merita Mazda 3(2017)
Last Updated: Sep 25 2018 00:52, Started by
MembruAnonim
, Apr 12 2017 10:31
·
0
#37
Posted 12 April 2017 - 14:08
mazda nu vine cu piele pe bord nici macar full option, dar tu ma intrebai daca am mers cu leon fr de parca asta ar fi avut pielea aia... cat depsre interiorul seat-ulul, ramane cum am zis, anost si spartan.... unorale place, altora nu... dar tot anost si spartan ramane, oricat ai vrea tu sa il ridici in slavi.
ceed, ca optionale, ofera cel mai mult dintre toate masinile din clasa compacta... dar ai condus vreuna? ca o masina nu e facuta doar din "butoane". mie nu mi-a dat niciun feeling, o masina corecta si atat. Edited by jericho, 12 April 2017 - 14:10. |
#38
Posted 12 April 2017 - 14:24
Ca sa nu mai comentam prostii sa verificam din poze, am ales modelele full-option la fiecare masina.
Mazda3: http://www.mazda.at/...-gallery-02.jpg (de ce ai impresia ca prezinta ceva special? Un ecran copiat de la A-Class, joystick-ul audi/bmw, a/c ul de pe mini), la fel si pe Audi A3, masina este "full" dar interiorul este gol. Exista si oameni carora le place simplitatea, dar totusi. Ford Focus: https://s-media-cach...a10349fa29d.jpg (Ford-ul intotdeauna a avut probleme cu interiorul, abea din 2017 incep sa mai revolutioneze si ei ceva). Seat Leon: https://i.ytimg.com/...xresdefault.jpg Renault Megane: https://i.ytimg.com/...xresdefault.jpg (cel mai urat cu siguranta) Opel Astra: http://www.sandyford...ra-Interior.jpg |
#39
Posted 12 April 2017 - 14:24
@jericho:
Discutia era despre calitatea materialelor la interior. Te-am intrebat daca ai mers cu cele doua masini pentru ca in 2015, cand ne-am luat si eu si tu masinile, am mers in interval de cateva zile cu Cee'd, Mazda 3 si Leon FR. Si dintre cele 3, Cee'd ul mi s-a parut ca avand cele mai bune materiale, urmat de Leon FR si la final de Mazda 3 (de exemplu, imitatia de fibra de carbon groteasca, la care au renuntat la FL). De acord cu tine ca Cee'd-ul e anosta la sofat (mai ales motorul de 1.6 ). Legat de interiorul spartan al Leon-ului: Unii prefera o tableta infipta in mijlocul bordului (Mazda 3), altii prefera una integrata in bord si consola centrala orientata spre ei (Leon) Dar diferentele intre cele 3 nu erau extraordinare in 2015 daca doi oameni pot avea pareri atat de diferite. Si nu cred ca sunt extraordinare nici acum in 2017 dupa ce Leon si Mazda 3 au avut FL @business11: Nu cred ca Jericho se referea la design cat la cat de placute la atingere si rezistente sunt materialele folosite in interioare. Ceva ce iti dai seama pipaind si tragand de ele. Edited by StefanSC, 12 April 2017 - 14:28. |
#40
Posted 12 April 2017 - 14:33
StefanSC, on 12 aprilie 2017 - 14:24, said:
@jericho: Discutia era despre calitatea materialelor la interior. Te-am intrebat daca ai mers cu cele doua masini pentru ca in 2015, cand ne-am luat si eu si tu masinile, am mers in interval de cateva zile cu Cee'd, Mazda 3 si Leon FR. Si dintre cele 3, Cee'd ul mi s-a parut ca avand cele mai bune materiale, urmat de Leon FR si la final de Mazda 3 (de exemplu, imitatia de fibra de carbon groteasca, la care au renuntat la FL). De acord cu tine ca Cee'd-ul e anosta la sofat (mai ales motorul de 1.6 ). Legat de interiorul spartan al Leon-ului: Unii prefera o tableta infipta in mijlocul bordului (Mazda 3), altii prefera una integrata in bord si consola centrala orientata spre ei (Leon) Dar diferentele intre cele 3 nu erau extraordinare in 2015 daca doi oameni pot avea pareri atat de diferite. Si nu cred ca sunt extraordinare nici acum in 2017 dupa ce Leon si Mazda 3 au avut FL @business11: Nu cred ca Jericho se referea la design cat la cat de placute la atingere si rezistente sunt materialele folosite in interioare. Ceva ce iti dai seama pipaind si tragand de ele. |
#42
Posted 12 April 2017 - 14:47
Pai si eu am venit cu prejudecati (fara sa fi detinut Seat macar) despre interiorul acestuia si am fost foarte placut surprins (ergonomie, scaune cu insertii de piele artificiala placuta la atingere si suport lateral decent, iluminare interioara discreta cu LED-uri) .
|
#43
Posted 12 April 2017 - 14:50
StefanSC, on 12 aprilie 2017 - 14:24, said:
@business11: Nu cred ca Jericho se referea la design cat la cat de placute la atingere si rezistente sunt materialele folosite in interioare. Ceva ce iti dai seama pipaind si tragand de ele. jericho, on 12 aprilie 2017 - 14:33, said:
la vremea respectiva am urcat in toate si sincer la Mazda am fost mai incantat.... dar fiecare om are gusturi si perceptii diferite... poate ca mi-a placut mazda mai mult fiindca oricum veneam dupa 8 ani de condus seat si nu mai vroiam bordul ala spartan... de acord cu tine, diferenta de calitate intre interioarele acestor masini nu este atat de mare... cel putin nu cum abera business11 de care, intre timp, mi-am dat seama ca nu prea stie despre ce vorbeste dar asta e alta discutie... nu, exact cum am mentionat pe paginile 1,2, de repetate ori, aceasta categorie de masini (volum mare de productie, piata larga, compacte) au interiorul pe partea materialelor foarte apropiate. Diferentele sunt mici sau mai bine zis inexistente si per total de slaba calitate comparand o clasa superioara / lux. Dupa care tu te-ai contrazis si ai tinut-o pe a ta (fiind sofer si fan Mazda) ca Mazda este cea mai revolutionara si cea mai cea. Dar per total ca design (ca asta conteaza cand compara aceste masini, nu plasticele interioare care sunt 90% identice), Mazda fiind una dintre cele mai slabe. Nici A-Class -ul cu un interior extrem de aseamanator nu mi se pare revolutionar si foarte slab, dar aici vine partea plasticelor care sunt mult mai calitative in comparatie cu restul marcilor precizate. Si per total nu stiu cat de important este interiorul deoarece aici cea mai importanta chestie este gustul cumparatorului, exista oameni carora le place interiorul respectiv si altora nu. Mai importanta cred ca este motorizarea si partea technica. Scuze in cazul in care am vorbit paralel de la tema si poate au aparut niste neintelegeri in discutie. O zi buna tuturor! Edited by business11, 12 April 2017 - 14:54. |
#44
Posted 12 April 2017 - 15:10
@initiator, mergi si testeaza toate compactele care corespund bugetului, fara prejudecati ca masina este nemteasca, asiatica su mai stiu eu ce natie. Dupa ce tragi linie mai poti merge si tesat inca o data finaliestele, asa iti vei da seama cel mai bine daca merita sau nu o masina. Pe forumuri fiecare se lauda cu ce are, unii apreciaza mai mult confortul, calitatea, pozitia in scaun, motorul, tinuta de drum, design-ul, grantia, vizibilitatea etc. Tu mergi si testeaza.
Edited by ionutMembruAnonimut, 12 April 2017 - 15:11. |
#45
Posted 12 April 2017 - 15:47
@jericho: poti spune cu sinceritate cum sta cu insonorizarea fata de alte masini pe care le-ai condus? Eu ma uit cu insistenta dupa o Mazda 3 hatch dar daca sta prost cu insonorizarea nu ma intereseaza. In ultima vreme am inceput sa percep insonorizarea ca un mare criteriu de confort. Multumesc !
Doar un exemplu personal: am condus mult timp un VW Golf 7 de la job diesel si ptr 2 zile am trecut pe un Jetta benzinar, alta masina nene Jetta ca si zgomot. |
#46
Posted 12 April 2017 - 16:00
insonorizarea este sub alte masini din clasa compacta dar a nu se intelege ca sta prost.... si asta la viteze mai mari de 120-130kmh... acum vorbesc despre masina mea care este din 2015, la facelift-ul asta din 2017 am inteles ca e ok.
|
|
#47
Posted 12 April 2017 - 18:11
La leon, dupa facelift au crescut preturile cu mult.aceeasi versiune care inainte de facelift era 18.600 acum e cam 21500.
|
#49
Posted 12 April 2017 - 19:32
#50
Posted 12 April 2017 - 19:55
Eu am fost la reprezentanta si inainte si dupa si am avut surpriza asta.configurasem un leon break fr 1.4 tsi 150cp,led, navigatie, scaune incalzite.
|
#51
Posted 12 April 2017 - 21:09
jericho, on 12 aprilie 2017 - 16:00, said:
insonorizarea este sub alte masini din clasa compacta dar a nu se intelege ca sta prost.... si asta la viteze mai mari de 120-130kmh... acum vorbesc despre masina mea care este din 2015, la facelift-ul asta din 2017 am inteles ca e ok. E posibil sa fie mai insonorizata dupa facelift. Si Fordul care este foarte bine insonorizat, statea prost la acest aspect inainte de facelift. alliNdanuTz, on 12 aprilie 2017 - 18:53, said:
Fix acum 1 saptamana mi-a ajuns mie masina, o Mazda 3 Revolution G120 AT. Merita 100%. Succes. Inteleg ca e cu facelift. Cum sta cu insonorizarea la viteze mari acum ? atupi, on 12 aprilie 2017 - 15:47, said:
@jericho: poti spune cu sinceritate cum sta cu insonorizarea fata de alte masini pe care le-ai condus? Eu ma uit cu insistenta dupa o mazda 3 hatch dar daca sta prost cu insonorizarea nu ma intereseaza. In ultima vreme am inceput sa percep insonorizarea ca un mare criteriu de confort. Multumesc ! Doar un exemplu personal: am condus mult timp un VW Golf 7 de la job diesel si ptr 2 zile am trecut pe un Jetta benzinar, alta masina nene Jetta ca si zgomot. E vorba ca ai trecut de pe un diesel pe un benzinar de aia ti se pare asa de silentioasa. Jetta 2.0 TDI este tot zgomotoasa : http://www.automarke...lift-60565.html |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users