Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...
 Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...
 Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping
 Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font
 

Achizitie tableta grafica

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
mikaell

mikaell

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,900
  • Înscris: 24.12.2010
sal'tare

vreau sa iau o tableta grafica dar nu stiu exact de care si ce anume trebuie sa aiba.
in mare vreau sa o folosesc pentru modelari si animatii. precizez ca nu sunt incepator insa nici expert.
din ce am mai citit, wacom este recomandata dar care model? pretul varieaza intre 300 si 5000 lei.
momentan lucrez de pe 3 monitoare de 27", prin urmare as vrea un model care sa fie cat de cat maricica, nu vreau sa-mi holbez ochii intr-un ecran de 10".
sunt dispus sa merg pana in 3000 de lei dar si peste daca face banii.

Sugestii pareri ?
thx

#2
Al3xandru35

Al3xandru35

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 30.09.2011
Pe unde am trecut eu se lucra exclusiv cu WACOM Intuos Pro L, si am am mai vazut varianta M. In general vrei sa aiba cat mai mare suprafata activa, sa aiba o rezolutie cat mai mare si cat mai multe nivele de presiune. Eu sincer ti-as recomanda un Intuos Pro S sau M, pentru ca ai zis ca esti avansat (S ~1000 lei, M ~1700 lei) pe PCgarage, are 5080 lpi, cat Pro M si Pro L, dar nu are atat de multe nivele de presiune, doar 2048 fata de 8192 pentru M si L, si suprafata de lucru este mai mica (normal). Doar atat pot sa iti recomand deoarece numai cu atat am lucrat si numai cu WACOM se lucreaza in cercul meu de prieteni si colegi.

#3
mikaell

mikaell