Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Polonia - 2600km de autostrada cu fonduri UE

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
114 replies to this topic

#37
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007
firma aia se ocupa si de drumurile nationale, nu numai de autosyrazi. nu spun ca nu se fura, dar nici cat ne inchipuim noi, si nu mai mult ca la altii.

#38
miromulus

miromulus

    c'mon inner peace...!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,613
  • Înscris: 25.01.2006

View Postrich1974, on 12 aprilie 2017 - 17:53, said:

dar nici cat ne inchipuim noi, si nu mai mult ca la altii.

Permite-mi sa rad. Suntem fix la media europeana cand vine vorba de ciordeala si coruptie... Coane, suntem la periferie, nu pe medie. Noi suntem Ferentariul din UE, nu Universitatea.

#39
Velaxa

Velaxa

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,998
  • Înscris: 02.12.2012

View PostJammalan-the-Prophet, on 12 aprilie 2017 - 17:43, said:



Pai hai detaliaza cum e cu ierarhizarea asta a oraselor in alea trei tari.
Ca vad ca esti depasit de tot de subiect.

De ce fac ungurii autostrada intre orase cu 100 000 de locuitori ? Poate de prosti ca velaxa a spus ca in romania nu e nevoie de asaceva.
Ai scos o prostie si tot incerci sa o dregi.

Hai sa trecem la tarile din vest.
Pai Parisul metropolitan are o populatie de 7 ori mai mare decat a doua aglomeratie urbana de la ei.
Ce chestie, la fel ca la noi. Da totusi au autostrazi intre ele.
o sa iti raspund cand o sa fiu acasa, nu am spus undeva ca romania nu are nevoie de autostrazi, am spus ca e o cretinitate sa zici ca romania a inceput de la acelasi nivel cu polonia. Se pare ca intampini probleme in a intelege un text

#40
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016
Polonia, numar de km in  2004 – 781 km   2016 – 3334 km
Romania , numar de km in  2007 (aderare)  261 , acum 732 km.

Polonezii au construit in 13 ani de UE  in medie 196 de km pe an.
Romania a construit in 10 ani de UE in medie 47 de km pe an.

Sunt sigur ca diferenta asta de 400% o va explica velaxa prin marimea Clujului fata de Lodz si aia 10% sau 5% in realitate diferenta dintre urban si rural.

Edited by Jammalan-the-Prophet, 12 April 2017 - 18:07.


#41
demin2609

demin2609

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 22.11.2009
Unii de aici lucrează la antena 3.

Ce a construit nenea Ceaușescu, au dărîmat ăștia în 30 ani, iar unii zic că 30 ani nu sunt suficienți să faci niscaiva autostrăzi de ici și până colea!

Scârbă mi-este  de națiunea asta de lingăi , pupincuriști și corupți notorii!

Și DA consider că nu aveți scăpare, cu primul contract ce o să îmi convingă, vă las în puii mei să va spălați pe cap unii cu alții!

#42
Velaxa

Velaxa

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,998
  • Înscris: 02.12.2012

View PostJammalan-the-Prophet, on 12 aprilie 2017 - 18:06, said:

Polonia, numar de km in  2004 – 781 km   2016 – 3334 km
Romania , numar de km in  2007 (aderare)  261 , acum 732 km.

Polonezii au construit in 13 ani de UE  in medie 196 de km pe an.
Romania a construit in 10 ani de UE in medie 47 de km pe an.

Sunt sigur ca diferenta asta de 400% o va explica velaxa prin marimea Clujului fata de Lodz si aia 10% sau 5% in realitate diferenta dintre urban si rural.
arata-mi te rog unde am spus ca Polonia are mai multe autostrazi pentru ca au orase mai mari si o sa iti dau dreptate ca am gresit. Dar din pacate pentru tine, nu am spus asta, am spus doar ca Romania nu a inceput de la acelasi nivel cu Polonia si ca Polonia e mai bogata din mai multe motive, nu doar pentru ca au mai multe autostrazi si pentru ca fonduri europene, asa cum vomita antenele, sustinatorii guvernelor cu cei mai putin km de autostrazi

#43
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

View PostVelaxa, on 12 aprilie 2017 - 18:10, said:

arata-mi te rog unde am spus ca Polonia are mai multe autostrazi pentru ca au orase mai mari si o sa iti dau dreptate ca am gresit. Dar din pacate pentru tine, nu am spus asta, am spus doar ca Romania nu a inceput de la acelasi nivel cu Polonia si ca Polonia e mai bogata din mai multe motive, nu doar pentru ca au mai multe autostrazi si pentru ca fonduri europene, asa cum vomita antenele, sustinatorii guvernelor cu cei mai putin km de autostrazi


View PostVelaxa, on 12 aprilie 2017 - 16:40, said:

Dar am spus asta? Și la tine evoluția unui stat stă doar în autostrăzi? Okay...
Polonia este peste noi, pentru că sunt bine poziționați, că au o demografie mai sănătoasă, orașe mai mari și mai multe și o societate mai organizată.

Astept scuzele.

#44
Velaxa

Velaxa

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,998
  • Înscris: 02.12.2012

View PostJammalan-the-Prophet, on 12 aprilie 2017 - 18:12, said:





Astept scuzele.
se pare ca esti analfabet functional
Am spus ca Polonia este si a fost peste economic, nu la acelasi nivel cu noi

tu macar te-ai uitat la "documentar" ? Ai idee ca unul din argumentele profesionistilor de la Antena 3 e ca in 90 eram la acelasi nivel cu ei, ceea ce e o minciuna?

Edited by Velaxa, 12 April 2017 - 18:17.


#45
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016
Ceva constructiv si in care sa nu negi ce ai scris cu mainile tale ai?
Data viitoare ai raport pentru limbajul ala.

Daca nu poti sa demonstrezi ceva sau sa sustii o idee fara injurii atunci mai bine abtine-te.

#46
Velaxa

Velaxa

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,998
  • Înscris: 02.12.2012
Ar trebui ca tu sa nu mai trollezi, ca nu am vreme si chef sa iti fac teoria chibritului. Am spus de la inceput ca titlul antenei e o minciuna pentru ca dezvoltarea unui stat tine si de pozitionarea geografica, ierarhia oraselor, contextul istoric, etc. Si da, si autostrazile tin de toate astea, 1km de autostrada e mult mai ieftin si usotlr de facut in Campiile polonezilor decat in Carpati. Marimea oraselor conteaza si ele, ca de-aia estul Poloniei are mai mult drumuti express

#47
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

View PostVelaxa, on 12 aprilie 2017 - 18:10, said:

arata-mi te rog unde am spus ca Polonia are mai multe autostrazi pentru ca au orase mai mari si o sa iti dau dreptate ca am gresit.

View PostVelaxa, on 12 aprilie 2017 - 18:30, said:

Marimea oraselor conteaza si ele, ca de-aia estul Poloniei are mai mult drumuti express

Ce imi place cand o ti pe a ta. Deci, cine troleaza pe aici ca ba e marimea oraselor ba nu e marimea oraselor ba e marimea oraselor?

Bine ca am lamurit misterul , d-aia sunt mai multe autostrazi in Polonia.
Din cauza ca e campie.


Asta e un motiv pentru care autostrada de mai jos din Albania  (ALBANIA)!!! nu exista:

[ https://i.ytimg.com/vi/0mpbI-Jku28/maxresdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Daca mai spun si de cine e construita , ca incepe cu Bechte si se termina in echtel.....

Si normal ca elevatia maxima e de doar 1800 de metri, pe autostarda Brasov Bucuresti ar atinge 1100.
Da asa e, mai greu de construit in munte.
Si Albania a intrat inaintea noastra in UE.

Edited by Jammalan-the-Prophet, 12 April 2017 - 18:44.


#48
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostVelaxa, on 12 aprilie 2017 - 16:40, said:

Dar am spus asta? Și la tine evoluția unui stat stă doar în autostrăzi? Okay...
Polonia este peste noi, pentru că sunt bine poziționați, că au o demografie mai sănătoasă, orașe mai mari și mai multe și o societate mai organizată.
Da, evolutia unui stat sta in mare masura in autostrazi, Nokia a inchis pravalia dupa ce nu s-au construit autostrazile promise, Dacia si Ford tot urla si ei dupa autostrazi.
Daca te-ai si uita la documentar, pe la minutul 16:20 spune chiar asta, si anume "Am hotarat ca, pentru dezvoltarea economica, cel mai important este sa cream conexiuni bune intre marile centre economice ale tarii"

Din pacate importanta drumurilor bune si rapide este subestimata de multi, si se pare ca te numeri printre ei

View PostVelaxa, on 12 aprilie 2017 - 16:58, said:


e vorba de faptul că un stat puternic descentralizat, un stat sănătors în opinia specialiștilor, trebuie să aibe o ierarhie sănătoasă și logică.
Ar fi ceva de genul, dacă București are 2 milioane de locuitori, următorul oraș pe ierarhia urbană ar trebuie să aibe 1 milion de locuitori și ceva, după 500-700 de mii și tot așa.
Ei, Polonia are o ierarhie destul de normală, la noi e jale, noi avem unul din cele mai mari orașe din Europa și după orașe de 300.000 de locuitori, de-aia Bucureștiul are un pib imens iar restul CANCI.
Pe lângă asta, noi suntem o țară foarte rurală, pe suntem în realitate undeva la 60% rural.
Dezvoltarea unui stat nu stă doar în fonduri europene și în autostrăzi, mai contează și ce cretini au fost înainte prin țara ta. Și greșelile făcute de idiotul de Ceaușescu le poți repara în 50 de ani, nu în 10 de când suntem în UE
Ce greseli a facut Ceausescu? Autostrada soarelui e inceputa de el, metroul, trenurile si linia care sa lege moldova de ardeal.
Toate insa nu au fost terminate, continuate etc.

Bucurestiul se mareste tocmai pt ca nu avem drumuri! Toti vin si se muta in bucuresti, nu pot locui in alte orase din jur pt ca nu pot face naveta. Si atunci aleg sa se mute aici.

View PostVelaxa, on 12 aprilie 2017 - 17:39, said:

Pai daca ma ia la misto, nu am dreptul sa il consider ignorant? El a inceput cu luatul peste picior


De fapt doar nu intelegi despre ce vorbesc, gen ierarhizarea oraselor, pozitia geografica si altele. Te depasesc disutiile, asta e...
Nu ai dreptul, daca nu iti convine ceva, dai report, nu te apuci sa fii birjar.
Nu poti purta o discutie, du-te in padure

#49
lupini

lupini

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,150
  • Înscris: 29.12.2006

View PostVelaxa, on 12 aprilie 2017 - 16:30, said:

Pentru că nu am pornit cu aceleași șanse ca și Polonia, nu suntem poziționați geografic la fel de bine ca și ei,

Anul trecut în August, eu împreună cu un grup de amici am făcut vreme de două săptămâni, un circuit al celor mai importante oraşe din Transilvania, mergând şi pe la Sinaia, Predeal, şi aşa mai departe.

Eu am fost şi în Occident şi pot să spun că odată ajunşi în Sibiu, Braşov, Cluj, Sighişoara, sau în Sinaia şi pe Transfăgărăşan, dacă ne-am băga degetele în urechi şi nu am auzi că se vorbeşte româneşte, am putea uşor să credem că suntem în Germania sau Austria. Oricum putem crede asta, când vedem câţi turişti străini sunt vara în aceste oraşe. Asta până când ieşim afară din urbe, şi dăm de...două benzi în care nu se poate depăşi din cauză că e trafic aglomerat.

La cât de frumoasă e România, e imposibil ca cei care au fost stăpâni pe bani în România, să nu fi construit autostrăzi din care să profite tot ei, prin firme de turism. Drept urmare, şi eu, şi câţiva din acel grup cu care am fost, ne-am pus întrebarea dacă nu cumva autostrăzile sunt interzise în România, de cineva care nu vrea ca turismul să devină puternic în ţara noastră. Şi ar deveni, la cât de frumoasă e ţara asta. Mă gândesc acum, că ori de câte ori se semnează un contract, ceva se întâmplă şi nu se mai face nimic. Sau, autostrada se surpă. E ceva necurat ! :)

Sigur, poporul îndoctrinat cu ideologia că românii sunt corupţi, hoţi, murdari, păduchioşi, dau vina pe cine altcineva decât pe conducători. Aşa e cel mai la îndemână. Şi poate au dreptate: conducătorii români sunt prea supuşi stăpânilor externi. De aici vine răul.

#50
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postpetre69, on 12 aprilie 2017 - 17:40, said:

ma uit la poza si realizez ca noi nu o sa avem o intersectie de 2 autostrazi niciodata
Asa este. O autostrada inseamna mult mai multe lucruri decat fasia de asfalt (de la spatii de servicii la iesiri/intrari)

Noi numim autostrazi niste chestii care nu sint de fapt autostrazi cf standardelor

#51
Velaxa

Velaxa

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,998
  • Înscris: 02.12.2012

View PostJammalan-the-Prophet, on 12 aprilie 2017 - 18:40, said:

Ce imi place cand o ti pe a ta. Deci, cine troleaza pe aici ca ba e marimea oraselor ba nu e marimea oraselor ba e marimea oraselor?

Bine ca am lamurit misterul , d-aia sunt mai multe autostrazi in Polonia.
Din cauza ca e campie.


Asta e un motiv pentru care autostrada de mai jos din Albania  (ALBANIA)!!! nu exista:

Prietene, du-te la facultate, învață, fă ceva, că nu ești în stare să înțelegi un text simplu scris pe un forum.
Uită-te la mega documentarul făcut de Antena 3.
Ți-am explicat timp de o oră că dezvoltarea unui stat și a unui sistem de autostrăzi nu ține doar de cât de corupți sunt niște politicieni sau ba. Asta pe lângă că România și Polonia nu au început de la Același nivel.  Dar ignoranța ta și trollul tău nu are limite, te-am raportat pentru provocare.

Felicitări, ai dat un exemplu de un stat cu autostrăzi prin munți care dovedește că deși au autostrăzi, au o economie de rahat și un pib de rahat. Deci ți-ai adus un contra argument singur. Felicitări, te aplaud
Așa poate o să realizezi și tu că dezvotlarea unui stat ține și de poziția geografică, de ierarhizarea orașelor, de nivelul de educație care fac ca investitorii să profite de ele.
Că un neamț o să vrea să bage bani în Wroclaw unde e aproape de el, unde ai un oraș mare universitar, unde ai autostrăzi, unde ai un popor educat și care e în UE de 12 ani de zile și nu în Vlore, deși Vlore e și el conectat la autostrăzi, cică.

View Postlupini, on 12 aprilie 2017 - 18:51, said:

La cât de frumoasă e România, e imposibil ca cei care au fost stăpâni pe bani în România, să nu fi construit autostrăzi din care să profite tot ei, prin firme de turism. Drept urmare, şi eu, şi câţiva din acel grup cu care am fost, ne-am pus întrebarea dacă nu cumva autostrăzile sunt interzise în România, de cineva care nu vrea ca turismul să devină puternic în ţara noastră. Şi ar deveni, la cât de frumoasă e ţara asta. Mă gândesc acum, că ori de câte ori se semnează un contract, ceva se întâmplă şi nu se mai face nimic. Sau, autostrada se surpă. E ceva necurat ! Posted Image

Păi nu am spus că România nu trebuia să aibe în 27 de ani măcar o autostradă ce să conecteze Estul de Vest.
Doar sunt minciuni comparațiile astea între România și Polonia, ca și cum am fi fost vreodată egali.
Iugoslavia are autostrăzi de ani de zile și în majoritatea statelor ex-Iugoslave, nu se prea înghesuie nici investitorii și nici turiștii, deși au multe de arătat

Edited by Velaxa, 12 April 2017 - 19:00.


#52
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostJammalan-the-Prophet, on 12 aprilie 2017 - 18:06, said:

Polonia, numar de km in  2004 – 781 km   2016 – 3334 km
Romania , numar de km in  2007 (aderare)  261 , acum 732 km.

Polonezii au construit in 13 ani de UE  in medie 196 de km pe an.
Romania a construit in 10 ani de UE in medie 47 de km pe an.

Sunt sigur ca diferenta asta de 400% o va explica velaxa prin marimea Clujului fata de Lodz si aia 10% sau 5% in realitate diferenta dintre urban si rural.
732 km la noi? Cu tot cu aia daramati sau cum? Cu tot cu aia fara iesiri/intrari, fara spatii servicii, fara marcaje pe margini?
Asa arata o autostrada, remarcati pe margini stalpisorii de marcaj reflectorizanti, cati ai vazut in ro?

Attached Files



#53
Velaxa

Velaxa

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,998
  • Înscris: 02.12.2012
Degeaba vă încăpățânați să credeți că problema în România este doar în ultimii 27 de ani.
România a trecut prin perioada fanariotă, printr-un comunism toxic și prin o grămadă de războaie, pe lângă cei 27 de ani de tranziție

#54
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007
oameni buni, cred ca aveti pretentii prea mari, in anii 40, romania era in evul mediu.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate