Schimbat roti - zgomot ciudat si trage dreapta
Last Updated: Mar 27 2017 21:47, Started by
Raulz0r
, Mar 27 2017 17:13
·
0
#1
Posted 27 March 2017 - 17:13
Salutare, am schimbat recent rotile si am trecut de la 155/75/R13 iarna pe 185/55/R14 vara, masina am cumparat-o iarna trecuta cu rotile de vara montate, nu am apucat sa rulez cu ea deoarece avea numerele rosii expirat pe rotile de vara ca sa am o oarecum familiaritate cu ele. Am fost la RAR si la ITP cu rotile de vara pe ea, toata iarna am mers pe rotile sus mentionate 155/75/R13, iar acum ca a venit primavara am decis sa ma intorc la cele de vara.
Prima problema e ca dupa ce le-am montat la aproximativ 20/30KM se aude un vajait care dispare odata ce urc in viteza, coborand la 20/30KM revine acest zgomot. Cea de-a 2-a problema e ca masina are o tendinta de a trage dreapta daca iau mana de pe volan, la fel nu am mai avut problema aceasta cu rotile de iarna. |
#2
Posted 27 March 2017 - 17:16
Rotile au fost echilibrate CORECT? Am vazut si observat ca ai trecut de la 75/13 inchi la 55/14inchi. Asta poate fi o problema, inafara de echilibrarea rotilor.
|
#3
Posted 27 March 2017 - 17:19
Echilibrare roti si facut unghiul de fuga . Nu de alta dar poti sa tocesti inegal cauciucurile
Edited by Margelatul_TR, 27 March 2017 - 17:21. |
#4
Posted 27 March 2017 - 17:20
Da, cred ca prima intrebare ar trebui sa fie: te-ai dus undeva sa montezi rotile de vara, sau ti le-ai montat singur?
Apoi, esti sigur ca ai dimensiunile astea noi in carte? |
#5
Posted 27 March 2017 - 17:22
De verificat si presiunea. Daca o roate e moale, te "trage" spre ea.
|
#6
Posted 27 March 2017 - 17:28
Rotile au fost montate pe aceleasi pozitii in care erau inainte de demontare, sau nu ai tinut cont ?
Edited by pasilla, 27 March 2017 - 17:28. |
#7
Posted 27 March 2017 - 17:37
Cred ca o intrebare buna e si ce masina?
Stiu ca erau niste Forduri unde pe fata aveau niste cleme (numai pe doua prezoane!) pe care la rotile originale puteai sa le lasi dar la altele trebuia sa le scoti. |
#8
Posted 27 March 2017 - 17:44
Salut !Schimba spate cu fata ,fa presiunea si daca tot trage ...geometrie !
|
#9
Posted 27 March 2017 - 17:46
kruger, on 27 martie 2017 - 17:20, said:
Da, cred ca prima intrebare ar trebui sa fie: te-ai dus undeva sa montezi rotile de vara, sau ti le-ai montat singur? Apoi, esti sigur ca ai dimensiunile astea noi in carte? Le-am montat singur recunosc Noile roti sunt in carte, de fapt sunt singurele de pe 14 trecute. Al3xandru35, on 27 martie 2017 - 17:16, said:
Rotile au fost echilibrate CORECT? Am vazut si observat ca ai trecut de la 75/13 inchi la 55/14inchi. Asta poate fi o problema, inafara de echilibrarea rotilor. Nu am facut echilibrarea la ele pasilla, on 27 martie 2017 - 17:28, said:
Rotile au fost montate pe aceleasi pozitii in care erau inainte de demontare, sau nu ai tinut cont ? In principiu da, asta daca nu cumva am avut dislexie cand le-am dat jos si le-am marcat |
#10
Posted 27 March 2017 - 18:14
daca nu le-ai echilibrat ti-ai dat singur un eventual raspuns. Nu zic ca e 100% de acolo, insa iti garantez ca numai echilibrate nu sunt.
|
|
#11
Posted 27 March 2017 - 18:57
Raulz0r, on 27 martie 2017 - 17:13, said:
Cea de-a 2-a problema e ca masina are o tendinta de a trage dreapta daca iau mana de pe volan, la fel nu am mai avut problema aceasta cu rotile de iarna. Daca traficul iti permite si e libera soseaua incearca sa mergi pe mijlocul soselei,jumate din masina sa fie pe sensul celălalt,adica banda despărțitoare a axului drumului sa fie exact sub schimbatorul de viteze.Vezi daca mai trage dreapta si asa.... dan1980_25, on 27 martie 2017 - 18:14, said:
daca nu le-ai echilibrat ti-ai dat singur un eventual raspuns. Nu zic ca e 100% de acolo, insa iti garantez ca numai echilibrate nu sunt. |
#12
Posted 27 March 2017 - 20:39
missionnad, on 27 martie 2017 - 18:57, said:
Daca nu sunt echilibrate de obicei trepideaza volanul de la 80 km/h in sus. Insa repet, nu cred ca asta e de fapt problema initiatorului. Edited by dan1980_25, 27 March 2017 - 20:40. |
#13
Posted 27 March 2017 - 21:47
Ar fi interesant de aflat urmatoarele:
1) ce masina este 2) ce ET au jantele de iarna 3) ce ET au jantele de vara 2 si 3 sunt importante pentru ca s-ar putea ca rotile+jantele de vara sa ajunga sa frece pe undeva in anumite circumstante. PS: cel de la care ai cumparat masina putea pur si simplu sa fi pus niste roti mai vechi la plezneala pe masina (din moment ce oricum nu aveai cum sa circuli cu ea sa vezi daca sunt ok). De exemplu eu am avut surpriza sa vad la o masina cu an fabricatie 2010 ca vanzatorul sa aiba cauciucuri cu DOT de 2004 pe ea, deci sigur nu erau rotile ei originale. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users