Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over
 Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...
 Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua
 sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...
 

W211 Mercedes E200 Kompressor Mopf

- - - - -
  • Please log in to reply
173 replies to this topic

#91
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

View PostMihai_mb, on 12 martie 2018 - 15:05, said:

Am vazut la noi in stare mai proasta si cu km mai multi pe la 11000 cand cautam sa o iau, deci undeva spre 13 mii mi s-ar parea normal comparand si cu preturile de afara.  Daca nu, prefer sa o donez in familie, ca mi-e draga si cand ma uit la ea si o vad sclipind cuminte in parcare, n-am chef sa o dau pe firfirici sa fie bataia de joc a cuiva. Oricum, mai contemplez ideile, s-au intamplat multe in ultima perioada si nu toate bune..

Atentie, cand spui "am vazut la x bani", nu are nicio legatura cu pretul real de vanzare. Sunt masini care stau cu lunile, spre 1 an la vanzare. Parerea mea ar fi sa o tii in familie, daca o vinzi acum mai mult de 6 7 mii nu iei pe ea. In general e valabil, cand cumperi iei scump sa fie cu istoric, apoi cand vinzi, daca chiar vrei sa vinzi si sa iei altceva de plictiseala, dai la pretul pietii sau sub. Eu as tine-o in locul tau.

#92
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Nu o dau de plictiseala, in principiu planul era sa nu o mai inlocuiesc cu ceva, pentru ca nu voi mai avea nevoie de automobil pe unde ajung. Am vazut si cumparate la preturi peste 10.000 cu aceeasi motorizare/dotari , dar km ceva multi, nu doar de mine Posted Image . Dar normal, decat sa o dau pe bani de diesel cu 300.000 km si revopseli, mai bine ramane in familie.

Edited by Mihai_mb, 13 March 2018 - 09:59.


#93
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
dacă acționezi și vrei să pleci impulsiv poate ar fi bine să te liniștești. treci prin bucurești, bem un vin (fără black angus pt că este post) și salvăm mașina :D

#94
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Pe vremea asta? Tuica fiarta, macar sa stim sigur ca nu mai plecam nicaieri nici unul.Posted Image  E doar creionarea unui plan pe urmatoarea jumatate de an, inca nu e hotarat nimic, de aceea nici masina nu e la vanzare.

#95
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Mda, a venit vremea frumoasa si mi-au mai zburat din ideile migratoare. Pana si berzele se intorc. Posted Image

I-am facut si o spalare, mai mare dragul sa te uiti la ea ( desi s-a umplut peste noapte de labute de pisica ). Trebuie sa ma ocup putin de interior ca au aparut cateva pete pe tapiteria bej. Recomanda cineva un curatator pt material textil bun si nu foarte agresiv ?
Ma gandeam sa o dau usor cu peria inmuiata in apa si produs, apoi sa aspir rezultatul si sa las la uscat.

Edited by Mihai_mb, 16 March 2018 - 11:25.


#96
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Ca sa iti iasa uniform e de preferat sa chemi pe cineva cu aspirator de injectie-extractie. Dai 100-200 de lei dar macar reimprospatezi toata masina (mocheta, plafon, scaune, etc)

#97
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
M-am gandit, dar mi-e ca injecteaza aia solutia in scaun si pe acolo e plin de cablaraie pe sub textil si burete. Este incalzirea in scaun, este folia cu senzor de presiune pt avertizarea de centura, sunt perne de aer cu diverse tubulaturi ca sa-mi tina posterioru comod ca are scaune multicontur si le umfli cum vrei. Si mi-e sa nu buleasca astia ceva pe acolo, obisnuiti sa le trateze " muncitoreste ". Plus ca petele is mici, daca ma uit pe site-uri de astea cu inainte - dupa curatare cu injectie extractie, interioru meu arata mai degraba spre dupa decat spre inainte, n-are rost sa ma complic prea mult acum.

Edited by Mihai_mb, 16 March 2018 - 11:46.


#98
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Scaunele nu au nimic la aspirare cu injectie extractie, riscul este minim.
NU recomand insa aspirare cu injectie extractie pe plafon sau mocheta, este sursa sigura de belele.

Edited by closchkutza, 16 March 2018 - 12:02.


#99
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
Confirm cele spuse de @closchkutza. Eu am făcut b6 sigur într-o vară cu zelmer și pullimax. Să nu folosești mai ales pe plafon.

#100
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Ne apropiem de 99.000 si de urmatoarea revizie , pe la 100.000 sarbatorim cu poze, ca acuma e ca porcul ca a trecut Raraul de cateva ori si toata sarea data din iarna s-a transformat in praf si noroi.

Am trecut la rotile de vara, dar as mai tine cauciucurile doar sezonul asta, ca au deja 5 ani.
In rest probleme "notabile" : s-a rupt un furtun textil la admisia de aer, care n-are mare rol functional, rezolvat temporar cu banda izolanta, dat deja comanda de altul nou pe original. Oricum se rupe la toate.
Am un tremurat usor intre 140 si 160 pe " autobahn ", dar doar la acceleratii viguroase, daca accelerez lent nu face , vedem la revizie ce e, suspectez un tampon motor, ca rotile cred ca is ok, le-am echilibrat si facea la fel si cu alea de iarna.

Edited by Mihai_mb, 13 April 2018 - 13:07.


#101
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View PostMihai_mb, on 13 aprilie 2018 - 13:05, said:

Ne apropiem de 99.000 si de urmatoarea revizie , pe la 100.000 sarbatorim cu poze, ca acuma e ca porcul ca a trecut Raraul de cateva ori si toata sarea data din iarna s-a transformat in praf si noroi.

Am trecut la rotile de vara, dar as mai tine cauciucurile doar sezonul asta, ca au deja 5 ani.
In rest probleme "notabile" : s-a rupt un furtun textil la admisia de aer, care n-are mare rol functional, rezolvat temporar cu banda izolanta, dat deja comanda de altul nou pe original. Oricum se rupe la toate.
Am un tremurat usor intre 140 si 160 pe " autobahn " , vedem la revizie ce e, suspectez un tampon motor, ca rotile cred ca is ok, le-am echilibrat si facea la fel si cu alea de iarna.
transrarău? pentru drumul ăla să-mi mulțumești :D

#102
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Da ce facusi? Ca sofer, poate. Scurtezi mult drumul catre valea Bistritei si e mai fun. Cu ruscacul in spate totusi, Raraul si-a pierdut si mai mult din farmec, mai is doar vreo 2 trasee de picior care merita doar pentru drum, unul mai stiut, altul rar umblat, dar daca vii de pe Giumalau, nu mai merita batut la picior.

Edited by Mihai_mb, 13 April 2018 - 13:29.


#103
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
99800 km.
Gata si cu revizia.
S-au schimbat la revizie: Ulei ( tot Liqui Moly 0W40 , mi-a placut si raman pe el ), filtre, placute fata ( ATE ), cele vechi erau uzate neuniform si agatau si erau la limita ca uzura, discurile erau ok, doar le-a curatat putin probabil la flex si acum nu mai au margine, furtunul de admisie aer lung textil si, cel mai important din pct meu de vedere, cele 2 tampoane de sustinere motor ( am luat Lemforder, cam 350 bucata ).

S-a reglat geometria si s-au reechilibrat rotile.

Tampoanele vechi aveau doar cauciucul putin copt cu crapaturi superficiale, cei de la service initial au zis ca sunt ok, ca nu-s curse deloc si nu merita schimbate, dar e cu totul alta masina cu tampoanele noi. In Drive cu masina franata nici nu-ti dai seama ca merge motorul, trebuie sa te uiti la turometru. Am scapat de orice vibratie din habitaclu si cu masina oprita si la viteza, merge parca pluteste.

Is legat "prin alianta" de Bucuresti pana prin 2022, altfel cred ca eram zburat demult, dar daca trece legea cu poluarea vietii pe bune ca prefer sa ma mut din Bucuresti si sa pastrez masina. Posted Image Sau sa iau alta un an - doi de frecus daca e musai s-o mai intind pe aici.

Apropo, desi imi imaginam si singur, au confirmat si baietii de la service, masina mea Euro 4 scoate mult mai putin pe tevusca decat multe din suratele ei mai tinere Euro 5 sosite bobocei din Germanica si luate de prin targ. Dar, desigur, ne uitam doar pe cataloage.

Edited by Mihai_mb, 23 April 2018 - 09:31.


#104
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,548
  • Înscris: 15.06.2007

View PostMihai_mb, on 21 februarie 2018 - 10:32, said:

Teoretic intra cam 8-9 l , practic pe la busonul de golire ies vreo 5 litri , iar daca slabesti si blocul de valve, inca cam 1 l . Convertizorul nu are buson de golire, doar modelele mai vechi de 5G-tronic aveau.
Aici este cat de cat procedura, dar am vazut ca nu slabesc si blocul de valve:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/T3O1sFAs3eY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Pe urma ori ai masina dinasta de recirculare ca in video, am auzit ca este cineva pe la Oradea care are, ori, dupa ce cureti baia si totul pe acolo, faci plinul de ulei, pornesti masina sa ruleze putin in toate treptele pe elevator, scoti iar si scurgi si tot asa de vreo 3 ori, pana ai flush-uit totul. Consumi mult ulei si cu masina de recirculat si cu procedura 2 , dar doar asa poti sa fii sigur ca e spalata cum trebuie, dar nu e asa de scump uleiul original. Filtrul nu e integrat in baia de ulei, se gaseste separat si e ieftin si el.
Ca idee, am iesit cu toata procedura un pic sub 1000 lei ( manopera inclusa).

Multe service-uri de cartier ( si chiar si unele reprezentante Mercedes de la noi, ca deh, de ce sa se complice baietii, ca poate vii tot la ei la reparat? ) doar scot cat ulei iese pe la buson si umplu la loc, practic se contamineaza cu uleiul vechi din convertizor si tot un mehlem iese. Nici nu se complica sa curete baia de depuneri. Daca pui la socoteala si faptul ca multi nici nu folosesc uleiul care trebuie, reteta e sigura pt cutie facuta praf.
Si cat costa o cutie noua?

View PostFriskey, on 09 martie 2018 - 05:37, said:

Daca as avea o masina din asta, dupa prima spargere de parbriz, as schimba parbrizul cu unul blindat din dezmembrari. La Mercedes, mai ales pentru E si S, se gasesc usor si nu sunt chiar scumpe. Vreo 3-4.000 de lei dar va fi o investitie care se va amortiza in viitor. Si nici nu mai ai batai de cap cu cautatul mesterilor.
Nici nu trebuie sa fie blindaj de grad mare, un B1-B2 cred ca e suficient pentru niste pietricele.
Mda.. si crezi cu ca parbrizul ala blindat se potriveste asa , pur si simplu?   Cat optimism.

View Postbobalex18, on 16 martie 2018 - 12:41, said:

Confirm cele spuse de @closchkutza. Eu am făcut b6 sigur într-o vară cu zelmer și pullimax. Să nu folosești mai ales pe plafon.
Si plafonul cum se curata? Am observat ca fiul meu a manjit la plafoniera tapiseria, ca asa's copiii , au manutele cu mancare, si murdaresc orice.  Urmeaza sa comand si eu un pulimax d'ala sa spal tot, in masina si in casa.

#105
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View Posttfmercedez, on 23 aprilie 2018 - 12:31, said:

Si cat costa o cutie noua?

Mda.. si crezi cu ca parbrizul ala blindat se potriveste asa , pur si simplu?   Cat optimism.

Si plafonul cum se curata? Am observat ca fiul meu a manjit la plafoniera tapiseria, ca asa's copiii , au manutele cu mancare, si murdaresc orice.  Urmeaza sa comand si eu un pulimax d'ala sa spal tot, in masina si in casa.
la mine s-a dezlipit plafonul. ideea e că era negru negru și după aspirare era alb :)

#106
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

View Posttfmercedez, on 23 aprilie 2018 - 12:31, said:

Si cat costa o cutie noua?

Nu cred ca are sens la valoarea actuala a masinii. Prin dezmembrari, presupun ca undeva la 3000 lei, dar pica greu cutiile astea daca sunt bine intretinute.
Daca ar pica placa electronica, e vreo 700 de lei pe original. Convertizorul de cuplu se poate reconditiona. Dar deocamdata nu-mi fac probleme, schimba foarte lin.

Am profitat de cateva ore libere si vreme frumoasa si am demontat ventilatorul de habitaclu. Inafara de cativa fungi dubiosi pe unul din capace stropiti rapid cu Igienol si curatati, nu am gasit decat praf si mazga adunate de-a lungul timpului. Las pozele sa vorbeasca de la sine, se vad si palele ventilatorului inainte ( spre negru ) si dupa ( albe si lucioase ).

Am dat cu spray de contacte la rulmentul motorului ventilatorului, l-am suflat de praf, l-am lasat sa se usuce si am turnat putin ulei de mecanica fina inainte de a-l monta la loc. Am mai curatat o data si partea de la filtrul de polen dinspre motor. Montat totul la loc, facut proba, sufla puternic, inodor si silentios.

Apoi, am curatat pe la praguri si arcadele rotilor unde se ivise cate un punctulet de rugina cu alcool si am aplicat un inhibitor de rugina de la Nigrin pe cele 2-3 punctulete care si-au facut aparitia dupa iarna.
Poze integrale cu masina dupa o spalare ca am adunat un insectar de exceptie.

Attached Files


Edited by Mihai_mb, 24 April 2018 - 10:51.


#107
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Si motiv de sarbatoare!


A se ignora consumul de dimineata pe 6 km. Apropo, DN1 pana imediat dupa Ploiesti si inapoi 6,9 l / 100 km ( aproape de consumul de carte ), mers in limita legala + 10 km/h . Surpriza placuta de minivacanta. Curata n-o mai prind sa-i trag si eu o poza, ca fix dupa ce o spalasem a plouat-o, pe urma a tot umblat si tot umbla.

Attached Files


Edited by Mihai_mb, 02 May 2018 - 19:38.


#108
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Am depasit 104.000 km, proaspat intors din concediu in Lefkada si cred ca ii uram pa-pa! compresorului de A/C , care a decis pe drum sa huruie asa de urat si sa ia si din putere la masina ca am mers mai mult cu geamurile deschise si clima oprita pe unde s-a putut, asa cum circula toti grecii de altfel, dar nu prea as face-o pe termen lung. Rece baga in continuare, dar masina era lesinata rau cu clima pornita si la sunet parca aveam 2 motoare, nu unul. Cum dadeam OFF la clima, cum isi revenea.

Problema 1 e ca n-as prea avea chef sa decartez considerabil pentru unul nou ( am gasit cam 18 milioane cel mai ieftin aftermarket NRF ) cand sunt sigur ca se poate schimba un rulment pe dinauntru de catre cineva care se pricepe si sa iasa boboc.
Problema 2, legata de cea de mai sus, e: cine oare se pricepe ? ca majoritatea inclusiv reprezentante is doar carpaci si schimbatori de ansambluri, dar asa Lego stiu sa fac si eu.. vreo recomandare prin Bucuresti / Suceava?

Edited by Mihai_mb, 11 June 2018 - 12:15.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate