Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Extindere rețea wireless int...

Mufa TV

PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u
 Recomandare rulouri exterioare us...

Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...
 Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5
 Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior
 

Jetta Style 1.2 TSI

- - - - -
  • Please log in to reply
270 replies to this topic

#37
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Dupa ce iese din rodaj voi face un test (si asa voi merge in germania) sa vad cat papa la viteza mare (150+).

Edited by fotbal5, 18 April 2017 - 15:31.


#38
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015

View Postfotbal5, on 17 aprilie 2017 - 16:55, said:

... Si faptul ca daca pui avarile nu se clipeste si butonul (la vechiul Passat clipea si se vedea usor)....

Revin cu o completare se pare ca am avut impresia ca nu clipeste, astazi am verificat iar, am pus-o pe avarii si se pare ca clipeste butonul, este adevarat ca am facut modificari la setarile din MFi dar nu cred ca e acolo o setare ci doar eram prea bucuros de ea la inceput si nu am fost prea atent la avarii (am pus odata avarile... pana azi).

Ce mai imi place este ca claxonul este mult mai fin fata de la vechil pasat (la passat trebuia sa apesi mai cu putere) ceea ce e un plus in cartea mea. Un alt punct important este faptul ca oglinda se lasa in jos pentru a parca mai usor cand dai in spate si revine automat pe pozitia pusa anterior (se poate regla si pozitia pentru dat in spate). Iar cand ai luminile de drum aprinse si iei curba se aprinde unul din becurile de ceata si ofera o vizibiliate mai larga pe curba (cred ca pana la o anumita viteza)..

#39
Mask001

Mask001

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 13.04.2017
Salut, ai mers pana acum cu 4 adulti si bagaje in masina si ai incercat o depasire, 130 constant pe autostrada etc? Am primit o oferta pentru Jetta Style 1.2 105cp si as vrea mai multe parerri legat de chestii pe care nu le pot face la un test drive :)
Am condus un Toledo 1.2 tsi 110 cp si ma gandesc ca nu e chiar asa mare diferenta intre ele dar pana la proba contrarie i-au in considerare toate posibilitatile

#40
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Am mers Timisoara - Arad (drum cu urcusuri si coborasuri) 5 persoane cu bagaje si nu am avut probleme pe autostrada masina se simte ca poate pana la 150 dupa incepe sa se simta motorul mai mic, dar pana la 150 merge fara probleme si nu cred sa fie vreo problema. Dupa 150 va urca mai greu, dar e normal. Eu consider ca pana la 150 nu ai nevoie de mai mult (nu am trecut de 3500 de ture ca nu am vrut sa fortez inca mai este in rodaj, dar pana acolo e foarte sprintena, avand in vedere ca altii schimba la nevoie si la 4500 (ceea ce nu ar trebuii sa fie probleme pentru motor), turometrul are ca mijloc 4000 de ture deci e ok sa urci pana la acea plaja fara riscuri. Sincer nu se vor simti cei 5 Cp in plus. Eu am ales confortul mai bun la Jetta. Mai ales ca multe persoane au observat ca caii reali sunt mai multi ca cei declarati. Vezi discutiile legate de APR si tunning unde castigul este mai mic decat ar spera clientii tocmai datorita acestui fapt (totusi nu am testa).
Consider ca daca de la 0 la 150 masina este foarte ok, abia apoi se vad limitarile motorului, dar sincer ai nevoie de mai mult?

Edited by fotbal5, 26 April 2017 - 15:00.


#41
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,982
  • Înscris: 09.05.2009
Nu exista motoare actuale care sa nu se descurce la astfel de viteze! Sau cu 5 persoane si bagaje!
Nici macar 0.9 TCe, care e cel mai putin puternic dintre benzinarele turbo nu are nici o problema in situatiile descrise de tine!

#42
Mask001

Mask001

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 13.04.2017
Va multumesc pentru raspunsuri
M-am programat la un test drive vineri :) Mai mult de 150 oricum nu as merge pe drumurile noastre.
Nu prea inteleg de ce Skoda Octavia este mult mai scumpa decat Jetta dar o sa merge sa le conduc pe ambele+ Toledo (desi din ce am tot citit/auzit tinuta de drum ar fi mai ok la primele doua)
Singurul minus gasit de mine la Jetta comparativ cu Octavia/Toledo este portbagajul, nu stiu de ce dar imi place mai mult cum se deschide cu tot cu luneta, in rest doar de bine legat de oferta pt Jetta: diferenta de 300-400 euro intre ea si Toledo si cu echipare mai ok dar ma gandesc ca in cazul unui discount la Toledo va fi mai mare

#43
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postfotbal5, on 26 aprilie 2017 - 14:59, said:

Am mers Timisoara - Arad (drum cu urcusuri si coborasuri) 5 persoane cu bagaje si nu am avut probleme pe autostrada masina se simte ca poate pana la 150 dupa incepe sa se simta motorul mai mic, dar pana la 150 merge fara probleme si nu cred sa fie vreo problema. Dupa 150 va urca mai greu, dar e normal. Eu consider ca pana la 150 nu ai nevoie de mai mult (nu am trecut de 3500 de ture ca nu am vrut sa fortez inca mai este in rodaj, dar pana acolo e foarte sprintena, avand in vedere ca altii schimba la nevoie si la 4500 (ceea ce nu ar trebuii sa fie probleme pentru motor), turometrul are ca mijloc 4000 de ture deci e ok sa urci pana la acea plaja fara riscuri. Sincer nu se vor simti cei 5 Cp in plus. Eu am ales confortul mai bun la Jetta. Mai ales ca multe persoane au observat ca caii reali sunt mai multi ca cei declarati. Vezi discutiile legate de APR si tunning unde castigul este mai mic decat ar spera clientii tocmai datorita acestui fapt (totusi nu am testa).
Consider ca daca de la 0 la 150 masina este foarte ok, abia apoi se vad limitarile motorului, dar sincer ai nevoie de mai mult?
La 4000 de ture, treapta a v-a, ce viteza ai? Sa zic ca la aspiratul de 1 l este 122... poate gresesc, nu-s sigur, cind voi avea drum in afara ii dau sa vad.

Edited by _R_A_D_U, 26 April 2017 - 16:10.


#44
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Dup ce ies din rodaj cu ea voi face cateva teste si voi posta vitezele la diferite turatii (maxim 4500 nu voi testa mai sus ca si asa e cam mult si nu vad utilitatea) si in diferte viteze (abia are 1400 km) acum abia pana la 3500 si doar in a-6-a. In rest 3000 maxim.

Personal cred ca cel mai mare atu al acestei masini fata de Skoda Octavia este tinuta la drum ( se aseaza mai bine la drum) si suspenia multilik pe spate ajuta mult. Sta foarte bine pe curbe.

La Octavia mia parut mult mai rigida (pareri personale, cel mai bine testati fiecare si va faceti o parere).

#45
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010

View PostMask001, on 26 aprilie 2017 - 15:52, said:

Va multumesc pentru raspunsuri
M-am programat la un test drive vineri Posted Image Mai mult de 150 oricum nu as merge pe drumurile noastre.
Nu prea inteleg de ce Skoda Octavia este mult mai scumpa decat Jetta dar o sa merge sa le conduc pe ambele+ Toledo (desi din ce am tot citit/auzit tinuta de drum ar fi mai ok la primele doua)
Singurul minus gasit de mine la Jetta comparativ cu Octavia/Toledo este portbagajul, nu stiu de ce dar imi place mai mult cum se deschide cu tot cu luneta, in rest doar de bine legat de oferta pt Jetta: diferenta de 300-400 euro intre ea si Toledo si cu echipare mai ok dar ma gandesc ca in cazul unui discount la Toledo va fi mai mare

Daca ai bani ia Jetta, e mai dotata si mai calitativa si Toledo si arata bine(mie amandoua imi plac). Si asta iti spune unu ce are Toledo si e super multumit de ea,
Daca vrei spatiu ia Octavia.

#46
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Pana la urma ia ce iti place,daca iti permiti. Nu cred ca ai gresi cu niciuna din ele.

#47
Mask001

Mask001

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 13.04.2017
Jetta 1.2 și Toledo 1.2 sunt principalele concurente
Jetta parcă îmi place mai mult că design și mai ales că varul meu are un Toledo :))
Un consum real pt motorul asta îmi puteți spune? Am citit că în București ar fi 9-10 ceea ce mi se pare cam mult dar depinde de stilul de condus
Eu zilnic merg Cora Pantelimon-Muncii la orele de "vârf" 8 și 18
La drum lung nu îmi fac probleme cu ea că m-am descurcat foarte bine cu 5 in mașină și bagaje până în Corfu cu Toledo

#48
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Intre Jetta 1.2 si Toledo 1.2 Style care au acelasi pret clar Jetta. Daca in schimb nu ai nevoie de atatea dotari si nu vezi rostu sa cheltui toti banii iei un Toledo Refernce cu ceva pe el si iesi mai eiftin cu 2000-2500 de euro. Tot 1.2TSI - 110 cai(ca la Reference e si 1.2TSI- 90 de cai).

#49
Mask001

Mask001

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 13.04.2017

View Postqew, on 27 aprilie 2017 - 19:04, said:

Intre Jetta 1.2 si Toledo 1.2 Style care au acelasi pret clar Jetta. Daca in schimb nu ai nevoie de atatea dotari si nu vezi rostu sa cheltui toti banii iei un Toledo Refernce cu ceva pe el si iesi mai eiftin cu 2000-2500 de euro. Tot 1.2TSI - 110 cai(ca la Reference e si 1.2TSI- 90 de cai).
Sunt puțin incantat de dotări trebuie sa recunosc și culmea e că prețul e asemănător (diferența de 300 aprox) mă gândesc doar că sunt șanse la Toledo să se mai negocieze iar la Jetta nu
Ambele au pachet iarna cu scaune încălzite, senzori fata/spate, clima pe doua zone și altele. Am făcut ceva comparații in oglinda între ele.
Singura chestie de care nu știu și e mai greu sa aflu este consumul, oare să fie asemănător cu Toledo?

#50
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,027
  • Înscris: 02.09.2005

View PostMask001, on 27 aprilie 2017 - 18:23, said:

Jetta 1.2 și Toledo 1.2 sunt principalele concurente
Jetta parcă îmi place mai mult că design și mai ales că varul meu are un Toledo :))
Un consum real pt motorul asta îmi puteți spune? Am citit că în București ar fi 9-10 ceea ce mi se pare cam mult dar depinde de stilul de condus
Eu zilnic merg Cora Pantelimon-Muncii la orele de "vârf" 8 și 18
La drum lung nu îmi fac probleme cu ea că m-am descurcat foarte bine cu 5 in mașină și bagaje până în Corfu cu Toledo
Eu prevăd un 9 vara si 10-11 iarna pe traseul ăla.

#51
Mask001

Mask001

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 13.04.2017
Mă gândesc că orice as alege cam pe acolo o să fiu (iau în considerare și bugetul de 12-13k. Diesel iese din discuție pe distanța asta, vacante sunt dar nu atât de dese :))

#52
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Nu stiu de Bucuresti ca nu stau acolo, acum am in oras intre 8.5 si 7 (maxima am avut-o cand temperaturile erau sub 5 grade si avem doar 200km, dupa ce ies din rodaj va fii si mai bine) eu merg cam 5 km prin oras (dus pana la lucru si inca 5 inapoi). Insa in TM nu e chiar ca in Bucuresti. Depinde de cum mergi, sincer nu pot sa merg cum imi arata pe bord (la consum), vin de pe un pasat 1.9 TDI, dar nici nu merg tare, consider ca conduc normal. Cred ca se poate si mai jos dar atunci mai bine cumparam una hibrid si o rezolvam...
Eu zic sa alegi ce iti place, altfel vei plange fie dupa una fie dupa alta, iar la consum sigur diferentele sunt minime probabil maxim 0.5l (motore identice chiar daca unul e trecut cu 110 si unul cu 105).

#53
Mask001

Mask001

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 13.04.2017
Am fost la dealer azi și o să mă duc să dau avansul la o Jetta 1.2  culoare gri platinum Grey metalic. Prețul după ce scazi rabla 14.032
Puțin peste bugetul meu dar îmi place foarte mult
Echiparea este peste medie adică style cu lumini de drum led pachet function care conține alarmă și pachet iarna plus  pachet lumini și vizibilitate 1 și volan multifuncțional si cruise control.
Nu am avut multe variante pt că la comanda așteptăm 3-4 luni. Asta vine la final de mai cel târziu iunie.

#54
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,027
  • Înscris: 02.09.2005
Părerea mea e ca o octavia 1.0 tsi era o alegere mai bună.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate