Pareri Dacia Duster
#23
Posted 09 April 2017 - 19:07
Dupa experientele cu Duster de la munca (model mai vechi 1.5 dci):
- consum maricel - undeva in jur de 8 mixt in conditii de mers cu `120 km/h in afara - zgomotos rau dupa 110km/h - scaune de cacao - n-au nici un fel de suport lombar - rezultatul e in cel mai bun caz spate intepenit dupa un drum de >200km - portbagaj minuscul pentru cata masina e... - sistemul audio preia sunetul nasol de tot - daca vorbesti prin hands-free-ul integrat interlocutorul abia te aude. - pe curbe se simte ca un vapor - instabila In concluzie - la vreo 14.000-16.000 cat costa, eu m-as orienta catre altceva - pentru mine chiar si doar scaunele alea nasoale sunt suficient cat sa-l depuncteze maxim. Asta pentru ca fac 6-7000 km lunar.... |
#24
Posted 09 April 2017 - 19:54
#25
Posted 09 April 2017 - 20:01
Da, e mai buna o rabla veche de 10 ani...
Ce naiba, exagerati cu totii cu ura asta fata de Dacia... sunt masini decente pe segmentul de pret, care in ultimii ani incepe sa aiba concurenta si de la alti producatori, dat fiind ca o Dacia full costa cam cat o firma "cunoscuta" in echipare standard (dar care include multe din ce e considerat optional la Dacia). Eu de exemplu m-am plimbat cu Ford si Opel produse in aceeasi perioada cu Dacia Logan (2006)... si scaunul de la Logan mi s-a parut mai bun in comparatie cu alea, si sunt destul de pretentios la scaune si Loganul imi parea mai generos cu spatiile pentru calatori, in timp ce Ford si Opel doar incearca sa te pacaleasca cu impresia ca e spatiu, dar stai cam inghesuit pe scaun. Da, ca design Dacia era cam jos... dar ultima generatie arata chiar OK, |
#26
Posted 09 April 2017 - 20:34
Nu e vorba de ura, cineva a cerut o opinie, si cineva i-a dat-o si a si argumentat.
Si eu cand aud zgomotul facut de usa de Duster la inchidere, ma ia pe sira spinarii cu fiori reci. E groaznic. Nu cred ca mai exista asa ceva pe piata, si Suzuki Vitara chiar e un concurent serios. Au si oferte... Scaunele de Logan mai bune ca la Astra? Despre ce generatie de Astra vorbim? Avea Astra niste super scaune... pt ca le puteai selecta ca optiuni din mai multe tipuri. Ceea ce la logan nu se poate. |
#27
Posted 09 April 2017 - 20:40
rumlegok, on 09 aprilie 2017 - 20:01, said:
Da, e mai buna o rabla veche de 10 ani... Edited by farausername, 09 April 2017 - 20:41. |
#28
Posted 09 April 2017 - 21:03
Are un amic la munca Dustere. Benzina. Spune ca consuma mult.
Apoi, am mers ca pasager cu cateva. Se aude totul inauntru, ca-n Logan. Am vrut sa cumpar unul si nu mi-a placut. De ce? Pentru ca nu este un SUV. Este doar o masina mai spatioasa, pentru cine nu vrea altceva decat spatiu. Iar 17000E nu merita nicio Dacie, oricum s-ar numi. Nu, nu urasc Dacia. Sunt masini bune, pe segmentul lor. Numai ca segmentul de 17000E nu este al Daciei |
|
#29
Posted 09 April 2017 - 21:11
Mai dar cati softpedisti cu dustere la munca, unde lucrati ? la electrica, petrom, bgs ?
Edited by TruculMagic, 09 April 2017 - 21:11. |
#30
Posted 09 April 2017 - 21:18
Da, sa stii ca alea au flota de Dustere
Mai nou am vazut ca si firme de distributie achizitioneaza Dustere. |
#31
Posted 09 April 2017 - 21:19
#32
Posted 09 April 2017 - 21:43
Tsunnnami, on 09 aprilie 2017 - 16:57, said: Am lucrat la masina asta pe suspensie, asa ca stiu cate ceva, mod de proiectare, sistem de calitate, probleme de garantii... Nu e neaparat nevoie sa ai masina sa stii despre ea. Ma rog, poti igonra raspunsul meu, nu e nici o suparare aris86, on 09 aprilie 2017 - 16:58, said:
Imi pastrez alegerea pentru o masina proiectata si realizata de romani in Romania! MembruAnonim, on 09 aprilie 2017 - 17:07, said:
Am un prieten care are unul ”de serviciu” și este foarte mulțumit de el. În offroad, prin zăpadă, un patrol a mers doar 30m mai mult ca el dar pe ansamblu, niciunul nu a ajuns acolo unde aveau treabă și au trebuit să meargă a doua zi cu un atv cu șenile. Consumul este mai mult decât decent în condițiile în care îl ține 4x4 permanent pe auto. Minusurile vin de la dotări: senzorul de centură cuplată nu mai funcționează (la 80k km) iar handsfree-ul se aude ca din butoi, trebuie să fii gimnast să urci în ea fără să murdărești pantalonii de praguri aris86, on 09 aprilie 2017 - 17:09, said:
Dusterul e bun daca meri cu el pe camp/drum forestier, in rest mergi si cu orice alta masina. Eu am sandero 1,2 75CP si am mers pe oriunde am vrut cu ea, mai putin prin mocirla si namol. TruculMagic, on 09 aprilie 2017 - 17:20, said:
pana acuma o folosit Logan si acuma brusc softpedistii se trezesc ca are nevoie de un off-roader care "aproape" bate patrolul TruculMagic, on 09 aprilie 2017 - 17:20, said:
pana acuma o folosit logan si acuma brusc softpedistii se trezesc ca are nevoie de un off-roader care "aproape" bate patrolul TruculMagic, on 09 aprilie 2017 - 18:09, said: unde ai vazut duster de 75-80cp ? probabil o luat Trump pentru flota prezidentiala Claudiu998, on 09 aprilie 2017 - 18:50, said:
Eu nu am dorit sa va jignesc! Deci Dacia Duster este in momentul de fata un reprezentant bun de imagine a tarii in lume! florinel, on 09 aprilie 2017 - 19:07, said:
Dupa experientele cu Duster de la munca (model mai vechi 1.5 dci): - consum maricel - undeva in jur de 8 mixt in conditii de mers cu `120 km/h in afara - zgomotos rau dupa 110km/h - scaune de cacao - n-au nici un fel de suport lombar - rezultatul e in cel mai bun caz spate intepenit dupa un drum de >200km - portbagaj minuscul pentru cata masina e... - sistemul audio preia sunetul nasol de tot - daca vorbesti prin hands-free-ul integrat interlocutorul abia te aude. - pe curbe se simte ca un vapor - instabila In concluzie - la vreo 14.000-16.000 cat costa, eu m-as orienta catre altceva - pentru mine chiar si doar scaunele alea nasoale sunt suficient cat sa-l depuncteze maxim. Asta pentru ca fac 6-7000 km lunar.... TruculMagic, on 09 aprilie 2017 - 21:11, said:
Mai dar cati softpedisti cu dustere la munca, unde lucrati ? la electrica, petrom, bgs ? farausername, on 09 aprilie 2017 - 21:19, said:
.....si altele.... |
#33
Posted 09 April 2017 - 22:01
La 10.000 euro, cel mai probabil e pe benzina, si cel mai probabil NU e 4x4.
Iar ca sa iei Duster care nu e 4x4.....nu vad rostul. Referitor la scaune - pot sa spun ca la Corsa C 2005 am scaune mult, mult mai bune, cand ma dau jos din masina de munca si ma urc in cea personala, spatele meu imi multumeste. Suport lombar bine gandit, suport lateral fain mai ales la viraje... Nu inteleg cum au pus pe Dacia scaune atat de nasoale si anti ergonomice. Si eu sunt pentru sustinerea produselor romanesti - dar nu atunci cand atenteaza la sanatatea mea. Alte chestii nasoale la Dacia, in general: - vizibilitate destul de afectata de stalpii din fata - emblema "Dacia" cromata de pe volan care te orbeste cand soarele e intr-un anumit unghi Parti bune: - motoarele(cel putin cele diesel) destul de reusite si fiabile - trenul de rulare decent - suspensiile rezonabile pentru drumurile noastre pline de gropi - dar in detrimentul stabilitatii |
|
#34
Posted 09 April 2017 - 22:12
silviannetw, on 09 aprilie 2017 - 16:00, said:
Am fost plecat in afara tarii folosind Loganul proprietate ( 1.6 MPI 2005). La mijlocul drumului (aprox 1500 Km) m-a lasat bobina de inductie! Norocul meu, asa consider, a fost o reprezentanta Renault-Dacia. Total 110 euro! Un ochi rade altul plange...dar am ajuns acasa! Ce sa o mai lungesc...masina mea are 12 ani nu mi-a creat probleme pana acum dar m-am gandit la un Duster nou! Ce parere aveti domnilor detinatori de Duster? Va rog sa-mi detaliati cu ce v-ati confruntat dar si cu ce lucruri bune va laudati! Referitori la chibiti...ramaneti ca si la table....pe margine! Cu respect, Silvian. O parere excelenta. Sunt posesor de Duster din 2012, benzina 1.6 105Cp, 4x4. 55 mii km. Revizii anuale la 450 lei in reprezentanta. Recomand doar versiuni 4x4. Este o masina pentru iesit in natura, drumuri forestiere. Pe sosea merge foarte bine dar e bine de evitat mersul la viteze mari din cauza consumului. Este stabila in curbe, are ESP-ASR. Sistemul 4x4 (tip HALDEX) poate fi dezactivat sau lasat in 4x4 permanent, controlat de calculator, asa numitul AUTO. Modul LOCK in care se transfera 50 fata 50 spate din cuplu se foloseste doar pe drumuri foarte grele. Diselul are FAP, adica un filtru cu sanse mari de probleme la mersul preponderent urban. Pentru drumuri lungi si km multi extraurban un diesel e perfect. Pentru urban e bine sa folositi alta masina. Pentru extern cu km pana in 10 mii anual un benzinar este excelent. Consumuri reale pentru benzina 4x4, 6.5-8 in functie de talpa extraurban, 10-13 urban. Autostrada la 130 sare de 10. Daca va plac iesirile in natura atunci este o masina ideala. PS: e bine sa o luati cu toate dotarile.....chiar daca e mai scumpa. PS: locuri unde m-a dus dusterul....https://www.flickr.c...s/taviro/albums PPS: am uitat sa prcizez, dupa 5 ani si 55 mii km masina e perfecta. In ciuda unor drumuri uneori la limita masinii. Edited by bumpocbum, 09 April 2017 - 22:32. |
#35
Posted 09 April 2017 - 22:49
silviannetw, on 09 aprilie 2017 - 21:43, said:
Si Madalina Ghenea este o reprezentanta buna de imagine a tarii in lume Pe scurt: Duster nu-si merita banii. De 17.000 iti iei un suv bun, dotat si care e SUV. Pro: Motoare bunicele si cat de cat fiabile Suspensia Contra: Simplitatea interiorului, dotarile jalnice, comfortul, tabla, tractiunea, portbagajul mititic. Se descurca binisor pe drumurile romanesti pline de gropi si pe drumuri forestiere. DAR, sa mergi cu ea zilnic sau macar o data la 3 zile cate 50km. Innebunesti. Te intepenesti. Strainii o lauda ca la banii aia alt suv nu mai gasesti, poate doar vreo japoneza sau Hyundai plin de plastic. Edited by Claudiu998, 09 April 2017 - 22:50. |
#36
Posted 09 April 2017 - 23:15
Daca te uiti aici https://www.spritmon...e=6&powerunit=2 nemtii le folosesc mai ales pe autostrada. e drept ca 4x2....
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users