Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Trimiterea pe orbita prin propulsie magnetica.

- - - - -
  • Please log in to reply
189 replies to this topic

#181
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,656
  • Înscris: 29.03.2006

View PostRosebud09, on 16 mai 2017 - 04:31, said:

Cam ciudat mod de gandire, un amestec de realitate si erori.
Primul lucru deranjant este acela ca se enunta o parere  proasta despre cei aflati in bransa. Un profesionist nu face asta niciodata.
E ca si cum s-ar porni cu stangul, nu se va regasi cadenta (=credibilitatea) foarte usor. Deci e o greseala dupa parerea mea sa spunem ca "nu si-au dat seama", in conditiile in care exista concurenta teribila pentru construirea de motoare economice si eficienete, cand soarta unor companii mari a depins de nici 15 % economie la combustibil pentru un motor nou. Cum am spus , de la teorie si pana la aplicarea practica si dovedirea eficientei este cale lunga, Ce te faci insa cand teoria schioapata? Si din punctul meu de vedere, nu numai ca schioapata dar abia umba in carje.

Dar e alt subiect aici si nu mai cer lamuriri.

Am afirmat ca din ce ati scris se poate intelege ca sau ca...
E o afirmatie care lasa loc de intors, se leaga doar de exprimare.
Dar vad iar pareri despre carje ( nu e prima data ) si atunci cineva care analizeaza are motive in plus sa creada ce am scris.

Vad zilnic aberatii crunte din partea profesionistilor din diverse domenii, ingineri, arhitecti, instalatori, constructori, unii din ei intelectuali, inclusiv instalatori cu facultate - unii chiar baieti foarte destepti in general - dar ocazional cu scapari ridicole, altii imbecili de-a dreptul aproape mereu.
Am vazut fire litate lipite cu lampa cu flacara din partea unui tip care in general e destept si face lucruri foarte bune...
Am vazut de mii de ori robineti de alimentare si tevi de scurgere pozitionate in perete in spatele masinilor de spalat rufe si vase, chestie pt care se fac vinovati reprezentanti ai tuturor celor mentionati mai sus, si care este o cretinitate si o imbecilitate maxima, pt ca oamenii vor masinile la cativa mm de perete, nu la 8 cm aruncate de sub blat sau cu gaura in spate...
Am vazut arhitecti si ingineri constructori lucrand in echipa care au cerut aberatii crunte negandite.
Am vazut prize montate in spatele cuptoarelor, cu toate ca nu incape uneori nici rama prizei, si cu atat mai putin stecherul, si chiar daca ar fi montat blatul cu distantier ar fi o aberatie si o cretinitate pt ca priza ar fi blocata de cuptor, plus ca ar sta lipit de stecher un cuptor fiebinte...
Am vazut robineti de plastic sudati pe polipropilena lipit de faianta, care te obliga sa spargi faianta si peretele daca vrei sa ii schimbi.
Am vazut robineti montati de profesionistii lu' peste prajit fie mult prea sus de ajung in spatele cuvei de chiuveta, fie prea jos la toatela de trebuie sa stai pe burta ca sa te uiti pe sub polita din masca de lavoar la apometre si robineti, ca sa nu mai zic ca in general oamenii au si sertar acolo jos, si ar fi o imbecilitate si cu polita.
Am vazut cuptoare de mare brand arhicunoscut, cu experienta de multe zeci de ani, cu manerul montat pe usa de sticla, avand din fabrica distantiere de cauciuc moale prin sticla, de unde si sticla sparta foarte usor, cand este evident ca asta se intampla daca nu pui distantiere/bucsi metalice. Se folosesc uzual la rame de sticla bucsi distantiere din dural, insa inca am vazut la cuptoare de marca usa de sticla sparta pt ca avea distantiere de cauciuc moale...asta e categoric o imbecilitate.
Etc., etc., etc.

Legat de inginerii de aeronautica, am discutat cu mai multi.
Unii erau oameni f. destepti, asa cum am povestit proiectanti sefi de avione de vanatoare si nu numai.
Dar pur si simplu fie aveau alte specializari si motoarele le lasau altora, fie la motoare doar cautau sa faca mici imbunatatiri, nu schimbari radicale.
Oamenii ar fi bucurosi si de 1% economie, si nici nu le trece prin cap ca e posibil sa obtina de cateva ori ce au acum.

Si de fapt e doar o chestiune mai mult de observatie si gandire.
Nu ma asteptam sa fie nevoie de un geniu ca sa inteleaga ca o forta este evident mai mare decat altele, de indata ce le invinge evident si depaseste.

Edited by loock, 16 May 2017 - 09:41.


#182
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
loock - uite ce-ti propun eu. pt ca vad ca nimeni din comunitatea stiintifica nu a resuit sa ajunga la nivelul tau intelectual, iar cunostintele lor sunt la nivelul unui copil de gradinita si habar n-au ce este aia fizica.

ia hai sa revolutionezi si sa ne arati si noua de ce esti in stare, fa o macheta la scara si arata tu principiile pe care le tot promovezi si de care zici ca sunt multi inculti, imbecili, cretini si cum i-ai mai catalogat, care nu au habar de ce se poate face.

deci, nu cer sa faci altceva, decat sa demonstrezi ceea ce ai tot promovat anterior pe acest topic. stii cum e, teorii stim cu totii sa facem, dar ca sa poti folosi ceva, trebuie sa vii cu ceva practic. demonstratiile nu se fac pe hartie, ci cu ceva real.

#183
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,656
  • Înscris: 29.03.2006
Oamenii nu se nasc invatati, dar ne asteptam sa invete cate ceva, mai ales daca nu sunt prosti si li se si arata ce si cum.

Nu cu mult timp in urma ti-am explicat pe alt thred, cum e cu impact driver si impact wrench, care folosesc energia cinetica aplicata tangential la ax.
Inainte credeai ca e tot ambreiajul cu alunecare / limitatorul de cuplu cel care face zgomot si la ele.
Probabil ai inteles explicatia de atunci.

La thrust reversal era vorba despre ceva similar, tot foarte evident.
Simpla functionare a lor de peste 60 de ani demonstreaza singura tot ce am afirmat.
Avioanele se pot deplasa cu spatele la sol, cu toate ca dispozitivul este simplist, si cu toate ca la sol au cel mai nefericit regim de functionare, pt. ca randamentul maxim depinde fundamental de viteza, si la taxi nu sunt puse in full throttle pt. ca risca sa absoarba obiecte.

Printr-o constructie dedicata pt rolul de repulsor, jeturile finale se pot directiona si ele inversat la iesirea din convertizorul cinetic, astfel incat sa fie redus riscul de absorbtie de solide in fata motoarelor.

Edited by loock, 16 May 2017 - 10:10.


#184
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014

View Postloock, on 16 mai 2017 - 10:00, said:

Nu cu mult timp in urma (1) ti-am explicat pe alt thred, cum e cu impact driver si impact wrench, care folosesc energia cinetica aplicata tangential la ax.
Inainte (2) credeai ca e tot ambreiajul cu alunecare / limitatorul de cuplu cel care face zgomot si la ele.

1. corect, dar explicatia a venit fara intrebari din partea mea (sper sa nu ma insel totusi)

2. sigur nu e vb de mine. nu ma baga intr-o discutie de discreditare pe motiv ca as fi scris prostii. nu suport minciuna.

#185
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,656
  • Înscris: 29.03.2006
Vezi postul 36, ultimul de jos -  aici .

Cum am scris, toti oamenii gresesc, inclusiv eu.
Dar incerc sa corectez cand am gresit ceva.

Incerc sa fiu si diplomat, dar nu sunt diplomat de cariera, deci nu fac un scop in sine din asta...

Edited by loock, 16 May 2017 - 10:53.


#186
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
corect, in acest caz imi cer scuze si-mi retrag ce am scris mai sus. a trecut 1 an de la discutie si nu mai tineam minte.

#187
Infinitty

Infinitty

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,401
  • Înscris: 14.12.2008

View Postloock, on 16 mai 2017 - 01:57, said:

Un repulsor facut prin inversarea unui reactor adevarat, fara suflanta, fie racheta pura fie hibrid racheto-statoreactor, nu mai trebuie sa invinga forta generata de suflanta, si lucreaza si cu un jet cu viteza mai mare.
Prin atasarea unui convertizor cinetic in flux continuu cu un design bine pus la punct, se pot obtine performante semnificativ mai mari.

Cred ca Rose si Vrajitoru au inteles gresit lucrurile din cauza canalelor mass media superoficiale, aceleasi care vorbeau despre arme atomice si chimice in Irak.

Cred ca angrenajul repulsor respectiv exista desi nu s-a utilizat la avioanele civile.

Englezii au proiectat avioane suborbitale simple si elegante si sunt tentat sa cred ca acest sistem a fost cheia succesului lor, tehnologie foarte posibil utilizata la avioanele spion de foarte mare altitudine.

#188
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,619
  • Înscris: 02.10.2009
Da, au pus motorul invers cand au observat ca trage mai tare prin fantele de revers.
Precis.
Si noi astia, de 40 ani prin inginerie nu ne-am dat seama.
Noroc cu noua generatie.
Ma duc sa-mi pun cenuse in cap.
Dupa masa am un zbor  de 10 ore cu un jumbo, am sa ma gandesc, uitandu-ma la motoare, cum i-ar sta pe invers.
La urma urma urmei exista si oameni pe invers, de ce n-ar construi avioane ca ei?

#189
Infinitty

Infinitty

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,401
  • Înscris: 14.12.2008
Crezi ca tehnologia secreta se spune oficial?
Asemenea detalii tehnice sunt omise intotdeauna.

Eu cred ca lumea in sine este sucita. Uite cum au tinut secreta pe submarine pila litiu-clor jumatate de secol.
Autovehicolul electric a functionat la 1905, a fost produs in serie limitata, un exemplar este casat in depozitul muzeului de tehnologie din Bucuresti.

La inceputul Urss savantii sovietici au avut la activ mai multe transplanturi de cap la caini, iar astazi abia s-a relansat ideea, au reusit pe maimuta, ...

Tehnologia singaz desi matura si uzuala in perioada interbelica, a fost ascunsa publicului din mass media chiar si de pe internet. La fel acele mori de vant ce apareau in filme pe langa orice ferma.



Idem aerogelii din industria aerospatiala din anii 60' si apar pe piata abia acum de cativa ani.

#190
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
frana baieti. nu suntem pe aria auto, nu faceti o disputa aici cu petrol vs electrice. e destul flame pe acea arie.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate