Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur

Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...
 Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...
 Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...
 

Notificari intarziate Iphone 7 Plus - Orange Romania

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
snapydj

snapydj

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 929
  • Înscris: 07.01.2006
Salut,

De aproximativ 2 luni intampin probleme foarte mari cu notificarile push de pe iPhone, in sensul ca le primesc cu intarziere atunci cand telefonul sta in standby. Nu e doar o aplicatie anume ci toate care folosesc internet, de la imessage, whatsapp, mail pana la olx sau altele. Initial am crezut ca este o problema cu telefonul, i-am dat restore de cateva ori, si cu set as new, nimic, am schimbat cartela sim, nimic! Am dus iphone la garantie si m-am tinut de orange pana l-a schimbat cu un iphone nou si TOT NU S-A  REZOLVAT situatia! Ca in final zilele trecute sa mai fac un mic test, si sa aflu ca totul tine de reteaua orange, respectiv cu software-ul specific orange de pe iphone (carrier software version). Dupa cateva reclamatii la cei de la orange, pana la urma am fost sunat zilele trecute si mi-au confirmat intr-adevar ca este o problema de la orange, insa atat timp cat nu afecteaza apelurile sau internetul cand stau pe telefon ei nu considera asta o problema majora. Deci efectiv nu-mi venea sa cred ce aud, bineinteles ca am facut iarasi o reclamatie la ei si astept raspuns.

Chiar sunt curios daca mai sunteti cativa care au aceeasi problema ca mine si sunt pe orange, si au iphone.
Ar trebui sa sunam toti sau sa facem sesizari la ei ca sa incerce sa rezolve problema cat mai repede !

PS: Eu mai am vreo 3 prieteni care intampina exact problema asta.

Va atasez aici ultimul mail catre ei:

Buna ziua,
Tocmai am receptionat raspunsul de mai jos de la unul din colegi:
"Stimate domnule D
Conform discutiei telefonice revin  cu acest raspuns scris ca urmare a sesizarii ajunse in atentia mea privind primirea cu intarziere a notificarilor push ale aplicatiilor (imessage, whatsapp, mail etc).
Sesizarea dumneavoastra a fost supusa unor  verificari amanuntite, iar in urma acestor verificari s-a ajuns la concluzia ca aceasta situatie se datoreaza upgrade-ului  de soft aplicat pe telefon, informatie confirmata si de dumneavoastra in apel, inainte de acest upgrade neavand nici o problema in reteaua Orange.
In concluzie, situatia prin care treceti dumneavostra nu se datoreaza unor probleme de retea, ci este o problema de device, mai exact de soft.
In speranta ca acest raspuns va ajuta la clarificarea situatiei, ramanem la dispozitia dumneavoastra prin intermediul Serviciului Clienti.
Multumesc,

"
Ca raspuns pentru d-nul Cristi:
Doresc ca sesizarea sa ramana deschisa in continuare deoarece raspunsul d-voastra nu prezinta o solutie pentru mine, ci o scuza!
Problema care o intampin atat eu cat si alti clienti orange care au iPhone se datoreaza faptului ca ei sunt in reteaua Orange! Ca ati depistat voi ca problema se datoreaza software-ului facut de Apple pentru Orange nu mai tine de noi, clientii Orange. Noi , platim abonamentul, platim serviciile, platim telefoanele ca totul sa functioneze in parametrii normali.
Situatia persista de 2 luni cel putin domnule Cristi, nu conteaza ca se datoreaza update-ului de telefon, de atunci au mai aparut 2 sau 3 versiuni noi de soft si problema inca nu s-a rezolvat. Problema, ati confirmat-o chiar si dumneavoastra la telefon, este intre Orange Romania si Apple, asa ca, doar nu va asteptati ca noi clientii sa rezolvam aceasta situatie, nu ? Orange Romania trebuie sa aiba oameni competenti sa se puna pe treaba sa se rezolva cat mai repede.
Si ca paranteza, nu este ok sa mintiti clientii, in apelul catre mine ati spus ca apple stie de aceasta problema cu orange romania si se lucreaza la ea insa va rog sa priviti mai jos:
"Got it! Thank you so much for that information. Yes you are correct and in most cases the carrier has to make the correct updates to support the latest iOS. Apple tries its best to test all features with every carrier but it is up to the carrier to up their services and servers to support the new iOS.
Me:so now i have ios 10.3 (14E277) and the carrier is Orange Romania 28.0
TimAs of right now I am not seeing that there is a known problem with this certain carrier. However I would like to take this a step further. To look at getting the engineering team involved I would like to get you connected with a phone advisor again who can take the next steps to escalate this. Does that sound ok?"
Dupa conversatia cu dumneavoastra am luat legatura cu Apple prin chat si am intrebat daca apare la ei in sistem vreo problema declarata de orange sau de vreun client privind aceasta situatie si nu, nu exista.
Astept raspuns in scris privind acest mail si conform discutiei telefonice cu d-nul Cristi, doresc in scris de la orange ca, avand in vedere faptul ca situatia persista deja de 2 luni si tot nu s-a ajuns la o rezolvare perioada mea contractuala sa ajunga la final, sa ma pot porta oricand in alta retea, nefiind nevoit sa mai achit taxa de reziliere sau altceva.
Va spun sincer, as fii ramas la orange daca problema nu exista, chiar am discutat cu cineva de la retentie privind o oferta, insa in aceste conditii, cand clientul trebuie sa faca tot posibilul sa rezolve problemele retelei Orange, nu cred ca va mai fii cazul.
Multumesc,
O zi buna,

#2
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
La Whatsapp am intampinat si eu problema intarzierii (Windows Phone, retea Vodafone). Aseara chiar am avut problema asta, intarziere 10-15 minute, in jurul orei18. Acum, dimineata, le primesc instant. In general (9X%) merge perfect.

Vezi ce-ti mai zice Orange.

#3
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,032
  • Înscris: 02.09.2005
confirm si eu ca problema exista, am cativa colegi cu aifon la orange si au probleme in primirea mesajelor de tip push, mai ales cele de mail nu vin niciodata, trebuie sa intre in aplicatia de mail si sa dea refresh mereu

#4
snapydj

snapydj

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 929
  • Înscris: 07.01.2006
Deci spre surprinderea mea am primit astăzi răspuns in scris de la orange ca ma pot porta oricând (fara sa plătesc nimic) având in vedere situația data. Deci ei prefera sa piardă clienți decât sa rezolve situația.

#5
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,210
  • Înscris: 05.06.2002
Deci ei nu pot sa rezolve problema.

#6
rumlegok

rumlegok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,808
  • Înscris: 06.03.2017
Eu din tot ce ai scris am inteles ca te-ai tigganit cu ei inventand o problema Orange (cand e clar ca e una Apple soft) ca sa scapi de plata iPhone-ului... iar ei au cedat si ti-au facut cadou telefonul si ti-au anulat si perioada contractuala.
Daca ai vazut ca au cedat usor in privat, acum simti ca poti plusa sa mai obtii ceva de la ei daca te tigganesti si in public. Posted Image

PS: La OLX notificarile nu mai vin de la ei, de cand au "imbunatatit" aplicatia, daca citesti si in review-urile aplicatiei sunt comentarii despre asta. Si e valabil si pentru Android.

Edited by rumlegok, 04 April 2017 - 07:55.


#7
snapydj

snapydj

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 929
  • Înscris: 07.01.2006

 rumlegok, on 04 aprilie 2017 - 07:54, said:

Eu din tot ce ai scris am inteles ca te-ai tigganit cu ei inventand o problema Orange (cand e clar ca e una Apple soft) ca sa scapi de plata iPhone-ului... iar ei au cedat si ti-au facut cadou telefonul si ti-au anulat si perioada contractuala.
Daca ai vazut ca au cedat usor in privat, acum simti ca poti plusa sa mai obtii ceva de la ei daca te tigganesti si in public. Posted Image

PS: La OLX notificarile nu mai vin de la ei, de cand au "imbunatatit" aplicatia, daca citesti si in review-urile aplicatiei sunt comentarii despre asta. Si e valabil si pentru Android.

Hai sa te fac sa intelegi, nu m-am tigganit cu nimeni ! NU am inventat eu nicio problema , problema chiar exista si se manifesta doar cu simul de orange.
Telefonul l-am cumparat la pret standard si a fost 1000e deci stai linistit ca ma judeci gresit. NU a fost nicio secunda problema de bani, a fost problema de faptul ca platesc niste servicii si ele nu functioneaza in parametrii normali.
TOATE aplicatile care folosesc internet imi dau notificari intarziate, nu doar olx.

Daca ai fi citit mai cu atentie ce am scris mai sus intelegeai.

O zi faina

Edited by snapydj, 04 April 2017 - 08:27.


#8
rumlegok

rumlegok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,808
  • Înscris: 06.03.2017
Daca era cumparat la pret standard nu aveau ce perioada contractuala sa iti anuleze... a fost cumparat cu abonamentul pachet, altfel nu ar fi luat decizia asta.
Eu doar ti-am dat un exemplu cu OLX ca l-ai mentionat in primul post, cu celelalte nu stiu, nu ma pronunt.

#9
snapydj

snapydj

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 929
  • Înscris: 07.01.2006

 rumlegok, on 04 aprilie 2017 - 08:32, said:

Daca era cumparat la pret standard nu aveau ce perioada contractuala sa iti anuleze... a fost cumparat cu abonamentul pachet, altfel nu ar fi luat decizia asta.
Eu doar ti-am dat un exemplu cu OLX ca l-ai mentionat in primul post, cu celelalte nu stiu, nu ma pronunt.

Telefonul a fost luat la pret standard. E vorba ca mai aveam 5 luni de abonament din perioada contractuala de 2 ani. Atata tot.

#10
rumlegok

rumlegok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,808
  • Înscris: 06.03.2017
In fine, e irelevant oricum. Insa suspecta treaba ca au anulat perioada contractuala pentru ca ai reclamat un "defect" nereparat al telefonului, de obicei masuri din acestea se aplica doar daca telefonul a fost achizitionat cu abonamentul pachet. Dar probabil fiind perioada mica si posibil si valoare mica, au preferat sa iti acorde acest beneficiu pentru a te multumi si a te lasa sa pleci in alta retea in care consideri tu ca o sa mearga notificarile instant.

Eu pe Android cu Orange numai la OLX am observat ce spui tu... pur si simplu notificarile (cele de la mesaje) au devenit inexistente de cand au facut update la aplicatie si au bagat mai multe reclame si optiuni de plata.
Cu mailul si alte aplicatii utilizate nu am observat, e adevarat ca de multe ori la mail fac des refresh manual.

Chiar o sa incerc sa vad daca se manifesta si la mine... pana acum nu am dat importanta foarte mare notificarilor, mi se parea ca vin suficient de rapid. Daca s-ar manifesta ar insemna ca e intradevar o problema a retelei Orange.

Edited by rumlegok, 04 April 2017 - 08:47.


#11
snapydj

snapydj

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 929
  • Înscris: 07.01.2006

 rumlegok, on 04 aprilie 2017 - 08:44, said:

In fine, e irelevant oricum. Insa suspecta treaba ca au anulat perioada contractuala pentru ca ai reclamat un "defect" nereparat al telefonului, de obicei masuri din acestea se aplica doar daca telefonul a fost achizitionat cu abonamentul pachet. Dar probabil fiind perioada mica si posibil si valoare mica, au preferat sa iti acorde acest beneficiu pentru a te multumi si a te lasa sa pleci in alta retea in care consideri tu ca o sa mearga notificarile instant.

Eu pe Android cu Orange numai la OLX am observat ce spui tu... pur si simplu notificarile (cele de la mesaje) au devenit inexistente de cand au facut update la aplicatie si au bagat mai multe reclame si optiuni de plata.
Cu mailul si alte aplicatii utilizate nu am observat, e adevarat ca de multe ori la mail fac des refresh manual.

Chiar o sa incerc sa vad daca se manifesta si la mine... pana acum nu am dat importanta foarte mare notificarilor, mi se parea ca vin suficient de rapid.

Nu ai ce sa incerci tu, ca doar pe Iphone se manifesta problema. Am un Allview acasa si am incercat pe el cateva zile si functioneaza fara probleme. Nu e defect al telefonului, telefonul functioneaza perfect, e problema de la retea. Am incercat chiar si cu alt iphone cu cartela de orange si la fel face probleme. Si cartela de Vodafone in iphone -ul meu merge perfect.

Abonamentul e de 25 euro + 10 asigurarea deci nu e prea mic zic eu .

#12
rumlegok

rumlegok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,808
  • Înscris: 06.03.2017
Nu e obligatoriu sa fie o problema a retelei, ci mai probabil sa fie o problema a softului, care are niste buguri cand telefonul lucreaza cu Orange.

#13
codrinantonovici

codrinantonovici

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 07.10.2006
softul ios este in setari la mail pe fetch si tipul de get mail manual. nu stiu cu ce ocazie s-a intamplat asta,se pare ca am fost toti serviti cu setarile astea, dar la gmail si yahoo exista in setari doar fetch, nu mai exista push.
tot ce poti sa faci este sa setezi intervalul de fetch de la manual la 15-30 etc minute si atunci o sa inceapa sa intre emailurile sau sa folosesti aplicatiile dedicate din appstore...

#14
snapydj

snapydj

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 929
  • Înscris: 07.01.2006

 codrinantonovici, on 21 aprilie 2017 - 12:46, said:

softul ios este in setari la mail pe fetch si tipul de get mail manual. nu stiu cu ce ocazie s-a intamplat asta,se pare ca am fost toti serviti cu setarile astea, dar la gmail si yahoo exista in setari doar fetch, nu mai exista push.
tot ce poti sa faci este sa setezi intervalul de fetch de la manual la 15-30 etc minute si atunci o sa inceapa sa intre emailurile sau sa folosesti aplicatiile dedicate din appstore...
Salut,
Setarile mele erau facute corect, fetch la 15 minute insa tot veneau cu intarziere de cateva ore uneori. Am instalat si aplicatiile Yahoo Mail si Gmail din AppStore (care ar fii trebuit sa mearga instant) si si pe alea aveam probleme.

Zi faina

#15
codrinantonovici

codrinantonovici

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 07.10.2006
ok, eu am observat ca nu-mi mai intrau mailurile fara sa fac nimic si m-am trezit cu fetch si manual in setari. la fel si sotia care e pe vodafone. cu fetch la 15 minute nu-mi dau seama daca e chiar ca inainte, dar intra mailuri, n-am fost atent daca e un delay de cateva ore, totusi, la unele...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate