Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Mazda 6 nu porneste
Last Updated: Mar 21 2017 22:20, Started by
DIY
, Mar 20 2017 20:34
·
0
#1
Posted 20 March 2017 - 20:34
Am o Mazda 6, din 2006 (asa a iesit, cu rima ) si astazi, cand s-o pornesc, nici macar n-a incercat. Adica am bagat cheia in contact si, cand am rasucit-o ... nimic, nimic de la motor. In schimb, acele din bord au luat-o razna. Si s-au auzit click-uri ca atunci cand se alarmeaza masina, dar usile nu s-au blocat. Am scos cheia si, de sub bord (ca sa zic asa), in dreapta mea, s-au mai auzit niste clik-uri (similare ca tip de zgomot cu cele care se aud atunci cand CD player-ul schimba discul; dar mai scurte) si un barait, pret de vreo 30 de secunde si gata. Am repetat si s-a intamplat exact la fel. Am pornit farurile si sunt ok, deci ... la cat NU ma pricep la masini s-ar putea sa nu fie bateria. Spun asta fiindca prima chestie, la baterie m-am gandit.
Zilele trecute, plecand de acasa, in timp ce urcam o panta destul de importanta spre sosea, a parut ca s-a infundat motorul de cateva ori. Nu s-a oprit. Pur si simplu, a tusit de cateva. ori. Dar i-a trecut si chestia asta nu s-a mai intamplat. Mentionez ca, de cand am masina asta, din 2006, nu mi-a facut nici o problema. I-am schimbat bateria acum niste ani buni (nici nu mai tin minte cand) fiindca o cunostinta de-a mea a pornit incalzirea la scaun si a lasat-o pornita, iar eu n-am observat, dar ... atat. O duc la service, desigur, dar incerc sa-mi fac un pic temele. A mai avut cineva probleme de genul asta? Multumesc. Edited by DIY, 20 March 2017 - 20:38. |
#2
Posted 20 March 2017 - 20:37
Eu zic ca e bateria, incearca cu alta sau pune-o pe asta pe redresor.
Edited by CoBr4, 20 March 2017 - 20:38. |
#3
Posted 20 March 2017 - 20:40
#4
Posted 20 March 2017 - 20:41
Pai ... am spus ca bateria pare ok. Farurile merg ok, inchiderea si deschidera automata, la fel. Cand mi s-a dus bateria, chestiile astea erau si ele moarte ...
Multumesc. Intre timp au aparut doua mesaje care spun ca e bateria. Multumesc. O sa incerc cu un redresor :-( , atunci. |
#5
Posted 20 March 2017 - 20:45
Sau o pornesti impinsa si mergi unde ai treaba, drum de juma de ora cel putin.
|
#6
Posted 20 March 2017 - 20:53
posibil sa strici ceva daca o impingi. cel mai ieftin e sa incarci bateria.
pe rampa probabil ai mers subturat. |
#7
Posted 20 March 2017 - 21:01
Daca farurile merg nu inseamna ca bateria este buna , ci faptul ca are curent pentru faruri dar nu are suficienti amperi pentru a o porni.
Edited by Benderbut, 20 March 2017 - 21:02. |
#8
Posted 20 March 2017 - 21:20
Momentan, jumatatea mea mai buna a curatat una dintre bornele bateriei, fiindca era ruginita rau. Nici o imbunatatire ...
Trebuie sa fac si o corectie importanta: bateria este cea originala Adica, atunci cand s-a descarcat, ne-am gandit si la una noua dar ... am pus-o pe redresor si a tinut, in continuare. O sa va mai spun ce si cum dar astept, la o adica, si alte sugestii. Mie mi-e teama, fiindca treaba asta cu acele date peste cap (dar motorul pornea!) s-a intamplat si la cealalta masina. Motorul pornea, acele se dadeau peste cap, nu mai tura. Concluzia? Cablurile de la automatizare roase de veverite !!! Repet, nu ma pricep pa masini ... Incerc sa-mi fac temele. Multumesc. |
#9
Posted 20 March 2017 - 21:28
Daca ai curent in baterie si se aud click-uri de sub capota este de la electromotor.
Mai exact daca se aude un clik-clank cand dai cheie si nu se intampa nimic (adica nu porneste) inseamna ca nu mai invarte electromotorul masinii. Edited by Vladutz_ddd, 20 March 2017 - 21:33. |
#10
Posted 20 March 2017 - 21:36
Aha! .... zic eu ...
Da, se audeniste click-uri, ca de relee electrice |
|
#11
Posted 20 March 2017 - 21:40
DIY, on 20 martie 2017 - 21:20, said:
Momentan, jumatatea mea mai buna a curatat una dintre bornele bateriei, fiindca era Trebuie sa fac si o corectie importanta: bateria este cea originala Adica, atunci cand s-a descarcat, ne-am gandit si la una noua dar ... am pus-o pe redresor si a tinut, in continuare. Eu am trecut a doua iarna cu ea si nici nu tuseste. |
#12
Posted 20 March 2017 - 21:51
Primul lucru este sa te lamuresti daca mai ai baterie sau nu...incearca cu niste cabluri de pornire daca nu ai alta de schimb.
Apoi urmatorul pas este electromotorul....cu capota deschisa unu da cheie celalat asculta la motor...daca face clackuri metalice...ca un ciocanel...trebuie dat jos si desfacut....la service. |
#13
Posted 20 March 2017 - 21:55
#14
Posted 20 March 2017 - 22:23
electromotorul are un fir de masa undeva prin zona cutiei de viteze. Daca tablia pe care e prinsa masa e ruginita(si sunt sigur ca e), curata bine cu un smirghel, apoi prinde masa din nou.
Si da-i cheie sa vezi daca porneste. |
#15
Posted 20 March 2017 - 22:27
DIY, on 20 martie 2017 - 21:20, said: Trebuie sa fac si o corectie importanta: bateria este cea originala Adica, atunci cand s-a descarcat, ne-am gandit si la una noua dar ... am pus-o pe redresor si a tinut, in continuare. Cred ca este o ocazie de a intra in Cartea recordurilor... Dupa semnalmente bateria este dusa. Cu ocazia schimbarii sa verifici si cum iti incarca alternatorul. |
|
#16
Posted 20 March 2017 - 22:46
Este sigur bateria , iar '' chitaielile si clincurile '' , de le auzi , este zgomotul centralinelor , Asa facea si la o masina a mea , de la inceput credeam ca am soareci in partea din fata .
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users