Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
tachet uzat?
Last Updated: Mar 22 2017 20:57, Started by
trigom
, Mar 21 2017 22:43
·
0
#1
Posted 21 March 2017 - 22:43
Cum ne putem da seama daca tachetii sunt uzati in afara de zgomotul ce se aude din motor care poate fi si de la lantul distributie si intinzatorul variator
Ma intereseaza pentru acest tip de tachet, hidraulic, pentru un a4 b6 1.8T benzina O inspectie vizuala poate determina uzura acestui tip de tachet? Pentru ca mecanicul imi recomanda sa ii schimb pe toti, dar ma gandesc ca nu toti ar trebui schimbati http://www.bujia.ro/..._19/1644178.jpg |
#2
Posted 21 March 2017 - 22:51
Cum nu toti ? Nu sunt scumpi. E ca si atunci cand schimbi anvelopele doar de pe partea dreapta... ca pe stanga merge si cu alea roase
|
#3
Posted 21 March 2017 - 23:00
In primul rind , asculti cam pe unde bate si-l schimbi pe tachet , dar nu merita , pt ca esti nevoit sa demontezi/montezi axa came , distributie . Nu cred ca ai sa platesti pt timpul pierdut .
Cind ii schimbi pe toti , desfaci si refaci o singura data ! Edited by tidicristi, 21 March 2017 - 23:00. |
#4
Posted 21 March 2017 - 23:09
Daca vrei sa incepi sa schimbi lunar cate unul mecanicii sunt bucurosi sa faca cum ceri tu .
|
#5
Posted 21 March 2017 - 23:58
adica 16?
ceva lipseste. ce anume e uzat, ce zice ddorel? poti sa-i comprimi usor cu un patent? tidicristi, on 21 martie 2017 - 23:00, said:
In primul rind , asculti cam pe unde bate si-l schimbi pe tachet , dar nu merita , pt ca esti nevoit sa demontezi/montezi axa came , distributie . Nu cred ca ai sa platesti pt timpul pierdut . Cind ii schimbi pe toti , desfaci si refaci o singura data ! |
#6
Posted 22 March 2017 - 00:03
Adica tu le spui la mecanici ce sa faca, nu mecanicul stie ce e necesar, ca masina sa mearga "brici"????
|
#7
Posted 22 March 2017 - 00:28
Tot cei ce mi-ati raspuns ca sa ascult mecanicul ca el stie mai bine, e treaba voastra daca vreti sa va incredeti 100% intr-un mecanic. Nu sunt prima oara cu masina in service si am vazut muuuulti habarnisti. Nu am chef sa faca experimente pe banii mei. Timpul lor si banii mei.
Nu zic ca n-ar trebui schimbati toti, ca totusi motorul are 500k de mii de km Insa vreau sa stiu cum vizual iti poti da seama ca tachetul e uzat? Deci cine nu stie sa raspunda la intrebarea asta sa zica PAS, ca eu atata vreau sa stiu, ce voi face mai departe e treaba mea. Multumesc de intelegere ;D viotl, on 21 martie 2017 - 23:58, said:
adica 16? ceva lipseste. ce anume e uzat, ce zice ddorel? poti sa-i comprimi usor cu un patent? hai lasa vrajeala. tu cind le recomanzi sa-i schimbe, de ce o faci? la ce te uiti ca sa spui ca e uzat? cu un patent? pai cum pot introduce patentul in interiorul tachetului? doar varful poate. si daca se comprima asta inseamna ca nu sunt uzati? pai la motorul meu se auzea bataie de lant cu intinzator si ma gandesc ca poate a crezut ca si tachetii se aud in acelasi timp cu bataia lantului nu zic ca mecanicul meu nu e bun, dar totusi vreau sa ma mai informez si eu putin inainte sa platesc. spune ca tachetii nu mai incarca cu ulei si de asta bat. dar asta cred ca o zic toti mecanicii; nu cred ca ar avea cum sa-mi demonstreze ca tachetii nu mai incarca ulei Edited by trigom, 22 March 2017 - 00:33. |
#8
Posted 22 March 2017 - 00:48
Nu e mai bine sa o repari tu ?
Cu ocazia asta , vezi si "matele" din motor si afli cum arata , lantul , intinzatorul , axe cu came , tacheti , etc ! Uzura se face atit la culbutor cit si unde ataca "paharul" tachetului , coada supapei ! In interior tachetul are un arc care il aduce pina la o anumita pozitie si e amorsat cu ulei (banuiesc ca sti fizica si ai invatat ca lichidele sunt incompresibile !) , are o anumita toleranta , cind uzura depaseste toleranta , tacaneste ! Edited by tidicristi, 22 March 2017 - 00:51. |
#9
Posted 22 March 2017 - 09:10
nu stiu daca stii sau daca ai vazut asta
https://m.youtube.co...h?v=lorANZ1Tptw are o supapa inauntru, care poate sa nu mai tina, si atunci nu mai poti spune ca tachetul e ok. teoretic, daca incerci sa comprimi un tachet ar trebui sa nu fie posibil. chiar incercind sa apesi cu ceva culbutorul. normal, trebuie sa fie ridicat capacul de chiulasa. ma gindeam ca masina e in lucru. Daca poti comprima usor culbutorul inseamna ca nu mai tine supapa. Suprafetele de contact pot fi usor verificate, dar mecanicul tau nu despre asta vorbeste. Edited by viotl, 22 March 2017 - 09:12. |
#11
Posted 22 March 2017 - 20:57
Folosesc uleiul recomandat. Intr-un final voi schimba tachetii
Am o alta nelamurire. Eu banuiesc ca am si garnitura de chiuloasa dusa. Dar nu sunt sigur 100%. Simptomele care le are masina ar fi urmatoarele: 1. Furtun principal de apa sta mereu sub presiune atunci cand motorul e, bineinteles, cald. 2. Daca scot capacul de la vasul de expansiune, apa da pe afara, bineinteles, motorul cald 3. Termostatul e schimbat deci nu se pune problema 4. Toata instalatia de racire nu e deloc infundata deoarece cu o pompa de santina am recilculat lichidul timp de 15 minute si totul a mers perfect 5. Ventilatorul merge mai mereu atunci cand apa e la 90 de grade 6. Nu am ulei in antigel si nici antigel in ulei Deci sa ma apuc sa arunc o privire si la garnitura de chiuloasa sau .... ? Edited by trigom, 22 March 2017 - 21:10. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users