Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Clapeta acceleratie golf 4
Last Updated: Oct 09 2017 18:52, Started by
Teteus
, Apr 13 2017 23:03
·
0
#1
Posted 13 April 2017 - 23:03
Am facut o nefacuta.M-am apucat sa curat clapeta. Ca un dobitoc nu am citit in prealabil de aceasta operatiune. Nu am deconectat borna de + de la baterie. Am curatat clapeta, am pus o la loc si am pornit-o. Masina a mers bine cateva secunde dupa care mi a aparut in bord epc si check engine iar motorul merge ca dracu. De la acel epc nu ma pot deplasa cu masina, a intrat in regim de avarie si in bord apare workout emissions. Oare se rezolva cu vag com -ul dupa ce se adapteaza clapeta sau am alta buba?
Precizez ca imi bazaie clapeta la punerea contactului. |
#2
Posted 13 April 2017 - 23:55
daca ai fi spus si ce motor ai...
Ce acceleratie ai? pe cablu sau electronica? Edited by dan1980_25, 13 April 2017 - 23:56. |
#3
Posted 14 April 2017 - 06:18
Se rezolva cu vag com. Dar pana la vag com, scoate borna de la baterie pentru 10 minute. Apoi pune la loc borna, mergi in masina si pune contactul fara sa dai la automat sau sa atingi vreo pedala (de preferat sa ai toti consumatorii opriti), lasa contactul pus 30 secunde timp in care se vor auzi diverse bazaituri, dupa care iei contactul pentru alte 30 sec. Apoi pornesti motorul normal fara sa apesi acceleratia si lasi masina sa mearga cateva minute la ralanti. In felul asta o sa se regleze clapeta singura.
|
#5
Posted 14 April 2017 - 08:56
opresti toti consumatorii
- opresti motorul - deconectezi bateria - astepti cateva sec - reconectezi bateria - pui contact , nu accelerezi - astepti un minut , clapeta va bazai - dai drumul la motor fara sa atingi pedala de acc. - mai astepti un minut cu motorul la relanti |
#6
Posted 14 April 2017 - 13:49
salut am si eu o problema cu un seat altea 2004 are 237000 de km am avut turbo defect ,lam schimbat dupa care mia aparut clapeda de aer la aceleratie m schimbato asat im arata pe tester .Problema este ca mereu imi apare aceasta clapeta iar cand o desfac gasesc ulei in ia si in egr de unde vine uleiul asta sa fie segmenti stricati
am uitat sa specific ca la galeria de admisie e presiune prea mare va rog sa ma ajutati am fost la o gramada de mecanici si nu am gasit rezolvarea multi spun ca sut segmenti alti zic ca sonda lamda nu stiu ce sa mai repar la ia |
#7
Posted 14 April 2017 - 17:02
mai intai spune-ne si noua unde se gasete clapeta de aer la acceleratie la un TDI ca eu nu am vazut asa ceva niciodata.
Egr-ul, da, au o clapeta in interior care se deschide si se inchide in functie de on/off la motor si in functie acceleratie. De asemenea toate TDI-urile din acea generatie au EGr-ul care mai "plange" cu ulei insa nu e ingrijorator. Iar referitor la galeria de admisie exista un senzor caruia ii spune MAP si care masoara presiunea din galerie. Daca nu ai coduri de eroare e greu sa obtii pareri pertinente la problema ta. |
#8
Posted 05 July 2017 - 15:09
Salut, pun niste poze cu motorul meu , golf 4 1.6 benzina .
Care este EGR si la curatare se face la fel ca si la clapeta acceleratie ? Cu borna scoasa ? Dupa curatare trebuie adaptare ? Cum se face ? Attached FilesEdited by adrian_popa, 05 July 2017 - 15:09. |
#9
Posted 05 July 2017 - 16:04
EGR ai doar la diesel.
Clapeta de acceleratie ar trebui sa fie cea in care intre furtunul de aer dupa ce vine de la filtru |
#10
Posted 05 July 2017 - 16:18
|
#11
Posted 05 July 2017 - 20:28
Nytro84, on 05 iulie 2017 - 16:04, said:
EGR ai doar la diesel. Insa in general motoarele pe benzina de la euro 4 in sus au egr. Edited by dan1980_25, 05 July 2017 - 20:37. |
#12
Posted 05 July 2017 - 21:25
dan1980_25, on 05 iulie 2017 - 20:28, said:
Nu e o regula. In cazul lui, da, motoarele 1.6 sr de la VW nu au egr, cel putin nu asa cum il stie toata lumea. Insa in general motoarele pe benzina de la euro 4 in sus au egr. Nytro84, on 05 iulie 2017 - 16:04, said:
EGR ai doar la diesel. Clapeta de acceleratie ar trebui sa fie cea in care intre furtunul de aer dupa ce vine de la filtru Eu am crezut ca am EGR si ca este piesa incercuita cu rosu de mai jos , Attached Files |
#13
Posted 05 July 2017 - 22:22
e un fel de egr electric, principiul de functionare se apropie mult de "clasicul" egr insa nu e. E o membrana care se inchide si se deschide in functie de cat de tare se apasa acceleratia si care nu lasa sa treaca vaporii de ulei ci ii arde in motor.
|
#14
Posted 09 October 2017 - 18:52
Cine stie,cum ar trebui sa se comporte motorul la benzinar ,daca scoti mufa de la o clapeta acceleratie buna ,in timpul functionarii?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users