Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Skoda Octavia 1,9 TDi 105cp vs Volkswagen Passat 1.9 TDI 105cp vs Ford Focus 1.8TDCi Ghia 105cp

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1
Ardein

Ardein

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 13.10.2016
Skoda Octavia 1,9 TDi 105cp (2005) vs Volkswagen Passat 1.9 TDI 105cp (2005) vs Ford Focus 1.8TDCi Ghia 105cp (2007)

Salut,

Vreau sa achizitionez o masina si am cateva intrebari privind demarajul la motorizarea de 1.9 105 cp;
merita? Face fata in depasiri?
Intreb pentru ca, in principiu au cam 1440 kg (cu aprox.)
Ce parere aveti si de Focus Ghia de 1.8? E putin mai noua ca celelalte
Ce probleme frecvente ati intalnit/auzit la cele 3 modele?
Pe langa 1,9 ce motorizare imi puteti recomanda,

Multumesc,
Andrei
Posted Image

Edited by Ardein, 26 March 2017 - 14:00.


#2
OutOfMind

OutOfMind

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,548
  • Înscris: 04.06.2012
Avand in vedere ca au 105 cp, cred ca ai pus intrebarea gresit. Corect ar fi sa te intrebi daca TU faci fata.

Vrei cumva sa depasesti la 120km/h in treapta a 6-a, sau ce rost are intrebarea?

#3
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,976
  • Înscris: 09.05.2009
Care treapta a sasea?! Posted Image

#4
Ardein

Ardein

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 13.10.2016

 OutOfMind, on 26 martie 2017 - 14:02, said:

Avand in vedere ca au 105 cp, cred ca ai pus intrebarea gresit. Corect ar fi sa te intrebi daca TU faci fata.

Vrei cumva sa depasesti la 120km/h in treapta a 6-a, sau ce rost are intrebarea?

Am citit pe unele forumuri ca unii proprietarii nu sunt multumiti de faptul ca la 1.9 105 cp, masina nu trage!
E prima masina pe care o cumpar asa ca nu am de unde sa stiu:), poate o fii fost aia cu probleme la pinioane;
Eu doar am intrebat:)
Daca tot te-ai obosit sa raspunzi, ce imi recomanzi?:)
Multumesc

#5
pustiu_22

pustiu_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,049
  • Înscris: 19.01.2007
Sigur nu ai pierdut 10CP la focus-ul ala? 1.8 TDCi din 2007 are 115CP!

#6
Ardein

Ardein

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 13.10.2016

 pustiu_22, on 26 martie 2017 - 14:23, said:

Sigur nu ai pierdut 10CP la focus-ul ala? 1.8 TDCi din 2007 are 115CP!
Da, ai dreptate

#7
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Masina trage . Eu am avut O2 cu 1.9 de 105 CP  si masina era OK . Am mers si cu 190 km/h ( de cateva ori doar ) . Motoarele de 1.9 au fost foarte fiabile. Probleme au fost cu cutiile de viteze de la VAG in 5 trepte care au fost montate pe aceste motoare . Ele ( problemele ) erau generate de faptul ca  se mergea mult cu volantul bi-masic blocat si socul de cuplu era preluat direct de axul central al cutiei . Cand se uzeaza un disc de ambreiaj normal acesta patineaza. Cand se strica volantul bi-masic ( care preia functia de amortizare a socului de cuplu   ) solicitarile se duc in arborele principal . Daca mergi pe VAG , verifica temeinic sa nu ai huruieli in nici o treapta de viteza . Oricand as prefera un motor de 1.9 fata de un 2.0 de la VAG la rulaje similare peste 200.000 km , in ciuda diferentei de putere si cuplu a celui de 2.0 .  1.8 TDCi nu am condus . Am Ford , dar cu motor de Mazda de 2.5 ....nemuritor daca este utilizat corect .

Edited by JurasikMan, 26 March 2017 - 14:27.


#8
Katta92

Katta92

    Sibiu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,771
  • Înscris: 08.09.2008
Taicameo are Passat b5.5 1.9 tdi de 101cp. Banuiesc ca ala de 105cp de pe B6 e aproximativ la fel. Sa stii ca trage binisor, poti sa faci depasiri linistit cu ea, dar sa nu te astepti sa fie wow. La anii astia conteaza foarte mult sa fie motorul intretinut, daca motorul e sanatos atunci o sa te scoata binisor din depasiri.

Si atentie la turbina. Posted Image

Edited by Katta92, 26 March 2017 - 14:40.


#9
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,490
  • Înscris: 13.11.2011
Am condus de multe ori o Octavia 2 (breck), varianta 4x4,1.9 tdi 105 cai.
Pot sa-ti spun ca se descurca onorabil la depășiri in limita bunului simt ,le poti face in siguranta.Spui ca modelul berlina are 1440 kg,esti sigur ca nu e mai usoara?
Despre motor ,sunt de acord cu colegii mei,1.9-le e tanc,motor foarte reusit.

Edited by missionnad, 26 March 2017 - 14:46.


#10
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
E suficient 1.9-le daca nu ai de gand sa faci raliu. Are reprize multumitoare, pe o2 o idee mai bune, insa passat-ul e mai frumos, mai confortabil. As alege Passat. Sau daca vrei 2.0tdi, atunci alege Octavia 2.0tdi cod motor BKD (fara dpf, injectoare bosch, etc) ,vezi numai la chiuloasa sa fie cu C la final. Si o sa fie foarte ok.

#11
Ardein

Ardein

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 13.10.2016

 JurasikMan, on 26 martie 2017 - 14:26, said:

Masina trage . Eu am avut O2 cu 1.9 de 105 CP  si masina era OK . Am mers si cu 190 km/h ( de cateva ori doar ) . Motoarele de 1.9 au fost foarte fiabile. Probleme au fost cu cutiile de viteze de la VAG in 5 trepte care au fost montate pe aceste motoare . Ele ( problemele ) erau generate de faptul ca  se mergea mult cu volantul bi-masic blocat si socul de cuplu era preluat direct de axul central al cutiei . Cand se uzeaza un disc de ambreiaj normal acesta patineaza. Cand se strica volantul bi-masic ( care preia functia de amortizare a socului de cuplu   ) solicitarile se duc in arborele principal . Daca mergi pe VAG , verifica temeinic sa nu ai huruieli in nici o treapta de viteza . Oricand as prefera un motor de 1.9 fata de un 2.0 de la VAG la rulaje similare peste 200.000 km , in ciuda diferentei de putere si cuplu a celui de 2.0 .  1.8 TDCi nu am condus . Am Ford , dar cu motor de Mazda de 2.5 ....nemuritor daca este utilizat corect .

Multumesc baieti!
Desi Focus-ul este mai nou as merge pe varianta O2; din cate am vazut 1.9 cu rulaj de 200k - 260k este cam 3000 - 3300 euro; sper ca merita

#12
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
nu stiu in ce masura gasesti la 3000 , o2 in stare buna. Si passat-ul cat e? 3500 ? :))
Un B6 1.9tdi in mintile lui fara 5-6000 nu-l cumperi. O2 sa zicem ca e mai ieftina cu 500-1000e.

#13
Ardein

Ardein

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 13.10.2016

 TruculMagic, on 26 martie 2017 - 15:08, said:

nu stiu in ce masura gasesti la 3000 , o2 in stare buna. Si passat-ul cat e? 3500 ? Posted Image)
Un B6 1.9tdi in mintile lui fara 5-6000 nu-l cumperi. O2 sa zicem ca e mai ieftina cu 500-1000e.
Pai am vazut cateva anunturi de O2 din 2004-2005 1.9 de 105cp pornind de la 3000...4k
Sa inteleg ca sunt prea ieftine...ascund probleme?

#14
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010
Eu am Skoda pe benzina si 102 cai. A mea trage. Si daca a mea trage, te descurci si cu Diesel. Doar daca nu vrei cumva sa faci linute, caz in care, niciuna dintre masini nu se incadreaza.

#15
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Nu mi-as lua nici in ruptul capului asa ceva pentru ca:
- e absurd ca in 2017+ sa platesti taxe, impozite si asigurari pentru un motor de 1.9/2.0 de numai 100cp.
- masini supraevaluate, manarite cat se poate, rulate cat se poate. In banii astia e greu sa gasesti un benzinar aspirat in toate mintile daramite diesel. Vor incepe sa pice chestiile sensibile la diesel si foarte scumpe: volanta dubla, injectoare, turbina, pompa combustibil, etc.
- Skoda e rasul curcilor. Masina low cost la pret de original (Golf) sau chiar la pret de clasa peste original (Passat). :death:

As cauta un benzinar aspirat (sau chiar turbo daca e nevoie) de 2.0. Mult mai putin rulate si fara chestiile sensibile de la diesel. Cand se strica ceva la motor se va repara mult mai ieftin.
Un Focus 2.0 se va misca foarte bine. Passat 2.0 aspirat va fi decent, daca nu e suficient atunci 1.8/2.0 turbo.
Nu m-as grabi si as pandi si alte marci.

#16
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 YOUR_GOD, on 26 martie 2017 - 15:31, said:

Eu am Skoda pe benzina si 102 cai. A mea trage. Si daca a mea trage, te descurci si cu Diesel. Doar daca nu vrei cumva sa faci linute, caz in care, niciuna dintre masini nu se incadreaza.

Sunt convins ca trage Posted Image

#17
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010

 TruculMagic, on 26 martie 2017 - 15:56, said:

Sunt convins ca trage Posted Image
Nu am scris aici pentru a convinge pe cineva, ci doar cu scopul de a-i oferi colegului cateva informatii.

Friskey, ce masina ai? Daca nu detii ceva luat de nou si la cel putin 50000E, inseamna ca-ti sunt acri strungurii. Intrebarea este retorica.

#18
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 Friskey, on 26 martie 2017 - 15:53, said:

Nu mi-as lua nici in ruptul capului asa ceva pentru ca:
- e absurd ca in 2017+ sa platesti taxe, impozite si asigurari pentru un motor de 1.9/2.0 de numai 100cp.
- masini supraevaluate, manarite cat se poate, rulate cat se poate. In banii astia e greu sa gasesti un benzinar aspirat in toate mintile daramite diesel. Vor incepe sa pice chestiile sensibile la diesel si foarte scumpe: volanta dubla, injectoare, turbina, pompa combustibil, etc.
- Skoda e rasul curcilor. Masina low cost la pret de original (Golf) sau chiar la pret de clasa peste original (Passat). Posted Image

As cauta un benzinar aspirat (sau chiar turbo daca e nevoie) de 2.0. Mult mai putin rulate si fara chestiile sensibile de la diesel. Cand se strica ceva la motor se va repara mult mai ieftin.
Un Focus 2.0 se va misca foarte bine. Passat 2.0 aspirat va fi decent, daca nu e suficient atunci 1.8/2.0 turbo.
Nu m-as grabi si as pandi si alte marci.

1. Unde gasesti tu focus 2.0 turbo pe benzina ? Ai idee ce consumuri au motoarele pe benzina de 2.0 ? Consuma de 2 ori cat un diesel.
2. Sunt convins ca pica foarte multe piese, ca la benzinar nu pot sa pice injectoarele Posted Image si din multi prieteni cu dieseluri inca nu prea am auzit de injectoare cazute (ma refer la motorizarile bune, nu la cele cu probleme din fabrica: 2.0tdi pd unele modele de la VW). Ca sa nu mai zic ce problematice sunt focusurile TDCI.
3. Octavia aia low-cost este de zece ori peste focus la calitatea materialelor in interior. Posted Image))))))))
4. Da, e foarte absurd sa dai 150lei impozit pe an la un 1.9tdi Posted Image la 105cp... e slab, ce conteaza ca duce milionu de km si nu are 125cp din 1.0 turbo care la 200.000km e praf Posted Image . Niciodata un motor dopat la maxim nu se va comporta ca unul de cilindree mare cu putere asemanatoare (+/- vreo 20cp). Ai curaj sa ti o ascutitoare din aia pe autostrada la vreo 5000rpm ? Posted Image

Ca sa nu mai zic de O2 1.9TDI ce scoate la drum lung daca mergi legal 4.5% consum mediu. Posted Image  si nu e nevoie sa tragi in turatii ridicate de el cum ai face cu un aspirat ca sa te misti la fel (cu un consum de +7% desigur).

Edited by TruculMagic, 26 March 2017 - 16:03.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate