Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

W211 Mercedes E200 Kompressor Mopf

- - - - -
  • Please log in to reply
173 replies to this topic

#55
euxirius

euxirius

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 526
  • Înscris: 15.08.2007
Iti scriu aici, ca e topicul deschis de tine, raspuns la ceea ce intrebasem si la ce mi-as detaliat tu in celalalt topic de la sfaturi cumparare auto. Totusi mi se par multi bani 14000€ pentru o masina de 10 ani. Dar tinand cont ca are km reali si totul facut ca la carte e altceva. Dar, parca, totusi... La ce m-am uitat pana acum pe net, pe siteurile din Germania, am vazut foarte multe E200 invartindu-se in jurul a 6000-9000€. Ca dotari, toate au scaune incalzite, navigatie(mare sau mica), piele sau semi piele, unele au si trapa, dublu climatronic, pilot automat s.a. Kilometrii se invart intre 110000 - 200000 km. La unele se ofera garantie, majoritatea au carte service la zi ( aici e cam cu dus-intors, caietele service se pot smecherii). Adevarul e ca masinile care au km putini si ma refer la 60000- 80000 km au pretul mai mare, dar si acestea st din 2007, modelul detinut de tine. Eu m-am orientat catre modelul 2006, nu e la fel de scump ca 2007. Acum nu stiu ce sa mai cred. Tu zici ca cele cu pretul intre 7000 - 8000€ st epave si ar trebui sa te feresti de ele. Cu toate ca am vazut masini la care se ofera caiet service si/sau garantie in acest pret. Masini smecherite exista printre ele, nu neg asta, dar chiar toate sa fie? Posibilitatea este mare sa cumperi o masina masluita si la 14-15000€. Eu ma gandeam ca as avea un mic avantaj la achizitionarea unei masini din Germania. Cunosc pe cineva care detine cateva autohausuri si serviceuri acolo si ma poate ajuta sa gasesc ceva mai bun. De fapt sa imi caute ceva mai bun. Omul respectiv vinde masini second hand in Germania. Si ma gandesc ca acolo nu prea isi permit sa vanda masini masluite, mai ales ca raspund penal pentru asta. Si mi s-a explicat destul de bine si care e faza cu masinile vandute in afara Germaniei. Tu ce parere ai tinand cont ca anul asta ai facut acest pas, de a achizitiona o masina de acolo?

#56
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Corect. Exista o sansa ( desi redusa ) sa iei una manarita chiar daca e la un pret mai mare. Eu am luat-o la pretul asta cautand direct pe site-ul de buyback de la Mercedes ( da pe google mercedes gebrauchtwagen si o sa gasesti). Luand-o de la reprezentanta, cu toate reviziile la ei si km trecuti pe contract impreuna cu garantie ca nu a fost accidentata, am cam evitat orice stress pe subiect. Intr-adevar, daca nu era reprezentanta, nu as fi dat atat, ci m-as fi limitat la maxim 12-13.000. La asta, s-au aliniat planetele, pe langa ca mi-a placut, mi-au dat-o cu revizia facuta, cu 8 jante de aliaj si cauciucuri de iarna/vara in stare buna, efectiv nu mai aveam ce sa investesc la ea, pe langa ca arata de parca avea 3 ani, nu 10.

Acum, departe de mine sa zic ca tot ce e pe la 7000-9000 euro e ciuruc, depinde si de rulaj si de proprietar, dar si de dotari: spre ex., cele echipare clasic cu cutie manuala sunt mult mai ieftine. Dar sansa sa iei o teapa creste cu cat scazi bugetul. Verifica si tu cine ti-o vinde, sa nu fie turc sau slav ( sarb/rus/polonez) ( pe Mobile daca dai la detalii de contact iti apare deobicei si un nume). Cauta un pic despre autohaus, poate gasesti informatii pe net, daca sunt seriosi. Te-as sfatui sa eviti echiparile cu piele, la motorizarea asta nu o sa gasesti decat o piele artificiala, un fel de musama, care se incinge tare la soare si se raceste tare in sezonul rece, nu e comoda de nici un fel. Piele perforata cu ventilatie e altceva, dar deobicei pe motorizari mai mari. Daca vezi un classic cu piele, exista sanse ca masina sa fi facut taxi ( da, chiar si pe benzina, sunt multe care ruleaza cu un amestec de bioetanol sau ceva).

Suna-i si intreaba-i diverse: rulaj, nr. de proprietari anteriori, daca are sau nu accident ( chiar daca pe anunt e specificat ca nu, anuntul are un disclaimer care ii fereste de responsabilitate cand scriu prostii acolo, live teoretic is obligati sa-ti spuna adevarul si abia acolo intra la inselaciune daca iti zic altceva ) , cand a schimbat ultima data uleiul la cutia de viteze ( teoretic apare in cartea service, daca habar n-au inseamna ca ori e carte pe genunchi / ori e istoricul obscur).
Cu cartea service in fata cand o vezi, te poti orienta si tu, vezi daca reviziile sunt toate in acelasi loc, da-le un telefon la baietii aia si cu seria masinii sa-ti confirme ca a intrat la ei, cand si la ce rulaj ultima oara. Mai ales daca ai pe cineva in Germania care poate vorbi in germana cu ei, se pune altfel problema.

Chiar daca e 2006, incearca sa iei cu facelift. Diferenta e mare si nu tine doar de design, au imbunatatit/reproiectat o gramada cu ocazia faceliftului, si la motorizare si la electronica.

Edited by Mihai_mb, 22 August 2017 - 12:31.


#57
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Din 2008, toata mentinenta de la Mercedes este online, daca intradevar s-a facut service-ul la reprezentanta ( oriunde in lume ) iti poti face cont la mercedes, bagi vin-nr si codul de pe ultiam factura de service si iti zice exact ce s-a facut la masina de aici poti deduce si daca km sunt reali sau nu .

Attached Files


Edited by i860, 22 August 2017 - 12:47.


#58
euxirius

euxirius

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 526
  • Înscris: 15.08.2007
Am cautat Mercedes gebrauchtwagen, asa cum mi-ai zis. Mi-a dat o pagina oficiala Mercedes. Am cautat E Class si am gasit E200 incepand cu preturi de la 4000€ din 2005, bine, la pretul asta au km multi, incepand de la 150000 km. Nu ca la 150000 -200000 km ar fi motoarele facute praf atata timp cat au fost intretinute corect. Acum st si mai tare in ceata. Vad preturi de asa zise epave, cum ai numit masinile la pretul asta, vandute fix de catre mercedes.

#59
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Eu am zis de masini din 2007-2008. Pre-faceliftul este mai ieftin. Nu te baza ca tot ce gasesti la reprezentanta e 100% ok, scad si ei pretul pt masini care mai au probleme.
Eu cea mai ieftina pe care o vad e din 2006 la 9000 EUR cu 182.000 km.
https://www.mercedes...ddcba9dffdb5cc6

Mai este una din 2004 la 6000 EUR, dar interiorul este praf daca te uiti la poze, farurile matuite, pe afara probabil au mai lustruit-o ei cat au putut. Daca te uiti la cea mai ieftina, pot sa-ti zic ca in 99% din cazuri nu vei face o afacere buna.
https://www.mercedes...0f6601f1542b17d

Cele ok se invart in jur de 10.000
https://www.mercedes...bdaa2502a6d4307
manuala, 112.000 km
https://www.mercedes...1fc2dd92a155dcb
automata, 110.000 , 2006

Cele f bine intretinute mai mult:
https://www.mercedes...f8669db037e55eb
14500 euro, 2008, 62000 km
https://www.mercedes...1259f652e78bc8d
15800 euro, 2008, 53000 km

Edited by Mihai_mb, 22 August 2017 - 16:15.


#60
euxirius

euxirius

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 526
  • Înscris: 15.08.2007
Ok. Eu cred ca ma las pagubas. Ma las de cautat si merg pe incredere. Las pe altii care se pricep sa imi gaseasca ceva. La banii care se cer pe cea din linkul 2 am vazut multe altele care arata extrem de bine fata de ea.

Edited by euxirius, 22 August 2017 - 16:14.


#61
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

View Posteuxirius, on 22 august 2017 - 16:12, said:

La banii care se cer pe cea din linkul 2 am vazut multe altele care arata extrem de bine fata de ea.

Depinde ce-i pe dedesubt. Si aia din link se poate cosmetiza si vinde mai scump si daca nu te pricepi si mergi pe incredere, o sa zici ca e splendida si o s-o iei. Asta nu schimba faptul ca interiorul ala arata de masina de 300.000 km, iar multe cam atata or sa aiba la pretul asta, indiferent de cum arata si ce scrie in bord. Poate are 140.000 cu al doilea motor. Posted Image

Sigur ca reprezentantele cer putin mai mult decat mobile, in unele cazuri justificat, in altele mai putin. Nu exista alba sau neagra, vorbim de masini care au cativa anisori in spate ( deci unele ar fi putut pati accidente nasoale sau au rulaje mari) si care e normal sa aiba o valoare mai ridicata de piata la cat au costat de noi, asta daca nu au km cu carul sau alte probleme. Depinde ce buget ai atat pentru achizitie cat si pentru mentenanta. Daca te sperie sa dai 9-10.000 pe una in stare buna poate ar trebui sa te orientezi catre o marca mai ieftin de achizitionat / intretinut. In continuare, nu te-as sfatui sa iei pre-facelift.

Edited by Mihai_mb, 22 August 2017 - 16:28.


#62
euxirius

euxirius

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 526
  • Înscris: 15.08.2007
Ai dreptate. Cat despre incredere, nu am incredere orbeste in oricine. Persoana respectiva chiar e demna de toata increderea mea si e destul de apropiata. Cum am mai spus, detine cateva autohausuri si serviceuri in Germania. Se pricepe destul de bine la asa ceva.

#63
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
ODO 90.000 km.
Am avut o sambata mai libera asa ca detaliez niste treburi de mentenanta de care m-am ocupat. In primul rand, curgea ulei pe la unul din senzorii de la axele cu came ( problema cunoscuta la motorul asta, tin cam 80.000 km ) . I-am schimbat pereche ( Pierburg - ca pe original, 120 lei bucata ), am curatat totul pe acolo, inclusiv contactele cu spray de contacte, desi am adaptoarele montate care nu lasa uleiul sa mearga mai departe pe cabluri.

Mai am o scurgere mica ( se vede in poze la sfarsit ) pe la un senzor Hall de la axa cu came de evacuare , dar acolo e doar o garnitura de 3 lei care pare ca a cedat - va urma.

De cand am luat masina, am observat ca am un miros cand pornesc clima fara A/C , am facut si o igienizare, dar mirosul a revenit. Vorbisem si cu alti posesori de W211 , toti pareau sa aiba problema, dar nu m-a multumit ' asa face toate ' . Azi am decis sa verific filtrul de habitaclu si am gasit dedesubt mal, pamant si frunze adunate aparent de ani intregi. Pare a fi o problema de proiectare, scurgerea prin aripa este un pic mai inalta decat planul caroseriei in partea dinspre pasager si se aduna acolo " de toate " . Cu un bidon de apa de 5 L , niste solutie de curatat geamuri si niste Igienol pentru dezinfectare am purces la treaba si dupa 2 ore .. las pozele sa vorbeasca de la sine.
Mirosul a disparut complet de la ventilatie, voi pune si un filtru nou cu carbon activ si voi face inca o igienizare cu ozon. De retinut ca macar o data pe an ar trebui curatat acolo.

La bord, plasticul care inconjoara ceasurile avea un mic scartait. Am confectionat dintr-o invelitoare cu care mi-a venit un colet pentru o folie de telefon 2 bucati dreptunghiulare pe care le-am inserat pe la colturi si am capatat liniste totala la interior.

Ce m-a suprins placut:
In locul in care a stat pamant umed ani intregi, dupa curatare - nici cel mai mic punct de rugina. Protectie anticoroziva impecabila.
Majoritatea cablurilor si furtunelor de care m-am atins par ca sunt confectionate din materiale bune, au elasticitate ca noi, nu pare ca ramai cu nimic in mana rupt in bucati cand umbli pe acolo.


Va urma:
- schimbata garnitura la senzorul 3 care curge - probabil o s-o fac eu

Din categoria mentenanta preventiva:
- verificata distributia si variatorii de la axele cu came - daca totul pare ok si nimic nu e intins , o sa schimb totusi intinzatorul preventiv, sa nu dea rateuri, daca ceva e naspa: lant + intinzator ( este kit de la Febi la vreo 500 lei tot parca ). Patine n-are rost, alea n-am prea vazut sa se uzeze si de lant balansor n-am auzit picat la motorul asta. In principiu, nu ma astept la surprize neplacute la rulajul asta, verificarea cred ca o sa ma incumet sa o fac eu sambata viitoare ( imi trebuie si garnituri pentru capacul de valve ), restul service.

- schimb de ulei si filtre : sincer, uleiul Mercedes Benz din Romania e piswasser fata de cu ce a venit din Germania. Trebuie gasit un inlocuitor, dupa 7000 km cu el nu-mi place nici cum arata nici cum miroase nici cum curge. Oare Liqui Moly pe specificatii ( 229.3 5W40 ) sa fie mai bun? Ca macar e made in Germany..  poate ma incumet sa fac eu si treaba asta, imi trebuie un cric crocodil si doua capre, daca imi trece cheful, service. Dar per total mi-ar placea sa capat independenta sa-mi fac singur reviziile, ca m-a prins cheful de surubarit.

- schimb de de antigel / lichid de frana / ulei de diferential / ulei de kompressor

- schimbat cele 3 furtune de ventilatie carter ( unul deasupra kompressorului si 2 dedesubt cu valva PCV ) . Is foarte aproape de motor si nu prea au o viata usoara, dar aici o sa las un mecanic sa se ocupe, nu ma incumet ca e o operatie de anvergura.

Ce s-ar putea sa lasam pe la anul / s-ar putea sa nu

- ulei cutie de viteze ( flush complet cu masina de recirculat ca sa schimbe si uleiul din convertizor+ filtre )

- verificat flexdiscurile de la cardan la ambele capete.

Ce sigur intra la anul:
- curatat interior cu abur si injectie - extractie
- tratament exterior cu polish + ceara protectie
- terosonare pe dedesubt.

Si cu toate pasarile de pe creierul meu insiruite, mentionez ca per total masina merge splendid si ca ma bucur in continuare de alegerea facuta. ( pitici pe creier as fi avut orice as fi luat Posted Image )

Si atasez si cateva poze before and after de la ce am lucrat azi:

Attached Files


Edited by Mihai_mb, 21 October 2017 - 19:09.


#64
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
94.000 km si mai urmeaza cativa, prin primavara cred ca batem suta.
Tocmai m-am intors dintr-o tura lunga prin tara: Tg Jiu, Hunedoara, Sibiu, am urcat si Transalpina pana la Obarsia Lotrului, am reusit sa ajung ieri si la Curtea de Arges.

Pe la 91.000 s-au facut urmatoarele:
Schimbat ulei motor cu Liqui Moly 0W40 229.3 Synthoil bidon mov
Schimbat filtre + filtru polen cu carbon activ Knecht. Mirosul nu a mai revenit dupa ce am curatat, nu a mai fost necesara igienizarea.
Schimbat cele 3 furtunase de aerisire carter + valva PCV + ce a mai fost pe acolo ( curatat clapeta de acceleratie, garnituri noi etc ). Nu erau inca distruse, dar nu pareau sa mai aiba viata lunga.
Schimbat rola de ghidaj curea de accesorii
S-a ridicat capacul de valve, s-au inspectat lantul si variatorii, totul este in stare foarte buna, lantul e perfect strans, nu poate fi ridicat, variatorii nu prezinta semne de uzura.
Schimbat ulei diferential spate ( original Mercedes).
Schimbat antigel
Schimbat garnitura de 5 lei bosch la senzorul hall de la axa cu came de evacuare ca avea o mica scurgere - A0229972548

Observatii dupa 3000/3500 km de la operatiunile de mai sus:
- masina porneste mai usor ( la sfert )
- relanti perfect stabil la rece ( inainte varia fff usor)
- motor mai silentios
- merge de rupe. Posted Image

Vedem cum se comporta uleiul nou dupa vreo 7000 km, atunci am vazut un declin considerabil la uleiul original Mercedes Benz ( motor mai zgomotos, ' brrrr ' la fiecare pornire chiar daca masina a stat cateva minute, ulei aparent diluat, foarte subtire ).
Chiar daca am trecut de la 5W40 la 0W40 , nu am observat consum de ulei.
Urmeaza si schimb de ulei la cutia de viteze, la inceput de 2018.
Craciun fericit!

Edited by Mihai_mb, 17 December 2017 - 16:20.


#65
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
Și eu vedeam la fel la Audi. Am trecut pe ravenol...alta viață

#66
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,663
  • Înscris: 24.10.2015
Uleiul mb229.3 e cam invechit deja. Ar fi mai bine sa pui ceva cu 229.5.

#67
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Masina a fost proiectata pt 229.3 si a avut 229.3 toata viata ei in Germania. Cand am adus-o in tara mi-au pus de la reprezentanta 229.5 si mi s-a parut mult mai prost decat uleiul uzat 229.3 pe care il avea anterior. Acuma nu stiu cat e norma, cat vascozitatea (5w40 vs 0w40) si cat calitatea, dar am trecut inapoi la 229.3 0w40 si sunt multumit. Sunt sigur ca diferentele intre 229.3 si 229.5 sunt doar de 'ecologizare' asa ca ma lipsesc. Cat timp merge bine pe ce a fost proiectata sa mearga nu are sens sa ii schimb uleiul de dragul normei.

Edited by Mihai_mb, 18 December 2017 - 13:04.


#68
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
încearcă un ravenol. eu am rămas uimit cât de bun poate să fie.

#69
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,133
  • Înscris: 13.11.2012
@bob...ce ai folosit inainte si ce simtit dupa schimb?

#70
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View Postthe_same, on 18 decembrie 2017 - 22:37, said:

@bob...ce ai folosit inainte si ce simtit dupa schimb?
Castrol și original audi. După 4000-6000 motorul devenea foarte zgomotos, zornăit metalic. Cu ravenol, motorul și la 15k nu scoate niciun sunet. Iarna nu vibrează. Eu recomand. Ideea este că ravenol este important de socrul unui fost coleg de școală și el mi-a povestit despre el.

#71
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,133
  • Înscris: 13.11.2012
Inseamna ca l-ai luat (aproape) gratis.
Astea sunt cele mai bune lucruri :))).
O sa incerc si eu un schimb cu el sa vad despre ce-i vorba. Ms.

Edited by the_same, 18 December 2017 - 23:04.


#72
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,551
  • Înscris: 15.06.2007

View Postbobalex18, on 17 decembrie 2017 - 23:20, said:

Și eu vedeam la fel la Audi. Am trecut pe ravenol...alta viață
Tu bagi ravenol in Audi cel nou? Sau ulei de castor dupa recomandarea vw/audi- pentru ca garantie?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate