Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cost suplimentar sesiune date
Last Updated: Apr 05 2017 20:44, Started by
karina28
, Apr 01 2017 18:33
·
0
#1
Posted 01 April 2017 - 18:33
Buna ziua,
As dori o parere daca cineva ar fi binevoitor. Situatia este urmatoare: am un abonament la Telekom ce include in planul tarifar 6 GB/luna date mobile pe un iPhone 7. Abonamentul este facut pe firma, pe un contract împreuna cu alte 2 abonamente identice, din Octombrie 2016. La ultima factura (7.02.2017-7.03.2017) apare un cost suplimentar de 335 euro pe sesiune de date, ceea ce reprezinta un consum suplimetar de 6 GB, peste cei 6 pe care ii aveam in abonament. Traficul de date apare ca realizat in tara, nu este Roaming. In decursul lunii Februarie am fost contactata telefonic de un reprezentant Telekom care m-a informat ca exista un cost suplimentar foarte mare, dar nu îmi poate spune ce suma si nici pe ce număr este pentru ca nu sunt titularul contractului. Titularul contractului a sunat la relații clienți si a spus ca a fost informat asupra unui cost suplimentar si ar dori sa știe mai mult detalii. Operatorul i-a transmis faptul ca in sistem nu apare nici un cost suplimentar. Greșeala a fost ca nu m-am gândit sa apelez info cost pe moment. In setarile iPhone-ului la conexiune celular, la date mobil utilizate apar 27.9 GB din 7 octombrie 2016 pana in prezent. Verificarea am facut-o pe 28 martie. Eram convinsă ca exista o greșeală asa ca am cerut o factura detaliata pentru a clarifica situația. Singurul lucru ce îmi pare dubios este consumul de date ce apare la intervale foarte mici. Ascult foarte mult muzica pe YouTube si se observa in factura intervalele de timp in care s-a folosit YouTube-ul. Ceea ce îmi pare dubios este faptul ca nu inteleg cum la ora 21:12 apar 61443 KB, la 21:13 apar 61443 KB, la 21:16 apar 61442 KB, la ora 21:21 apar 61442 KB, 21:22 apar 61442 KB, 21:24 tot 61442, la 21:28 tot 61442. Cam aceeași situație se regăsește in factura in fiecare zi, atât pe consumul de date gratuit cât si pe cel taxat. Este posibil sa fie același consum de date si intr-un minut si in 3-4 minute? Am resetat statisticile din setări am pornit o melodie in YouTube si am verificat cati MB înregistrează iPhone-ul. Dupa o melodie de 2:20 in setări apăreau 20 MB utilizați, toți fiind de la YouTube. Mi se pare puțin exagerat ca intr-un minut pe YouTube sa se consume 60 MB. Si nu mi s-ar părea mult daca nu as vedea ca tot atât se consuma si la intervale mai mari. Din 26 inregistrari succesive de 61442 KB, 10 sunt la interval de 1 minut, iar 16 la intervale de 3-4 minute. Tin sa menționez ca aproximativ același trafic de date utilizez de cand am telefonul, respectiv din luna Octombrie 2016 si pana in Februarie nu am avut cost suplimentar nici măcar 1 €. Aveți o părere despre aceasta situație? Are rost vreo reclamație? Se poate demonstra ca acela este consumul pe un minut? Vă mulțumesc! |
#3
Posted 01 April 2017 - 18:42
Reziliați și portați în digi, în digi mobil aveți mult mai mult trafic și ce trece peste nu se contorizează.
|
#4
Posted 01 April 2017 - 18:53
Inainte de a da sfaturi tampite, citeste primul post, de mai multe ori, pana pricepi. Abonamentul e facut in 2016, octombrie, ce sa rezilieze???
|
#6
Posted 01 April 2017 - 18:54
Treci pe DIGI 4G, o sa-mi multumesti mai tarziu.
Youtube-ul consuma mult trafic,la un video al unei melodii de 4min imi ia cate 30mb in hd,in full hd dublu, posibil alea cu lyrics sa consume mai putine date. Edited by A-d-r-i-a-n, 01 April 2017 - 19:11. |
#9
Posted 01 April 2017 - 19:30
Da, aparent 1GB însemnă 55,8 euro. 1 MB este 50 cenți pe consum adițional.
APN cred ca este broadband. Nu mi-e logic de ce pana acum îmi ajungea traficul de date, iar acum brusc am consumat dublu, 12 GB. Si uitându-mă pe desfășurător văd același consum de 60 MB si din minut in minut si la intervale mai mari. Nu este nelimitat. Sunt 6GB incluși, iar cand se termina se taxează suplimentar. Nu m-am gândit niciodată ca o sa ajung sa termin tot traficul. Factura se emite pe 7 a fiecărei luni. In general dădeam info cost pe 20-26 cand mai aveam cel puțin 2-2,5 GB. Edited by karina28, 01 April 2017 - 19:34. |
#10
Posted 01 April 2017 - 19:44
Pai in cazul asta ia-ti o cartela prepay vodafone si cu 7 euro ai 15 Gb iar telefonul de servici il ti pt vorbit si mail ...
|
|
#11
Posted 01 April 2017 - 20:08
Hehe... 335€?!?!?! Pentru iutub "se merită"!
Procedând aşa -Telek- nici nu are nevoie de clienţi noi, le suge şi sângele celor existenţi. |
#12
Posted 01 April 2017 - 20:55
Cu 10 clienți ca mine, își asigura un an de supraviețuire.
Glumesc. Ideea este ca observ in factura ca este vorba de YouTube, sunt redate 10-20 de melodii, pot sa îmi dau seama de durata acestora după ora la care este trecut traficul de date. Ce nu inteleg este cum se poate ca același trafic de date sa fie consumat si in 4 minute si in 11. Ca sa nu mai zic de același trafic intr-un minut cu același trafic de date din 5 minute. O melodie de 2 minute ar trebui sa consume un trafic mai mic decât una de 6, sau cel puțin asa mi se pare mie logic... dar se pare ca Telekom are alta logica. |
#13
Posted 01 April 2017 - 21:26
karina28, on 01 aprilie 2017 - 20:55, said:
Cu 10 clienți ca mine, își asigura un an de supraviețuire. Glumesc. Ideea este ca observ in factura ca este vorba de YouTube, sunt redate 10-20 de melodii, pot sa îmi dau seama de durata acestora după ora la care este trecut traficul de date. Ce nu inteleg este cum se poate ca același trafic de date sa fie consumat si in 4 minute si in 11. Ca sa nu mai zic de același trafic intr-un minut cu același trafic de date din 5 minute. O melodie de 2 minute ar trebui sa consume un trafic mai mic decât una de 6, sau cel puțin asa mi se pare mie logic... dar se pare ca Telekom are alta logica. incearca sa negociezi Edited by sonnydellmarco, 01 April 2017 - 21:31. |
#14
Posted 01 April 2017 - 21:34
Consumul ala de 61443 KB cred ca reprezinta conectarea efectiva la serverul de acces. Mare atentie, ca traficul e contorizat la minim 1MB, chiar daca tu doar te-ai conectat. E valabil si pentru roaming si ar trebui sa tineti cont mai ales cand plecati in tari in care 1 MB de date costa ~7E.
|
#15
Posted 01 April 2017 - 21:55
karina28, on 01 aprilie 2017 - 19:30, said:
Da, aparent 1GB însemnă 55,8 euro. 1 MB este 50 cenți pe consum adițional. APN cred ca este broadband. Nu mi-e logic de ce pana acum îmi ajungea traficul de date, iar acum brusc am consumat dublu, 12 GB. Si uitându-mă pe desfășurător văd același consum de 60 MB si din minut in minut si la intervale mai mari. Nu este nelimitat. Sunt 6GB incluși, iar cand se termina se taxează suplimentar. Nu m-am gândit niciodată ca o sa ajung sa termin tot traficul. Factura se emite pe 7 a fiecărei luni. In general dădeam info cost pe 20-26 cand mai aveam cel puțin 2-2,5 GB. |
|
#16
Posted 01 April 2017 - 21:59
karina28, on 01 aprilie 2017 - 20:55, said:
Cu 10 clienți ca mine, își asigura un an de supraviețuire. Glumesc. Ideea este ca observ in factura ca este vorba de YouTube, sunt redate 10-20 de melodii, pot sa îmi dau seama de durata acestora după ora la care este trecut traficul de date. Ce nu inteleg este cum se poate ca același trafic de date sa fie consumat si in 4 minute si in 11. Ca sa nu mai zic de același trafic intr-un minut cu același trafic de date din 5 minute. O melodie de 2 minute ar trebui sa consume un trafic mai mic decât una de 6, sau cel puțin asa mi se pare mie logic... dar se pare ca Telekom are alta logica. |
#17
Posted 01 April 2017 - 22:02
Nu există așa ceva. La Telekom după depășirea limitei de trafic nu se taxează nimic, doar scade viteza, nu ca ar fi foarte mare.
Există însă posibilitatea să fii intr-o zona cu semnal slab, dar un operator străin să aibă semnal si ai trecut pe roaming. Asta în cazul în care facem abstracție de faptul că astăzi e 01042017 |
#18
Posted 01 April 2017 - 22:19
swtm, on 01 aprilie 2017 - 22:02, said:
Nu există așa ceva. La Telekom după depășirea limitei de trafic nu se taxează nimic, doar scade viteza, nu ca ar fi foarte mare. Există însă posibilitatea să fii intr-o zona cu semnal slab, dar un operator străin să aibă semnal si ai trecut pe roaming. Asta în cazul în care facem abstracție de faptul că astăzi e 01042017 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users