Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

W211 Mercedes E200 Kompressor Mopf

- - - - -
  • Please log in to reply
173 replies to this topic

#145
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Si am depasit 115000 km. I-am facut si ITP-ul ca sa prind valabilitate pe 2 ani, pana in decembrie 2020. Consumam parbrizol cu nemiluita prin noroiul si sarea de pe drum.

#146
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
116600 km. Si freezing rain imi da de furca cu parbrizul, dintr-o ciobitura mai veche a plecat o crapatura de toata frumusetea. Consider optiuni, nu prea am incredere in calitatea after-market.

In principiu, cum imi fac cu ochiul niste modele 4x4 si niste achizitii de teren care cam justifica nevoia, masina este la vanzare. Am avut deja niste oferte de 9000,dar sub 10000 nu o dau si nu ma grabesc. Asa ca urmeaza probabil rezolvarea parbrizului.

Edited by Mihai_mb, 28 January 2019 - 12:43.


#147
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,743
  • Înscris: 04.10.2006
Daca ofertele sunt de la cunoscuti, vinde-o. Eventual vezi daca poti lua un 9500 si aia e.
Daca-s de la samsari, atunci e clar ca masina face mai mult.
Ce modele 4x4 ai in vedere?

#148
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Nu sunt de la cunoscuti. Sincer,initial la GLK ma uitam, dar si cx5ul imi place, o sa am curand ocazia sa merg mai mult cu el.

#149
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
117000 si-un pic. Gasit parbriz la pret decent, Saint Gobain ca pe original, aceeasi nuanta, pe la 700-800 lei cu tot cu montaj. Problema este ca vreau exact ca originalul, fara parasolar verde / mov / bleu / ciuning / turbo. Problema 2 este ca nimeni nu mai vrea ca mine, deci trebuie sa astept o luna jumatate pe comanda. Am mai incercat si pe la altii, nimeni n-are. Mai era doar unul in stoc la Ager azi, dar era zgariat. L-oi comanda si sper sa nu am vreun cumparator pana atunci, ca altfel raman cu un parbriz pe maini. I-l fac donatie eventual.

Si poze cu bucuria. I-am tras si o baie si un consum de DN1, ca tot e sezon de munte, 3 oameni + bagaje, a la Utopium, sa ne laudam cu economia Posted Image .

Attached Files


Edited by Mihai_mb, 06 February 2019 - 11:11.


#150
Silavoli

Silavoli

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 19.02.2019
Salutare. Am urmărit cu interes discuțiile. În viitorul apropiat doresc sa achiziționez un e200 kompressor 184cp combi. Pe grupurile de pe Facebook am tot întâlnit oameni ce spun ca au un consum de 10-12 mediu. Vad ca tu scoți chiar și 6.8. Cum reușești? Cu ce viteza medie circuli?  Mulțumesc anticipat.

#151
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Media all-time de cand o am e pe la 9,5 - 10. Consumuri sub 7 am scos doar pe DN1 ( mers legal +10 km/h adica 80 in localitate si 110 afara ). Am scos si 6,6 , care e aproape consumul de pe cartea tehnica. Se poate si pe alte DN-uri, dar acolo nu prea merg legal ca ma duc cu treaba, nu la plimbare. La 140 km/h afara cu 90 inauntru scoti o medie de 8,5 cu masina incarcata pe E85 ( unde ai slalom intr-una printre tiruri , frane, accelerari etc ). Daca vrei sa depasesti totul, cam 9. In Bucuresti, 11-12 pe vreme buna si trafic mai lejer, maxim 14 la trafic rau si vreme proasta ( temperaturi cu minus ).

Depinde si de cutie - o automata ia putin mai mult , un combi va consuma si el putin mai mult - e mai greu cu minim 100 kg fata de sedan, depinde si de picior, depinde si de masina ( una in stare buna va putea scoate si consumuri mai apropiate de ce a fost construita sa faca ).

Cartea da 12,1 urban si 6,5 extraurban pentru E200 Kompressor 184 cai automata.

Edited by Mihai_mb, 19 February 2019 - 10:21.


#152
Silavoli

Silavoli

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 19.02.2019
Multumesc de info.

#153
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,608
  • Înscris: 24.10.2015
Fixa asa da si la a mea, e320 cdi 197 cai. In bord cam e pe aproape dar calculat la pompa e mult mai mult.

#154
NSR

NSR

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,628
  • Înscris: 26.06.2016
27.03.2017

View PostMihai_mb, on 27 martie 2017 - 13:00, said:

...poate sunt optimist, dar s-ar putea sa ne astepte chiar si vreo 10 ani foarte placuti impreuna.

28.01.2019

View PostMihai_mb, on 28 ianuarie 2019 - 12:37, said:

In principiu, cum imi fac cu ochiul niste modele 4x4 si niste achizitii de teren care cam justifica nevoia, masina este la vanzare.

14 luni, 45000 km.

14000 euro la achizitie (date fiind motorizarea si dotarile, o supraevaluare chiar si pt Germania), apoi, probabil maxim 9000 euro la vanzare (nu pt ca masina nu ar face, ci pt ca exista diesel sub 8000 euro).

Numai la diferenta de pret se pierd peste 5000 euro in doar ~2 ani. Cu cheltuielile de intretinere si reparatie din acest timp de utilizare, masina da o gaura ce trece lejer de jumatatea pretului de achizitie.

Nu o spun in nume de rau, nu e treaba mea cum isi cheltuie cineva munca (sau nemunca). Doar abordez cazul d.p.d.v. critic, fara a viza omul. Proprietarul, din cate se poate citi, este un om educat, cu bun simt, respectabil, deci postul meu nu-i vreo tirada motivata de cine stie ce aiureli gen invidie, sicane, antipatie, carcoteala etc, asta in caz ca unii se vor grabi sa judece postarea astfel.

E mai de graba un aviz amatorilor, referitor la un exemplu despre cum NU se face. Stiu, urmeaza replica "am bani > urasc diesel > deci nu conteaza ce-mi cumpar". Ba conteaza. Pt ca, cei cu bani nu-si cumpara masini de 10 ani (nu vorbim despre vreo achizitie de model clasic sau masina de expo), iar cei care urasc diesel si au bani, cumpara un benzinar V6, daca nu chiar mai sus.

Care este pana la urma, problema : s-a platit prea mult pt masina in raport de perioada (doar 14 luni) si regimul de utilizare (peste 22000 km / an - in Romania !).

Pt a fi fost o achizitie inteleapta, trebuia tinuta macar 5 ani, intr-un regim de exploatare mai bland, cu costuri implicit mai mici. Inteleg ca anumite evenimente din viata omului pot duce la decizia (conform nevoilor) de a cumpara o alta masina, dar in aceeasi masura asta este un argument de luat in calcul pt a nu cumpara masini supraevaluate pe baza cifrei din odometru, apoi intretinute ca la carte, iar in cele din urma vandute...black hole.

#155
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Cam asa e, eu nu sfatuiesc pe nimeni sa faca neaparat ce am facut eu, nici pe diverse topicuri de sfaturi de achizitie. Am recomandat masina asta doar la cei pasionati de model. Dar asta e jurnalul de bord, daca ar lua toti aceeași masina n-ar fi diversa si interesanta sectiunea. Acuma fara sa intentionez sa ma laud, banii astia pe care ii pierd daca o dau si cu 9000 ii fac in 2 luni de munca, deci nu e paguba mare la casa mea. Daca luam o masina noua din clasa compacta aveam cam aceeasi devalorizare in 2 ani, iar devalorizarea e data cel mai mult de piata noastra de harburi si de faptul ca masina a sarit pragul <100.000 km vs >100.000 km. In alta ordine de idei, ne apropiem de 118000 km, azi am facut Constanța si retur. Oferte am continuat sa mai primesc de 9000, dar de la oameni din care nu reiesea mare seriozitate (pe urma sunau si contrau cu mai putin si altele). Oricum, nu ma grabesc, asa ca mai tin la pret. In alta ordine de idei,m-am gândit si la varianta in care cu un parbriz si anvelope noi o mai duc vreo 3 ani eu si-o aduc pe la 180.000 si măcar stiu ca o vand la pretul pietei (5-6000). Mai vedem. De dat, oricum n-o dau la borfași pe bani de seminte, ca e pacat de ea.

Edited by Mihai_mb, 10 March 2019 - 20:42.


#156
NSR

NSR

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,628
  • Înscris: 26.06.2016

View PostMihai_mb, on 10 martie 2019 - 20:27, said:

In alta ordine de idei,m-am gândit si la varianta in care cu un parbriz si anvelope noi o mai duc vreo 3 ani eu si-o aduc pe la 180.000 si măcar stiu ca o vand la pretul pietei (5-6000). Mai vedem.

De dat, oricum n-o dau la borfași pe bani de seminte, ca e pacat de ea.
Exact asta am vrut sa scriu mai tarziu. Ca are sens s-o dai trecuta bine de 150000, pana in 200000 km.

Corect.

#157
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
119.000 km. E85: Suceava - Bucuresti cu viteza medie de putin peste 80 km/h - calcata pe coada binisor, altfel nu poti scoate o medie de genul , cam 5 ore si un sfert cu totul, consum mediu de 8,4 ( 2 persoane si bagaje plin ). M-a surprins placut, pare ca vrea sa se dea bine pe langa mine. Jalnic se circula. Am protestat #sieu, dar sunt sigur ca degeaba. Educatie rutiera 0, nu se uita nimeni in oglinzile alea cand se angajeaza in depasire, mi-a aparut unul cu un E de dupa un deal pe contrasens fix in fata, l-am evitat in ultimul moment etc. etc. Tot ma gandesc ca m-am blazat de cand fac drumul asta, dar se gaseste cate un prost sa ma surprinda cu ceva nou de fiecare data.

Am gasit la Suceava importator si montator de parbriz Saint Gobain, cu parasolar, dar gri ( mai discret si mai placut privirii ), cand l-au adus ce sa vezi, tot zgariat, l-au dat pe retur. N-am mai cerut altul ca trebuia sa ma intorc la Bucuresti. Aiurea treaba, chiar nu pot si astia sa depoziteze / transporte parbrizele astea mai ok?.. Pe stoc gasesc o gramada de noname-uri: FUYAO si alte firme pe care le-am si uitat. Pare ca astea se cauta, is vreo 500 de lei cu tot cu montaj vs Saint Gobain care ajunge la 800- 900 cu montaj. De la reprezentanta Mercedes, am primit o cotatie de peste 2000 cu tot cu montaj la Saint Gobain, dar cu sigla Mercedes pe el. Nu mi se pare ca merita, avand in vedere ca poate crapa si cel nou oricand.

Urmeaza : revizia pe la 120000 ( i-as schimba si bujiile iar ) , cauciucuri ( nu e chiar urgenta, astea ar mai merge tarate un sezon, dar am gasit niste Hankook-uri noi de vara care par cel mai ok din testele comparative la un pret bun) si cred ca ne mai asteapta cel putin un an impreuna, ca pe anunturile de vanzare deja incep ofertele romanesti ( hala metalica / constructii / schimburi / combinatii / masaj erotic / Ford din 2009 cu 20.000 < da, 20.000!!> de km Posted Image + diferenta etc. etc. ) si m-am cam saturat de pacalicii de la noi.

Edited by Mihai_mb, 20 March 2019 - 11:17.


#158
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
FUYAO echipeaza Audi pe partea de geamuri. Nu-s chiar atat de noname :)

#159
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Se poate, nu auzisem de ei pana acuma, mi s-au parut chinezism dupa nume. Oricum, daca a avut Saint Gobain, din asta caut sa pun oricat ar dura pana gasesc. Daca aveam Audi, incercam sa pun ce a avut el din fabrica.

#160
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006
FUYAO chiar sunt chinezi. Eu as pune macar marca pe care ai avut-o pe masina in echiparea de fabrica, asta daca nu vrei sa-l pui chiar pe cel de fabrica (cum am facut eu la Avensis) - aici e util un casco :).

#161
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Erau derizorii cotatiile pe care le-am primit pentru Casco, mai ales ca masina are o varsta. N-are sens Casco la ea, util e la masini noi, unde au si preturi decente. Nu vad rostul sa dau peste 2000 de lei pe Saint Gobain cu Mercedes desenat acolo vs 900 pe Saint Gobain fara. Chiar daca ar fi diferente minore de calitate, nu e ala scump in nici un caz de 2 ori mai rezistent si mai bine lucrat. Si pe drumurile noastre, te poti trezi oricand cu urmatoarea ciobitura. Tatal meu are Mazda CX5 din noiembrie 2018, luata noua si deja are o ciobitura in semnalizarea de la o oglinda. Se schimba doar cu tot cu oglinda. Ei, aici merita Casco Posted Image  si chiar pe Casco o s-o faca.

Edited by Mihai_mb, 20 March 2019 - 13:43.


#162
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007

View Postpaul_kelso, on 20 martie 2019 - 11:28, said:

FUYAO echipeaza Audi pe partea de geamuri. Nu-s chiar atat de noname :)
Și ROVER/range etc etc

Au fabrică în Romania

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate