Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...
 Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40
 Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren
 

Seat Leon vs Seat Exeo vs VW golf6

- - - - -
  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#19
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Vezi ca la banii astia poti sa iei Hyundai i20 nou si daca mai pui ceva bani iei i30 nou.
Eu ma cam indoiesc de cat de reali sunt acei km, masini cu 60-80 mii km la pretul asta e putin probabil.
Nu te lasa inselat de aspect, 200-300 mii km de Germania arata mai bine ca 50 mii km de Romania la aspect interior, exterior si uzura mecanica.
Alegerea e la tine.

Edited by Kroghy, 28 March 2017 - 22:04.


#20
alex321

alex321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,022
  • Înscris: 25.12.2005
Pai atunci o dam in Rabla 2017 care e fix 8000 ron...si pindim noul Golf,,,,sau Honda Civic din 2016 , ies ceva mai scump dar e noua.
I 30 nu stiu cit e

#21
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Da, si asta e o varianta. Dar sa nu crezi ca rablele cresc prin copaci. Daca ai sau daca poti sa obtii o rabla de dat la programul cu acelasi nume atunci mai bine te orientezi la o masina noua din clasa compacta.
Eu am ales un A4 second la pret de compacta noua pt. ca am avut compacte noi si am vrut ceva mai sus.
Trebuie sa stii ce vrei ca sa faci o alegere optima, daca te iei dupa ce spun altii atunci cea mai buna alegere in Romania e Dacia Logan de culoare alba cu folie galbena si patratele negre.

Edited by Kroghy, 28 March 2017 - 22:12.


#22
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostKroghy, on 28 martie 2017 - 21:54, said:

E invers, suspensia de A4 e cea completa iar Golf e o reducere a costurilor avand numai jumatate de suspensie pe fata iar pe spate G6 e la nivelul G4 dinainte de anii 2000.
Daca e sa o iei dupa tine atunci cea mai buna suspensie e cea ce caruta insa in realitate o suspensie pe fata cu doua brate si pe spate independenta e cea mai buna solutie. Orice altceva e un compromis.


Nu merge nimeni la curse cu masinile de mai sus insa stabilitatea inseamna siguranta iar confortul e si placere dar si siguranta in acelasi timp.


Cand mergi numai cu carute nu ai de ce sa te plangi. Am mers multi ani cu Passat B6 care mi se parea avion insa de cand am trecut la A4 mi-e sila sa conduc Passat-ul care inca e prezent in familie. Tot ce conteaza e termenul de comparatie.


Am si Golf si A4 si sunt mandru de ambele. Mai am in familie si Passat si e foarte bun si el insa exista diferente mari intre ele.


Da, e G6 care dpvd tehnic e un G5 la care s-a optat pt. reducerea costurilor la motoarele de sub 140 de cai putere prin folosirea puntii spate de G4.
Pe deo parte spui ca Golful are oricum una din cele mai bune suspensii din lume, pe de alta ca dupa mine e buna suspensia de caruta... multumesc.
Si apoi mai spui si ca ai mers cu B6 f mult si ti se parea avion... asa si e, si Superbul... suspensii excelente.
Tu ai o obsesie mai degraba cu A4... ca are niste brate in plus, care le fac un pic mai putin fiabile si greu de intretinut.
Lasa siguranta... e si passatul si superbul si golful f sigura. Nu exagera, serios. De la caruta pana la passat si Superb mai e mult.
Kodiaq deci pe ce platforma e?

#23
alex321

alex321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,022
  • Înscris: 25.12.2005
Da exista cumparatorii de Dacia care sunt cam 1/2 din toti ...
Uite Peugeot 2008 la pret de Dacia cu Rabla (din cei 8000 ron scazi ticketul vreo 2000 ron)
La noi absolut de accord , borduri , gropi ce sa faci cu Audi...
Stii probabil ca la inmatriculari iti vine rindul cam in 2 luni on line si majoritatea iau masini sh din Germania...Oare de ce (scutire de timbre de mediu)

#24
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostKroghy, on 28 martie 2017 - 22:11, said:

Da, si asta e o varianta. Dar sa nu crezi ca rablele cresc prin copaci. Daca ai sau daca poti sa obtii o rabla de dat la programul cu acelasi nume atunci mai bine te orientezi la o masina noua din clasa compacta.
Eu am ales un A4 second la pret de compacta noua pt. ca am avut compacte noi si am vrut ceva mai sus.
Trebuie sa stii ce vrei ca sa faci o alegere optima, daca te iei dupa ce spun altii atunci cea mai buna alegere in Romania e Dacia Logan de culoare alba cu folie galbena si patratele negre.
Interesant, cand ai scris asta nu te-ai gandit ca si tu esti unul din "altii care isi dau cu parerea", doar ca daca tu ai luat A4 acum, nimic nu mai e bun destul daca e sub... :)
Nu fa omul sa isi arunce aiurea banii pe suspensii si mai ales sport, cand probabil nu o sa observe in veci diferentele decat la service cand va schimba la brate de se satura.

Ti-as zis opinia, ok, dar nu incepe cu carutele, jignirile si aerele ca daca nu e A4 nu e bun...

#25
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Ce tot îi dați cu suspensie greu de întreținut de la Exeo? Dacă ai grijă de ea ține chiar foarte bine! Dar voi aveți în cap Audi A4 diesel cu enspe sute de mii de kilometri parcurși! Da, la ălea este logic că trebuie băgat bani.

#26
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postalex321, on 28 martie 2017 - 22:05, said:

Pai atunci o dam in Rabla 2017 care e fix 8000 ron...si pindim noul Golf,,,,sau Honda Civic din 2016 , ies ceva mai scump dar e noua.
I 30 nu stiu cit e
Golf nou nout a fost postat de cineva pe aici la oferta la 13500, cu destule optiuni, dar cu motor f mic si reducerea era cam de 2000.
Probabil acum au scos reducerea ca a aparut Rabla. Altfel puteai lua probabil un Golf cu 13500 minus rabla, deci pe la 11500.

Poti intreba de acest pret (13500) la dealeri si sa vezi ce spun, de existat ofertaa existat ca am vazut-o cu ohii mei saptamana trecuta

View PostTLGTLC, on 28 martie 2017 - 22:30, said:

Ce tot îi dați cu suspensie greu de întreținut de la Exeo? Dacă ai grijă de ea ține chiar foarte bine! Dar voi aveți în cap Audi A4 diesel cu enspe sute de mii de kilometri parcurși! Da, la ălea este logic că trebuie băgat bani.
Ce inseamna sa ai grija de ea? :) sa nu mergi cu ea prin Ro?

O tot dam ca probabil stim despre ce vorbim

#27
alex321

alex321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,022
  • Înscris: 25.12.2005

View Postunbrutus, on 28 martie 2017 - 22:32, said:

Golf nou nout a fost postat de cineva pe aici la oferta la 13500, cu destule optiuni, dar cu motor f mic si reducerea era cam de 2000.
Probabil acum au scos reducerea ca a aparut Rabla. Altfel puteai lua probabil un Golf cu 13500 minus rabla, deci pe la 11500.

Poti intreba de acest pret (13500) la dealeri si sa vezi ce spun, de existat ofertaa existat ca am vazut-o cu ohii mei saptamana trecuta


Ce inseamna sa ai grija de ea? Posted Image sa nu mergi cu ea prin Ro?

O tot dam ca probabil stim despre ce vorbim
Da exista o am de 10 zile si inseamna motor de 1 l , 115 cp...optionale acceptabile. Dar noua ..Nu e Dacia s-a trintesti de gropi (nu are roata de rezerva)

#28
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007

View Postunbrutus, on 28 martie 2017 - 22:32, said:

Ce inseamna sa ai grija de ea? Posted Image sa nu mergi cu ea prin Ro?

O tot dam ca probabil stim despre ce vorbim
Dragul meu! Suspensia aceea este pe nedrept blamată! Oferă o ținută de drum excepțională și a fost montată pe o mașină premium tocmai pentru că era scumpă. Explică-mi de ce diferența de preț pentru componente este atât de mare? Pentru că cine nu își permite să poată totuși să își repare mașina. Dar schimbă tu cu repere de calitate și ai să vezi că sutele de lei date în plus (dacă nu mă înșel sare bine de o mie de lei diferența) și nu mai schimbi atât de des.
Da, este scumpă dar din punctul meu de vedere merită banii!
Că Exeo nu mai poate fi încadrată ca mașină premium este altă discuție.  Combinat cu motorul 2.0 tfsi este de vis!
Dar las-o așa!

#29
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,021
  • Înscris: 07.11.2006

View Postcepy, on 28 martie 2017 - 20:52, said:

Intrebarea mea ar fii cam cate topicuri mai deschizi pana te decizi la o masina?cred ca ai deschis vreo 3-4 pana acum.continua si tu pe acelasi topic.nu mai zic ca treci de la golf 5 din 2006 la masina noua si invers.puneti si tu prioritatile pe hartie.adica ce iti doresti de la o masina.

De ce esti rau?
Lasa-i pe fanii marcii VW sa se simta in largul lor prin comentariile pertinente.

#30
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Problema nu e de alegere intre cele 3 modele din cate vad.
Problema majora e ca toate trei sunt vandute de samsari. Riscul de a lua teapa e major.

#31
alex321

alex321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,022
  • Înscris: 25.12.2005

View Postuhu10uhu, on 29 martie 2017 - 11:20, said:

Problema nu e de alegere intre cele 3 modele din cate vad.
Problema majora e ca toate trei sunt vandute de samsari. Riscul de a lua teapa e major.
Pun intrebarea a doua oara . Oare de ce acum cind nu mai e timbru de mediu se fac cele mai multe inmatriculari din istorie la SH in special din Germania. Banuiesc ca 90% din cei ce cumpara iau "teapa" . Cum se explica.

#32
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Nu mai pune intrebari pentru vulpile care nu ajung la struguri si spun ca sunt acri.
Eu am avut numai masini noi sau second aduse din Germania care chiar si la 200 mii km se aproprie mai mult de o masina noua fata de o masina rulata la noi cu 50 mii km.
La fiecare masina, chiar si la cele cumparate de noi, dupa ce am rulat 50-100 mii km cu ea in tara, am vandut masina pt. ca era mult mai uzata fata de una cu 200-300 mii km din Germania.

Edited by Kroghy, 29 March 2017 - 19:44.


#33
QuickSpeed

QuickSpeed

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,501
  • Înscris: 21.03.2017
Așa este! Daca un neamț merge cu un golf 7 fo' 200.000 km, in bord vor fi afișati -200.000 km și mașină va deveni "mai nouă" decât atunci când a avut 0 km. De fapt, ea se va transforma in golf 6!
Abia după 50.000km rulați in Romania va redeveni golf 7...

#34
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Ia spune cum se comporta golful 5 cumpărat de sora ta de nou și luat de tine după 100.000 km. Este ca ai sa spui ca se comporta ca nou Și ca nu ai schimbat nici o Bucșă ca e doar mașina nemțească?...
Hai sa nu ne mai ascundem după degete, am și eu Audi in curte care după 130.000 km de România (din 150.000) încă nu se plâng articulațiile... și am suspensie sport... e normal ca atunci când dai mai mult sa Primești ceva mai bun.
Cumpara audi de nou sau măcar pana in 20-30.000 km, condu-l 100.000 km și după spune cum se simte... tot ca nou dacă nu faci Off road extrem cu el:)

@alex321 te-au vrăjit ăștia de la Onur Trans văd.. la cum pui problema merge si cumpara precum Denmans un leon Fr cu putini km, bine dotat și aia e, sunt vreo câteva cu 20-30.000 km in buget și garanție. Da măcar știi ce cumperi!

#35
alex321

alex321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,022
  • Înscris: 25.12.2005
BQ12AX18 Noul Golf Trendline 1.0 TSI , 110 CP/ 81 KW, 6, Cutie de viteze manuala 13.314,-- 15.843,66

Total optionale  793,-- 943,67
5K5K  culoare: Gri (uranus grey) 0,-- 0,--
TW tapiterie: stofa, negru 0,-- 0,--
Pret inclusiv optionale si culoare 14.107,-- 16.787,33
Actiune 2017 -1.609,83 -1.915,70

Pret de vanzare autovehicul (valoare de contract)  12.497,17 14.871,63

Date tehnice
Cilindree Putere Transmisie Combustibil Norma
poluare Consum mediu Emisii CO2 Nr. de locuri Nr. de
usi
999 cmc 81/110 (kW/PS) 6, Cutie de viteze manuala B
(Benzina / Diesel) EU6 4,8 L/100 Km 109 g/Km 5 4
Dotari optionale
WDJ  Pachet conectare  129,-- 153,51
- interfata Bluetooth pentru telefonie
mobila (HFP, AD2P, AVRCP)
- interfata USB pentru iPhone/iPod
(doar pentru radio standard)
$SE W85 PH2 6E3 8WH 7X2 6XR  Pachet Select  664,-- 790,16
-Climatronic
-Cotiera centrala fata
-Faruri de ceata cu lumini cornering
-Park pilot
-Coborare oglinda pasager la cuplare
marsarier

#36
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006

View Postalex321, on 29 martie 2017 - 19:34, said:

Pun intrebarea a doua oara . Oare de ce acum cind nu mai e timbru de mediu se fac cele mai multe inmatriculari din istorie la SH in special din Germania. Banuiesc ca 90% din cei ce cumpara iau "teapa" . Cum se explica.
Nu am spus sa nu cumperi masina din germania, ci sa nu cumperi masina de la samsari.
Ori faci reclama mascata celor de la Onu trans.
Daca nu, mergi la Pitesti, Tg Mures, Constanta, Arad. Acolo gasesti cele mai "bune" masini aduse.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate