Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Probleme pornire Lupo 999 cmc, motor AUC, benzina
Last Updated: Apr 17 2017 14:07, Started by
optimus-prime
, Apr 13 2017 22:48
·
0
#1
Posted 13 April 2017 - 22:48
Salutare. Am un Lupo batran, din 2003. De anul asta a inceput sa mi faca figuri la pornire: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/eVOQL73XZgQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Dimineata nu mai pornste din prima cheie, si in ultimele zile garantat ca, dupa ce porneste, ii moare motorul cu siguranta o data - vedeti de la sec. 43. Dupa ce-l repornesc si plec cu el, nu mai are probleme, poate porni dupa aceea si la sfert de cheie. Problema e prima pornire, dimineata. Si nu neaparat daca e rece afara, ci daca e pornit pt prima oara in ziua respectiva. Are bujiile schimbate, cei de la VW mi-au spus ca pompa de benzina e in parametri. Atunci ce problema are? Electromotoru, pompa, ce sa fie? De tras trage bine, dar motorul nu mai merge foarte regulat, trepideaza, si la turatii mici - sub 2000 - da semne ca s-ar ineca, ca si cum nu se alimenteaza cu benzina. Ce credeti ca are? Am dus-o le trei service uri si nu i da nimeni de cap. Daca pornesc cu el dimineata, dupa ce i-a morit motorul o data, cand ies din parcare pleaca in „salturi”, da sa-i moara motorul, iar daca nu-i moare se „ineaca” un pic, se zdruncina, pleaca in smucituri, dar dupa vreo cativa metri de mers nu mai face simptomele astea. Edited by optimus-prime, 13 April 2017 - 22:54. |
#2
Posted 13 April 2017 - 22:53
#4
Posted 13 April 2017 - 22:58
Baxon, on 13 aprilie 2017 - 22:53, said:
Cauta un service adevarat ( unul care are mecanici nu Dorei ) . Teoretic ( aici dau cu presupusul din descrierile tale ) ar fi senzorul de turatie . pai l-am dus la VW la reprezentanta si nici acolo nu i au dat de cap TruculMagic, on 13 aprilie 2017 - 22:55, said:
bujiile... dar fisele, bobinele de inductie ? la VW in reprezentanta au tinut-o pe nu stiu ce testere, de i-au verificat presiuni, presiunea in pompa de benzina - au tinut masina o zi sub observatie si mi-au zis ca merge ok . Filmarea atasata e dupa ce am luat o de la ei. Face aceleasi probleme. Cineva care are Solenza cu motor diesel 1,9, imi zicea ca la aceleasi simptome, la masina lui i-a spalat rezervorul si acum nu mai face probleme. A lui se oprea si in trafic, cand iti era lumea mai draga, A mea inca nu mi s a oprit in trafic, odata ce plec cu ea de pe loc nu mai am treaba pana a doua zi. |
#5
Posted 13 April 2017 - 23:02
Vezi la electronica masinii, imobilizatorul (incearca cu cealalta cheie) La service i-au facut o diagnoza, au un log ceva ?
Cum zice si colegul de mai sus, poate fi un senzor.. Pornirea e ok, problema e ca calculatorul masinii ti o opreste dupa aceea dintr un anume motiv Edited by A10, 13 April 2017 - 23:03. |
#6
Posted 13 April 2017 - 23:06
schimba mecanicii... lasa reprezentanta ca habar nu au... daca nici un lupo 1.0 aspirat nu-l rezolva aia de la VW, atunci langa un Phaeton mor langa el
pe tester nu zice nimic ? ar trebui sa se inregistreze niste erori inainte sa se opreasca motorul. Imi zicea un mecanic, ca benzinarele cand o iau razna greu le mai poti repara... eu nu-l cred. |
#8
Posted 14 April 2017 - 12:13
#9
Posted 14 April 2017 - 12:27
Regleaza si mentine turatia motorului in parametrii optimi.
|
#11
Posted 17 April 2017 - 10:24
#12
Posted 17 April 2017 - 14:02
#13
Posted 17 April 2017 - 14:07
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users