Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...
 Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...
 Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping
 Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font
 

Ford Focus 1.6 EcoBoost

- - - - -
  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#1
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,820
  • Înscris: 13.07.2011
Dupa ce am purtat niste discutii si am cerut niste pareri pe forum (topic aici) am ramas la acest Ford pe care luni (20.03.2017) l-am si ridicat. De luni si pana astazi am facut aproximativ 600 de km, fara sa imi faca masina nici cea mai mica problema, astfel sper ca si pe viitor sa ramana la fel. Acum cateva detalii despre masina.


Marca: Ford
Model: Focus 1.6 EcoBoost
Motorizare: Benzina/150cp
Kilometraj la cumparare: 77.000
An constructie: 07/2011

Prima inmatriculare a fost facuta in Olanda, iar masina era condusa de o familie care se plimbau cu rulota cu ea. Inainte de cumparare masina a avut unele probleme, care au fost reparate de la 0 de dealer-ul auto. La testul de cumparare efectuat la o firma de specialitate, s-a dovedit ca masina nu mai avea nici o problema, singurele probleme de schimbat erau cauciururile de vara spate si niste coduri greseala din bordcomputer.

Masina este echipat cu pachetul Titanium care cuprinde urmatoarele optiuni:

- Start/Stop
- Keyless Go
- 4 x fereste electronice
- Parbriz + spate incalzit
- Scaune fata incalzite
- Piele partial
- Senzori parcare fata, spate
- Bluetooth, handsfree
- clima automata
- oglinzi laterale incalzite
- autopilot
- scaune sport fata
- trapa
- senzori de lumina
- senzori faza lunga
- sistem pastrare benzi de circulatie
- senzor recunoastere semnele de circulatie
- geamuri spate fumurii

Actual am ajuns la 77.600 (plus/minus) si sper ca masina sa nu faca nici cea mai mica problema nici pe viitor.

Poze urmeaza sa fac in weekend si le voi posta aici.

Drum bun va urez!

Edited by business11, 23 March 2017 - 15:09.


#2
QAZ

QAZ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 18.09.2003
Sa o stapanesti sanatos! Ps motorul este 1.6 ecobust, 1.5 a aparut mai tarziu.

#3
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,524
  • Înscris: 15.06.2007
Bafta de masina, si sa o stapanesti fericit!
O poza ceva?

#4
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,524
  • Înscris: 05.06.2009
un pret se poate, te rog ? multumesc.

#5
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,820
  • Înscris: 13.07.2011

 QAZ, on 23 martie 2017 - 15:00, said:

Sa o stapanesti sanatos! Ps motorul este 1.6 ecobust, 1.5 a aparut mai tarziu.

multumesc frumos, da, greseala mea, rog un moderator sa schimbe titlul!


 tfmercedez, on 23 martie 2017 - 15:09, said:

Bafta de masina, si sa o stapanesti fericit!
O poza ceva?

astea 3 poze au fost facute la cumparare, vor urma alte poze in weekend. Nu stiu cum sa le bag in post, asa ca trimit link-urile direct.

http://i66.tinypic.com/epkqgz.jpg
http://i68.tinypic.com/30sydqc.jpg
http://i64.tinypic.com/2hro3ty.jpg

 corinadaniela, on 23 martie 2017 - 15:09, said:

un pret se poate, te rog ? multumesc.

M-am inteles cu dealer-ul la 10.000 (de la 10.500) dupa ce m-a lasat fara masina aproape 2 saptamani si a trebuit sa faca niste reparatii, ne-am inteles la 9.700 + vigneta pe un an (87€) + plin de benzina.

Edited by business11, 23 March 2017 - 15:15.


#6
baducu

baducu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 21.08.2008
Made in Ford Werke Saarlouis, Germania Posted Image
S-o folosesti sanatos.

#7
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Sa ai noroc de ea. In chimb, ai dat dovada de curaj sa cumperi o masina reparata pentru vanzare si care a tractat remorca. Basca din Olanda. Cu rugina cum o sta pe dedesubt?

#8
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
La asta ma gandeam si eu. Olanda, masina care a tractat... desi nu cred ca e mare lucru. Vorbim totusi de un motor destul de puternic pentru o compacta. Si cred ca si ambreiajul e unul mai solid, din moment ce trebuie aa faca fata cu brio celor 150 CP.
Dar din curiozitate, ce probleme au fost pana la cei 77000 de km? Sper sa fie ceva minor.

#9
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 business11, on 23 martie 2017 - 14:56, said:

Sa ai noroc la masina si sa o folosesti sanatos.

 G-Ionel, on 23 martie 2017 - 20:55, said:

Sa ai noroc de ea. In chimb, ai dat dovada de curaj sa cumperi o masina reparata pentru vanzare si care a tractat remorca. Basca din Olanda. Cu rugina cum o sta pe dedesubt?
Belgia , Olanda, Anglia, Irlanda,  sunt tari de evitat ca sa iti cumperi de acolo autoturisme folosite datorita climei pacatoase, foarte umede si corozive care afecteaza caroseria.Ideal ar fi sa iti cumperi masina din centrul Spaniei.Posted Image

Edited by Speedo, 27 March 2017 - 14:42.


#10
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,820
  • Înscris: 13.07.2011

 G-Ionel, on 23 martie 2017 - 20:55, said:

Sa ai noroc de ea. In chimb, ai dat dovada de curaj sa cumperi o masina reparata pentru vanzare si care a tractat remorca. Basca din Olanda. Cu rugina cum o sta pe dedesubt?

minor, partea de esapament, dedesupt minimal. Dar din cate stiu este o problema normala si cunoscuta la Ford-uri.

 LauCalin, on 23 martie 2017 - 23:25, said:

La asta ma gandeam si eu. Olanda, masina care a tractat... desi nu cred ca e mare lucru. Vorbim totusi de un motor destul de puternic pentru o compacta. Si cred ca si ambreiajul e unul mai solid, din moment ce trebuie aa faca fata cu brio celor 150 CP.
Dar din curiozitate, ce probleme au fost pana la cei 77000 de km? Sper sa fie ceva minor.

nu stiu traducerea pe romana dar banuiesc ca este supapa/ventilul variabil, codul englezesc este variable valve lift. Asta datorita faptului ca masina era pusa doar de 3-4 ori pe an in miscare pe timpul concediilor si nu stiu daca am inteles corect ( nu ma pricep pe partea tehnica/mecanica) nu avea destul ulei la valvele respective, a trebuit schimbat un ventil si restul partilor de pe acolo.

Edited by Speedo, 27 March 2017 - 14:43.


#11
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Inca e normal la Ford sa aiba rugina? La KA-ul de tavaleala din 1998 inteleg sa am, dar la un Ford vechi de 5 ani?

Edited by paul_kelso, 24 March 2017 - 11:27.


#12
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,820
  • Înscris: 13.07.2011

 paul_kelso, on 24 martie 2017 - 11:26, said:

Inca e normal la Ford sa aiba rugina? La KA-ul de tavaleala din 1998 inteleg sa am, dar la un Ford vechi de 5 ani?

nu caroseria face probleme, partiile de dedesupt si toba esapament, din cate am inteles pana sa iti faca probleme rugina pe partiile respective e masina deja oldtimer. Daca te duci la un dealer Ford si te uiti pe dedesupt pana si masiniile noi care stau afara au inceputuri de rugina pe dedesupt.

#13
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Este adevarat ca Ford sta destul de prost la capitolul anticoroziv dar pana la urma nu mai sunt vremurile "masina sa tina o viata". La fel ca telefoanele.


 max_01, on 24 martie 2017 - 08:49, said:

Ideal ar fi sa iti cumperi masina din centrul Spaniei.Posted Image
Nici asa nu e bine, crapa furtunele de la calcuda si uscaciune :D

#14
MihaiF16

MihaiF16

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 305
  • Înscris: 17.07.2016
Ce consum are?

Sa o stapanesti sanatos :)

#15
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,820
  • Înscris: 13.07.2011
[ https://s23.postimg.org/860wpe3p7/Whats_App_Image_2017-03-25_at_09.17.48.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://s23.postimg.org/x0kejgojf/Whats_App_Image_2017-03-25_at_09.17.49.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


[ https://s23.postimg.org/640fb55q3/Whats_App_Image_2017-03-25_at_09.17.50.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Consum pe autostrada la viteza constanta 160km/h: 8,1-8,9
Consum pe autostrada la viteza constanta 130km/h: 7,6-7,9
Consum pe drum national la viteza constanta 100km/h: 6,9 - 7,3
Consum in oras viteza medie 50km/h: 7,3-7,5

Acum consumul s-a stabilit la 7,5L momentan 90% autostrada, 10% oras. In viitor vor deveni cam 50-50% si voi reveni cu un consum nou.

Edited by business11, 27 March 2017 - 11:14.


#16
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,432
  • Înscris: 08.12.2006
S-o stapanesti cu placere si fara probleme. La voi in oras se scoate v.medie de 50km/h?

#17
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,820
  • Înscris: 13.07.2011

 closchkutza, on 27 martie 2017 - 12:26, said:

S-o stapanesti cu placere si fara probleme. La voi in oras se scoate v.medie de 50km/h?


Multumesc! In mare parte da, conteaza si ora si locatia, dar evit zonele respective si orele cand stiu ce m-ar putea astepta. In rest 2 benzi mai peste tot, trafic fluent.

#18
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Nu vreau sa fiu carcotas sau "gica contra", dar mie mi se pare ca e cam mare consumul la 100 si 130 km/h. Cam ce rotatii ai la vitezele alea?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate