Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 

C43 AMG Sedan

* * * * - 7 votes
  • Please log in to reply
2280 replies to this topic

#739
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005

View Postt-balt, on 20 octombrie 2017 - 21:31, said:

Azi m-am dat cu un Clio RS Trophy de 220 cp. Motorul nu ceva fabulos, dar suspensia foarte buna, mi-a plăcut cum se simțea, iar evacuarea akrapovich chiar se auzea bine. Dacă vrei o mașina de oraș zic ca e alegerea foarte buna, mai ales pentru cumpărături, numai sa nu cari oua cu ea peste limitatoare de viteza, asta dacă nu îți place omleta:) frânele ma așteptăm sa fie puțin mai agresive, pedala era cam lunga.

Asta ca tot te gândeai la abarth. Altfel ma uitasem la un Renault ZOE, foarte mult spațiu pt cât de mică este. 300 km autonomie (400km declarați) pt oraș mi se pare perfect pt 1-2 săptămâni. Dacă ai priza te-ai scos.

La Palas nu? M am dat si eu cu Zoe. Faina senzatia in conditiile in care nu am mai condus 100%electric. Pretul incepe de la 31.000 de euro. Prea scump ca sa fii hipster ecologist din punctul meu de vedere.

#740
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postcris26, on 20 octombrie 2017 - 22:33, said:

Referitor la cursul cu porche .. mai ieftin
http://m.pilotagepas..._21_i_1525.html
Cateva ture nu ajung?

Depinde de obiective. Dacă vrei doar sa vezi cum se simte un Porsche / Ferrari / Lambo, atunci clar merita. Problema e ca, de obicei, la cursurile de cateva ture nici nu te lasă să mergi la limita, deci e mai mult ca o plimbare.

Pe de alta parte, ca să schimbi trase și abordări în viraje, ai nevoie de multe ture, cu pauze între pentru a putea sa asimilezi ce iti zice instructorul.

Foarte bună treaba cu site-ul ala, dar am comandat deja de la Autoklass. Plus ca eu sunt forțat sa merg pe 18" și cu offset mai ciudat din cauza frânelor. Cel puțin jantele de vara au o forma destul de ciudata în interior, fix din cauza asta.



#741
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postfeitosak1, on 20 octombrie 2017 - 22:33, said:

Confirm si eu pentru Hankook, am trecut de pe Michelin Pilot Super Sport (foarte bune pe uscat dupa ce se incalzesc bine, dar periculoase pe ploaie) pe Hankook Ventus V12 Evo2 (la recomandarea unui prieten) si sunt extrem de multumit, nu sesizez diferente pe uscat (poate doar ca se incalzesc mai repede, dar asta poate tine si de faptul ca sunt noi), dar pe ploaie sunt mult mai stabile. Si la pret sunt cam 65-70% din Michelin.

Hai ca te-am prins! :D Am avut norocul ca 2 sesiuni de curs sa le fac pe Michelin PSC si restul de 6 pe GY Eagle F1 (aceleasi anvelope ca si pe masina cu care mergeam eu la circuit). Diferenta este COLOSALA, in favoarea Michelin-urilor. Incalzite, pur si simplu nu exista termen de comparatie. Instructorul meu spunea ca ar fi cateva secunde bune diferenta si nu mi s-a parut ca exagereaza. Intrebarea mea este cat de ok sunt anvelopele pentru mers zi de zi. Inteleg ca sunt proaste pe ploaie, dar....cat de proaste?

#742
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
PSC deja is alta clasa fata de GY, PS4S ar fi teoretic mai ok pt oras si mers uzual si cam tot acolo cu GY. Eu am acuma ma gandeam daca merita diferenta de pret intre ps4s și GY atata timp cat nu mergi pe circuit.

PSC deja is alta clasa fata de GY, PS4S ar fi teoretic mai ok pt oras si mers uzual si cam tot acolo cu GY. Eu am acuma ma gandeam daca merita diferenta de pret intre ps4s și GY atata timp cat nu mergi pe circuit.

#743
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011
Eu am avut Pilot Super Sport, nu stiu ce inseamna PSC.
Despre PSS as spune, dupa 40.000km in care le-am folosit, ca sunt super pe uscat, incalzite, dar pe ploaie am facut niste acvaplanari care m-au speriat. Si nu erau slickuri, erau cam la jumatatea vietii. Vara asta pe autostrada in BG mi-a fugit spatele o secunda la 100kmh (ploua tare), am mers toata autostrada cu 80, ma depaseau si dubele :D Deci, cam asa nasoale sunt pe ploaie.
Stiu ca M5 F10 venea cu PSS, deci pentru senzatii tari sunt potrivite.

Eu n-am fost pe circuit, nu le-am dus la extrem (nu e nici masina pentru asa ceva, plus 3 copii in spate de obicei), asa ca nu pot face comparatie in cazul asta. In viata de zi cu zi nu sesizez diferente intre PSS si Hankook Ventus v12, pe uscat (chiar si la +200kmh), insa pe ploaie clar Hankook sunt superioare. Parerea mea, bineinteles.
PSS nu prea are pe unde sa evacueze apa, au niste canale foarte inguste....mai ales la latimea de 275 (pe spate) profilul era un pic diferit fata de 235 (pe fata), mai spre slick, asa...cu canale mai putine si mai inguste.

Ce am mai avut si mi-au placut mult - Dunlop SP Sport 01. Acum n-am gasit cand am cautat si am incercat Hankook.

In imagine: Michelin PSS 275, nici nu e de mirare ca acvaplaneaza :D
Si asa arata noi, sa vezi dupa 15-20.000km cand se duc striatiile alea mici si raman doar canalele, mai e un pas pana la slick

Attached Files


Edited by feitosak1, 21 October 2017 - 15:51.


#744
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Asta inseamna psc (pilot sport cup) http://m.michelin.ro...lot-sport-cup-2 in principiu semi slick si le vezi pe masini ce se dau pe circuit.

#745
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postcris26, on 20 octombrie 2017 - 22:33, said:

Referitor la cursul cu porche .. mai ieftin
http://m.pilotagepas..._21_i_1525.html
Cateva ture nu ajung?
Ajung frate, dar mi se pare mie ca scrie in franceza ?! Deci mai pui si biletul de avion ... Am gasit niste cursuri misto in Australia, va dau linkul ?Posted Image

#746
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View Postmufasa, on 21 octombrie 2017 - 21:05, said:


Ajung frate, dar mi se pare mie ca scrie in franceza ?! Deci mai pui si biletul de avion ... Am gasit niste cursuri misto in Australia, va dau linkul ?Posted Image

El locuiește si lucrează in franta

#747
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postbobalex18, on 21 octombrie 2017 - 22:04, said:

El locuiește si lucrează in franta
M-am prins, dar scrie pe un forum din RO ...

Edited by mufasa, 21 October 2017 - 22:44.


#748
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
Michelin  PSC nu-s anvelope de masina de toata ziua parerea mea. Alea trebuie incalzite bine pana sa aiba aderenta ca lumea. La fel si Pirelli p zero corsa si altele de gen.

Am fost azi la Adancata la Cars & Coffee, putin dezamagit, eu am mai fost la evenimente C&C in alte tari si se desfasoara complet altfel. Ma asteptam sa fie similar mai ales ca s-a organizat pt prima oara in Romania. De fapt a fost un eveniment privat in Snagov doar pentru cei foarte putini care s-au inscris sa participe cu masinile dupa care au venit la un track day. In Torino anul trecut era in curtea unui palat si veneai acolo ca la expozitie sa admiri masini, sa socializezi etc etc. Aici practic te duceai sa te uiti la unii cum se dau cu niste masini misto pe circuit, nu era ca o expozitie. Poate au expus masinile mai tarziu dar cat am stat eu pe acolo vreo 45 de min toata lumea se dadea pe track. Multi sponsori cu tot felul de masini aduse pt marketing, si inca cateva firme in domeniul auto + eternele firme vanzatoare de tutun de care nu mai scapi nicaieri. Cam pierdere de vreme plus o ceata de o taiai cu cutitul si evident umezeala aferenta, ca se cam abtineau, iar o gagica cu un Boxster iesise de pe circuit ca ii fugea spatele prea tare si nu mai vroia sa se dea. Si unde am mai fost la C&C era si o parte privata pentru cei care participau cu masinile proprii dar era gen un brunch asa in locatie. Sper, daca se mai organizeaza, sa fie altfel.

Ba si aia la Motor Park chiar nu-s in stare sa asfalteze drumul ala care duce la circuit? Cum naiba sa ai drum de pamant pana la circuit de viteza? Doar in Romania, tara tuturor posibilitatilor (nu la modul bun). Tot au zis ca o sa fie asfaltat... si nimic.


Apropo erau acolo un Mercedes AMG GTR si un SLS. Amg gtr cu 4.0 biturbo pocneste, se aude tare, face ca toti dracii etc dar il simti ca e fake de la o posta, SLS-ul cu vechiul V8 de 6.2 aspirat, n-avea nevoie de astfel de artificii, pur si simplu vibra totul in jur cand trecea si toate zgomotele pe care le scotea erau naturale si aleatorii nu programate de un ECU. Diferenta e gen ca intre doi barbati, un baietas d-asta dus la sala, bronzat, tatuat si imbracat in philipp plein si un gentleman cu un costum facut pe Savile Row... Doua moduri de a iesi in evidenta, unul de bun augur altul nu, si intuiesti lejer care dintre ei este the real deal.

Edited by emil_sv, 22 October 2017 - 02:07.


#749
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,548
  • Înscris: 15.06.2007

View Postfigo1988, on 13 octombrie 2017 - 07:10, said:

Totusi ce a patit jucaria?  A fost plesnita de sofer sau "gasita in parcare"?

#750
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postemil_sv, on 22 octombrie 2017 - 01:56, said:

Am fost azi la Adancata la Cars & Coffee, putin dezamagit, eu am mai fost la evenimente C&C in alte tari si se desfasoara complet altfel. Ma asteptam sa fie similar mai ales ca s-a organizat pt prima oara in Romania. De fapt a fost un eveniment privat in Snagov doar pentru cei foarte putini care s-au inscris sa participe cu masinile dupa care au venit la un track day. In Torino anul trecut era in curtea unui palat si veneai acolo ca la expozitie sa admiri masini, sa socializezi etc etc. Aici practic te duceai sa te uiti la unii cum se dau cu niste masini misto pe circuit, nu era ca o expozitie. Poate au expus masinile mai tarziu dar cat am stat eu pe acolo vreo 45 de min toata lumea se dadea pe track. Multi sponsori cu tot felul de masini aduse pt marketing, si inca cateva firme in domeniul auto + eternele firme vanzatoare de tutun de care nu mai scapi nicaieri. Cam pierdere de vreme plus o ceata de o taiai cu cutitul si evident umezeala aferenta, ca se cam abtineau, iar o gagica cu un Boxster iesise de pe circuit ca ii fugea spatele prea tare si nu mai vroia sa se dea. Si unde am mai fost la C&C era si o parte privata pentru cei care participau cu masinile proprii dar era gen un brunch asa in locatie. Sper, daca se mai organizeaza, sa fie altfel.

Ba si aia la Motor Park chiar nu-s in stare sa asfalteze drumul ala care duce la circuit? Cum naiba sa ai drum de pamant pana la circuit de viteza? Doar in Romania, tara tuturor posibilitatilor (nu la modul bun). Tot au zis ca o sa fie asfaltat... si nimic.


Apropo erau acolo un Mercedes AMG GTR si un SLS. Amg gtr cu 4.0 biturbo pocneste, se aude tare, face ca toti dracii etc dar il simti ca e fake de la o posta, SLS-ul cu vechiul V8 de 6.2 aspirat, n-avea nevoie de astfel de artificii, pur si simplu vibra totul in jur cand trecea si toate zgomotele pe care le scotea erau naturale si aleatorii nu programate de un ECU. Diferenta e gen ca intre doi barbati, un baietas d-asta dus la sala, bronzat, tatuat si imbracat in philipp plein si un gentleman cu un costum facut pe Savile Row... Doua moduri de a iesi in evidenta, unul de bun augur altul nu, si intuiesti lejer care dintre ei este the real deal.

Da, am renuntat la ideea sa iau PSC. Cat despre Cars & Coffee, pacat. Ne gandeam si noi sa mergem, dar cum aveam alta treaba pe la 2, nu am mai apucat si am zis ca nu merita sa mergem pentru doar o ora. In alta ordine de idei, sambata e track day la Smart Driving, @mufasa, te bagi? Singura conditie e sa fii fost clientul lor, deci intrebarea e valabila si pentru restul care puteti veni.

Eu zic ca, dintre noile modele cu motoare "cutii de chibrit" AMG a scos cam maximul din ele. Adevarul e ca pur si simplu e f greu sa faci un motor turbo, de cilindree mai mica sa sune la fel de bine ca un motor aspirat. Deci, intr-un fel, trebuie sa ne adaptam vremurilor... :( In alta ordine de idei, eu sunt mega-fericit cu cum suna masina mea si acum, dupa ce m-am mai obisnuit cu ea, am inceput deja sa ma joc un pic. Sper sa mai prind un drum TFG sau Transalpina pana se inchide sezonul. Se simte ca se apropie iarna si la firma, nu mai vindem aproape nimic, traim din ce am acumulat "in sezon" :D


View Posttfmercedez, on 22 octombrie 2017 - 18:32, said:

Totusi ce a patit jucaria?  A fost plesnita de sofer sau "gasita in parcare"?

Plesnita, la un semafor. Asta e, tabla si plastic, se repara. Partea si mai amuzanta e ca, la o saptamana distanta m-am intalnit cu baiatul care m-a lovit la cursul de condus facut de cei de la Smart Driving. :lol:

In alta ordine de idei, a venit si piesa si luni sunt programat sa o bage in service. Ce se mai practica aici, se lasa o atentie, ceva, inainte/dupa? La mecanic sau consilierul de service? Eu pana acum imi reparam masinile la service-uri mai mici, unde ma stiam direct cu patronul si era totul  ok.

#751
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
eu știu că mai toate au acum o politică anti-atenții. vezi si tu la fața locului....

#752
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postbobalex18, on 25 octombrie 2017 - 13:08, said:

eu știu că mai toate au acum o politică anti-atenții. vezi si tu la fața locului....

Sincer, nici nu m-as fi gandit sa dau daca nu auzem o povestioara de la un mecanic de-al unui amic. Povestea de niste seniori din service de la Mercedes Tiriac care, daca nu erau unsi inainte, aruncau toata treaba pe aia mai habarnisti de acolo. Situatia a fost atat de rea incat, dupa un schimb de pompa de apa, au trimis o masina fara lichid de racire si, bineinteles, clientul a reusit sa caleze motorul.

#753
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postfigo1988, on 25 octombrie 2017 - 16:17, said:

Sincer, nici nu m-as fi gandit sa dau daca nu auzem o povestioara de la un mecanic de-al unui amic. Povestea de niste seniori din service de la Mercedes Tiriac care, daca nu erau unsi inainte, aruncau toata treaba pe aia mai habarnisti de acolo. Situatia a fost atat de rea incat, dupa un schimb de pompa de apa, au trimis o masina fara lichid de racire si, bineinteles, clientul a reusit sa caleze motorul.
Alte vremuri poate. Sincer la cat costa manopera as fi revoltat daca ar trebui sa ii ung pe aia si daca nu iese bine. Oricum la service-urile unde am dus masinile la reparat sunt notoriu ca sunt OCD. Acum cativa ani am revopsit usa la Lexus, de 3 ori i-am pus sa o revopseasca. Bara spate la Cayenne, a doua oara a iesit pe placul meu. Acum ma stiu aia, si decat sa revopseasca de mai multe ori, mi-o fac bine din prima. Posted Image

View Postfigo1988, on 25 octombrie 2017 - 12:21, said:

Da, am renuntat la ideea sa iau PSC. Cat despre Cars & Coffee, pacat. Ne gandeam si noi sa mergem, dar cum aveam alta treaba pe la 2, nu am mai apucat si am zis ca nu merita sa mergem pentru doar o ora. In alta ordine de idei, sambata e track day la Smart Driving, @mufasa, te bagi? Singura conditie e sa fii fost clientul lor, deci intrebarea e valabila si pentru restul care puteti veni.

Eu zic ca, dintre noile modele cu motoare "cutii de chibrit" AMG a scos cam maximul din ele. Adevarul e ca pur si simplu e f greu sa faci un motor turbo, de cilindree mai mica sa sune la fel de bine ca un motor aspirat. Deci, intr-un fel, trebuie sa ne adaptam vremurilor... Posted Image In alta ordine de idei, eu sunt mega-fericit cu cum suna masina mea si acum, dupa ce m-am mai obisnuit cu ea, am inceput deja sa ma joc un pic. Sper sa mai prind un drum TFG sau Transalpina pana se inchide sezonul. Se simte ca se apropie iarna si la firma, nu mai vindem aproape nimic, traim din ce am acumulat "in sezon" Posted Image

N-au scos maximul inca Posted Image Cica motorul de 4.0 poate spre 750 de cai si ramane fiabil. E chestie de materiale l amotoare acum, ca le pot face mai puternice doar ca ii costa mult materialele exotice din care sunt fabricate. 5.5 biturbo-ul vechi se auzea mult mai "muscle", no replacement for displacement, cum zic americanii. Iar 6.2 ala aspirat este unul dintre cele mai misto motoare fabricate vreodata.
Daca n-a nins e ok pe TFG/TA.,

Edited by emil_sv, 25 October 2017 - 18:27.


#754
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postfigo1988, on 25 octombrie 2017 - 12:21, said:

In alta ordine de idei, sambata e track day la Smart Driving, @mufasa, te bagi? Singura conditie e sa fii fost clientul lor, deci intrebarea e valabila si pentru restul care puteti veni.

Eu zic ca, dintre noile modele cu motoare "cutii de chibrit" AMG a scos cam maximul din ele. Adevarul e ca pur si simplu e f greu sa faci un motor turbo, de cilindree mai mica sa sune la fel de bine ca un motor aspirat. Deci, intr-un fel, trebuie sa ne adaptam vremurilor... Posted Image
Pai la track day trebuie sa vii cu masina ta ... crezi ca LC-ul face fata fara sa o rastorn ?! mai ales ca acum are si niste AT-uri agresive pe ea Posted Image .
Pe la colt de strada se zice ca cel mai bun sunet din "cutie de chibrituri" de 3 sau 5l il are altcineva ... cin' sa fie ... Nu ca C43 nu ar suna bine Posted Image .
@emil, figo zicea de sunet nu de putere ...

Edited by mufasa, 26 October 2017 - 19:51.


#755
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postemil_sv, on 25 octombrie 2017 - 18:27, said:

Alte vremuri poate. Sincer la cat costa manopera as fi revoltat daca ar trebui sa ii ung pe aia si daca nu iese bine. Oricum la service-urile unde am dus masinile la reparat sunt notoriu ca sunt OCD. Acum cativa ani am revopsit usa la Lexus, de 3 ori i-am pus sa o revopseasca. Bara spate la Cayenne, a doua oara a iesit pe placul meu. Acum ma stiu aia, si decat sa revopseasca de mai multe ori, mi-o fac bine din prima. Posted Image

N-au scos maximul inca Posted Image Cica motorul de 4.0 poate spre 750 de cai si ramane fiabil. E chestie de materiale l amotoare acum, ca le pot face mai puternice doar ca ii costa mult materialele exotice din care sunt fabricate. 5.5 biturbo-ul vechi se auzea mult mai "muscle", no replacement for displacement, cum zic americanii. Iar 6.2 ala aspirat este unul dintre cele mai misto motoare fabricate vreodata.
Daca n-a nins e ok pe TFG/TA.,

Ma refeream la maximul dpdv al sunetului, e clar ca mai e loc de crestere a puterii, atata timp cat sunt garaje care, cu piese de pe piata, scot motoare de 2l de Evo pe la 7-800CP. Sigur, motoare care trebuie refacute la fiecare cateva sute de km, dar cresti cilindreea, scazi puterea si adaugi resursele unui OEM si iese... http://www.evo.co.uk...ed-at-frankfurt :D Problema e ca toti o sa se concentreze pe hibrid si electric de acum, deci nu cred ca mai avem mai mult de cateva iteratii de dezvoltare la motoarele termice.

View Postmufasa, on 26 octombrie 2017 - 19:48, said:

Pai la track day trebuie sa vii cu masina ta ... crezi ca LC-ul face fata fara sa o rastorn ?! mai ales ca acum are si niste AT-uri agresive pe ea Posted Image .
Pe la colt de strada se zice ca cel mai bun sunet din "cutie de chibrituri" de 3 sau 5l il are altcineva ... cin' sa fie ... Nu ca C43 nu ar suna bine Posted Image .

Cin' sa fie? :D Serios intreb. Da, doar cu masina ta (e o problema si la mine asta, ca ambele sunt pe bara) sau inchiriind de la ei.

PS: La cursul de la Smart Driving s-a intrat la final si cu un X5M 50d, deci... :D

#756
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postfigo1988, on 27 octombrie 2017 - 10:15, said:

Cin' sa fie? Posted Image Serios intreb.
Aia pe care TU mi-ai bagat-o prima data in suflet, habar n-aveam de ea ... Think !

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate