Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Probleme AC opel astra g cc din 99
Last Updated: Apr 12 2017 18:03, Started by
Petru12345
, Mar 25 2017 19:16
·
0
#1
Posted 25 March 2017 - 19:18
Buna seara,vin cu o intrebare in legatura cu masina mea,este vorba despre un Opel astra g si de cateva zile nu imi mai functineaza cele trei butoane aliniate,respectiv cel care imi schimba aerul din masina,AC,si dezaburirea.Cand pornesc motorul si dau la viteza a 3-a imi functioneaza toate butoanele,dupa aproximativ 5-10 secunde se aude ceva declansandu-se apoi se opresc,daca mut imediat pe treapta 2 isi revin toate 3 butoane,dupa care se opreste ,nu stau aprinse mai mult de 15 secunde si nici nu functioneaza dupa ce se stinge ledul de la ele,tin sa mentionez ca masina e mereu tinuta la umbra,si nu functioneaza nici asa.Are cineva idee din ce cauza?Multumesc anticipat!
Aa,am uitat sa mentionez faptul ca este 1.6 benzina. |
#3
Posted 26 March 2017 - 19:00
Ai citit cartea masinii?!!
Stii pt ce sunt cele 3 butoane?!!...de la stanga la dreapta??! Poate explici clar ce actionezi si cum... |
#4
Posted 26 March 2017 - 19:48
Raspund eu in locul initiatorului ca vad ca oricum nu pare interesat de problema LUI.
Cele trei butoane sunt in ordine, recirculare aer habitaclu, AC si dezaburire luneta. A explicat clar omul. Le porneste pe toate 3 si la un moment dat se opresc din functionare. Nu cred ca e asa de greu de inteles. Problema e una de natura electrica si cere vizita la un service. Edited by dan1980_25, 26 March 2017 - 19:49. |
#5
Posted 26 March 2017 - 20:02
Nu mai repet intrebarea....asa ca dau eu raspunsul.
Cele 3 butoane... 1 clima manuala alege temperatura aerului introdus in interior,selectand traseul dinspre radiatorul de racire sau calorifer (actioneaza doar clapete de dirijare aer) si cupleaza compresorul de freon 2 comutator viteza ventilator:selecteaza cu ce turatie sa functioneze ventilatorul aerotermei,introducand in circuit rezistente.4pozitii... si cupleaza degivrarea lunetei 3 comutator dirijare jet aer(actioneaza doar parghii) Si acum explicati va rog defectiunea,ca eu nu stiu la care va referiti ... florin si dan |
#6
Posted 26 March 2017 - 20:32
vorbim de chestii diferite. Tu spui de cele 3 rotite, eu si initiatorul vorbim de cele 3 butoane.
Sub cele trei rotite despre care amintesti tu exista 3 butoane, fiecare avand sub el un led micut care se aprinde si se stinge in functie de comanda data. La el astea functioneaza intermitent. http://i1263.photobu...0120515_006.jpg Edited by dan1980_25, 26 March 2017 - 20:33. |
#7
Posted 26 March 2017 - 20:59
Atunci vorbim despre aclansarea compresorului si degivrarii .Intrebarea este se sting doar ledurile sau se intrerupe si circuitul principal?
Pentru ca rapunsurire cred ca sunt diferite... Nu cumva actionarea comutatorului de turatie ventilator nu face decat sa [sgaltaie ] ansamblul ala si asa se aprind din nou martorii?! |
#8
Posted 12 April 2017 - 18:03
Imi cer scuze pentru lipsa mea,imi dau tot interesul pentru masina,problema este la butoanele cu led ,cu contact se aprind si imi functioneaza si ventilatorul de la ac,cand ponesc motorul dupa cateva secunde se opresc toate ledurile,adica cele 3 odata,inclusiv ventilatorul de la ac sau cum se numeste,sigurantele functioneaza toate si alternatorul imi baga curent,ce altceva ar putea sa fie ?Multumesc anticipat!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users