Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cum imperechez HG658 Telekom cu Hikvision DS-7104HWI
Last Updated: Mar 26 2017 13:27, Started by
Tzicul
, Mar 26 2017 02:22
·
0
#1
Posted 26 March 2017 - 02:22
Din diverse motive a trebuit sa resetez routerul si DVR-ul si nu mai stiu ce trebuie sa fac pentru a putea vedea remote camerele. Mi-a mancat zilele, incerc de doua weekend-uri sa-l fac sa mearga.
Datele sunt urmatoarele: DVR IPv4 address 192.168.1.155 IPv4 gateway 192.168.1.5 DNS 192.168.1.1 DHCP si PPPOE disabled HTTP Port 8585 RTSP Port 554 Server Port 8000 Dar UPnP nu este enabled La router am facut port forwarding pe 8585, asa cum era inainte de resetare si mergea bine-mersi. Nu stiu daca era singurul. Parca era ceva diferit in functie de unde voiai sa vezi camerele, pe PC sau mobil. External start port: 8585 External end port: 8585 Internal host: 192.168.1.155 Internal port: 8585 DDNS enabled pe IP-ul static furnizat de Telekom Ce am reusit pana acum este sa vad camerele pe mobil in reteaua interna prin wi-fi, dar nu si pe laptop. Am urmarit o gramada de tutoriale si tot nu reusesc nimic. Asa ca, pleeeeease, help me! |
#2
Posted 26 March 2017 - 02:55
Fa port forwarding la toate porturile folosite, 8585, 554 si 8000. Daca ai IP static nu mai folosi DDNS, ci direct adresataip:portulsetat
|
#3
Posted 26 March 2017 - 03:09
Am incercat deja cu toate porturile respective si nu vrea. Si nici cu ddns, cu sau fara bifa
|
#4
Posted 26 March 2017 - 03:12
Activeaza DHCP si scoate alocarea manuala de IP-uri, te uiti in router si vezi ce IP local a primit DVR-ul, apoi modifici in consecinta. In interfata DVR-ului nu poti intra?
Edited by MembruAnonim, 26 March 2017 - 03:13. |
#6
Posted 26 March 2017 - 11:52
Si cu IP-ul alocat de mine (192.168.1.155) sau cu cel automat (192.168.1.8), daca setez corect telefonul, pot vedea camerele pe reteaua interna, dar nu prin web. Ce mi se pare interesant este ca nu pot vedea camerele pe laptop, dar pot pe telefon, prin reteaua interna. O mai fi vreun port care mai trebuie deschis?
|
#7
Posted 26 March 2017 - 12:40
Tu pe ce port accesezi camerele de pe telefon? Pune DVR-ul in DMZ si vezi daca iti merge asa pt cateva teste.
|
#8
Posted 26 March 2017 - 12:53
#9
Posted 26 March 2017 - 13:08
DMZ il gasesti in routerul de la Telekom, iti va lasa DVR-ul ''expus'', fara filtrari. Acolo bagi IP-ul obtinut de DVR automat.
|
#10
Posted 26 March 2017 - 13:27
Ok, nu merge nici asa. Am incercat sa ma conectez pe router dintr-o retea externa si cica the remote device won't accept the connection!. Deci inclin sa cred ca este o problema cu setarea routerului, nu cu dvr-ul
YEP!!! Aveam un internal host aiurea la unul dintre porturi! Acum merge sa vad de pe mobil, dar totusi nu merge de pe laptop. Am deschise 8585, 8000, 81, 554 si 21. Mai trebuie vreunul? Edited by Tzicul, 26 March 2017 - 13:29. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users