contactul pus 30 secunde timp in care se vor auzi diverse bazaituri, dupa care iei contactul pentru alte 30 sec. Apoi pornesti motorul normal fara sa apesi acceleratia si lasi masina sa mearga cateva minute la ralanti. In felul asta o sa se regleze clapeta singura.

#4
Teteus

Teteus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 09.11.2007
Motor 16.16 v cod motor bcb

#5
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,528
  • Înscris: 08.03.2017
opresti toti consumatorii
- opresti motorul
- deconectezi bateria
- astepti cateva sec
- reconectezi bateria
- pui contact , nu accelerezi
- astepti un minut , clapeta va bazai
- dai drumul la motor fara sa atingi pedala de acc.
-  mai astepti un minut cu motorul la relanti

#6
gigiok

gigiok

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 14.04.2017
salut am si eu o problema cu un seat altea 2004 are 237000 de km  am avut turbo defect ,lam schimbat dupa care mia aparut clapeda de aer la aceleratie m schimbato asat im arata pe tester .Problema este ca mereu imi apare aceasta clapeta iar cand o desfac gasesc ulei in ia si in egr de unde vine uleiul asta sa fie segmenti stricati

am uitat sa specific ca la galeria de admisie e presiune prea mare va rog sa ma ajutati am fost la o gramada de mecanici si nu am gasit rezolvarea multi spun ca sut segmenti alti zic ca sonda lamda nu stiu ce sa mai repar la ia

#7
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,192
  • Înscris: 06.07.2007
mai intai spune-ne si noua unde se gasete clapeta de aer la acceleratie la un TDI ca eu nu am vazut asa ceva niciodata.
Egr-ul, da, au o clapeta in interior care se deschide si se inchide in functie de on/off la motor si in functie acceleratie. De asemenea toate TDI-urile din acea generatie au EGr-ul care mai "plange" cu ulei insa nu e ingrijorator.
Iar referitor la galeria de admisie exista un senzor caruia ii spune MAP si care masoara presiunea din galerie.
Daca nu ai coduri de eroare e greu sa obtii pareri pertinente la problema ta.

#8
adrian_popa

adrian_popa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 29.10.2015
Salut, pun niste poze cu motorul meu , golf 4 1.6 benzina .
Care este EGR si la curatare se face la fel ca si la clapeta acceleratie ? Cu borna scoasa ?
Dupa curatare trebuie adaptare ? Cum se face ?

Attached Files

  • Attached File  01.jpg   394.11K   32 downloads
  • Attached File  02.jpg   420.14K   29 downloads
  • Attached File  03.jpg   164.47K   27 downloads

Edited by adrian_popa, 05 July 2017 - 15:09.


#9
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
EGR ai doar la diesel.
Clapeta de acceleratie ar trebui sa fie cea in care intre furtunul de aer dupa ce vine de la filtru

#10
adrian_popa

adrian_popa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 29.10.2015

 Nytro84, on 05 iulie 2017 - 16:04, said:

EGR ai doar la diesel.
Clapeta de acceleratie ar trebui sa fie cea in care intre furtunul de aer dupa ce vine de la filtru

ok , nu am stiut ca e numai la diesel .
atunci e ok

#11
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,192
  • Înscris: 06.07.2007

 Nytro84, on 05 iulie 2017 - 16:04, said:

EGR ai doar la diesel.

Nu e o regula. In cazul lui, da, motoarele 1.6 sr de la VW nu au egr, cel putin nu asa cum il stie toata lumea.
Insa in general motoarele pe benzina de la euro 4 in sus au egr.

Edited by dan1980_25, 05 July 2017 - 20:37.


#12
adrian_popa

adrian_popa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 29.10.2015

 dan1980_25, on 05 iulie 2017 - 20:28, said:

Nu e o regula. In cazul lui, da, motoarele 1.6 sr de la VW nu au egr, cel putin nu asa cum il stie toata lumea.
Insa in general motoarele pe benzina de la euro 4 in sus au egr.

 Nytro84, on 05 iulie 2017 - 16:04, said:

EGR ai doar la diesel.
Clapeta de acceleratie ar trebui sa fie cea in care intre furtunul de aer dupa ce vine de la filtru

Eu am crezut ca am EGR si ca este piesa  incercuita cu rosu de mai jos ,

Attached Files



#13
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,192
  • Înscris: 06.07.2007
e un fel de egr electric, principiul de functionare se apropie mult de "clasicul" egr insa nu e. E o membrana care se inchide si se deschide in functie de cat de tare se apasa acceleratia si care nu lasa sa treaca vaporii de ulei ci ii arde in motor.

#14
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
Cine stie,cum ar trebui sa se comporte motorul la benzinar ,daca scoti mufa de la o clapeta acceleratie buna ,in timpul functionarii?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate