Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Incident la semafor
Last Updated: Mar 26 2017 19:18, Started by
XL700VA
, Mar 26 2017 04:22
·
0
#19
Posted 26 March 2017 - 10:29
A făcuto si el o data sau de două ori apoi a devenit legendă.ideia este că trebuie să pleci din loc fară să te duci înapoi deloc .
|
#20
Posted 26 March 2017 - 10:30
Mers la politie si declarat accidentul. Posibil ca ala sa fi fost baut si din cauza asta nu a oprit.
|
#21
Posted 26 March 2017 - 10:36
Am 2 prieteni care au ramas fara carnet deoarece nu au anuntat incidentul.
Unul din ei chiar a oprit sa discute cu victima (era pieton), si desi a spus ca e totul in regula si sa isi vada de drum ulterior s-a trezit cu permisul luat deoarece nu a anuntat incidentul in 24 de ore. P.S.1 Cum adica sa nu stii ce culoare avea masina aia, sau ce tip de masina era din moment ce zici ca ai camera cu care filmezi. Sau tu filmezi cu pixul? P.S. 2 Du-te la politie si declara incidentul daca vrei sa dormi linistit. |
#22
Posted 26 March 2017 - 10:48
silesax, on 26 martie 2017 - 09:51, said:
ii punea pe elevi in panta si isi punea ceasu la roata masini si ii zicea sa plece de pe loc RCmake, on 26 martie 2017 - 10:36, said:
P.S.1 Cum adica sa nu stii ce culoare avea masina aia Am eu o filmare. Cu ochiul liber se vede negru iar in filmare o tenta de verzui. Niste tricouri din material ciudat. Insa pantalonii tot negri se vedeau bine si in filmare (alt material). O fi fost o masina cu vopsea cameleon ce isi schimba nuanta in functie de iluminare si unghi. |
#23
Posted 26 March 2017 - 11:23
XL700VA, de unde stii ca a fost accident, respectiv ca te afli in situatia de a declara un accident?
Ca sa fie accident, evenimentul trebuie indeplineasca conditiile de la Articolul 75 OUG 195 Accidentul de circulaţie este evenimentul care întruneşte cumulativ următoarele condiţii: a ) s-a produs pe un drum deschis circulaţiei publice ori şi-a avut originea într-un asemenea loc; b ) a avut ca urmare decesul, rănirea uneia sau a mai multor persoane ori avarierea a cel puţin unui vehicul sau alte pagube materiale; c ) în eveniment a fost implicat cel puţin un vehicul în mişcare; Din descrierea ta se intrunesc conditiile de la punctele a si c dar de unde reiese ca se indeplineste conditia de la punctul b? Daca tu nu ai constatat existenta vreunei avariei sau a unor pagube materiale la masina ta (ca la a celuilalt nu ai avut ocazia), deces/ranire persoane nici atat => nu este un accident in sensul OUG195 => nu se naste obligatia de a declara ceva ce nu a existat. Mai uita-te inca o data la masina, la lumina zilei, cu lupa daca e nevoie. Roaga si pe altii sa se uite pana se implinesc cele 24 de ore (vezi sa-i poti cita ca martori in caz de ..., preferabil nu din familie, preferabil cu permis auto). Daca nu se vad urme ale evenimentului, nu ai obligatia de a declara incidentul. Edited by cipx2, 26 March 2017 - 11:26. |
#24
Posted 26 March 2017 - 12:16
@initiator: vezi-ti de viata ta, ala in cel mai rau caz are o mica zgarietura abia vizibila, cel mai probabil nimic.
Vina ii apartine in totalitate lui pentru ca nu a pastrat distanta regulamentara. |
#25
Posted 26 March 2017 - 12:30
cipx2, on 26 martie 2017 - 11:23, said:
b ) a avut ca urmare decesul, rănirea uneia sau a mai multor persoane ori avarierea a cel puţin unui vehicul sau alte pagube materiale; Insa cel din spate poate avea bara sparta. Edited by dorin_2k, 26 March 2017 - 12:30. |
#26
Posted 26 March 2017 - 12:51
Am fost astazi la politie. Intradevar, totul a decurs repede. Am dat o declaratie, in care am spus exact cum s-a intamplat. Politistul s-a uitat la masina mea, si a scris acolo ca nu sunt semne vizibile. Mi-a dat un numar de inregistrare ... si gata. Aatat. Nu a durat decat 20 de minute. Polististul mi-a comfirmat ca, daca nu dadeam declaratia, si venea celalalt la politie si declara, puteam fi pasibil de ridicarea permisului. Tot el a spus ca mai mult ca sigur cel din spatele meu era beat (tinand cont de ora tarzie) si de aceea nu a oprit. Celalalt (cel putin pana la ora la care venisem eu ) cica nu ar fi venit la politie. Eu venisem si cu cardul cu inregistrarea video si cu o tableta in caz ca vor sa vada incidentul. Insa au spus ca nu e nevoie. Nu mi-au dat nici o amenda, nici macar avertisment. Desi eu eram de vina. Politist de treaba ...
Aceasta este o captura dupa filmul facut de camera din bord. Se vede cum masina din spatele meu trece pe langa mine. bscap0000.jpg 32.3K 56 downloads LE Acum am vazut ca am data si ora setata aiurea la camera! Mai bine ca nu au vrut sa se uite la inregistrare. LE2 Si inca o chestie care mi-a zis-o politistul: cica daca eram in UE eram pasibil de amenda. Cica in UE nu ai voie sa circuli cu carlig de remorcare decat daca ai remorca sau rulota dupa tine. Daca nu, cica trebuie sa il dai jos!!!! Asa este oare? Cei care ati fost in strainatate cu masina, puteti confirma acest lucru? Edited by XL700VA, 26 March 2017 - 12:58. |
#27
Posted 26 March 2017 - 12:54
dorin_2k, on 26 martie 2017 - 12:30, said:
El are cui pt remorca. Ce avarie la ala? Insa cel din spate poate avea bara sparta. Mai simplu ar fi sa studiezi definitia termenului "avarie" (nefiind expres definit in OUG, e valabila definitia din DEX) si sa-ti folosesti imaginatia. Daca nu ai inclinatii pt asa ceva, pune intrebarea unui producator de autovehicule si/sau unui producator de dipozitive de remorcare. "Cel din spate" poate sa aibe si "pietre la rinichi" iar autovehiculul pe care l-a condus poate avea o multime de defecte, avarii etc. Din relarea OP nu rezulta ca ar avea cunostinta de vreo paguba materiala sau avarie. P.S. Intre timp OP a preferat sa sufle in iaurt, ceea ce era cel mai simplu si acum va sta fara griji. D.p.m.v. "case closed" Edited by cipx2, 26 March 2017 - 12:57. |
#28
Posted 26 March 2017 - 13:41
XL700VA, on 26 martie 2017 - 12:51, said:
LE2 Si inca o chestie care mi-a zis-o politistul: cica daca eram in UE eram pasibil de amenda. Cica in UE nu ai voie sa circuli cu carlig de remorcare decat daca ai remorca sau rulota dupa tine. Daca nu, cica trebuie sa il dai jos!!!! Asa este oare? Cei care ati fost in strainatate cu masina, puteti confirma acest lucru? |
|
#29
Posted 26 March 2017 - 14:13
RCmake, on 26 martie 2017 - 10:36, said:
Am 2 prieteni care au ramas fara carnet deoarece nu au anuntat incidentul. Unul din ei chiar a oprit sa discute cu victima (era pieton), si desi a spus ca e totul in regula si sa isi vada de drum ulterior s-a trezit cu permisul luat deoarece nu a anuntat incidentul in 24 de ore. P.S.1 Cum adica sa nu stii ce culoare avea masina aia, sau ce tip de masina era din moment ce zici ca ai camera cu care filmezi. Sau tu filmezi cu pixul? P.S. 2 Du-te la politie si declara incidentul daca vrei sa dormi linistit. dorin_2k, on 26 martie 2017 - 10:48, said:
In panta e simplu. Mai greu in rampa. Filmare pe night mode, apar culori modificate. Am eu o filmare. Cu ochiul liber se vede negru iar in filmare o tenta de verzui. Niste tricouri din material ciudat. Insa pantalonii tot negri se vedeau bine si in filmare (alt material). O fi fost o masina cu vopsea cameleon ce isi schimba nuanta in functie de iluminare si unghi. bscap0000.jpg 32.3K 25 downloads |
#30
Posted 26 March 2017 - 14:55
#31
Posted 26 March 2017 - 15:06
Klaudio, on 26 martie 2017 - 13:41, said:
Asa este, are dreptate politistul! Cel putin in Germania e 100% asa. Ceea ce, sincer, mi se pare foarte normal. Asigurarea nu plateste suma intreaga daca pe masina aveai carlig demontabil fara sa fie agatata o remorca de el. |
#32
Posted 26 March 2017 - 15:36
#34
Posted 26 March 2017 - 17:26
#35
Posted 26 March 2017 - 17:55
Pe drum drept 1-1,5 m. In rampa las mai mult ca nu stiu daca ala din fata are permis.
In panta ma apropii mai mult pana la 0,5 m, ca nu cred ca ala baga in retur la verde. Nu e o distanta fixa. Depinde si ce masina e in fata. Daca e un camion incarcat in fata mea si in rampa, las distanta mai mare. |
#36
Posted 26 March 2017 - 18:39
Ca sfat primit la cursurile facute de mine: lasa o distanta pana unde vezi contactul anvelopelor masinii din fata cu solul. Ai suficient spatiu ca sa nu dea in tine daca scapa putin masina in spate, poti avansa daca cel din spate pare sa nu opreasca la timp si poti sa-l ocolesti pe cel din fata daca nu se pune in miscare si o alta masina nu se poate strecura in spatiul respectiv (e drept regula era facuta ca sa poti degaja repede in cazul unui atac asupra ta, in zone cu potential de risc dar se aplica foarte bine si in cazul de opriri in spatele unei alte masini la semafor sau rampa sau intr-o coloana).
Edited by Bogdansv1, 26 March 2017 - 18:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users