Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Jetta Style 1.2 TSI
Last Updated: May 24 2019 10:30, Started by
fotbal5
, Mar 30 2017 21:59
·
0
#19
Posted 01 April 2017 - 09:04
jericho, on 31 martie 2017 - 11:35, said:
are xenon sau nu? fiindca nu inteleg de ce are spalator faruri |
#20
Posted 02 April 2017 - 04:02
Dupa cum am promis revin cu poze la cele doua fete (Jetta si vechiul Passat) .
Din pacate au fost in graba si in fata blocului, din acest motiv am modificat fundalul. Attached Files |
#21
Posted 07 April 2017 - 07:05
Revin si eu cu consumul dupa ~150 km doar in oras. Apoximativ 4-5km, dar si bara la bara.
Media este 7.8 doar in oras, iar in general intre 7.5 si 8.5 am consumul, la mersul meu. Adica merg cu schimbari intre 2000 si 3000 ( de obisnuit cu dieselul, si-a lasat amprenta). O singura data am mers dupa cum arata pe bord si am scos 6.9, dar inca nu e de mine acest mod de condus. Probabil voi invata in timp, insa acum ma bucur de cum se simte. Urmeaza sa fac un drum lung, voi vedea atunci cat papa la distanta lunga. P.S. am resetat CP-ul de bord la 20 km, iar de atunci doar in oras ( am acum total ~170km). Voi revenii ... Edited by fotbal5, 07 April 2017 - 07:06. |
#22
Posted 07 April 2017 - 20:24
LauCalin, on 31 martie 2017 - 08:03, said:
Pai la cat de injurata e masina asta... poate omului i-a fost si teama si sa deschida topicul, la cate jigniri il pot astepta. fotbal5, on 31 martie 2017 - 09:41, said:
Nu inteleg partea de injurata cand in alte tari se vinde foarte bine (vezi CANADA, SUA), de aceea VW o fabrica in MEXIC (nu cred ca ar face fabrica acolo daca nu ar avea o piata buna in zona). Am vazut multe teste facute de utilizatori in special din Turcia, Polonia, SUA, Canada, America de Sud si erau destul de multumiti.... Mie mi-a placut si am decis sa o achizitionez. Foarte multi utilizatori sunt multumiti de Logan pe care il apreciaza pentru performantele sale insa daca ii lasi pe acesti oameni sa foloseasca cateva luni un Ford, Opel, Skoda, Seat, VW, Peugeot, etc, avand aceeasi vechime ca si Loganul lor, aflat in stare perfecta de functionare, si ii treci din nou pe Logan, abia atunci isi vor da seama de diferenta calitativa dintre Golan si celelalte marci si modele auto occidentale. Destui romani au fost multumiti de Dacia 1300 si 1310. Edited by max_01, 07 April 2017 - 20:25. |
#24
Posted 08 April 2017 - 15:06
De cand au aceiasi platforma si aproximativ aceiasi motorizare . Obiectiv vorbind.
|
#25
Posted 08 April 2017 - 16:58
Jetta este facuta pe platforma lui Golf 5, din cate stiu. Si nu se poate spune la fel si despre Rapid sau Toledo, care sunt pe platforma de Polo model 2001-2002. Daca gresec, va rog sa ma corectati. Dar eu asa sa zic.
|
#26
Posted 08 April 2017 - 17:44
Jetta este fabricata pe platforma A5(PQ35), adica Golf V-VI etc, https://en.wikipedia...A_platform#PQ35
Rapid/Toledo impart platforma A05 (PQ25), adica Polo V, Ibiza IV etc. https://en.wikipedia...oup_A0_platform |
#27
Posted 08 April 2017 - 17:56
Platforma nu are treaba cu marimea masinii. Platforma inseamna modularitatea si interschimbabilitatea subansambelor in directia optimizarii costurilor de productie ale modelelor din acelasi grup.
De exemplu platforma MQB este comuna la Skoda Octavia, Superb, Kodiak, VW Golf 7, Jetta 7, Polo 6, Passat 8, Audi A3, TT, Q2, Q3, Seat Leon, Ibiza, Alteca, Arona, etc, etc. Deci observati supa-ciorba de clase diferite de masini. |
#28
Posted 08 April 2017 - 18:29
Mea culpa. Deci nu is pe aceiasi platforma. Dar nici nu e pe MQB. De asemenea se vede ca Jetta e pe platforma neupdatata fiindca nu i s-a pus motorul de 110cp ce era si pe Golv VII.
Oricum diferenta dintre Skoda Rapid si Jetta nu e de la cer la pamant asa cum ar sugera unii. Exista normal dar nu una enorma. |
|
#29
Posted 09 April 2017 - 09:03
Personal ma declar multumit, iar ceva mai vechi in auto de obicei este ceva bun fara riscuri prea mari. Faptul ca este o platforma consacrata, un motor la care s-au rezolvat multe probleme si suspensiile multilink (sta mai bine la drum ca o skoda octavia), iar interiorul se simte si dupamine si arata mai bine, plus pretul la care am luat-o ma facut sa o aleg (pareri personale).
Revin si cu consumul la un drum lung. Resetare CP de bord inainte sa pornesc de acasa (alimentat cu o seara inainte, rezervor full). Drumul Timisoara Hidisel via Tinca: 195 km la un consum de 5.7. La un mers normal pentru mine (cum mergeam si cu passatul vechi). Adica ~55 pe bord in oras/localitati, 105 sau 135 in afara folosind la greu cruise controlul, cu depasiri de cate ori era nevoie si se putea (plecat la ora 9 AM sambata). De la Salonta un calvar pe hartoapele patriei, maxim 70 dar rar si facand slalom mai rau ca prin serpentine (zone cu drum de piatra ...inca...). Mergeti pe Oradea e f. bun drumul. Scuze de lipsa de poze am mers la o inmormantare...doar eu in masina. La intoarcere, in aceeasi zii plecat inapoi la ora 11:37 PM Hidisel Timisoara via Oradea 217 km, consum 5.3, timp 3h 06 minute, viteza medie 69 km/h. Am facut poze la final scuze de calitate dar eram obosit... Ma declar multumit, mai ales ca am condus ca de obicei ... ( nu sariti in cap ca reduc viteza la fiecare sat si merg normal...). Pozele.... Attached Files |
#30
Posted 09 April 2017 - 09:48
fotbal5, on 30 martie 2017 - 21:59, said: Buna ziua, Incep si eu acest jurnal cu o noua masina achizitionata recent, si anume o: VW Jetta 1.2 TSI (2017) Varianta Style cu urmatoarele optionale: Alarma antifurt 'Plus' cu imobilizator electronic, senzor de supraveghere interioara, sirena back-up si sistem antiremorcare, functie Safelock . Sa o stapanesti mult si bine. Cat despre toate sistemele alea de " siguranta".. chiar zilele astea mi-a povestit cineva din Bucuresti, despre un MB SL luat cu platforma de langa o ambasada pazita din bucuresti. Garzile de paza au zis , ca a venit o echipa, cu slepu' au ridicat masina si s-au dus. Nu era treaba lor sa pazeasca masina din strada.. mariovrs, on 31 martie 2017 - 15:58, said:
Ala are pe schimbator piele din himen de printesa congoleza virgina..
|
#31
Posted 09 April 2017 - 09:55
#32
Posted 09 April 2017 - 11:31
Multumes @tfmercedes, alarma era la pachet cu pachetul de iarna. Sincer nu stiu de ridicat dar singurul lucru testat au fost senzorii de interior care si-au facut treaba
|
#33
Posted 17 April 2017 - 16:55
Revin cu consumul pe Timisoara Sebes (alba) : 5.8 l cu doi adulti 1 copil, 1 caine si porbagajul full .
La intoarcere am avut: 5.5l cu viteza medie de 91 km/h si timp efectiv 2h si 10 minute doar ca am lasat vreo 20-30 kg de bagaje la Sebes. Plecat vineri pe la 13:00 intors azi luni pe la 17:00. Sunt multumit la cum s-a comportat pe serpentinele de la cosava si inainte de dobra, nu se simte ca ar fii un 1.2, trage bine pana la 3000, mai sus nu urc ca e in rodaj... Ce nu imi place: Plasticul de pe partea dreapta din porbagaj (e adevarat ca se poate scoate usor pentru mai mult spatiu, dar daca vrei sa poti folosi acel compartiment cu acel plastic ca suport grija mare ca pare cam firab. Si faptul ca daca pui avarile nu se clipeste si butonul (la vechiul Passat clipea si se vedea usor). Ce ma bucura: Primul drum pe aceasta ruta cand baiatul nu a mai vomitat sau sa ii fie rau, in care nu am fost nevoit sa opresc deloc... (voi fii sigur dupa ce voi face un drum de peste 1000km, in curand). Va fii exclusiv pe autostrazi, iar apoi voi putea sa imi fac o parere clara de consum... P.S. Uitasem ceva: Daca aveti ceasuri smart si in acelasi timp va conectati prin bluetooth la masina, s-ar putea ca in dupa ce sunati pe cineva sa aveti sunet doar in telefon(cu toate ca playerul de la masina pune pe mute muzica pe care o ascultati). Solutiile sunt mai multe: 1. ceasul pe modul avion (inainte de a intra in masina, adica inainte ca cele doua sa se conecteza), sau 2. aplicatii bluetooth pentru telefon sa va puna conectarea la masina pe primul loc. Se pare ca apare datorita faptului ca ceasul smart e pe primul loc la conectarea cu telefonul.... Personal prima varianta e mai sigura, merge si a doua dar nu 100% ca prima.... Edited by fotbal5, 17 April 2017 - 17:04. |
|
#34
Posted 17 April 2017 - 20:58
fotbal5, on 17 aprilie 2017 - 16:55, said:
Revin cu consumul pe Timisoara Sebes (alba) : 5.8 l cu doi adulti 1 copil, 1 caine si porbagajul full . La intoarcere am avut: 5.5l cu viteza medie de 91 km/h si timp efectiv 2h si 10 minute doar ca am lasat vreo 20-30 kg de bagaje la Sebes. Plecat vineri pe la 13:00 intors azi luni pe la 17:00. Sunt multumit la cum s-a comportat pe serpentinele de la cosava si inainte de dobra, nu se simte ca ar fii un 1.2, trage bine pana la 3000, mai sus nu urc ca e in rodaj... Ce nu imi place: Plasticul de pe partea dreapta din porbagaj (e adevarat ca se poate scoate usor pentru mai mult spatiu, dar daca vrei sa poti folosi acel compartiment cu acel plastic ca suport grija mare ca pare cam firab. Si faptul ca daca pui avarile nu se clipeste si butonul (la vechiul Passat clipea si se vedea usor). Ce ma bucura: Primul drum pe aceasta ruta cand baiatul nu a mai vomitat sau sa ii fie rau, in care nu am fost nevoit sa opresc deloc... (voi fii sigur dupa ce voi face un drum de peste 1000km, in curand). Va fii exclusiv pe autostrazi, iar apoi voi putea sa imi fac o parere clara de consum... P.S. Uitasem ceva: Daca aveti ceasuri smart si in acelasi timp va conectati prin bluetooth la masina, s-ar putea ca in dupa ce sunati pe cineva sa aveti sunet doar in telefon(cu toate ca playerul de la masina pune pe mute muzica pe care o ascultati). Solutiile sunt mai multe: 1. ceasul pe modul avion (inainte de a intra in masina, adica inainte ca cele doua sa se conecteza), sau 2. aplicatii bluetooth pentru telefon sa va puna conectarea la masina pe primul loc. Se pare ca apare datorita faptului ca ceasul smart e pe primul loc la conectarea cu telefonul.... Personal prima varianta e mai sigura, merge si a doua dar nu 100% ca prima.... Edited by max_01, 17 April 2017 - 20:59. |
#35
Posted 18 April 2017 - 09:44
Probabil, insa nu am vrut sa risc cu skoda si un motor nou (sper sa nu aiba probleme pentru posesorii de pe acest forum si nu numai), plus pretul era mai mare. E adevarat ca skoda e mai usoara si motor mai puternic. Insa cand voi trece de 150km/h (voi vedea in Germania) voi vedea cum se comporta. Din ce am vazut exista si posibilitati de tunning pentru cine vrea, vezi: https://forum.softpe...olf-vii-12-tsi/ ,dar pentru Romania nu cred ca se preteaza.
Cred ! nu stiu (poate ne lamureste cineva) dar cine va face tuning la un 1.2 fata de un 1.0 va avea o putere mai mare fara sa modifice altceva decat softul. Banuiesc ca e un stres mai mare pe un 1.0 fata de un1.2. Si asa cand ma uit la cat loc este sub capota ma minunez de cum avanseaza tehnologia. |
#36
Posted 18 April 2017 - 10:32
Se comporta decent si la 150+, eu asa zic. Motorul. Acu clar ca nu o sa accelereze foarte vanjos dar se duce. Si nu e deranjant , simti ca mai poate. Consum la viteza aia probabil e mare, chiar nu m-a interesat consumu la viteza aia. Sa fie un 7,5-8 la 160 parca.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users