Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 

Jetta Style 1.2 TSI

- - - - -
  • Please log in to reply
270 replies to this topic

#19
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008

 jericho, on 31 martie 2017 - 11:35, said:

are xenon sau nu? fiindca nu inteleg de ce are spalator faruri
Nici seatul meu Leon MY2016 nu are nici Leduri nici Xenon si totusi are spalatori faruri. De fapt veneau in pachetul iarna cu incalzirea scaune fata si duze incalzite, senzori nivel lichid spalare parbriz. Nu puteam sa le iau separat. Probabil asa este si la Jetta.

#20
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Dupa cum am promis revin cu poze la cele doua fete (Jetta si vechiul Passat) Posted Image.
Din pacate au fost in graba si in fata blocului, din acest motiv am modificat fundalul.

Attached Files



#21
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Revin si eu cu consumul dupa ~150 km doar in oras. Apoximativ 4-5km, dar si bara la bara.
Media este 7.8 doar in oras, iar in general intre 7.5 si 8.5 am consumul, la mersul meu. Adica merg cu schimbari intre 2000 si 3000 ( de obisnuit cu dieselul, si-a lasat amprenta).
O singura data am mers dupa cum arata pe bord si am scos 6.9, dar inca nu e de mine acest mod de condus.
Probabil voi invata in timp, insa acum ma bucur de cum se simte. Urmeaza sa fac un drum lung, voi vedea atunci cat papa la distanta lunga.
P.S. am resetat CP-ul de bord la 20 km, iar de atunci doar in oras ( am acum total ~170km).
Voi revenii :)...

Edited by fotbal5, 07 April 2017 - 07:06.


#22
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 LauCalin, on 31 martie 2017 - 08:03, said:

Pai la cat de injurata e masina asta... poate omului i-a fost si teama si sa deschida topicul, la cate jigniri il pot astepta.
Calitativ, Jetta este sub Octavia.Se zice ca Jetta este cel mai slab model fabricat de VAG.Inclusiv cei de la Auto Bild au aceasta opinie.Poate ca este mai ok un Toledo sau Rapid decat o Jetta.

 fotbal5, on 31 martie 2017 - 09:41, said:

Nu inteleg partea de injurata cand in alte tari se vinde foarte bine (vezi CANADA, SUA), de aceea VW o fabrica in MEXIC (nu cred ca ar face fabrica acolo daca nu ar avea o piata buna in zona). Am vazut multe teste facute de utilizatori in special din Turcia, Polonia, SUA, Canada, America de Sud si erau destul de multumiti.... Mie mi-a placut si am decis sa o achizitionez.
Multi oameni din Canada sau SUA isi doresc o marca auto germana care acolo este foarte scumpa asa ca isi permit doar Jetta.
Foarte multi utilizatori sunt multumiti de Logan pe care il apreciaza pentru performantele sale insa daca ii lasi pe acesti oameni sa foloseasca cateva luni un Ford, Opel, Skoda, Seat, VW, Peugeot, etc, avand aceeasi vechime ca si Loganul lor, aflat in stare perfecta de functionare, si ii  treci din nou pe Logan, abia atunci isi vor da seama de diferenta calitativa dintre Golan si celelalte marci si modele auto occidentale.
Destui romani au fost multumiti de Dacia 1300 si 1310.

Edited by max_01, 07 April 2017 - 20:25.


#23
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Scuze ca intervin,insa de cand Jetta se compara cu Skoda Rapid?N-are nici o treaba.Asta din urma e pacaleala serioasa,nu gluma.

#24
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
De cand au aceiasi platforma si aproximativ aceiasi motorizare :).  Obiectiv vorbind.

#25
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Jetta este facuta pe platforma lui Golf 5, din cate stiu. Si nu se poate spune la fel si despre Rapid sau Toledo, care sunt pe platforma de Polo model 2001-2002. Daca gresec, va rog sa ma corectati. Dar eu asa sa zic.

#26
florinppv

florinppv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 872
  • Înscris: 22.01.2010
Jetta este fabricata pe platforma A5(PQ35), adica Golf V-VI etc, https://en.wikipedia...A_platform#PQ35

Rapid/Toledo impart platforma A05 (PQ25), adica Polo V, Ibiza IV etc. https://en.wikipedia...oup_A0_platform

#27
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014
Platforma nu are treaba cu marimea masinii. Platforma inseamna modularitatea si interschimbabilitatea subansambelor in directia optimizarii costurilor de productie ale modelelor din acelasi grup.

De exemplu platforma MQB este comuna la Skoda Octavia, Superb, Kodiak, VW Golf 7, Jetta 7, Polo 6, Passat 8, Audi A3, TT, Q2, Q3, Seat Leon, Ibiza, Alteca, Arona, etc, etc. Deci observati supa-ciorba de clase diferite de masini.

#28
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Mea culpa. Deci nu is pe aceiasi platforma. Dar nici nu e pe MQB. De asemenea se vede ca Jetta e pe platforma neupdatata fiindca nu i s-a pus motorul de 110cp ce era si pe Golv VII.

Oricum diferenta dintre Skoda Rapid si Jetta nu e de la cer la pamant asa cum ar sugera unii. Exista normal dar nu una enorma.

#29
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Personal ma declar multumit, iar ceva mai vechi in auto de obicei este ceva bun fara riscuri prea mari. Faptul ca este o platforma consacrata, un motor la care s-au rezolvat multe probleme si suspensiile multilink (sta mai bine la drum ca o skoda octavia), iar interiorul se simte si dupamine si arata mai bine, plus pretul la care am luat-o ma facut sa o aleg (pareri personale).
Revin si cu consumul la un drum lung.
Resetare CP de bord inainte sa pornesc de acasa (alimentat cu o seara inainte, rezervor full).
Drumul Timisoara Hidisel via Tinca:
195 km la un consum de 5.7. La un mers normal pentru mine (cum mergeam si cu passatul vechi). Adica ~55 pe bord in oras/localitati, 105 sau 135 in afara folosind la greu cruise controlul, cu depasiri de cate ori era nevoie si se putea (plecat la ora 9 AM sambata). De la Salonta un calvar pe hartoapele patriei, maxim 70 dar rar si facand slalom mai rau ca prin serpentine (zone cu drum de piatra ...inca...). Mergeti pe Oradea e f. bun drumul. Scuze de lipsa de poze am mers la o inmormantare...doar eu in masina.
La intoarcere, in aceeasi zii plecat inapoi la ora 11:37 PM Hidisel Timisoara via Oradea 217 km, consum 5.3, timp 3h 06 minute, viteza medie 69 km/h. Am facut poze la final :P scuze de calitate dar eram obosit... Ma declar multumit, mai ales ca am condus ca de obicei ... ( nu sariti in cap ca reduc viteza la fiecare sat si merg normal...).


Pozele....

Attached Files



#30
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,555
  • Înscris: 15.06.2007


 fotbal5, on 30 martie 2017 - 21:59, said:

Buna ziua,

Incep si eu acest jurnal cu o noua masina achizitionata recent, si anume o:
VW Jetta 1.2 TSI (2017)
Varianta Style cu urmatoarele optionale:
Alarma antifurt 'Plus' cu imobilizator electronic, senzor de   supraveghere interioara, sirena back-up   si sistem antiremorcare, functie   Safelock  
.

Sa o stapanesti mult si bine.

Cat despre toate sistemele alea de " siguranta"..  chiar zilele astea mi-a povestit cineva din Bucuresti, despre un MB SL luat cu platforma de langa o ambasada pazita din bucuresti. Garzile de paza au zis , ca a venit o echipa, cu slepu' au ridicat masina si s-au dus.  Nu era treaba lor sa pazeasca masina din strada..

 mariovrs, on 31 martie 2017 - 15:58, said:

Bravo. Ai luat-o la pret de Logan.

Am un vecin ce tocmai a platit 13500 euro pe un Sandero Stepway diesel....
Ala are pe schimbator piele din himen de printesa congoleza virgina..

#31
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014

 tfmercedez, on 09 aprilie 2017 - 09:48, said:

Ala are pe schimbator piele din himen de printesa congoleza virgina..

Da cata peezda avea de le-a ajuns sa imbrace toata maciulia cu himenul ala? Mai bine luau o bucata de piele de pe cur cat inca era virgina si aia era.

#32
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Multumes @tfmercedes, alarma era la pachet cu pachetul de iarna. Sincer nu stiu de ridicat dar singurul lucru testat au fost senzorii de interior care si-au facut treaba

#33
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Revin cu consumul pe Timisoara Sebes (alba) : 5.8 l cu doi adulti 1 copil, 1 caine si porbagajul full Posted Image.
La intoarcere am avut: 5.5l cu viteza medie de 91 km/h si timp efectiv 2h si 10 minute doar ca am lasat vreo 20-30 kg de bagaje la Sebes.
Plecat vineri pe la 13:00 intors azi luni pe la 17:00.
Sunt multumit la cum s-a comportat pe serpentinele de la cosava si inainte de dobra, nu se simte ca ar fii un 1.2, trage bine pana la 3000, mai sus nu urc ca e in rodaj...
Ce nu imi place:
Plasticul de pe partea dreapta din porbagaj (e adevarat ca se poate scoate usor pentru mai mult spatiu, dar daca vrei sa poti folosi acel compartiment cu acel plastic ca suport grija mare ca pare cam firab. Si faptul ca daca pui avarile nu se clipeste si butonul (la vechiul Passat clipea si se vedea usor).
Ce ma bucura:
Primul drum pe aceasta ruta cand baiatul nu a mai vomitat sau sa ii fie rau, in care nu am fost nevoit sa opresc deloc... (voi fii sigur dupa ce voi face un drum de peste 1000km, in curand). Va fii exclusiv pe autostrazi, iar apoi voi putea sa imi fac o parere clara de consum...
P.S.
Uitasem ceva:
Daca aveti ceasuri smart si in acelasi timp va conectati prin bluetooth la masina, s-ar putea ca in dupa ce sunati pe cineva sa aveti sunet doar in telefon(cu toate ca playerul de la masina pune pe mute muzica pe care o ascultati). Solutiile sunt mai multe:
1. ceasul pe modul avion (inainte de a intra in masina, adica inainte ca cele doua sa se conecteza), sau 2. aplicatii bluetooth pentru telefon sa va puna conectarea la masina pe primul loc.
Se pare ca apare datorita faptului ca ceasul smart e pe primul loc la conectarea cu telefonul....
Personal prima varianta e mai sigura, merge si a doua dar nu 100% ca prima....

Edited by fotbal5, 17 April 2017 - 17:04.


#34
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 fotbal5, on 17 aprilie 2017 - 16:55, said:

Revin cu consumul pe Timisoara Sebes (alba) : 5.8 l cu doi adulti 1 copil, 1 caine si porbagajul full Posted Image.
La intoarcere am avut: 5.5l cu viteza medie de 91 km/h si timp efectiv 2h si 10 minute doar ca am lasat vreo 20-30 kg de bagaje la Sebes.
Plecat vineri pe la 13:00 intors azi luni pe la 17:00.
Sunt multumit la cum s-a comportat pe serpentinele de la cosava si inainte de dobra, nu se simte ca ar fii un 1.2, trage bine pana la 3000, mai sus nu urc ca e in rodaj...
Ce nu imi place:
Plasticul de pe partea dreapta din porbagaj (e adevarat ca se poate scoate usor pentru mai mult spatiu, dar daca vrei sa poti folosi acel compartiment cu acel plastic ca suport grija mare ca pare cam firab. Si faptul ca daca pui avarile nu se clipeste si butonul (la vechiul Passat clipea si se vedea usor).
Ce ma bucura:
Primul drum pe aceasta ruta cand baiatul nu a mai vomitat sau sa ii fie rau, in care nu am fost nevoit sa opresc deloc... (voi fii sigur dupa ce voi face un drum de peste 1000km, in curand). Va fii exclusiv pe autostrazi, iar apoi voi putea sa imi fac o parere clara de consum...
P.S.
Uitasem ceva:
Daca aveti ceasuri smart si in acelasi timp va conectati prin bluetooth la masina, s-ar putea ca in dupa ce sunati pe cineva sa aveti sunet doar in telefon(cu toate ca playerul de la masina pune pe mute muzica pe care o ascultati). Solutiile sunt mai multe:
1. ceasul pe modul avion (inainte de a intra in masina, adica inainte ca cele doua sa se conecteza), sau 2. aplicatii bluetooth pentru telefon sa va puna conectarea la masina pe primul loc.
Se pare ca apare datorita faptului ca ceasul smart e pe primul loc la conectarea cu telefonul....
Personal prima varianta e mai sigura, merge si a doua dar nu 100% ca prima....
Sa ai noroc la masina.Cu siguranta ai fi fost si mai  multumit de motorizarea 1.0 TSI care dezvolta 115 cai putere deoarece 10 cai putere in plus conteaza.

Edited by max_01, 17 April 2017 - 20:59.


#35
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Probabil, insa nu am vrut sa risc cu skoda si un motor nou (sper sa nu aiba probleme pentru posesorii de pe acest forum si nu numai), plus pretul era mai mare. E adevarat ca skoda e mai usoara si motor mai puternic. Insa cand voi trece de 150km/h (voi vedea in Germania) voi vedea cum se comporta. Din ce am vazut exista si posibilitati de tunning pentru cine vrea, vezi: https://forum.softpe...olf-vii-12-tsi/ ,dar pentru Romania nu cred ca se preteaza.
Cred ! nu stiu (poate ne lamureste cineva) dar cine va face tuning la un 1.2 fata de un 1.0 va avea o putere mai mare fara sa modifice altceva decat softul. Banuiesc ca e un stres mai mare pe un 1.0 fata de un1.2. Si asa cand ma uit la cat loc este sub capota ma minunez de cum avanseaza tehnologia.

#36
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Se comporta decent si la 150+, eu asa zic. Motorul. Acu clar ca nu o sa accelereze foarte vanjos dar se duce. Si nu e deranjant , simti ca mai poate.  Consum la viteza aia probabil e mare, chiar nu m-a interesat consumu la viteza aia. Sa fie un 7,5-8 la 160 parca.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate