Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Probleme cu pompa de ambreiaj
Last Updated: Jan 14 2024 20:38, Started by
ammazon
, Mar 22 2017 14:09
·
0
#1
Posted 22 March 2017 - 14:09
Salutare tuturor!
Am și eu o problemă cu mașina, mai exact cu pompa de ambreiaj care a început să dea semne de oboseală. Adevărata problemă însă, este că sunt la a 5-a pompă de ambreiaj din ultimele 12 luni. Le cumpăr noi, le montez și după două-trei luni iar cedează. Să fie o problemă la ambreiaj, care să determine distrugerea pompelor sau pur și simplu sunt ele extrem de proaste și nu țin? Am început să mă cam satur de această situație și nu-mi dau seama dacă trebuie să desfac ambreiajul și să văd dacă am o problemă acolo sau problema o reprezintă de fapt proasta calitate a pompelor. Mașina este Opel Astra H Z17 DTH. Voi v-ați confruntat cu așa ceva până acum? Edited by ammazon, 22 March 2017 - 14:15. |
#3
Posted 22 March 2017 - 14:32
Daca spui ca ai schimbat 5 pompe in ultimul an si toate au picat, problema e din alta parte. Sau mecanicul, daca e acelasi, e habarnist si greseste ceva la montaj cu toate ca asta e mai putin probabil. Ai luat macar o pompa buna? Un LUK sau Sachs?
|
#5
Posted 22 March 2017 - 15:01
Mecanicul sunt eu. Deja sunt specialist în montat pompe de ambreiaj la Opel. Greșeala de montaj este exclusă pentru că are doar două șuruburi.
Am luat Luk, Sachs, FTE, Brembo. Toate la fel. Nu am pierderi de lichid. Pur și simplu cu aproximativ o săptămână înainte de a pica, pedala începe să piardă din cursă iar ambreiajul să țină jos de tot, până ajunge să nu mai facă deloc presiune. Indiferent câte pedale aș face sau câte aerisiri aș încerca, acestea nu-și mai revin și nu mai fac presiune. Lichid de frână folosesc DOT 4. Acum am comandat pompă Delphi. Mâine o primesc. Sunt curios cât va ține și asta. Aceste probleme au început din martie anul trecut, de când a picat pompa originală pe care mașina o avea din 2005. Edited by ammazon, 22 March 2017 - 15:05. |
#6
Posted 22 March 2017 - 15:03
Cam greu sa pice asa repede, oricat de proaste ar fi. Poate buba e la cilindrul receptor, dupa schimbare si aerisire sa mai mearga o vreme, poate la fel se intampla daca doar aeriseai, fara sa tot schimbi pompele. Parca se gasesc doar garnituri, kit de reparatie, nu-i nevoie sa schimbi tot.
|
#7
Posted 22 March 2017 - 15:11
Am încercat să le aerisesc pe toate în momentul în care au cedat dar fără rezultat.
Kit de reparație nu există pentru că sunt capsulate, nu se pot desface. Toate celelalte pe care le-am montat au fost din plastic. Acum am comandat Delphi pentru că este metalică. |
#9
Posted 22 March 2017 - 15:17
Sincer așa mi-a recomandat un prieten care este mecanic, să iau una originală de la dezmembrări dar sunt cam rezervat în această privință.
|
#10
Posted 22 March 2017 - 15:20
Nu poti da vina pe ambreiaj sau cilindru ca iti strica pompa . Pompele sunt proaste .
|
|
#11
Posted 22 March 2017 - 15:21
Cred ca te paste un ambreiaj (placa "moale" , disc subtire) , cilindru receptor de pe cutie , are o cursa limitata .
Cind faci aerisirea , desfaci conducta din pompa ca sa curga natural , pina se aeriseste pompa , stringi conducta si daca ai la indemana un compresor sa faci putina presiune in borcan , desfaci aerisitorul de pe cilindru receptor si aerisesti pina curge fara bule . Edited by tidicristi, 22 March 2017 - 15:24. |
#12
Posted 22 March 2017 - 15:22
din pacate te ai orientat numai spre NOI !
pompa ambreiaj nou-nouta sachs 330 lei montata pe Zafira 2.0dti an 2001 ,am mecanic de nota10+ ! dupa 2 luni jale am luat sh si de 2 ani nema problem dar oricum ,mi se pare super dubios sa patesti cu toate la fel,nu cred ca pompele noi sunt de vina Edited by vio1971, 22 March 2017 - 15:22. |
#13
Posted 22 March 2017 - 15:28
Așa nu am probleme cu ambreiajul, debraiază corect, nu trepidează la plecarea de pe loc, schimb treptele fără nicio problemă, numai că atunci când pică pompele nu mai are cine să-l acționeze.
Ambreiajul l-am schimbat în totalitate acum 4 ani când mi-ai picat volanta. Dacă tot l-am desfăcut am schimbat tot kitul. Eu înclin totuși spre slaba calitate a pompelor pentru că am înțeles că și la Mercedes Sprinter există aceeași problemă. |
#14
Posted 22 March 2017 - 20:03
Ca om care lucreaza in domeniu auto...te asigur ca problema este in alta parte si nu calitatea pompelor este cauza.
Toate marcile puse de tine sunt premium si nu trebuia sa ai probleme cu ele. Verifica pedala de ambreaj sa nu aiba toleranta prea mare si sa nu uzeze pompele prematur. Asemeni poate fi o problema pe traseu pana in rulmentul hidraulic sau pur si simplu dupa 4 ani de cand a fost schimbat probleme la ambreaj care nu afecteaza functionarea lui corecta.Lichidul de frana cand a fost schimbat ultima data? Z17 este un motor comun si iti garantez ca daca era chestie generala mai apareau 5-6 colegi de forum care spuneau si ei ca au problema asta,basca peste asta pompa e posibil sa mearga pe toate motorizarile diesel de pe astra h. |
#15
Posted 22 March 2017 - 21:13
La ce te referi când spui toleranță prea mare la pedala de ambreiaj?
Întreb asta pentru că la mine am observat ceva puțin neobișnuit la pedală, în sensul că stă mult mai sus ca cea de frână. Am tot vrut să mă uit la alt Opel dar nu mi s-a ivit ocazia. E posibil să fi avut cândva vreun tampon de cauciuc sau alt fel de opritor care sa-i reducă puțin cursa la revenire? LE: Mai am o nelămurire, la ieșirea din pompă există un fel de rezervor. Ce rol are acea piesă? E posibil să se infunde și să solicite un efort mai mare din partea pompei? pompa-ambreiaj-opel-astra-.jpg 257.07K 63 downloads Edited by ammazon, 22 March 2017 - 21:25. |
|
#16
Posted 22 March 2017 - 21:38
"Butoiasu" e pt compensare . E gol , nu se infunda .
Edited by tidicristi, 22 March 2017 - 21:39. |
#17
Posted 22 March 2017 - 23:59
profit de ocazie, la schimbul lichidului de frana se poate intampla ceva rau daca nu aerisim si ambreiajul?
|
#18
Posted 23 March 2017 - 11:18
Este f posibil ca prima garnitura dinspre pedala sa nu mai permita intrarea lichidului de frana in cilindru .Pot fi cauze de genul garnitura de calitate proasta sau reglaj defectuas al tijei catre pedala(cel mai sigur).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users