Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Schimbat roti - zgomot ciudat si trage dreapta

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
Raulz0r

Raulz0r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 415
  • Înscris: 29.07.2012
Salutare, am schimbat recent rotile si am trecut de la 155/75/R13 iarna pe 185/55/R14 vara, masina am cumparat-o iarna trecuta cu rotile de vara montate, nu am apucat sa rulez cu ea deoarece avea numerele rosii expirat pe rotile de vara ca sa am o oarecum familiaritate cu ele. Am fost la RAR si la ITP cu rotile de vara pe ea, toata iarna am mers pe rotile sus mentionate 155/75/R13, iar acum ca a venit primavara am decis sa ma intorc la cele de vara.

Prima problema e ca dupa ce le-am montat la aproximativ 20/30KM se aude un vajait care dispare odata ce urc in viteza, coborand la 20/30KM revine acest zgomot.

Cea de-a 2-a problema e ca masina are o tendinta de a trage dreapta daca iau mana de pe volan, la fel nu am mai avut problema aceasta cu rotile de iarna.

#2
Al3xandru35

Al3xandru35

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 30.09.2011
Rotile au fost echilibrate CORECT? Am vazut si observat ca ai trecut de la 75/13 inchi la 55/14inchi. Asta poate fi o problema, inafara de echilibrarea rotilor.

#3
Margelatul_TR

Margelatul_TR

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 01.02.2017
Echilibrare roti si facut unghiul de fuga . Nu de alta dar poti sa tocesti inegal cauciucurile

Edited by Margelatul_TR, 27 March 2017 - 17:21.


#4
kruger

kruger

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,927
  • Înscris: 04.02.2006
Da, cred ca prima intrebare ar trebui sa fie: te-ai dus undeva sa montezi rotile de vara, sau ti le-ai montat singur? :)
Apoi, esti sigur ca ai dimensiunile astea noi in carte?

#5
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,268
  • Înscris: 01.12.2001
De verificat si presiunea. Daca o roate e moale, te "trage" spre ea.

#6
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Rotile au fost montate pe aceleasi pozitii in care erau inainte de demontare, sau nu ai tinut cont ?

Edited by pasilla, 27 March 2017 - 17:28.


#7
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Cred ca o intrebare buna e si ce masina?
Stiu ca erau niste Forduri unde pe fata aveau niste cleme (numai pe doua prezoane!) pe care la rotile originale puteai sa le lasi dar la altele trebuia sa le scoti.

#8
dma9

dma9

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 27.04.2014
Salut !Schimba spate cu fata ,fa presiunea si daca tot trage ...geometrie !

#9
Raulz0r

Raulz0r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 415
  • Înscris: 29.07.2012

View Postkruger, on 27 martie 2017 - 17:20, said:

Da, cred ca prima intrebare ar trebui sa fie: te-ai dus undeva sa montezi rotile de vara, sau ti le-ai montat singur? Posted Image
Apoi, esti sigur ca ai dimensiunile astea noi in carte?

Le-am montat singur recunosc :)

Noile roti sunt in carte, de fapt sunt singurele de pe 14 trecute.

View PostAl3xandru35, on 27 martie 2017 - 17:16, said:

Rotile au fost echilibrate CORECT? Am vazut si observat ca ai trecut de la 75/13 inchi la 55/14inchi. Asta poate fi o problema, inafara de echilibrarea rotilor.

Nu am facut echilibrarea la ele

View Postpasilla, on 27 martie 2017 - 17:28, said:

Rotile au fost montate pe aceleasi pozitii in care erau inainte de demontare, sau nu ai tinut cont ?

In principiu da, asta daca nu cumva am avut dislexie cand le-am dat jos si le-am marcat :D

#10
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007
daca nu le-ai echilibrat ti-ai dat singur un eventual raspuns. Nu zic ca e 100% de acolo, insa iti garantez ca numai echilibrate nu sunt.

#11
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,495
  • Înscris: 13.11.2011

View PostRaulz0r, on 27 martie 2017 - 17:13, said:

Cea de-a 2-a problema e ca masina are o tendinta de a trage dreapta daca iau mana de pe volan, la fel nu am mai avut problema aceasta cu rotile de iarna.
Șoseaua are o mica panta inspre margine tocmai pentru a ajuta la evacuarea apei,e normal daca iei mainile de pe volan sa aibe tendinta sa se duca in drepta.
Daca traficul iti permite si e libera soseaua incearca sa mergi pe mijlocul soselei,jumate din masina sa fie pe sensul celălalt,adica banda despărțitoare a axului drumului sa fie exact sub schimbatorul de viteze.Vezi daca mai trage dreapta si asa....

View Postdan1980_25, on 27 martie 2017 - 18:14, said:

daca nu le-ai echilibrat ti-ai dat singur un eventual raspuns. Nu zic ca e 100% de acolo, insa iti garantez ca numai echilibrate nu sunt.
Daca nu sunt echilibrate de obicei trepideaza volanul de la 80 km/h in sus.

#12
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007

View Postmissionnad, on 27 martie 2017 - 18:57, said:

Daca nu sunt echilibrate de obicei trepideaza volanul de la 80 km/h in sus.
eu cand le-am dat jos pe cele de vara (am jante si gume pentru fiecare sezon)anul trecut, nu trepidau la peste 80 km/h si totusi erau dezechilibrate(au necesitat in medie 10-20 gr plumbi fiecare) pentru ca le-am verificat. Pentru a trepida, dezechilibrul trebuie sa fie mare. Deci e necesar ca de fiecare data cand se face inlocuirea vara-iarna sa se echilibreze pentru ca de la drumurile patriei apare un usor dezechilibru in 6 luni de folosinta.
Insa repet, nu cred ca asta e de fapt problema initiatorului.

Edited by dan1980_25, 27 March 2017 - 20:40.


#13
LuvRaluK

LuvRaluK

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 27.09.2006
Ar fi interesant de aflat urmatoarele:
1) ce masina este
2) ce ET au jantele de iarna
3) ce ET au jantele de vara
2 si 3 sunt importante pentru ca s-ar putea ca rotile+jantele de vara sa ajunga sa frece pe undeva in anumite circumstante.

PS: cel de la care ai cumparat masina putea pur si simplu sa fi pus niste roti mai vechi la plezneala pe masina (din moment ce oricum nu aveai cum sa circuli cu ea sa vezi daca sunt ok). De exemplu eu am avut surpriza sa vad la o masina cu an fabricatie 2010 ca vanzatorul sa aiba cauciucuri cu DOT de 2004 pe ea, deci sigur nu erau rotile ei originale.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate