Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping
 Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font
 problema ping in jocuri online

Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...
 Rfg crescut

Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...
 

Blocare Windows 10

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
nandy007

nandy007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,148
  • Înscris: 05.04.2009
Ceau

Cateodata Windows 10 se blocheaza si trebuie sa restartez laptopul.Mentionez ca am Windows si Kaspersky Antivirus cu licenta

#2
Mos_Ilie

Mos_Ilie

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,522
  • Înscris: 31.12.2006
Salut,

Blocajul este însoțit uneori și de Bsod ?
Ai adăugat ceva în el ( memorie, de exemplu ) în ultima vreme ?

#3
Orange09

Orange09

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,415
  • Înscris: 16.06.2014
Ce inseamna cateodata? Cand te joci, cand sta, cand downlodezi..

#4
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013

 nandy007, on 23 martie 2017 - 20:11, said:

Cateodata Windows 10 se blocheaza si trebuie sa restartez laptopul.

Ce inseamna "se blocheaza"? Nu mai functioneaza tastatura si mouse-ul, imaginea ramane inghetata pe ecran, led-ul de la HDD nu mai indica activitate sau ce?
Cum procedezi ca sa il "deblochezi"?
La cat timp de la pornirea laptopului se produce fenomenul? Ce faci inainte de a se "bloca"? Ce masuri ai luat? Ai facut modificari hardware in laptop? Cat de vechi este laptopul si cum il intretii?
Ce marca de laptop este?

#5
alex1912

alex1912

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,428
  • Înscris: 28.06.2015
Am experimentat si eu BSOD-uri aleatorii, nu sunt frecvente din punctul meu de vedere 1 BSOD/ 1-2 saptamani, cel de ieri suna cam asa: IRQL NOT LESS OR EQUAL.

#6
nandy007

nandy007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,148
  • Înscris: 05.04.2009

 _-_, on 23 martie 2017 - 20:51, said:


Ce inseamna "se blocheaza"? Nu mai functioneaza tastatura si mouse-ul, imaginea ramane inghetata pe ecran, led-ul de la HDD nu mai indica activitate sau ce?
Cum procedezi ca sa il "deblochezi"?
La cat timp de la pornirea laptopului se produce fenomenul? Ce faci inainte de a se "bloca"? Ce masuri ai luat? Ai facut modificari hardware in laptop? Cat de vechi este laptopul si cum il intretii?
Ce marca de laptop este?
Nu mai functioneaza tastatura si mouse-ul.Amandoua  raman inactive pana la la restartare

 _-_, on 23 martie 2017 - 20:51, said:


Ce inseamna "se blocheaza"? Nu mai functioneaza tastatura si mouse-ul, imaginea ramane inghetata pe ecran, led-ul de la HDD nu mai indica activitate sau ce?
Cum procedezi ca sa il "deblochezi"?
La cat timp de la pornirea laptopului se produce fenomenul? Ce faci inainte de a se "bloca"? Ce masuri ai luat? Ai facut modificari hardware in laptop? Cat de vechi este laptopul si cum il intretii?
Ce marca de laptop este?
Este Lenovo Ideapad 50-30

#7
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Ai raspuns doar la prima si ultima intrebare.

#8
nandy007

nandy007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,148
  • Înscris: 05.04.2009

 nandy007, on 23 martie 2017 - 21:51, said:

Nu mai functioneaza tastatura si mouse-ul.Amandoua  raman inactive pana la la restartare


Este Lenovo Ideapad 50-30
Nu am facut modificari in laptop.Momentul blocarii difera de la o zi la alta

#9
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Au mai ramas intrebari la care n-ai raspuns:

 _-_, on 23 martie 2017 - 20:51, said:

[...] led-ul de la HDD nu mai indica activitate [...]?
Cum procedezi ca sa il "deblochezi"?
[...] Ce faci inainte de a se "bloca"? Ce masuri ai luat? Ai facut modificari hardware in laptop? Cat de vechi este laptopul si cum il intretii?

Incep sa cred ca doar ai vrut sa ne informezi ca ti se blocheaza laptopul...

Putinele detalii pe care le-ai oferit si lipsa anumitor raspunsuri la intrebarile adresate intaresc ipoteza cea mai plauzibila - ca este vorba de o problema hardware, nu software.
Oricum, eu nu imi mai pierd vremea. Topicul se muta pe aria Hardware.

#10
sonnydellmarco

sonnydellmarco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,858
  • Înscris: 17.10.2006

 nandy007, on 23 martie 2017 - 21:51, said:

Nu mai functioneaza tastatura si mouse-ul.Amandoua  raman inactive pana la la restartare


Este Lenovo Ideapad 50-30
da, au niste drivere originale de la Lenovo, de toata jena!

eu mi-am instalat drivere de la intel, tot pe un Lenovo

#11
paul_nt

paul_nt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 17.04.2008
Sa nu mai deschid un topic nou, am si eu o problema asemanatoare si as aprecia o parere.
Am un laptop nou nout(cateva zile) Lenovo IdeaPad Y700-15ISK (asta mai exact) si aleatoriu mi se blocheaza. De fel in browsing sau cand folosesc flashplayer foarte mult(haxball de exemplu). Pur si simplu ingheata imaginea si orice as apasa nu mai face nici o comanda(nici mouse-ul) si se aude un bazait puternic care nu se mai opreste(vine din interiorul lui de sub tastatura). Sunt nevoit de fiecare data sa-l opresc brutal tinand apasat pe butonul de power on/off al laptopului.

--> Driverele sunt la zi
--> sistemul de operare este windows 10 Pro
--> Nu am facut modificari hardware si nici software
--> Nu primesc BDOS de genul screen albastru
--> curentul pe usb este tot timpul inclusiv dupa inchiderea laptopului(shutdown) nefiind alimentat la priza. Trebuie sa scot mouse-ul ca altfel merge toata noaptea...

Sa aiba o problema hardware, ar trebui sa-mi fac griji? Faza e ca il pot returna si cere altul in schimb daca exista o problema cu el!

Astept un raspuns. Multumesc anticipat!

Edited by paul_nt, 24 March 2017 - 01:48.


#12
sonnydellmarco

sonnydellmarco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,858
  • Înscris: 17.10.2006
Du-l la service, nu mai sta. Sau schimba-l!

Edited by sonnydellmarco, 24 March 2017 - 09:52.


#13
sommne

sommne

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 31.07.2012

 nandy007, on 23 martie 2017 - 20:11, said:

Ceau

Cateodata Windows 10 se blocheaza si trebuie sa restartez laptopul.Mentionez ca am Windows si Kaspersky Antivirus cu licenta

 paul_nt, on 24 martie 2017 - 01:47, said:

Sa nu mai deschid un topic nou, am si eu o problema asemanatoare si as aprecia o parere.
Am un laptop nou nout(cateva zile) Lenovo IdeaPad Y700-15ISK (asta mai exact) si aleatoriu mi se blocheaza. De fel in browsing sau cand folosesc flashplayer foarte mult(haxball de exemplu). Pur si simplu ingheata imaginea si orice as apasa nu mai face nici o comanda(nici mouse-ul) si se aude un bazait puternic care nu se mai opreste(vine din interiorul lui de sub tastatura). Sunt nevoit de fiecare data sa-l opresc brutal tinand apasat pe butonul de power on/off al laptopului.

--> Driverele sunt la zi
--> sistemul de operare este windows 10 Pro
--> Nu am facut modificari hardware si nici software
--> Nu primesc BDOS de genul screen albastru
--> curentul pe usb este tot timpul inclusiv dupa inchiderea laptopului(shutdown) nefiind alimentat la priza. Trebuie sa scot mouse-ul ca altfel merge toata noaptea...

Sa aiba o problema hardware, ar trebui sa-mi fac griji? Faza e ca il pot returna si cere altul in schimb daca exista o problema cu el!

Astept un raspuns. Multumesc anticipat!

Salutare.

Îmi amintesc că mă aflam și eu cândva în aceeași situație. În engleză această problemă se traduce "freezing" (înghețare). În situația mea nu am fost nevoit să-l returnez și nici să merg la o persoană specializată. Cred că tutorialele de pe internet sunt foarte utile și v-ar putea ajuta. AICI, AICI și AICI sunt câteva dintre ele.

Edited by sommne, 24 March 2017 - 12:35.


#14
paul_nt

paul_nt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 17.04.2008

 sommne, on 24 martie 2017 - 12:34, said:

Salutare.

Îmi amintesc că mă aflam și eu cândva în aceeași situație. În engleză această problemă se traduce "freezing" (înghețare). În situația mea nu am fost nevoit să-l returnez și nici să merg la o persoană specializată. Cred că tutorialele de pe internet sunt foarte utile și v-ar putea ajuta. AICI, AICI și AICI sunt câteva dintre ele.
Multumesc! Problema la mine nu e doar de "freezing". Un freezing din cand in cand nu m-ar deranja cine stie ce dar se aude si un sunet ciudat venit din interior(nu pot descrie exact dar se aude un sunet continuu [Piuit sau Tiuit sa zic])

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate