Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Problema Samsung S7
Last Updated: May 02 2018 08:48, Started by
ParaNormal
, Mar 23 2017 12:41
·
0
#1
Posted 23 March 2017 - 12:41
Salut! De curand am cumparat un Samsung Galaxy S7 de la eMAG. Avand in vedere ca are probleme cu antena, mai exact cand ma suna cineva, telefonul are semnal dar nu suna mereu... Nu stiu daca sa ii fac retur si sa cumpar altul (am avut un voucher si l-am luat mai ieftin) sau sa-l trimit in service. In trecut am o experienta neplacuta cu service-ul, cei drept nu cel de la Samsung, ci cel de la Depanero si imi este putin teama. Cei de la eMAG accepta inlocuirea produsului? Mai exact sa ii fac retur si sa imi trimita altul fara sa mai platesc altceva?
Mentionez ca am verificat cartela, problema este sigur la telefon. Edited by ParaNormal, 23 March 2017 - 12:45. |
#3
Posted 23 March 2017 - 13:02
ParaNormal, on 23 martie 2017 - 12:41, said:
Salut! De curand am cumparat un Samsung Galaxy S7 de la eMAG. Avand in vedere ca are probleme cu antena, mai exact cand ma suna cineva, telefonul are semnal dar nu suna mereu... Nu stiu daca sa ii fac retur si sa cumpar altul (am avut un voucher si l-am luat mai ieftin) sau sa-l trimit in service. In trecut am o experienta neplacuta cu service-ul, cei drept nu cel de la Samsung, ci cel de la Depanero si imi este putin teama. Cei de la eMAG accepta inlocuirea produsului? Mai exact sa ii fac retur si sa imi trimita altul fara sa mai platesc altceva? Mentionez ca am verificat cartela, problema este sigur la telefon. ...daca avea probleme cu antena, nu aveai semnal. Androidul mai trebuie repornit din cand in cand, Se mai blocheaza sistemul...cine stie. Reseteaza-l odata si urmareste daca mai apare problema. Altfel, mergi inapoi cu el, doar e in garantie. Sa vada baietii de el... Eu nu am probleme cu al meu, deci nu poate fi vorba de o problema generala la S7. Sistem de operare 7.0. |
#4
Posted 23 March 2017 - 13:11
Ce retea?
La orange pierdeam apeluri cu telefonul in mana daca semnalul pe 3G era slab si telefonul era in 4G. Desi acum cica ar exista VoLTE... |
#5
Posted 23 March 2017 - 13:19
chris_dvb, on 23 martie 2017 - 13:02, said: ...daca avea probleme cu antena, nu aveai semnal. Androidul mai trebuie repornit din cand in cand, Se mai blocheaza sistemul...cine stie. Reseteaza-l odata si urmareste daca mai apare problema. Altfel, mergi inapoi cu el, doar e in garantie. Sa vada baietii de el... Eu nu am probleme cu al meu, deci nu poate fi vorba de o problema generala la S7. Sistem de operare 7.0. Am dat chiar o resetare din fabrica si problema tot persista... Lex404, on 23 martie 2017 - 13:11, said:
Ce retea? La orange pierdeam apeluri cu telefonul in mana daca semnalul pe 3G era slab si telefonul era in 4G. Desi acum cica ar exista VoLTE... Orange |
#6
Posted 23 March 2017 - 13:25
Problema ta este de la Retea nu de la terminal.
Ar trebui sa faci teste setand manual Reteaua 2G,3G..nu pe Automat...practic sunt sub retele independente in cadrul unui Operator. |
#7
Posted 23 March 2017 - 13:33
Ai urmarit cumva, daca atunci cand apare problema, ai semnal slab sau deloc? Dupa cum spune si @Lex404 mai sus...ar putea fi o cauza. Ai incercat si alt provider? Ar fi bine sa mai incerci si alte retele...
In final, daca ai dubii, si ai impresia ca nu e ceva in regula cu telefonul, cel mai bine ar fi totusi sa iei legatura cu service-ul. Acolo unde l-ai cumparat. Sa-l verifice, sa-l re-softeze.....ce vor ei. Poate ti-l si schimba. Adrianradu, on 23 martie 2017 - 13:25, said:
Problema ta este de la Retea nu de la terminal. Ar trebui sa faci teste setand manual Reteaua 2G,3G..nu pe Automat...practic sunt sub retele independente in cadrul unui Operator. S-ar putea sa ai dreptate. Daca e de la retea, hai ca mai trecem cu vederea. Dar tot nu mi se pare ok. Vorbim de un telefon de ultima generatie. Care are un pret anume...si de la care ai si anume asteptari. |
#9
Posted 23 March 2017 - 14:03
Adrianradu, on 23 martie 2017 - 13:25, said:
Problema ta este de la Retea nu de la terminal. Ar trebui sa faci teste setand manual Reteaua 2G,3G..nu pe Automat...practic sunt sub retele independente in cadrul unui Operator. Vechiul telefon a fost un Samsung s4, care il tineam tot pe automat si nu facea probleme (bineinteles tot pe orange). De asta cred ca problema este la telefon.. Edited by ParaNormal, 23 March 2017 - 14:04. |
#10
Posted 23 March 2017 - 14:33
wb626ek, on 23 martie 2017 - 13:57, said:
Chinezarie, ce sa ii faci Daca e chinezarie....e de rau. Nasol moment. Vezi ca fake-uri gasesti pe Ytube... Incredibil. Daca nu esti cunoscator cat de cat, abia le poti deosebi. Nu vreau sa stiu cati oameni "cred" ca au un S7. Cand colo.... Edited by chris_dvb, 23 March 2017 - 14:35. |
|
#11
Posted 23 March 2017 - 14:46
Una e sa il iei din magazin, si alta de la "afaceristi".
@initiator - Faci retur si ceri altul, daca si acela la fel face, sau are alte probleme, iti ceri banii inapoi. |
#12
Posted 23 March 2017 - 16:14
Asa este Samsung, in special in combinatie cu Orange.
Iti spun ca am trecut prin asta, si nu e defect, asa sunt toate. Deci degeaba trimiti tu la garantie sau inlocuiesti telefonul, problema va ramane, pentru ca nu e un defect Iti spun asta ca am patit si eu, am schimbat de doua ori cate 3 telefoane acelasi model loturi diferite... problema a ramas aceeasi. Deci toate telefoanele Samsung prezinta acelasi defec, in special modelele astea cu metal mult si sticla. Cu cat e mai mult metal cu atat e receptia mai proasta si se intampla fix ce spui tu. |
#13
Posted 23 March 2017 - 20:25
rumlegok, on 23 martie 2017 - 16:14, said:
Asa este Samsung, in special in combinatie cu Orange. Iti spun ca am trecut prin asta, si nu e defect, asa sunt toate. Deci degeaba trimiti tu la garantie sau inlocuiesti telefonul, problema va ramane, pentru ca nu e un defect Iti spun asta ca am patit si eu, am schimbat de doua ori cate 3 telefoane acelasi model loturi diferite... problema a ramas aceeasi. Deci toate telefoanele Samsung prezinta acelasi defec, in special modelele astea cu metal mult si sticla. Cu cat e mai mult metal cu atat e receptia mai proasta si se intampla fix ce spui tu. Cred ca ai dreptate. Aparent Samsung+Orange= echipa de soc. |
#14
Posted 23 March 2017 - 20:31
Am dreptate sigur... nu stiu care e combinatia, si nici cei de la Samsung sau Orange nu stiu... ti-am spus, am trecut prin asta si ambii habar nu aveau sa imi ofere o explicatie clara, ambii spuneau ca e ok totul, si dupa ce am schimbat telefoanele aiurea m-am convins ca asa e NORMAL sa se comporte telefonul asta nou si scump... intradevar la alea de plastic nu se intampla asa ceva, sau cel putin nu in halul asta dar la astea de metal e moartea semnalului.
Nu stiu de unde vine problema exacta, insa cred ca e o combinatie intre setarile retelei si softul idiot Samsung, care cumva blocheaza telefonul intr-o stare fara semnal atunci cand se schimba celulele retelei sau modul de retea 4G/3G/2G. Si am mai citit pe aici ceva de genul in trecut, cand am cautat cu google sa vad daca mai sunt oameni cu aceeasi problema... |
#15
Posted 23 March 2017 - 21:30
Interesant.....ramane totusi intrebarea...care e motivul? Sa fie frecventa? Eu am folosit in S7 Edge si cartele cu provider pe 1800 Mhz si nu am avut probleme, iar in prezent am un sim de la alt provider, de aceasta data pe freventa de 900 Mhz chiar si pe UMTS, LTE, GSM. Tot fara probleme. Absolut deloc. As fi remarcat imediat. Deci...e tare ciudat ce se intampla cu orange...daca e intradevar asa.
...asta cu telefoanele de metal si moartea semnalului nu o pot confirma, cu tot respectul. Si nici nu am auzit nicaieri asa ceva. Daca intradevar "omoara" semnalul la orange, cauza e in alta parte. Cel putin in ceea ce priveste S7Edge. Nu e ciudat? Adica restul retelelor functioneaza, orange, nu. Deci unde e problema? Edited by chris_dvb, 23 March 2017 - 21:39. |
|
#16
Posted 23 March 2017 - 21:36
#17
Posted 23 March 2017 - 21:43
Sa inteleg ca ai avut Vodafone pe 1800 si acum ai Digi pe 900?
|
#18
Posted 23 March 2017 - 22:07
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users