Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Probleme helperi companii de telecomunicatii!
Last Updated: Mar 31 2017 12:09, Started by
Onoare29
, Mar 31 2017 04:50
·
0
#1
Posted 31 March 2017 - 04:50
Buna ziua!
Vreau sa fac o sesizare in ceea ce priveste helperii companiilor de telecomunicatii care se comporta abuziv si sfidator pe diferitele topicuri de retentie existente pe forum. Asa cum bine observam cu totii in sectiunea de telecomunicatii, pentru fiecare companie in parte exista topic pentru clientii companiei(retentie) si topic dedicat helperului(persoanei dedicate din cadrul unei companii in relatia cu clientii) . Ei bine, nu e normal ca pe topicul de retentie sa intervina helperul in ideea in care pe langa faptul ca are topic dedicat pe deasupra modul in care procedeaza va duce la disparitia utilitatii topicului de retentie. Mai concret, asa cum puteti vedea, indeamna fiecare user in mod public sa il contacteze pe privat pt ai verifica contul. Intrucat exista nenumarate canale prin care putem intra in legatura cu un operator al unei companii de telecomunicatii, cerem sa fim lasati sa vorbim intre noi pe aceste topicuri dedicate, fara interventii stupide si care nu respecta bunul simt. |
#2
Posted 31 March 2017 - 05:19
Are voie sa raspunda la orice mesaj legat de probleme cu operatorul respectiv.
|
#3
Posted 31 March 2017 - 06:07
poti sa adaugi in lista de "ignore" pe cine vrei tu, si nu vei mai vedea posturile lor.
|
#4
Posted 31 March 2017 - 06:43
Onoare29, on 31 martie 2017 - 04:50, said:
Intrucat exista nenumarate canale prin care putem intra in legatura cu un operator al unei companii de telecomunicatii, cerem sa fim lasati sa vorbim intre noi pe aceste topicuri dedicate, fara interventii stupide si care nu respecta bunul simt. Omul ala isi face treaba si nu te deranjeaza daca nu vrei sa interactionezi cu el. Get a life! |
#5
Posted 31 March 2017 - 07:20
Onoare29, on 31 martie 2017 - 04:50, said:
Buna ziua! Vreau sa fac o sesizare in ceea ce priveste helperii companiilor de telecomunicatii care se comporta abuziv si sfidator pe diferitele topicuri de retentie existente pe forum. Asa cum bine observam cu totii in sectiunea de telecomunicatii, pentru fiecare companie in parte exista topic pentru clientii companiei(retentie) si topic dedicat helperului(persoanei dedicate din cadrul unei companii in relatia cu clientii) . Ei bine, nu e normal ca pe topicul de retentie sa intervina helperul in ideea in care pe langa faptul ca are topic dedicat pe deasupra modul in care procedeaza va duce la disparitia utilitatii topicului de retentie. Mai concret, asa cum puteti vedea, indeamna fiecare user in mod public sa il contacteze pe privat pt ai verifica contul. Intrucat exista nenumarate canale prin care putem intra in legatura cu un operator al unei companii de telecomunicatii, cerem sa fim lasati sa vorbim intre noi pe aceste topicuri dedicate, fara interventii stupide si care nu respecta bunul simt. |
#6
Posted 31 March 2017 - 07:34
Helperul reprezinta compania respectiva pe forum, nicidecum un duh magic, ce va rezolva instant orice doleanta.
Destul de multi confunda helperul cu un "loc de dat cu capul", unde sa isi verse frustrarile. Retentia e un subiect delicat, care cel putin din pct meu de vedere se discuta cu fiecare client in parte (in particular). |
#7
Posted 31 March 2017 - 07:49
Cred ca esti printre putinii de pe forum care se plang de prezenta si interactiunea helperilor ce reprezinta companiile de telecomunicatii.Eu am interactionat de multe ori cu ei, atat cu cei de la VDF, cat si cu cei de Orange sau Digi, si intotdeauna mi s-au rezolvat problemele.Nu am ce sa le reprosez, am tot respectul pentru ei.
Niciodata n-am auzit sa fie "sfidatori" sau sa se comporte abuziv, ci din contra, in majoritatea cazurilor sunt foarte amabili si intentia lor este sa ajute userii de pe topicurile respective.De cele mai multe ori au reusit, dar bineinteles ca intotdeauna vor exista si oameni nemultumititi.Omul s-a oferit sa te ajute, daca nu vrei, nu-i dai detaliile pe care ti le-a solicitat.Nu te va contacta in privat decat cu acordul tau. Cateodata facerea de bine.... Edited by primuministru, 31 March 2017 - 07:50. |
#8
Posted 31 March 2017 - 08:09
Eu sunt de parere ca trebuie sa intervina. Deci cum facem, votam? Daca nu erau astia ii injuram ca de ce nu sunt....acum ca de ce se baga?!
|
#9
Posted 31 March 2017 - 08:38
Pai foarte multi scriu pe topicul de retentie tocmai in speranta ca vor fi abordati de helper.
|
#10
Posted 31 March 2017 - 08:40
Onoare29, on 31 martie 2017 - 04:50, said:
Mai concret, asa cum puteti vedea, indeamna fiecare user in mod public sa il contacteze pe privat pt ai verifica contul. Intrucat exista nenumarate canale prin care putem intra in legatura cu un operator al unei companii de telecomunicatii, cerem sa fim lasati sa vorbim intre noi pe aceste topicuri dedicate, fara interventii stupide si care nu respecta bunul simt. Cam ce ai dori , sa puna toate datele pe forum ? eventual si IP-ul , parola etc . Personal am avut o problema care s-a rezolvat exemplar in acest mod . |
|
#11
Posted 31 March 2017 - 09:19
Si eu am fost multumit de rezolvarea problemelor. Culmea e ca una dintre probleme nu a putut/stiut/vrut fi rezolvata de un asistent de la serviciu clienti. Helperul de pe softpedia a rezolvat-o fara probleme.
|
#12
Posted 31 March 2017 - 12:09
exact ca la o nunta,poti sa o faci in gradina edenului si tot va fi cel putin o persoana care sa comenteze
de cand avem printre noi acesti helperi,rezolvarea situatiilor ivite s-au rezolvat mult mai repede fata de apel telefonic sau vizita in shop in opinia acestui individ o persoana necunoscuta care doreste sa ofere ajutor este abuz si sfidare.ce mai putem spune |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users