Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 

Modul incarcare 12v

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
xXAnDrey

xXAnDrey

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 02.02.2016
Buna, am gasit un modul de incarcare pentru baterii 12v de 2A iar acesta are anumite sloturi care nu stiu la ce folosesc, atasez o poza sa vedeti 😃
Sunt incepator in electronica, dupa cum am zis si in celelalte posturi. Multumesc de intelegere si de ajutor 😁

Aici si poza :)

Attached Files


Edited by xXAnDrey, 21 March 2017 - 21:48.


#2
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010
POZA????

#3
xXAnDrey

xXAnDrey

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 02.02.2016
scuze de intarziere Posted Image
nu inteleg partea de la "SW+" si "SUP-" apoi cele cu "LAMP1" si "LAMP2".Nici in partea din dreapta cu "FILAMENT" si "LED"
Partea cu incarcatu functioneaza perfect iar chiar la primul slot se afla un led care indica atunci cand este conectata bateria

Attached Files


Edited by xXAnDrey, 21 March 2017 - 21:52.


#4
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007
Pare un modul de la o lampa de incendiu , cind "dispare" 230Vca , trece prin relee pe iluminat din baterie ..

Edited by tidicristi, 21 March 2017 - 21:51.


#5
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members