Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
C43 AMG Sedan
Last Updated: Mar 11 2021 13:12, Started by
figo1988
, Apr 07 2017 17:05
·
0
#163
Posted 25 June 2017 - 16:14
Și am fost și la un track day. 2 sesiuni, ieri dupa-amiaza. Din cauza temperaturilor, nu puteam face decât un tur rapid, urmat de unul mai lent
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/85jZ6o6KhK0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#166
Posted 26 June 2017 - 07:48
ai facut ceva cursuri, nu? se vede in modul in care abordezi virajele.
super modulul cu care ai realizat filmarea. este al celor cu circuitul sau personal? |
#167
Posted 26 June 2017 - 11:51
Nu am facut niciun curs, doar ca sunt pasionat de curse, am citit si exersat destul de mult pe simulator
Filmarea am facut-o cu telefonul (Galaxy S7) prins cu o ventuza mai rasarita in parbriz, soft-ul de pe Android fiind cel care a facut toate minunile (inregistrare parametri motor, GPS si video). E fff bun. Racechrono Pro e softul. Aveam impresia ca l-am scris Edited by figo1988, 26 June 2017 - 11:58. |
#169
Posted 26 June 2017 - 12:02
intradevar, este scris undeva in colt.
golf 5 gti 2.0 tfsi 200 hp? si cutie manuala, nu? parca ai scris intr-un post anterior ca aveti si un a3? |
#170
Posted 26 June 2017 - 12:04
bobalex18, on 26 iunie 2017 - 12:02, said:
intradevar, este scris undeva in colt. golf 5 gti 2.0 tfsi 200 hp? si cutie manuala, nu? parca ai scris intr-un post anterior ca aveti si un a3? 2.0 tfsi, aproape 240 CP, fiind resoftat. Cutie DSG, absolut exceptionala. Nop, doar GTI-ul si Merc-ul in curand. Nevasta-mea inca nu are permis. |
#171
Posted 26 June 2017 - 12:11
figo1988, on 26 iunie 2017 - 12:04, said: 2.0 tfsi, aproape 240 CP, fiind resoftat. Cutie DSG, absolut exceptionala. Nop, doar GTI-ul si Merc-ul in curand. Nevasta-mea inca nu are permis. nu stiu de ce parca am citit ca mergeati spre un track day si planurile ti-au fost date peste cap de un missfire. poate gresesc sau am dedus eu gresit. |
#172
Posted 26 June 2017 - 13:07
Cum iti arata aplicatia de Android coolant level? L-ai conectat cumva?
|
|
#173
Posted 26 June 2017 - 13:10
bobalex18, on 26 iunie 2017 - 12:11, said:
super. bravo. dar masinile normale nu iti plac? )) nu stiu de ce parca am citit ca mergeati spre un track day si planurile ti-au fost date peste cap de un missfire. poate gresesc sau am dedus eu gresit. Imi plac, dar imi plac mai mult astea mai "jucause". Am incercat sa ajungem la trackday si prin mai, dar a cedat o bobina de inductie la GTI si a trebuit sa ne intoarcem pe la 1/2 drumului. paul_kelso, on 26 iunie 2017 - 13:07, said:
Cum iti arata aplicatia de Android coolant level? L-ai conectat cumva? E conectata printr-un adaptor bluetooth la portul OBD al masinii. Folosesc unul chinezesc, no-name, dar e EXTREM de lent, o sa cumpar probabil unul mai de calitate. |
#174
Posted 26 June 2017 - 15:12
Eram si eu hotarat sa merg, totul aranjat, dar cand am vazut ce temperaturi vor fi am renuntat. Evident acum imi pare rau.
Un lucru sunt curios, erau multi participanti ? te-ai simtit deranjat vreodata de alta masina ? sau in pericol de a da cineva peste tine ? Am vazut filmuletul si modul de abordare al circuitului este destul de aproape de corectitudine, din ceea ce tin minte de la instructori. Diferente mici pe alocuri. Iar daca abordarea asta ai facut-o numai de capul tau, cred ca daca faci o zi de pilotaj cu un instructor devii periculos de bun. Ar merita. Filmarea ... belea, o sa caut sa vad daca gasesc si eu ceva pt. I-phone sa filmez si eu data viitoare cand merg. |
#175
Posted 26 June 2017 - 15:35
mufasa, on 26 iunie 2017 - 15:12, said:
Eram si eu hotarat sa merg, totul aranjat, dar cand am vazut ce temperaturi vor fi am renuntat. Evident acum imi pare rau. Un lucru sunt curios, erau multi participanti ? te-ai simtit deranjat vreodata de alta masina ? sau in pericol de a da cineva peste tine ? Am mers cu AC pornit, mai multe motive sa obtin un timp mai bun la viitorul track day. Eu am un "truc", invatat de la partenerul meu din UK. Merg dupa-amiaza. Am ajuns pe la 3 si am fost cel mult 3 masini pe circuit la un moment dat. Absolut lejer. Atunci cand e aglomerat, e intr-adevar mai problematic, depinde de gradul de civilizatie al fiecaruia. Pe o tura de racire, l-am lasat sa treaca pe un nene cu o Alfa 4C care m-a blocat fix in linia dreapta de dupa acul de par, cand eram pe un tur rapid. In general nu sunt probleme, dar daca sunt diferente mari intre masini si piloti si este f aglomerat, devine un pic mai dificil. La urmatorul, care trebuie sa vina candva in iulie, cred ca o sa fie destul de liber, mai ales spre dupa-amiaza. In general, cel putin la track day-ul din UK, ne-au spus ca nu se merge pe timp, ne-au dat conditiile in care se putea depasi si a fost in general f civilizat, desi erau +20 de masini pe circuit la un moment dat. In Romania nu am mers decat f putin, dar nu am observat sa fie probleme. mufasa, on 26 iunie 2017 - 15:12, said:
Am vazut filmuletul si modul de abordare al circuitului este destul de aproape de corectitudine, din ceea ce tin minte de la instructori. Diferente mici pe alocuri. Iar daca abordarea asta ai facut-o numai de capul tau, cred ca daca faci o zi de pilotaj cu un instructor devii periculos de bun. Ar merita. Filmarea ... belea, o sa caut sa vad daca gasesc si eu ceva pt. I-phone sa filmez si eu data viitoare cand merg. Mersi! Da, am destule ore facute pe simulatoare, chiar ajuta mult. Daca nu ma insel, tu ai facut cursul cu BMW, tractiune spate, Golf-ul meu, fiind tractiune fata, are in general mici diferente de abordare. Cat despre curs, vreau sa mi-l iau de ziua mea, inca ma joc cu ideea de a avea o masina dedicata pentru mersul pe circuit. E mult mai fun Pe iPhone ai de ales intre Harry's LapTimer si RaceChrono. Eu l-am folosit doar pe ultimul, pe Android, dar nu cred sa existe diferente mari de performanta intre ele. |
#176
Posted 26 June 2017 - 15:48
cand vedem o filmare si cu amg-ul ? pusa in paralel cu cea de GTI GOLF ?
|
#177
Posted 26 June 2017 - 15:52
|
#178
Posted 26 June 2017 - 23:43
figo1988, on 26 iunie 2017 - 15:52, said: N-am voie, e leasing Plus ca nu a venit. Ma joc si eu cu ideea de a avea o masina dedicata de ani de zile, mereu ajung la concluzia ca nu merita efortul avand in vedere ca ma duc de 2 ori pe an. Tot am vrut sa iau tot felul de masini mai vechi in acest scop, de fiecare data ajung inevitabil la aceeasi concluzie. Ultima oara acum vreo 2-3 ani (cand a modificat ponta taxa de inmatriculare de era f ieftina pt masini vechi) mi se pusese pata si gasisem si o masina perfecta si eram gata sa o iau dar pana la urma a invins ratiunea. Ce crezi ca vroiam sa iau? Un Maserati Ghibli Cup din 97, destul de bine intretinut, m-a atras faptul ca avea V6 2.0 turbo de 300 de cai si impozit derizoriu. Dupa m-am gandit ca nu cred ca e nimeni in Romania capabil sa intretina masina aia ca era si destul de complexa mai ales pt vremea ei si nici in mod deosebit de fiabila. Am renuntat. Mai demult am mai vrut sa iau un m3 e30 cand erau super ieftine. Ala mai bine il luam ca valora mult acum. Depinde cat timp liber ai. |
#179
Posted 27 June 2017 - 06:52
figo1988, on 26 iunie 2017 - 15:35, said:
... inca ma joc cu ideea de a avea o masina dedicata pentru mersul pe circuit. E mult mai fun emil_sv, on 26 iunie 2017 - 23:43, said:
... dar pana la urma a invins ratiunea. . |
#180
Posted 28 June 2017 - 09:26
emil_sv, on 26 iunie 2017 - 23:43, said:
Da pt ca nu ti-o asigura casco pt ca toti asiguratorii sunt niste retrograzi la noi. Ciudat este ca sunt mai mari sansele sa pateasca ceva masina pe drumuri publice decat pe circuit. In loc sa faca un produs suplimentar cu asigurare pe circuit ei iti spun din start nu. Pe afara puteai sa iti extinzi asigurarea sa acopere si circuitul cu o plata suplimentara pe zi de folosinta. Ma joc si eu cu ideea de a avea o masina dedicata de ani de zile, mereu ajung la concluzia ca nu merita efortul avand in vedere ca ma duc de 2 ori pe an. Tot am vrut sa iau tot felul de masini mai vechi in acest scop, de fiecare data ajung inevitabil la aceeasi concluzie. Ultima oara acum vreo 2-3 ani (cand a modificat ponta taxa de inmatriculare de era f ieftina pt masini vechi) mi se pusese pata si gasisem si o masina perfecta si eram gata sa o iau dar pana la urma a invins ratiunea. Ce crezi ca vroiam sa iau? Un Maserati Ghibli Cup din 97, destul de bine intretinut, m-a atras faptul ca avea V6 2.0 turbo de 300 de cai si impozit derizoriu. Dupa m-am gandit ca nu cred ca e nimeni in Romania capabil sa intretina masina aia ca era si destul de complexa mai ales pt vremea ei si nici in mod deosebit de fiabila. Am renuntat. Mai demult am mai vrut sa iau un m3 e30 cand erau super ieftine. Ala mai bine il luam ca valora mult acum. Depinde cat timp liber ai. Well, nu putem decat spera ca, pe masura ce creste numarul celor care au astfel de pasiuni, si firmele de asigurari vor adauga produse care sa le satisfaca. Numarul de iesiri ma roade si pe mine. Ar fi, in mod optimist, vreo 6-8 track day-uri la care sa pot participa pe an si inca 4 etape ROTAC. Deci vreo 36h de circuit, cam in cel mai optimist caz. Acum ca m-ai impins sa cuantific numarul de ore & stuff, ma bate gandul sa fac o analiza obiectiva a cat costa o astfel de masina / h, incluzand costuri de operare si devalorizarea. Nu sunt contabil, dar sper sa iasa ceva cat de cat util. Cat priveste alegerea masinii, cu Maserati-ul o cautai cu lumanarea , deveneai abonat la platforma. Are partenerul meu de afaceri asa ceva (Granturismo MC ceva), cred ca v-am mai zis, si a avut tot felul de probleme dubioase. Eu v-am mai spus ce as lua, MX5, S2000, Lotus, masini usoare cu care iti poti face f usor mana si, daca e nevoie, le poti creste destul de usor puterea. Pentru MX5 am deja toate piesele pentru turbo (1tona - 250CP), dar masina pe care o cumparasem s-a dovedit a fi o coaja si ma cam codesc sa mai ingrop 3-4k de euro in alta. mufasa, on 27 iunie 2017 - 06:52, said:
Pai deja ai masina, poti s-o bagi definitiv in paine cand vine C43ul. Ma gandeam si eu la asta si i-am intrebat pe instructori despre masini. GTIul l-au catalogat ca una dintre cele mai bune dtpdv. De luat pe el nu iei cine stie ce, intretinere ieftina si facila, ..., nu vad cu ce ai putea sa-l inlocuiesti in aceeasi bani. Eu l-as tine, eventual poti sa-l duci spre 300 CP ca sa fie fun-ul fun. Ce ziceam si mai sus, daca tot iau masina de circuit, macar sa ma ajute si "la munca" si un MX5, S2000, s-ar potrivi mai bine. Mai multe detalii pe privat. GTI-ul e totusi ok ca masina de zi cu zi, nu bate, nu troncane, tocmai bun pentru nevasta-mea care tocmai da de permis. mufasa, on 27 iunie 2017 - 06:52, said:
Strict rational nu merita nici o casa de vacanta oriunde ar fi ea, nici un ceas mai acatari, nici o masina de zi cu zi scumpa, nici haine de firma, nici o bautura mai scumpa, ..., nici o masina dedicata pentru circuit. Si cu toate asta, cu totii calcam in picioare ratiunea, fiecare pe unde poate in functie de dorinte si posibilitati. Asta-i viata. Da, o sa incerc sa fac o analiza mai atenta, cat ar costa sa tii o masina de circuit in Romania si cate ore de "placere" poti obitine anual din asta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users