Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

tachet uzat?

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
trigom

trigom

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 190
  • Înscris: 06.05.2015
Cum ne putem da seama daca tachetii sunt uzati in afara de zgomotul ce se aude din motor care poate fi si de la lantul distributie si intinzatorul variator

Ma intereseaza pentru acest tip de tachet, hidraulic, pentru un a4 b6 1.8T benzina

O inspectie vizuala poate determina uzura acestui tip de tachet? Pentru ca mecanicul imi recomanda sa ii schimb pe toti, dar ma gandesc ca nu toti ar trebui schimbati

http://www.bujia.ro/..._19/1644178.jpg

#2
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Cum nu toti ? Nu sunt scumpi. E ca si atunci cand schimbi anvelopele doar de pe partea dreapta... ca pe stanga merge si cu alea roase :)

#3
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007
In primul rind , asculti cam pe unde bate si-l schimbi pe tachet , dar nu merita , pt ca esti nevoit sa demontezi/montezi axa came , distributie . Nu cred ca ai sa platesti pt timpul pierdut .

Cind ii schimbi pe toti , desfaci si refaci o singura data !

Edited by tidicristi, 21 March 2017 - 23:00.


#4
unucelalalt

unucelalalt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,768
  • Înscris: 14.05.2015
Daca vrei sa incepi sa schimbi lunar cate unul mecanicii sunt bucurosi sa faca cum ceri tu .

#5
viotl

viotl

    Straight ahead ... middle of the road

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,552
  • Înscris: 03.04.2013
adica 16?

ceva lipseste.
ce anume e uzat, ce zice ddorel?

poti sa-i comprimi usor cu un patent?

 tidicristi, on 21 martie 2017 - 23:00, said:

In primul rind , asculti cam pe unde bate si-l schimbi pe tachet , dar nu merita , pt ca esti nevoit sa demontezi/montezi axa came , distributie . Nu cred ca ai sa platesti pt timpul pierdut .

Cind ii schimbi pe toti , desfaci si refaci o singura data !
hai lasa vrajeala. tu cind le recomanzi sa-i schimbe, de ce o faci? la ce te uiti ca sa spui ca e uzat?

#6
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Adica tu le spui la mecanici ce sa faca, nu mecanicul stie ce e necesar, ca masina sa mearga "brici"????

#7
trigom

trigom

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 190
  • Înscris: 06.05.2015
Tot cei ce mi-ati raspuns ca sa ascult mecanicul ca el stie mai bine, e treaba voastra daca vreti sa va incredeti 100% intr-un mecanic. Nu sunt prima oara cu masina in service si am vazut muuuulti habarnisti. Nu am chef sa faca experimente pe banii mei. Timpul lor si banii mei.
Nu zic ca n-ar trebui schimbati toti, ca totusi motorul are 500k de mii de km Posted Image

Insa vreau sa stiu cum vizual iti poti da seama ca tachetul e uzat? Deci cine nu stie sa raspunda la intrebarea asta sa zica PAS, ca eu atata vreau sa stiu, ce voi face mai departe e treaba mea. Multumesc de intelegere ;D

 viotl, on 21 martie 2017 - 23:58, said:

adica 16?
ceva lipseste.
ce anume e uzat, ce zice ddorel?
poti sa-i comprimi usor cu un patent?

hai lasa vrajeala. tu cind le recomanzi sa-i schimbe, de ce o faci? la ce te uiti ca sa spui ca e uzat?

cu un patent? pai cum pot introduce patentul in interiorul tachetului? doar varful poate. si daca se comprima asta inseamna ca nu sunt uzati?
pai la motorul meu se auzea bataie de lant cu intinzator si ma gandesc ca poate a crezut ca si tachetii se aud in acelasi timp cu bataia lantului

nu zic ca mecanicul meu nu e bun, dar totusi vreau sa ma mai informez si eu putin inainte sa platesc. spune ca tachetii nu mai incarca cu ulei si de asta bat. dar asta cred ca o zic toti mecanicii; nu cred ca ar avea cum sa-mi demonstreze ca tachetii nu mai incarca ulei

Edited by trigom, 22 March 2017 - 00:33.


#8
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007
Nu e mai bine sa o repari tu ?
Cu ocazia asta , vezi si "matele" din motor si afli cum arata , lantul , intinzatorul , axe cu came , tacheti , etc !

Uzura se face atit la culbutor cit si unde ataca "paharul" tachetului , coada supapei !
In interior tachetul are un arc care il aduce pina la o anumita pozitie si e amorsat cu ulei (banuiesc ca sti fizica si ai invatat ca lichidele sunt incompresibile !) , are o anumita toleranta , cind uzura depaseste toleranta , tacaneste !

Edited by tidicristi, 22 March 2017 - 00:51.


#9
viotl

viotl

    Straight ahead ... middle of the road

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,552
  • Înscris: 03.04.2013
nu stiu daca stii sau daca ai vazut asta
https://m.youtube.co...h?v=lorANZ1Tptw

are o supapa inauntru, care poate sa nu mai tina, si atunci nu mai poti spune ca tachetul e ok.

teoretic, daca incerci sa comprimi un tachet ar trebui sa nu fie posibil. chiar incercind sa apesi cu ceva culbutorul. normal, trebuie sa fie ridicat capacul de chiulasa. ma gindeam ca masina e in lucru.
Daca poti comprima usor culbutorul inseamna ca nu mai tine supapa.
Suprafetele de contact pot fi usor verificate, dar mecanicul tau nu despre asta vorbeste.

Edited by viotl, 22 March 2017 - 09:12.


#10
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,911
  • Înscris: 09.12.2004
Uleiul e cel care trebuie?!?

#11
trigom

trigom

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 190
  • Înscris: 06.05.2015
Folosesc uleiul recomandat. Intr-un final voi schimba tachetii

Am o alta nelamurire. Eu banuiesc ca am si garnitura de chiuloasa dusa. Dar nu sunt sigur 100%. Simptomele care le are masina ar fi urmatoarele:

1. Furtun principal de apa sta mereu sub presiune atunci cand motorul e, bineinteles, cald.
2. Daca scot capacul de la vasul de expansiune, apa da pe afara, bineinteles, motorul cald
3. Termostatul e schimbat deci nu se pune problema
4. Toata instalatia de racire nu e deloc infundata deoarece cu o pompa de santina am recilculat lichidul timp de 15 minute si totul a mers perfect
5. Ventilatorul merge mai mereu atunci cand apa e la 90 de grade
6. Nu am ulei in antigel si nici antigel in ulei

Deci sa ma apuc sa arunc o privire si la garnitura de chiuloasa sau .... ?

Edited by trigom, 22 March 2017 - 21:10.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate