Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Emag cere comsion 23% daca vrei sa vinzi la ei pe site ?
#19
Posted 22 March 2017 - 13:36
E prost cine da, nu cine cere.
Alt exemplu, acelasi produsul, este prezent in 8 magazine, de la 202,44 lei, la 517,45. De ce ? Si credeti ca cel la 517,45 nu se vinde ? https://www.price.ro...id=787154&asc=1 |
#20
Posted 22 March 2017 - 13:41
#21
Posted 22 March 2017 - 13:43
danyel61, on 22 martie 2017 - 13:36, said:
E prost cine da, nu cine cere. Alt exemplu, acelasi produsul, este prezent in 8 magazine, de la 202,44 lei, la 517,45. De ce ? Si credeti ca cel la 517,45 nu se vinde ? https://www.price.ro...id=787154&asc=1 fqx, on 22 martie 2017 - 13:41, said:
Ai uitat sa spui si de adaosul comercial, care e cauza principala Edited by PlatonX, 22 March 2017 - 13:45. |
#22
Posted 22 March 2017 - 14:00
Și totuși care este problema? Cei de la EMAG măcar spun clar al cui e produsul și dacă ești curios poți să mergi direct la ei. Cum spunea cineva mai sus, EMAG și-a făcut deja un renume de care profită și vînzătorul inițial, doar că renumele și l-a cumpărat prin lunga activitate și cine știe cîtă publicitate plătită. Un alt aspect e că pe EMAG poți să găsești o gamă diversă de produse în același loc, dacă alergi după fiecare produs direct la importator/producător cred că pierzi mai mult decît acel 10-15-20%
În cazul în care cauți un singur produs ai la dispoziție sit-uri care compară prețurile în locul tău și poți să alegi oferta cea mai bună (și care poate nu e cea mai avantajoasă din punct de vedere al garanției, service-ului, costurilor de transport...) |
#23
Posted 22 March 2017 - 14:03
@PlatonX
Hai sa iti dau un exemplu recent. Acu vreo 3 lumi am achizitionat o drujba.Am cautat pe online si am mers si fizic in magazine.Pana la urma am luat online deoarece era mai ieftin.Diferenta de pret dintre cel mai ieftin si cel mai scump pentru modelul respectiv era aproximativ 1000 lei.O fi chiria mai mare la unul, si salariile, si tot, dar sa fie intrun aproape dublu,fata de cel mai ieftin sigur nu era din chirie si salarii... Edited by fqx, 22 March 2017 - 14:03. |
#24
Posted 22 March 2017 - 14:04
E simplu de fapt, vanzatorul pune un pret mai mare cand vinde prin intermediul Emag ca sa determine cumparatorul sa cumpere de pe site-ul lor propriu.
Tu vezi produsul pe emag, pare tentant si cauti pe net sa vezi si alte oferte, asa ajungi pe site-ul propriu si cumperi de acolo. Deci in cazul asta Emag e folosit mai mult ca sa-si faca O...x reclama. Sunt mai multe cazuri similiare si de obicei e la produse mai obscure, care nu sunt vandute de multe site-uri. Edited by cristiandrei, 22 March 2017 - 14:05. |
#25
Posted 22 March 2017 - 14:37
PlatonX, on 22 martie 2017 - 12:56, said: Nu este nici o problema, piata e libera si sunt de acord sa ramana libera. Pe mine m-a surpuns ca exact acelasi produs poate fi pe un site 473 RON si pa alt site 385 RON si vroiam sa inteleg cum s-a ajuns la diferenta asta. Poate exista o explicatie, poate ca e un lung lant de intermediari. Pentru ca e ciudat ca exact acelasi produs sa se vanda mai bine doar pentru ca e mai scump. fqx, on 22 martie 2017 - 13:26, said:
in supermarket o bere e 2.5 lei, in bar e 4.Cine te pune sa mergi la bar? Nevoia. |
#26
Posted 22 March 2017 - 14:40
un studiu nitel mai vechi arata ca amazon afiseaza preturi mai mari pentru cei care intra pe site de pe platforme apple decat de pe alte platforme. acelasi produs, vandut de aceeasi firma. din nou, dintre cei care intrau de pe un device apple, cei care foloseau dispozitive mobile aveau un pret si mai mare decat cei care foloseau laptop-uri. asta cum ti-ai explica?
|
#27
Posted 22 March 2017 - 14:45
Comerciantul ar trebui, daca ar dori sa vanda acelasi produs la acelasi pret si la emag si pe site-ul propriu, sa renunte la o parte din profitul lui, acei 10% care se duc la emag. Si cum, pentru a rezista pe piata, marginile sunt mici, nu are posibilitatea sa faca asta prin urmare pretul de la emag e mai mare.
Insa simplul fapt ca e prezent pe platforma emag ii da o credibilitate mai mare, folosind-o indirect pe cea castigata de emag in timp. As fi curios sa stiu cati din clientii care vad un produs la emag mai intra si pe site-ul vanzatorului real, sa constate daca e sau nu mai ieftin acolo. Daca intra, atunci comerciantul tot castiga, deci e avantajos sa vinzi prin platforma emag! |
#28
Posted 22 March 2017 - 14:57
Klaudio, on 22 martie 2017 - 14:45, said:
Insa simplul fapt ca e prezent pe platforma emag ii da o credibilitate mai mare, folosind-o indirect pe cea castigata de emag in timp. As fi curios sa stiu cati din clientii care vad un produs la emag mai intra si pe site-ul vanzatorului real, sa constate daca e sau nu mai ieftin acolo. Daca intra, atunci comerciantul tot castiga, deci e avantajos sa vinzi prin platforma emag! Avantajos pentru cel care vinde nu si pentru cel care cumpara pentru ca plateste mai mult decat daca ar cumpara de pe site-ul propriu. |
|
#29
Posted 22 March 2017 - 15:00
PlatonX, on 22 martie 2017 - 12:56, said: Nu este nici o problema, piata e libera si sunt de acord sa ramana libera. Pe mine m-a surpuns ca exact acelasi produs poate fi pe un site 473 RON si pa alt site 385 RON si vroiam sa inteleg cum s-a ajuns la diferenta asta. Poate exista o explicatie, poate ca e un lung lant de intermediari. Pentru ca e ciudat ca exact acelasi produs sa se vanda mai bine doar pentru ca e mai scump. Si aici e 373: http://www.dusbucals...pik-wp462-black Si care e problema?! Cine zice ca se vinde mai bine pentru ca e mai scump ? Poate se vinde mai bine pentru ca apare primul emag la cautari.... deci se vinde mai bine si mai scump datorita renumelui..... si tot nu inteleg unde e problema in continuare. |
#30
Posted 22 March 2017 - 15:04
roxanaRabinowitz, on 22 martie 2017 - 15:00, said:
Aici e 388 de lei: http://www.dus-bucal...2-black-edition Si aici e 373: http://www.dusbucals...pik-wp462-black Si care e problema?! Cine zice ca se vinde mai bine pentru ca e mai scump ? Poate se vinde mai bine pentru ca apare primul emag la cautari.... deci se vinde mai bine si mai scump datorita renumelui..... si tot nu inteleg unde e problema in continuare. |
#31
Posted 22 March 2017 - 16:19
fqx, on 22 martie 2017 - 13:26, said:
in supermarket o bere e 2.5 lei, in bar e 4.Cine te pune sa mergi la bar? In bar e traire, feeling, baie de priviri, sentimentul de apartinere la grup, uitarea de serviciu si alte griji de genul asta. Pretul mai mare din carciuma e in fond o taxa ca bei intr-un loc public. Ori aici vorbim de o diferenta (mare) de pret pentru un produs identic, aflat pe doua site-uri diferite, dar identice ca experienta (internet) Comparatia nu-si are rostul. Pentru mine e o enigma de ce are emagul atata trecere printre utilizatori. Probabil ca i-a atras in timp prin politica de retururi, deschiderea coletului, resigilatele etc. Si asta nu e putin lucru, e-adevarat; de pilda, usurinta cu care un client sa poate face un retur e o chestie mareata, un pas inainte enorm in comertul romanesc. Nu uitati ca abia am iesit dintr-o lume in care comerciantul era rege: "produsele se ating cu ochii", "nu atingeti produsele", "daca doriti un produs intrebati vanzatoarea" si, desigur, sa nu uitam "marfa vanduta nu se schimba". Va mai aduceti aminte de frazele astea, scrise in diverse locuri prin magazine? Cand ARE reduceri, pare competitiv, intr-adevar. Cand NU are reduceri, aproape toate produsele lor se pot gasi mai ieftin la alti diversi comercianti, si pentru a-i gasi, recomand motoarele de cautare compari.ro si price.ro. Evident, nici asa nu veti fi acoperit toate posibilitatile, doar nu toti comerciantii sunt afiliati la motoare de cautare. Dar e un punct de pornire pentru o prima concluzie. PlatonX, on 22 martie 2017 - 15:04, said:
Nu este nici o problema. Era o curiozitate personala de ce e cu mult mai scump pe emag decat pe site-ul vanzatorului. Sigur exista o explicatie. Vrei sa vinzi un produs la pretul X. Ii creezi o pseudo-realitate, de pilda cum ca in alta parte s-ar vinde la pretul Y (unde Y neaparat mai mare ca X). Cine e interesat de produs si va vedea cele doua preturi, va merge sa-l ia la pretul X. Rezultatul dorit: produsul s-a vandut la pretul X q.e.d. Edited by cattavencu, 22 March 2017 - 16:27. |
#32
Posted 22 March 2017 - 16:20
PlatonX, on 22 martie 2017 - 14:57, said: Avantajos pentru cel care vinde nu si pentru cel care cumpara pentru ca plateste mai mult decat daca ar cumpara de pe site-ul propriu. Scrie clar acolo: " Vandut de: _____". Acum, intri pe situl lui _____ si vezi cat costa produsul. A fost greu? |
#33
Posted 22 March 2017 - 17:44
PlatonX, on 22 martie 2017 - 13:43, said:
Daca ar fi produs diferit, as intelege sa se justifice diferente de pret, dar daca e acelasi produs, inseamna ca e un lung lant de intermediari, sau trebuie sa existe un motiv pentru care e diferenta asta de pret la ACELASI produs. Trebuie sa existe o cauza petru care nu poate vinde mai ieftin acealsi produs. |
|
#34
Posted 22 March 2017 - 18:22
dexterash, on 22 martie 2017 - 17:44, said:
Asa, doar de amorul artei: de ce ar dori sa-l vanda mai ieftin? Ce castiga daca il vinde mai ieftin? |
#35
Posted 22 March 2017 - 18:30
PlatonX, on 22 martie 2017 - 18:22, said:
Daca il vinde mai ieftin are sanse mai mari sa il vanda. PlatonX, on 22 martie 2017 - 18:22, said:
Daca il vinde ma scump, s-ar putea sa ramana cu el pentru ca exista in alta parte mai ieftin. Castiga ca il vinde si nu ramane cu el pe raft. Poate (poate, nu zic nu) intr-un viitor indepartat vom invata ca lucrurile nu se vand doar pentru ca sunt mai ieftine, ci din multe, multe alte considerente. De la marketing la servicii, la confortul cumparatorului, la incredere, la timpul lui (da, timpul unora in care cauta ce/unde e mai ieftin s-ar putea sa fie mai scump decat "economisesc*) etc. Ideal este sa castigi cat mai mult, nu cat mai putin (a.k.a. mai ieftin ca dincolo). Cum o faci si daca iti ies strategiile aplicate... asta's alte povesti. Uite situatie ipotetica: tu vinzi un produs cu 100 lei, dar nu iti faci reclama. Eu vand acelasi produs cu 140 de lei, dar investesc 20 de lei in reclama. Crezi ca pot sa vand mai mult ca tine? Eu zic ca sunt sanse. Si castig si mai mult ca tine, desi te lauzi cu "produsul ieftin". *Pentru cineva care castiga 1000 de euro/luna, o ora "valoreaza" 6 euro. (1000/160). Daca dureaza 3 ore in plus (cautat, transport, sunat, confirmat comanda, plimbat, ridicat, probleme, blabla) fata de "eMag", de exemplu, exista posibilitatea sa "cheltui" 18 euro pe produsul "mai ieftin" (cam cat e diferenta). Deci, ce ai castigat? Edited by dexterash, 22 March 2017 - 18:38. |
#36
Posted 22 March 2017 - 19:15
dexterash, on 22 martie 2017 - 18:30, said:
Uite situatie ipotetica: tu vinzi un produs cu 100 lei, dar nu iti faci reclama. Eu vand acelasi produs cu 140 de lei, dar investesc 20 de lei in reclama. Crezi ca pot sa vand mai mult ca tine? Eu zic ca sunt sanse. Si castig si mai mult ca tine, desi te lauzi cu "produsul ieftin". Nu este vorba de produs ieftin sau scump, in definitiv piata decide cat costa. Pe mine m-a interesat motivul pentru care exista diferenta asta de pret. Posibil sa fie comisionul platformei Emag si posibil sa mai fie si altceva in plus. Probabil ca multi nu cauta 10 minute in plus pentru cateva zeci de lei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users