Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

merita Mazda 3(2017)

- - - - -
  • Please log in to reply
144 replies to this topic

#19
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,939
  • Înscris: 02.09.2005

 business11, on 12 aprilie 2017 - 11:53, said:

Bullshit, cam toate sunt peste. Plus cea mai slaba sonorizare interioara din clasa ei, de la 100km/h in sus se aude zici ca mergi cu trenul.

Conteaza si despre ce echipare vorbim, daca luam un full option, atunci Mazda este undeva in spate. Daca vorbim de clasa de inceput, da este undeva la mijloc. Cheala vine undeva la 15-16k si masina nu are absolut nimic, zici ca e dacie (la fel ca la multe alte modele din aceasi clasa).

Daca vorbim de un Mazda nou bine echipat, atunci sari usor la 20-22k.
la cum expui lucrurile ori nu stii despre ce masina e vorba in topic, ori nu te.ai urcat niciodata intr-una...
stii ce inseamna cheala la mazda? uite aici dotarile, ia zi, e la fel ca la dacie, nu are absolut nimic? tu traiesti pe alta lume.

6 difuzoare
Buton pornire-oprire motor
Climatizare automată pe două zone
Computer de bord
Display color tactil 7"
Închidere centralizată din telecomandă
Oglindă interioară electrocromă (antiorbire)
Parasolare iluminate cu oglinzi de curtoazie
Pilot automat
Servodirecție electrică
Sistem audio modular, cu radio AM/FM și mufe AUX/USB
Tehnologie i-STOP
Volan reglabil pe înălțime și adâncime, cu comenzi
Antenă tip rechin
Bare față-spate în culoarea caroseriei
Faruri cu Halogen
Jante aliaj 16"
Kit reparație pană
Lumini Coming Home / Leaving Home
Lumini de zi Halogen
Oglinzi electrice
Oglinzi încălzite, în culoarea caroseriei
Oglinzi rabatabile electric
Proiectoare ceață LED
Banchetă spate rabatabilă 60/40
CD player
Centru de comandă HMI
Cotieră centrală față
Cotieră centrală spate
Frână de parcare electrică (EPB)
Geamuri electrice față-spate
Sistem Bluetooth
Torpedou iluminat
Volan și schimbător îmbrăcate în piele
Airbag-uri frontale, laterale față si cortină față-spate
Asistent de frânare inteligent pentru oraș - față (SCBS)
Control dinamic al stabilității (DSC) cu sistem de control al tracțiunii (TCS)
G-Vectoring Control (GVC)
Semnal de avertizare luminoasă la frânarea de urgență (ESS)
Sistem de asistență la plecarea în pantă (HLA)
Sistem de avertizare presiune pneuri
Sistem de fixare scaun copii ISOFIX
Sisten antiblocare la frânare (ABS) cu distribuirea electronică a forței de frânare (EBD) și asistent la frânare (EBA)



http://www.mazda.ro/.../specs-compare/

Edited by jericho, 12 April 2017 - 12:10.


#20
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,720
  • Înscris: 13.07.2011
asta vorbind de standarul din Challange/Attraction, arunca un ochi pe Emotion. Care are 4 difuzoare, a/c manual, "buton de pornire" (un feature care nu este un lux), audio modular cu fm/am. In rest nu exista nici cea mai mica optiune fata de restul candidatilor. Tu vorbesti din punctul de vedere al unui conducator/fan Mazda.

Si eu am cautat Mazda si abea de la Challange/Attraction putem vorbi de optionalitate, ca la varianta ieftina Emotion care incepe de la 15k in sus, o iei ca pe Logan. Challange sare la 16-17 iar und Attraction 18 in sus.

#21
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,939
  • Înscris: 02.09.2005

 business11, on 12 aprilie 2017 - 12:17, said:

asta vorbind de standarul din Challange/Attraction, arunca un ochi pe Emotion. Care are 4 difuzoare, a/c manual, "buton de pornire" (un feature care nu este un lux), audio modular cu fm/am. In rest nu exista nici cea mai mica optiune fata de restul candidatilor. Tu vorbesti din punctul de vedere al unui conducator/fan Mazda.

Si eu am cautat Mazda si abea de la Challange/Attraction putem vorbi de optionalitate, ca la varianta ieftina Emotion care incepe de la 15k in sus, o iei ca pe Logan. Challange sare la 16-17 iar und Attraction 18 in sus.
sunt doar dotarile de la challenge, ca daca le puneam si p-alea de la attraction incepea sa te doara capul.
challenge e prima echipare la mazda 3 sedan si cu discount si rabla, cred ca il iei sub 15k acum... iar cum initiatorul are buget de 17k, poate lua cu siguranta echiparea attraction unde are in plus faruri/stopuri cu led, tot felul de senzori, incalzire in scaune etc

Edited by jericho, 12 April 2017 - 12:24.


#22
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,720
  • Înscris: 13.07.2011

 jericho, on 12 aprilie 2017 - 12:20, said:

sunt doar dotarile de la challenge, ca daca le puneam si p-alea de la attraction incepea sa te doara capul.
challenge e prima echipare la Mazda 3 sedan si cu discount si rabla, cred ca il iei sub 15k acum...

la sedan, el doreste compacta deci vorbim despre modelul sport cu varianta Emotion.

Nu are rost sa discutam pentru ca in general, orice masina "cheala" din clasa compacta vine ca un Logan, astfel ca mai bine faci down-grade la clasa mica si full echipata, sau investesti bani in optiuni. Comparabile sunt atunci cand masinile sunt full, care ofera cele mai bune optiuni si technologii, care are cele mai bune materiale. Si stiu cu siguranta ca Mazda este la mare departare de pole-position in categoria compactelor. Este intr-adevar o masina reusita, insa inca slab pozitionata si in urma fata de concurenta.

Edited by business11, 12 April 2017 - 12:26.


#23
QuickSpeed

QuickSpeed

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,501
  • Înscris: 21.03.2017
Ia-ți Mazda și lasã comentatorii pe net!
Succes!

#24
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,939
  • Înscris: 02.09.2005

 business11, on 12 aprilie 2017 - 12:25, said:

la sedan, el doreste compacta deci vorbim despre modelul sport cu varianta Emotion.

Nu are rost sa discutam pentru ca in general, orice masina "cheala" din clasa compacta vine ca un Logan, astfel ca mai bine faci down-grade la clasa mica si full echipata, sau investesti bani in optiuni. Comparabile sunt atunci cand masinile sunt full, care ofera cele mai bune optiuni si technologii, care are cele mai bune materiale. Si stiu cu siguranta ca Mazda este la mare departare de pole-position in categoria compactelor. Este intr-adevar o masina reusita, insa inca slab pozitionata si in urma fata de concurenta.
mazda 3 sedan este compacta, tu chiar ai mari lacune din punctul asta de vedere...la bugetul lui de 17k primeste echiparea attraction... mazda vinde cat skoda si seat la un loc, de ce vorbesti despre lucruri pe care nu le cunosti?

#25
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,720
  • Înscris: 13.07.2011

 jericho, on 12 aprilie 2017 - 12:37, said:

mazda 3 sedan este compacta, tu chiar ai mari lacune din punctul asta de vedere...la bugetul lui de 17k primeste echiparea attraction... Mazda vinde cat skoda si seat la un loc, de ce vorbesti despre lucruri pe care nu le cunosti?

Daca prinde oferta, o i-a la 17k, altfel pretul de pornire este easy peste 17k.

Stai, comparam te rog piata europeana, pentru ca nu vinzi Seat si Skoda in Asia, iar Mazda joaca un rol mare acolo. Pe piata europeana ianuare - august 2016, Mazda vindea undeva la 100.000 masini, Seat avea 172.000, Skoda, 220.000. Skoda singura vindea dublu fata de Mazda. VW ajungea in aceasi perioada la 800.000k plus si Ford la 550.000 plus. Asa ca nu are rost sa facem comparatii.

Edited by business11, 12 April 2017 - 12:45.


#26
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,939
  • Înscris: 02.09.2005
mai bine comparam doar vanzarile din sectorul 3 din bucuresti, nu vrei? sau doar alea de pe strada ta... sau a mea...

Edited by jericho, 12 April 2017 - 12:50.


#27
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
M-ar interesa Mazada 3(2017) sedan  chalenge cu motorizarea G120MT sau daca rezolv cu un tichet de rabla as merge catre echiparea Attraction
Trebuie sa recunosc ca imi place foarte mult masina asta , cu toate ca nu eram eu un fan al masinilor japoneze , ma orientam mai mult spre cele germane ;de aceea momentan am un Opel Astra G din 2006

Edited by MembruAnonim, 12 April 2017 - 12:52.


#28
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,939
  • Înscris: 02.09.2005

 MembruAnonim, on 12 aprilie 2017 - 12:47, said:

challenge si motorul de 1.5... cu rabla si discount dai sub 15k de euro, poate chiar 14k... dar eu iti recomand motorul de 2.0, cel de 1.5 se preteaza f bine in oras si cam atat,

#29
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,720
  • Înscris: 13.07.2011

 jericho, on 12 aprilie 2017 - 12:46, said:

mai bine comparam doar vanzarile din sectorul 3 din bucuresti, nu vrei?

Daca faci comparatii, fa comparatii relevante. Cu ce ma incalzeste cat vinde Mazda worldwide, cand Seat/Skoda nu apar pe piata asiatica, asa ca o comparatie nu este relevanta. Ramanand in Europa, Mazda este un dintre cele mai slabe marci la vanzare si gata cu discutia ca nu are rost sa discutam din punctul de vedere al unor fani de marca auto.

 MembruAnonim, on 12 aprilie 2017 - 12:47, said:

M-ar interesa Mazada 3(2017) sedan  chalenge cu motorizarea G120MT

Vezi ca ma vazut pe Autovit, niste Sedan-uri Challange la 15.000, cu 0km. Intereseaza-te de la ce reprezentanta sunt.

#30
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,939
  • Înscris: 02.09.2005

 MembruAnonim, on 12 aprilie 2017 - 12:47, said:

M-ar interesa Mazada 3(2017) sedan  chalenge cu motorizarea G120MT sau daca rezolv cu un tichet de rabla as merge catre echiparea Attraction
Trebuie sa recunosc ca imi place foarte mult masina asta , cu toate ca nu eram eu un fan al masinilor japoneze , ma orientam mai mult spre cele germane ;de aceea momentan am un Opel Astra G din 2006
cu buget de 17k, iei linistit g120 attraction, dupa discount si rabla... problema e livrarea... daca nu e pe stoc, posibil sa astepti cateva luni... asta e, vinde prost Mazda, nu prea se cumpara iar muncitorii din fabrici sunt cam lenesi...

 business11, on 12 aprilie 2017 - 12:52, said:

Daca faci comparatii, fa comparatii relevante. Cu ce ma incalzeste cat vinde Mazda worldwide, cand Seat/Skoda nu apar pe piata asiatica,

eu nu inteleg de ce insisti, tu chiar n-ai habar despre ce vorbesti... SKODA vinde 40% in afara Europei, din care 30% in China!!! http://www.skoda-aut...s/sales-results

Edited by jericho, 12 April 2017 - 13:01.


#31
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,720
  • Înscris: 13.07.2011
Skoda 2016: 1.127.000
Mazda 2016: 900.586 (Ianuarie-Noiembrie), sa punem inca 100.000 pe decembrie din burta ca suntem baieti de treaba, 1.000.586

Si tu zici ca Mazda vinde mai bine ca Skoda si Seat impreuna.

http://www.skoda-aut...s/sales-results
http://www2.mazda.co...12/161227a.html

#32
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

 jericho, on 12 aprilie 2017 - 12:49, said:

challenge si motorul de 1.5... cu rabla si discount dai sub 15k de euro, poate chiar 14k... dar eu iti recomand motorul de 2.0, cel de 1.5 se preteaza f bine in oras si cam atat,
Pe opel-ul astra pe care il am in acest moment am un motor de 1.4 cu care ma impac foarte bine . Acum nu imi dau seama ce inseamna motor de 1.5 pe Mazda , poate e mai grea decat opelul , depinde de mai multe
Ce impozit este pentru o masina cu motor de 2.0 ?

Edited by MembruAnonim, 12 April 2017 - 13:19.


#33
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,939
  • Înscris: 02.09.2005

 business11, on 12 aprilie 2017 - 13:18, said:

Skoda 2016: 1.127.000
Mazda 2016: 900.586 (Ianuarie-Noiembrie), sa punem inca 100.000 pe decembrie din burta ca suntem baieti de treaba, 1.000.586

Si tu zici ca Mazda vinde mai bine ca Skoda si Seat impreuna.

http://www.skoda-aut...s/sales-results
http://www2.mazda.co...12/161227a.html

mai uita-te pe linkul pus de tine, tu nici un banal tabel nu stii sa citesti? Posted Image))
intai spui ca skoda nu vinde in afara europei si de fapt vinde 40% din productie, acum vii si dai un numar fara sa stii sa citesti un tabel si sa faci diferenta intre domestic si global... iar la profilul tau vad ca esti expert in orice domeniu din austria... halal expert! poftim aici, diferenta dintre domestic si global... hai pa, vorbim cand vom avea ceva de discutat,pana acum ai umplut topicul de preconceptii...

 MembruAnonim, on 12 aprilie 2017 - 13:18, said:

Pe opel-ul astra pe care il am in acest moment am un motor de 1.4 cu care ma impac foarte bine . Acum nu imi dau seama ce inseamna motor de 1.5 pe mazda , poate e mai grea decat opelul , depinde de mai multe
Ce impozit este pentru o masina cu motor de 2.0 ?

mai grea decat opelul nu e nicio masina din ziua de azi... la motor de 1998cmc eu platesc impozit vreo 180 de lei.

Edited by jericho, 12 April 2017 - 13:33.


#34
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,720
  • Înscris: 13.07.2011

 jericho, on 12 aprilie 2017 - 13:23, said:

mai uita-te pe linkul pus de tine, tu nici un banal tabel nu stii sa citesti? Posted Image))
intai spui ca skoda nu vinde in afara europei si de fapt vinde 40% din productie, acum vii si dai un numar fara sa stii sa citesti un tabel si sa faci diferenta intre domestic si global... iar la profilul tau vad ca esti expert in orice domeniu din austria... halal expert! poftim aici, diferenta dintre domestic si global... hai pa, vorbim cand vom avea ceva de discutat,pana acum ai umplut topicul de preconceptii...


oricum vorbim de productie noi, pentru ca sumele respective sunt cifre in productie. Au fost produse 1,456,189 global, vanzarea o au decat "domestic" ajungand la 190k si exporturi de 742,233. Asa ca per total tot acolo ajung. Hai bafta, mai avem putin si Mazda depaseste Mercedes la orice punct de vedere.

#35
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,939
  • Înscris: 02.09.2005
domestic inseamna in tara de origine, te faci de ras... mercedes are o cifra de vanzari asemanatoare mazda, mai ai putin si spui ca VW si Ford ie mai masini fiindca vind mai mult

Edited by jericho, 12 April 2017 - 14:00.


#36
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,728
  • Înscris: 02.07.2011

 jericho, on 12 aprilie 2017 - 11:48, said:

in primul rand vezi despre ce buget e vorba, daca primeste ceed sau leon fr in echipare de varf la banii ai, felicitari.... dar tare mi-e ca in banii aia la leon primeste cel mai trist interior dintre compacte...  am avut si eu seat si oricat de subiectivi am fi, trebuie sa recunoastem ca inetrioarele de seat sunt cele mai spartane, nu cred ca e vreun posesor de seat care sa spuna ca si-a luat masina fiindca i-a placut inetriorul in primul rand... seat cumperi din alte motive, nicidecum al interiorului.
in al doilea rand, cand mi-am cumparat eu masina in 2015, am trecut si am vazut cam tot ce inseamna clasa compacta si nu cred ca intre timp au pus piele pe bord la ceed si scaune de alcantara la leon in 15k de euro...
Mazda are piele pe bord si alcantara in bugetul omului? WOW Posted Image

Lasand mistorurile la o parte, Cee'd in echiparea de varf manuala e  sub 17000 Euro. Un Leon FR 1.4 TSI il scoate la 17000. Ambele veneau (in 2015 cand am facut acelasi lucru ca si tine, luat clasa compacta la rand) cu fete usi imbracate in piele artificiala.
Echiparea echivalenta de la Mazda 3 in 17000 euro venea cu textil pe fetele usilor.

S-or mai mai fi schimbat vremurile intre timp (ca 2 din 3 au avut facelift din 2015 pana azi), dar mai usor cu pianul pe scari Posted Image.

Edited by StefanSC, 12 April 2017 - 13:59.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate