Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Noul motor 1.5 TSI a apărut în configuratorul VW Golf facelift

- - - - -
  • Please log in to reply
94 replies to this topic

#55
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View Postunbrutus, on 12 aprilie 2017 - 20:27, said:

De ce dezinformezi? Nu a existat si nu exista Logan de 5000 euro. A fost in declaratii scurt timp.
Din moment ce am o cunostinta care a dat fix 5000 de euro pe ea, noua, cred ca nu dezinformez pe nimeni.
Un Duster pleaca de la 10 mii euro. Daca mai prinzi rable si alte minuni cred ca scade sub aceasta valoare. Eu unul am dat 15 mii pe el si e full la nivelul anului 2012.
B6-le care l-am avut avea pret de 27 mii euro, la sh l-am luat cu 12500 euro 3 ani vechime/75 mii km, masina folosita la o ambasada.
Curea distributie la Duster se shimba la 40 mii sau 4 ani. La B6 era la 120 mii fara limita de timp. La Logan nu mai tin minte, oricum o schimb la 4 ani.
Loganul din 2005 e supermasina. Cel putin ca fiabilitate.

Sa revenim totusi la 1.5...

La Dacia 1300 nu am schimbat niciodata lantul de la distributie, doar un intinzator hidraulic. Si asta in fata blocului.... Posted Image .

LE: in 2009....
http://www.mediafax....l-rabla-3986272

Edited by bumpocbum, 13 April 2017 - 07:16.


#56
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostG-Ionel, on 13 aprilie 2017 - 07:08, said:

Apare, la motorizarea pe benzina.
Ai dreptate, ma uitasem eu aiurea... putem face comparatii pret.
Deci dieselul de 1.6 este mai ieftin ca 2 motorizari pe benzina... greu sa mai alegi benzina in conditiile astea.

View Postbumpocbum, on 13 aprilie 2017 - 07:09, said:

Din moment ce am o cunostinta care a dat fix 5000 de euro pe ea, noua, cred ca nu dezinformez pe nimeni.
Un Duster pleaca de la 10 mii euro. Daca mai prinzi rable si alte minuni cred ca scade sub aceasta valoare. Eu unul am dat 15 mii pe el si e full la nivelul anului 2012.
B6-le care l-am avut avea pret de 27 mii euro, la sh l-am luat cu 12500 euro 3 ani vechime/75 mii km, masina folosita la o ambasada.
Curea distributie la Duster se shimba la 40 mii sau 4 ani. La B6 era la 120 mii fara limita de timp. La Logan nu mai tin minte, oricum o schimb la 4 ani.
Loganul din 2005 e supermasina. Cel putin ca fiabilitate.

Sa revenim totusi la 1.5...
Preturile sint pe Dacia.ro, de la 7000 in sus, hai sa lasam asta cu 5000 euro ca nu exista. Cu rabla scade pretul la orice marca.
Legat de distributie, eu stiam la 60k la logan, dar daca e la 40k, inseamna ca o schimbi de 5 ori pana o schimbi o data la VW... asta spune multe. Si costa multe... si bani si timp.

Attached Files

  • Attached File  vw2.PNG   21.01K   23 downloads
  • Attached File  vw1.PNG   17.47K   22 downloads

Edited by unbrutus, 13 April 2017 - 09:02.


#57
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View Postbumpocbum, on 13 aprilie 2017 - 07:09, said:

Din moment ce am o cunostinta care a dat fix 5000 de euro pe ea, noua, cred ca nu dezinformez pe nimeni.
Un Duster pleaca de la 10 mii euro. Daca mai prinzi rable si alte minuni cred ca scade sub aceasta valoare. Eu unul am dat 15 mii pe el si e full la nivelul anului 2012.
B6-le care l-am avut avea pret de 27 mii euro, la sh l-am luat cu 12500 euro 3 ani vechime/75 mii km, masina folosita la o ambasada.
Curea distributie la Duster se shimba la 40 mii sau 4 ani. La B6 era la 120 mii fara limita de timp. La Logan nu mai tin minte, oricum o schimb la 4 ani.
Loganul din 2005 e supermasina. Cel putin ca fiabilitate.

Sa revenim totusi la 1.5...

La Dacia 1300 nu am schimbat niciodata lantul de la distributie, doar un intinzator hidraulic. Si asta in fata blocului.... Posted Image .

LE: in 2009....
http://www.mediafax....l-rabla-3986272


Loganul niciodata nu a fost 5000e, acum, nou, pleaca de la 6950e. Sa zicem ca scazi rabla 1400e, dar tichetul tot trebuie sa-l platesti, cu alte cuvinte fara 5900e nu o iei. Si acum sa fim realisti, traim in 2017, cine isi mai cumpara masina fara AC ???

#58
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015

View Postmsn2, on 11 aprilie 2017 - 13:23, said:

acum, ca posesor si de 1,2 tsi polo sa scriu sieu ca la achizitie am fost mintit ca nu mai are lant ca sa constat la vreo 2 ani ca are? Asta e dealeri de doi bani.
cel mai tare este ca VW nu mai da clientilor planul de service!! adica nu stii cand sa schimbi lichidul de frana sau o bujie, e penibil!
am vorbit la service si cica se poate cumpara asa ceva!!

1,2 tsi are probleme cu lantul, intizatorul, mecatronica dsg, a mai avut cu turbinele, toate f scump de remediat.


Daca nu te uiti la masina cand o cumperi asa se intampla... Inainte sa semnezi ca o ridici o verifici !!
Iar asata cu s-a constatat la vreo 2 ani ca are e epica, deci nu sa verificat lchidul de frana, uleiul pana atunci ???

View Postionut_ionut, on 13 aprilie 2017 - 09:49, said:

......
Loganul niciodata nu a fost 5000e, acum, nou, pleaca de la 6950e. Sa zicem ca scazi rabla 1400e, dar tichetul tot trebuie sa-l platesti, cu alte cuvinte fara 5900e nu o iei. Si acum sa fim realisti, traim in 2017, cine isi mai cumpara masina fara AC ???
A fost loganul la 5000 Euro o promotie vreo 2-3 luni, chel...

#59
berila_mz

berila_mz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 08.07.2009
Loganul ala la 6950 euro, nu e chiar chel. Are ESP, AC, proiectoare ceata, geamuri electrice fata, radioCD cu Bluetooth. E un pret corect pentru o masina normala. Un Polo cu aceleasi "dotari" e de la 10.000 euro in sus fara reduceri de rabla.

Edited by berila_mz, 27 June 2017 - 11:14.


#60
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

View Postfotbal5, on 27 iunie 2017 - 11:04, said:


Daca nu te uiti la masina cand o cumperi asa se intampla... Inainte sa semnezi ca o ridici o verifici !!


Unele versiuni de 1.2 si 1.4 au avut probleme din cauza proiectarii defectuoase a distributiei. Nu prea aveai ce sa verifici la ele. Singura chestie era sa te duci din timp la service pana nu pica de tot. Marea majoritate au facut asta fiindca distributia ajungea sa sune urat chiar si pentru un necunoscator.

#61
Wic_thor

Wic_thor

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 25.03.2018

View Postmax_01, on 09 aprilie 2017 - 09:34, said:


Tu trebuie sa accepti realitatea chiar daca esti fan diesel.CEO VAG a afirmat in luna februarie 2017 ca din iulie 2017, Polo si Golf nu vor mai fi fabricate cu motoare diesel, tot din acea perioada, 1,5TSI care va inlocui 1,4TSI va fi prevazut cu filtru de particule iar de anul viitor toate motorizarile pe benzina vor fi prevazute cu filtru de particule.Tot tipul asta a declarat ca VAG se va axa pe hibride in locul dieselului si ca vor mai trece multi ani pana ce benzinarele si hibridele vor fi inlocuite definitiv de cele cu 100% propulsie electrica.
Da, motoarele diesel se vor produce foarte multi ani de acum incolo, cu tehnolgie AddBlue, care costa foarte mult, pentru camioane, autocare, locomotive, vapoare.
Mercedes a anuntat anul acesta ca va echipa cu motor diesel avand tehnologia AddBlue doar modelele lor cele mai scumpe datorita costului mare de fabricatie al acestui motor care ridica mult pretul de achizitie al autoturismului.Locul dieselului va fi luat cu succes de hibride care sunt mai eficiente din toate punctele de vedere.
Un hibrid la Passat care dezvolta 218 cai putere si cuplul motor de 400Nm, consuma benzina in medie 1,6 l/100km iar la Mercedes clasa E unde dezvolta 279 cai putere si un cuplu motor de 600Nm, consumul mediu de benzina este de 2,1 l/100km.De ce as mai dori atunci un diesel?
Si eu am masina cu propulsie diesel insa ma atrage mult mai mult un hibrid din motivele tehnice mentionate mai sus.

__________________\\

TOTAL GRESIT ,,
Motoarele Diesel cu cilindee mica nu au nevoie de AddBlue , ele respecta in totalitate norma E6 cu DPF .

Din cauza luptei "oarbe" dusă de constructorii de mașini în privința reducerii emisiilor de CO2, se pare că s-a născut un "monstru": particulele rezultate în urma arderii. Conform testelor făcute de către cei de la ADAC, motoarele pe benzină cu injecție directă de carburant ar "produce" mai multe particule nocive decât motoarele diesel care sunt recunoscute pentru acest lucru. Drept dovadă, unele motoare diesel sunt echipate cu filtre de particule, ceea ce duce la o reducere a acestora.

Din considerente de norme de poluare, evoluția tehnică și tehnologică a motoarelor pe benzină a evoluat foarte mult, dacă stăm să ne gândim că s-a plecat de la carburator, după care s-a trecut la injectie de carburant într-un singur punct, fiind urmată de injecția multi-punct și terminând cu injecția directă sub presiune ridicată. Experimentul celor de la ADAC a scos la iveală faptul că un BMW 116i produce de șapte ori mai multe particule decât un motor diesel Euro5 sau că particulele eliminate de un VW Golf 1,2 TSI sunt de trei ori mai multe decât cele eliminate de un diesel Euro5.
Cu alte cuvinte motoarele 1.6 . 2.0 TDI Euro 6 pe langa faptul ca au emisii CO2 mult mai mici decat motoarele pe benzina au emisii de particule de pana la zece ori mai mari si de peste 1000 de ori mai mari decat motoarele pe benzina cu injectie indirecta .
Din cauza asta producatorii sunt obigati din 2019 sa echipeze benzinarele cu GPF .

#62
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017

View PostWic_thor, on 04 aprilie 2018 - 18:22, said:

__________________\\

TOTAL GRESIT ,,
Motoarele Diesel cu cilindee mica nu au nevoie de AddBlue , ele respecta in totalitate norma E6 cu DPF .


Ai insirat numai tampenii pe aici. Ce legatura are DPF-ul cu emisiile de NOx ?

#63
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017
Peste 2-3 ani, cel mult, se va vedea cat de fiabil este acest motor de 1,5 TSI.Pentru ca nu este un motor dezvoltat de la 0 ci este o imbunatatire a fostului 1,4TSI, vindecat de bolile copilariei, nu cred ca vor fi probleme tehnice ca la prima generatie de 1,2 si 1,4 TSI.

#64
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Si eu cred ca 1.5 TSI are mai marii sanse sa aibe mai putine probleme ca un motor produs de la 0%. Totusi pana nu trec 2-3 ani nu vom stii sigur.
In schimb 1.4 e un motor matur, deci mai sigur.

#65
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,794
  • Înscris: 25.04.2016
Motoru 1.5 tsi evo 150 cp (cu dezactivare 2 cilindri) a aparut de anu trecut, cel putin la Seat disponibil pe cutie manuala.

#66
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostFord4, on 04 aprilie 2018 - 22:46, said:

Ce legatura are DPF-ul cu emisiile de NOx ?
Cum???

#67
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008

View Postfotbal5, on 06 aprilie 2018 - 15:19, said:

Si eu cred ca 1.5 TSI are mai marii sanse sa aibe mai putine probleme ca un motor produs de la 0%. Totusi pana nu trec 2-3 ani nu vom stii sigur.
In schimb 1.4 e un motor matur, deci mai sigur.
Motorul este total nou, a fost creat pentru a respecta noile criterii de poluare si pentru a inlocui problematicul 1.4. Are filtru de particule si turbina cu geometrie variabila, deci sanse mai mari de defectare. Cat despre 1.4 tsi...intr-adevar, generatia cu distributia pe curea este mai fiabila, dar sunt destule cazuri cu motoare cazute pe generatiile noi in strainatate. Plus consumul de ulei, care cica este normal pentru posesori (1 litru la 7-10k km). Nu inteleg de unde si pana unde motorul asta este derivat din 1.4, chiar nu au nici o legatura.

Edited by edi10000, 07 April 2018 - 11:39.


#68
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Poate iti argumentezi afirmatiile postand o statistica cu defectiunile noului motor, eventual comparativ cu alte motoare, sa ne facem si noi o idee despre ce inseamna la tine "motor cu probleme".
Pana atunci, nu ai facut decat un post prin care intentionezi sa dezinformezi, ca multe altele ale tale...

"care cica este normal pentru posesori": absolut ridicole "informatiile" din mesajele tale. Ceva linkuri exista? Iar daca exista, presupun ca pe la altii nu se intampla asta, nu-i asa?

View Postedi10000, on 07 aprilie 2018 - 11:37, said:

Nu inteleg de unde si pana unde motorul asta este derivat din 1.4, chiar nu au nici o legatura.
Uite, o sa incerc sa-ti explic eu:
- un motor este format in mare din pistoane, arbore cotit, axa(axele) cu came, blocul motor. Sunt foarte mari sanse ca lucrurile astea sa fie diferite fata de cele de la 1,4, unele sunt sigur diferite, altele pot fi aceleasi. Nu stiu, insa e cert ca lucrurile astea sunt foarte fiabile, doar cu cateva exceptii notabile
- un motor mai este format din accesorii, printre care enumar: sistemul de ungere, sistemul de racire, sistemul de distributie, sistemul de admisie, sistemul de evacuare, sistemul antipoluare, senzori, calculatoare, etc. Unele dintre aceste "accesorii" pot fi importate fara probleme de la motorul mai vechi, altele au fost deja anuntate ca fiind model nou.

Tu compari motorul de 1,4 cu cel de 1,5 luand in considerare doar gaura si de aici il judeci ca fiind in totalitate nou. Ce as mai putea spune...?

Edited by valitudor, 07 April 2018 - 12:21.


#69
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Nu te mai face ca nu stii ca asta este noua politica VW de reducere a costurilor: implementarea "cilindrului unic", adica aceleasi dimensiuni pentru cilindri (indiferent ca motoarele sunt in 3 sau 4 cilindri posibil si pentru motoarele mai mari) pentru toate tipurile de motorizari pentru a reduce costurile de productie. Acelasi lucru vroiau sa faca si la diesel, sa lanseze 1.5 TDI in loc de 1.6. Dar...pentru ca nu se mai vinde diesel-ul, au hotarat sa puna in asteptare acest motor.

#70
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Si care este legatura dintre acest ultim post al tau si anteriorul tau post, la care am raspuns mai sus?
Ceva argumente pentru postul anterior ai?

#71
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Pai daca punem faptul ca este un motor ce functioneaza in ciclu Miller, are raport de compresie mai mare fata de 1.4 (atentie, nu mai merge sa puneti benzina de 95!), rampa comuna si turbina cu geometrie variabila eu zic ca este suficient pentru tine. Da, este un motor nou ca asa incepem sa spunem si de masini ca nu sunt noi pentru ca au tot 4 roti, un volan si scaune. Nu mai intru in alte detalii. Aviz amatorilor: pe Karoq are consum de 12% in Bucuresti.

Edited by edi10000, 07 April 2018 - 13:42.


#72
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Cine ți a spus ție că nu mai merge sa pui benzină de 95 ?
Ai cartea tehnică a motorului, ai un link, ceva ?
E cumva doar o presupunere ?
N am înțeles nici cum afectează filtrul de particule sau turbina cu geometrie variabilă motorul.
Că scade fiabilitatea mașinii per total e perfect adevărat, s a apropiat de performanțele dieselului, s a apropiat și de problematica lui. Nu există doar câștig trebuie sa fie și ceva in minus.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate