Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ford Focus 2 Sedan 1.8 TDCI 115CP vs Ford Focus 2 Sedan 1.6 109CP
Last Updated: Mar 28 2017 14:11, Started by
Ardein
, Mar 27 2017 20:01
·
0
#1
Posted 27 March 2017 - 20:01
Salut
Modelele le-am ales amblele din 2006 pentru comparatie Care motorizare este mai ok? Din cate am citit 1.8 la ford-uri este mai pacatos Multumesc |
#2
Posted 27 March 2017 - 20:23
1.6 e de proveniența PSA și este unul dintre cele mai fiabile diesel - uri din piață. Îți spun din propria experiență cu un Citroën c4 cu acest motor. Destul de capabil, diferența de cp nume sesizabila intre 115 și 109.
Eu recomand 1.6 |
#3
Posted 27 March 2017 - 20:38
Sper sa pot gasii..
Sunt ascunse bine sedan-urile - mai mult kombi si hatch si nu neaparat in Romania; chiar si pe site-urile din afara |
#4
Posted 27 March 2017 - 20:40
Mie, personal, mi se pare mai ochios hatch decât sedan-ul ala bătrânesc.
|
#5
Posted 27 March 2017 - 22:17
La bugetul tau e foarte riscant.
Nu exista cel mai fiabil, conteaza cum a fost intretinut si NOROCUL. |
#6
Posted 27 March 2017 - 22:24
Mergi pe 1.6, dar să-l iei cu motor EURO 4. În perioada aia poţi găsi şi EURO 3, care te va usca de bani la noul timbru de mediu sau cum se va numi porcăria aia care se pune-n parbriz.
Pe de altă parte, cele cu 1.6 EURO 4 au filtru de particule. Potenţială sursă de belele, dar se rezolvă şi astea. Dacă nu faci peste 15.000 km/an, poate te gândeşti la o motorizare pe benzină. Edited by Yoda, 27 March 2017 - 22:25. |
#7
Posted 27 March 2017 - 22:26
Yoda, on 27 martie 2017 - 22:24, said:
Mergi pe 1.6, dar să-l iei cu motor EURO 4. În perioada aia poţi găsi şi EURO 3, care te va usca de bani la noul timbru de mediu sau cum se va numi porcăria aia care se pune-n parbriz. Pe de altă parte, cele cu 1.6 EURO 4 au filtru de particule. Potenţială sursă de belele, dar se rezolvă şi astea. Dacă nu faci peste 15.000 km/an, poate te gândeşti la o motorizare pe benzină. Cele de 90cp nu au DPF, cele de 109 au dpf. |
#8
Posted 28 March 2017 - 10:59
Pana la urma filtrul de particule nu e altceva decat un consumabil care se cere a fi inlocuit dupa 170-200.000 km,poate si mai putin...depinde in ce conditii s-a mers cu masina.
De asemeni mulți nu au habar ca mai trebuie si completat cu un aditiv pentru ca acesta sa se poata regenera....altfel se ajunge in a se infunda.Asta e,masina la mana doua,mai bagi bani in ea daca vrei s-o ai ca lumea.Un filtru original e in jur de 4000 lei. Edited by missionnad, 28 March 2017 - 11:00. |
#9
Posted 28 March 2017 - 14:01
#10
Posted 28 March 2017 - 14:03
1.8 ce consum are? Ce dezavantaje ar mai avea ?
Edited by Ardein, 28 March 2017 - 14:04. |
|
#11
Posted 28 March 2017 - 14:11
Ardein, on 28 martie 2017 - 14:03, said:
1.8 ce consum are? Ce dezavantaje ar mai avea ? Uite ce spun oamenii de pe "forumul monomarcă": https://forum.clubfo...p?f=149&t=41075 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users