Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Firma de mobila SC UNICAN SA
#19
Posted 20 March 2017 - 16:28
Trist, si imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat. Eu am facut bucataria acum fix o luna; inainte sa o fac am cerut oferta de la UNican in Crangasi, la e-mag.
O doamna foarte parfumata cu pretentii de dizanarita, foarte amabila, cum spui si tu, s-a chinuit o gramada sa imi faca toata casa in 3D, dupa planuri, si parter si etaj, etc; la proiectare mobilier - fas, un 0 barat, nici un fel de imaginatie. Preturile - OHOHO. Dadeam banii, daca venea cu niste idei misto. Din pacate, dezamagire totala. Asa ca imi inchipui cat ai platit. Referitor la aceste fronturi infoliate - mda, se pare ca este de rahat metoda, am mai auzit asa ceva; sunt 2 producatori mari si lati, unul le scoate prost conform la ceea ce am auzit de la fabricanti de mobila; cateva din folii sunt la fel, altele diferite, depinde daca ai ales de la asta care le scoate prost din paletar sau ai avut noroc si ai nimerit la celalalt. Cele 4 sertare albe (asta par, fete de sertare) au un luft (distanta dintre ele) innacceptabil de mare, acela trebuia sa il vezi si sa il refuzi de la inceput. Ei prefera distante mari intre usi pentru ca sunt greu de reglat daca sunt mici, insa calitatea in asta sta, in cum sunt piesele asezate, nu ca dam la taiat o schema si bagam niste suruburi si taxam sute de milioane la o casa. Inca ceva : este obligatia producatorului sa nu execute un produs care nu este fiabil. Nu sa iti puna folie unde clar ca nu va rezista, de exemplu. Ceea ce este ingrijorator este ca nu vor sa remedieze - este in sarcina firmei de infolieri sa refaca lucrarea, mi se pare ca Unican nu a pus suficienta presiune pe ei. Exclusa povestea cu li s-a stricat nu stiu ce masina, din aia traiesc, daca li se strica masina dau faliment si nu e cazul. Nu vor sa refaca, pentru un oarecare motiv (durere in dos, de exemplu). |
#20
Posted 20 March 2017 - 17:15
#21
Posted 20 March 2017 - 18:10
Pentru că 1. Există drept la replică 2. Fiecare dintre noi a dat peste astfel de „gunoaie” de firme sau indivizi. Sa stim de cine sa ne ferim.
|
#22
Posted 21 March 2017 - 12:37
Foarte multe comentarii, revin cu cateva update-uri.
Pozele cu mobila alba apartin unui alt client UNICAN si le-am postat cu acordul acestuia. Si acest client a fost intr-o situatie similara cu a mea. O sa-i dau link-ul pt a interveni personal cu detalii. Mobila care-mi apartine este cea model "lemn" si da, este o melamina aplicata peste MDF, din cate am inteles. Intr-una din poze apare masina de spalat vase, insa stiam de faptul ca nu e bine sa o deschizi imediat dupa utilizare (eu ii dadeam drumul peste noapte). In orice caz, 7 din 10 usi s-au dezlipit, dintre care doar 1 sau 2 erau langa masina, restul n-aveau nicio sursa de caldura langa. In momentul de fata stau fara usi de ... nu mai stiu cand. Am fost informat ca respectivul utilaj al producatorului s-a defectat si dureaza "minim 40 zile" reparatia, sa astept. Bineinteles ca am toate actele, facturile si PV de preluare in garantie la dispozitie, pe care le-am inaintat ANPC. In momentul de fata, in lipsa oricarei dorinte din partea UNICAN de a ajunge la un compromis si de a ma ajuta cu o solutie (alta in afara de a astepta luni de zile sa-si repare ei utilajele), evaluez optiunea de a arunca efectiv toata mobila, in valoare de cateva mii de Euro (sau macar front-urile) si sa-mi comand altele de la o alta firma de profil, daca as putea sa le inglobez in design-ul actual. Este exagerat sa stau cu toata bucataria fara usi, cu praful pe toata vesela, fiindca UNICAN nu-si onoreaza garantiile la timp. |
#23
Posted 21 March 2017 - 12:59
Daca sunt doar usile cu probleme, poti sa le ceri sa-ti faca alte usi, cu cant abs de 2mm si rezolvi rapid problema.
|
#24
Posted 21 March 2017 - 13:06
tu vad ca te faci ca nu intelegi!
unican comanda fronturile la randul lui la nettfront... care e singurul producator de fronturi de anvergura!!! tu, oriunde ai comanda fronturi, tot la nettfront ajunge comanda ta!!! prin diversi intermediari desigur!!! unican nu are de unde sa-ti dea fronturi!... asteapta si el dupa garantia producatorului de fronturi! nu unican a fabricat fronturile si in aceasta privinta, are o raspundere limitata! nu are cum sa te ajute! trebuie sa astepti! cel mai probabil vor fi inlocuite!
Edited by Dany_Darke, 21 March 2017 - 13:23.
|
#25
Posted 21 March 2017 - 13:24
@Nero-d
tu vorbesti de fronturi infoliate, daca trece pe fronturi din pal cu cant abs, i le poate face oricine. |
#26
Posted 21 March 2017 - 13:54
Dany_Darke, on 20 martie 2017 - 12:45, said:
nu inteleg un lucru, cu ce este de vina firma ca ai belit colturile? observ ca mai toate sunt lovite. unele chiar cu tentative de "reparatie". utilizarea necorespunzatoare nu face obiectul garantiei. daca tu ai fi firma si ai vinde mobila, pe care clientul o foloseste pe post de tras la tinta, tu ai repara asa ceva pt ca i s-ar fi stricat in garantie? ca au bube-n cap e una, dar cand inceci sa le mai faci si tu altele, deja e alta situatie Nero-d, on 20 martie 2017 - 14:56, said:
initiator, daca ai sa te documentezi, ai sa vezi de ce nu sunt recomandate fronturile infoliate la bucatartii... sau macar ce precautii trebuie luate in legatura cu ele alexa32, on 20 martie 2017 - 15:32, said:
La Anpc ai trimis reclamatie??...sau e luata pe firma...sa facem si noi o rromie... superm, on 20 martie 2017 - 15:45, said:
Daca in perioada de iarna au bagat placile la prelucrat direct de afara asta se intampla ... In mod normal firmele serioase au o zona tampon unde aduc materialele la temperatura optima pt taiat, prelucrat si cantuit. Posibil sa fi mers pe repede inainte si sa fi pus placile reci la taiat si cantuit ... Asta ar fi inca o varianta. La fel se intampla si la lemn cand nu se prelucreaza/usuca ca la carte. Producatorul teoretic trebuie sa asigure garantia daca a vandut mobila de bucatarie iar utilizatorul sa plateasca eventualele daune aparute datorita folositii necorespunzatorare (aici variantele vizibile/demonstrabile nu ca I se pare cuiva ca s-a intamplat ceva). Oricum pare ca e lucratura slaba nu pot nega dar depinde si la ce pret si in ce termen ... As fi curios sa vad o poza generala si un pret pe total, asa pe bucati tragem spre o parte clar ... Overall inteleg faptul ca s-a stricat un utilaj scump, ca sunt doar 2 astfel de producatori, insa pe de alta parte nu imi convine sa nu pot folosi un bun pe care l-am platit. Ca tot spunea cineva mai devreme ca de ce ma deranjaza lipsa usilor ... il invit sa vina dumnealui sa utilizeze o bucatarie cu gunoiul la vedere, cu praf pe toate tacamurile, cu sertare care nu au de ce sa le apuci ca sa le tragi afara, etc. Dat fiind faptul ca aproape toate usile sunt afectate, ar putea accepta sa-mi faca altele, alt model, dar nu sunt receptivi la nimic altceva in afara de "asteptati reparatia utilajului". Edited by MembruAnonim, 21 March 2017 - 14:04. |
#27
Posted 21 March 2017 - 14:28
Nero-d, on 21 martie 2017 - 13:06, said:
tu vad ca te faci ca nu intelegi! unican comanda fronturile la randul lui la nettfront... care e singurul producator de fronturi de anvergura!!! tu, oriunde ai comanda fronturi, tot la nettfront ajunge comanda ta!!! prin diversi intermediari desigur!!! unican nu are de unde sa-ti dea fronturi!... asteapta si el dupa garantia producatorului de fronturi! nu unican a fabricat fronturile si in aceasta privinta, are o raspundere limitata! nu are cum sa te ajute! trebuie sa astepti! cel mai probabil vor fi inlocuite! In Ordonanta 9/2016 nu este prevazut faptul ca trebuie asteptat in garantie dupa utilajele stricate,sau cheful vanzatorului. Acolo se stipuleaza clar,la art.11.al.14 ca; Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz,a adus la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Ordonanta completeaza Legea 449/2203 Edited by adisz, 21 March 2017 - 14:29. |
#28
Posted 21 March 2017 - 14:35
MembruAnonim, on 21 martie 2017 - 13:54, said:
Ca tot spunea cineva mai devreme ca de ce ma deranjaza lipsa usilor ... il invit sa vina dumnealui sa utilizeze o bucatarie cu gunoiul la vedere, cu praf pe toate tacamurile, cu sertare care nu au de ce sa le apuci ca sa le tragi afara, etc. Dat fiind faptul ca aproape toate usile sunt afectate, ar putea accepta sa-mi faca altele, alt model, dar nu sunt receptivi la nimic altceva in afara de "asteptati reparatia utilajului". Stii ce nu inteleg eu ? De ce au luat usile si de ce le-ai dat ????? Eu daca am probleme cu usile din productie, transport sau in garantie le las si vin cu usa noua pentru inlocuire nu repar usa ca e de porc ... Daca ai platit niste usi si s-au stricat, nu din vina ta, de ce dupa 1-3 luni sa le repare ? Si cum sa le repare? Le scoate folia si le aduce pe aceleasi sau le lipeste pe unde au probleme ? Aici nu inteleg dar poate am eu probleme de intelegere, de ce nu au lasat usile sa le folosesti (nasoale dar asta e) si sa le inlocuiasca cand or fi ok altele ... le dadea mai departe dupa dar la altii macar imaginea conteaza Edited by superm, 21 March 2017 - 14:56. |
|
#29
Posted 21 March 2017 - 15:13
Da, au spus ca le iau ca sa le "reinfolieze" si va dura "maxim 1 sapt" (din experienta cu ei puteam sa bag mana in foc ca n-o sa fie asa, insa nici pe departe nu ma gandeam ca voi fi nevoit sa astept atata timp dupa ele, si tot circul cu ei).
Din partea mea n-as fi avut o problema sa stau cu usile defecte pana imi aduceau altele, insa aceasta optiune nu mi-a fost propusa fiindca, din constatarile personale, ei nu vor sa piarda nici macar 1 Leu in favoarea satisfactiei clientului. Le-am propus acum sa-mi aduca inapoi vechile fronturi pana cand isi repara utilajele. Daca nici asa nu vor dori nu pot decat sa deduc rea vointa si dorinta de razbunare. Sa nu mai zic ca in proiect am stabilit si platit niste manere frezate la usi, iar dupa ce le-am platit au spus ca nu le pot fabrica, dar ca imi pun tip-on (mai ieftine). Am acceptat, ce sa fac, dupa ce facusem tot proiectul si platisem tot, insa cu conditia sa-mi returneze diferenta de pret (nu era mare, dar era). Bineinteles ca nu mi-au mai dat nimic, si nici eu nu le-am mai zis, fiindca ma saturasem de ei ca de mere padurete si nu vroiam decat sa termin. Edited by MembruAnonim, 21 March 2017 - 15:25. |
#30
Posted 21 March 2017 - 15:19
MembruAnonim, on 21 martie 2017 - 15:13, said:
Da, au spus ca le iau ca sa le "reinfolieze" si va dura "maxim 1 sapt" (din experienta cu ei puteam sa bag mana in foc ca n-o sa fie asa, insa nici pe departe nu ma gandeam ca voi fi nevoit sa astept atata timp dupa ele, si tot circul cu ei). Din partea mea n-as fi avut o problema sa stau cu usile defecte pana imi aduceau altele, insa aceasta optiune nu mi-a fost propusa fiindca, din constatarile personale, ei nu vor sa piarda nici macar 1 Leu in favoarea satisfactiei clientului. Sa spuna cei care se pricep la "infoliere" daca e in regula sa "reinfolieze" aceleasi placi/usi care prezinta defectele... Daca s-a stricat si placa nu doar s-a dezlipit folia tare sunt curios ce le-o iesi. Folia si vopseaua nu sunt doar de decor ci si protejeaza placa, daca nu mai este protectia posibil si placa sa fie compromisa, daca noua nu a rezistat acum la second-hand daca nu ii face si alte operatii nu stiu ce le iese. Asteptam detalii, poate intra pe "drept la replica" cineva de la firma sa facem un dialog civilizat nu in lipsa ... |
#31
Posted 21 March 2017 - 15:20
Dany_Darke, on 20 martie 2017 - 12:45, said:
sunt de acord cu acele finisaje dezlipite sa-i intrebi de sanatate, insa nu inteleg un lucru, cu ce este de vina firma ca ai belit colturile? observ ca mai toate sunt lovite. unele chiar cu tentative de "reparatie". utilizarea necorespunzatoare nu face obiectul garantiei. daca tu ai fi firma si ai vinde mobila, pe care clientul o foloseste pe post de tras la tinta, tu ai repara asa ceva pt ca i s-ar fi stricat in garantie? ca au bube-n cap e una, dar cand inceci sa le mai faci si tu altele, deja e alta situatie Salut, Eu sunt fericita posesoare a mobilei albe. Dany Dark, deduc ca ai un glob de cristal, daca nu tarifezi scump, as vrea si eu o sedinta in care sa aflu to' felul de chestii. Sau macar cele 6 numere castigatoare. Mobila asa a venit. Belita a fost din nastere, iar tentativele de reparatie apartin Unicanului, nu mie. Pretul a fost mare, calitatea o vedeti in poze: asimetrii, colturi ciobite, margini taiate ca la traforaj, in spatele blocului. Din cauza unui deces in familie, nici eu, nici sotul meu, nu am fost de fata la receptia mobilei. Felul in care a tratat Unican problema a fost o t.i.g.a.n.e.a.l.a jenanta, noi inca asteptam raspunsul celor de la anpc. Nu-s interesata de dezbateri, cred insa ca unul din meritele importante ale internetului e acela ca face vedete din astfel de tepari. Sper, sincer, ca oamenii vor cauta atent inainte de-a semna si plati un contract scump pentru orice fel de servicii. Edited by AlexandraPtr, 21 March 2017 - 15:22. |
#32
Posted 21 March 2017 - 15:43
Quote Stii ce nu inteleg eu ? De ce au luat usile si de ce le-ai dat ????? Eu daca am probleme cu usile din productie, transport sau in garantie le las si vin cu usa noua pentru inlocuire nu repar usa ca e de porc ... Daca ai platit niste usi si s-au stricat, nu din vina ta, de ce dupa 1-3 luni sa le repare ? Si cum sa le repare? Le scoate folia si le aduce pe aceleasi sau le lipeste pe unde au probleme ? Aici nu inteleg dar poate am eu probleme de intelegere, de ce nu au lasat usile sa le folosesti (nasoale dar asta e) si sa le inlocuiasca cand or fi ok altele ... le dadea mai departe dupa dar la altii macar imaginea conteaza si tu te faci ca nu intelegi! e normal sa le ia... sa le trimita inapoi la aia la fabrica, sa constate ce s-a intamplat si daca e nevoie, sa le reinfolieze!... evident ca tot pe alea... ca doar n-or strica alt material (MDF) din moment ce ala e deja taiat si frezat (profilat) e chiar mai mult decat logic! si stai asa... ca initiatorul nici nu stie inca daca respectivul defect face obiectul garantiei!... s-ar putea sa se constate o exploatare necorespunzatoare! sper ca a auzit toata lumea de "forta majora" care poate exonera de obligatii pe cine o invoca in conditiile legii!... nu? la aia la fronturi, ciclul tehnologic, comenzile pot dura mai multe saptamani pana se executa... nu trebuie sa gasesc eu justificari... hai ca puteti si singuri! |
#33
Posted 21 March 2017 - 15:48
ericmario, on 20 martie 2017 - 17:15, said: Ar trebui facut si un topic cu userii care arunca cu rahat si apoi dispar in ceata. In cazul asta, de ce l-am crede pe initiator? Fiecare este liber, desigur, sa creada ce doreste. Dar o face asumandu-si riscul de-a pati acelasi lucru la un moment dat. Userii care "arunca cu rahat si apoi dispar in ceata" intra tocmai pentru a trage un semnal de alarma. Faptul ca nu stau la cafeluta dupa ori ca asta e unicul scop pe acest forum nu face faptele povestite mai putin adevarate sau mai putin utile celor care sunt interesati de subiect. |
|
#34
Posted 21 March 2017 - 15:55
Nero-d, on 21 martie 2017 - 15:43, said:
si tu te faci ca nu intelegi! e normal sa le ia... sa le trimita inapoi la aia la fabrica, sa constate ce s-a intamplat si daca e nevoie, sa le reinfolieze!... evident ca tot pe alea... ca doar n-or strica alt material (MDF) din moment ce ala e deja taiat si frezat (profilat) e chiar mai mult decat logic! si stai asa... ca initiatorul nici nu stie inca daca respectivul defect face obiectul garantiei!... s-ar putea sa se constate o exploatare necorespunzatoare! Eu stiu ca se repara anumite piese la frigider sau alte electrocasnice defecte pana sa se decida ca se inlocuieste tot produsul (ca la masina dauna totala ) dar sa "bandajez" usile ca s-au dezlipit 70% din ele si sa le dau cu ruj pe buze ca "sunt ca noi" nu inteleg si pace ... mai ramane sa lipesc suruburile rupte, manerele sa le prind cu superglue sau picioarele sa le leg cu sarma ... Usile mi se par ca sunt "consumabile" care se inlocuiesc in caz de defect major, mie mi se pare minor doar o zgarietura fina care se poate corecta sau un defect mai mare dar pe zone greu accesibile sau vizibile. Cred ca e mai scump sa le "reinfoliezi" decat sa le faci din nou printre alte comenzi ... cred ca asta dureaza mai mult pana se lipesc de alte comenzi in acelasi finisaj. Oricum raman la ideea ca sunt facute la viteza pe timp de iarna nerespectand procedurile si bunul simt pana la urma ... |
#35
Posted 21 March 2017 - 16:08
Nero-d, on 21 martie 2017 - 15:43, said:
si stai asa... ca initiatorul nici nu stie inca daca respectivul defect face obiectul garantiei!... s-ar putea sa se constate o exploatare necorespunzatoare! Nero-d, on 21 martie 2017 - 15:43, said:
sper ca a auzit toata lumea de "forta majora" care poate exonera de obligatii pe cine o invoca in conditiile legii!... nu? http://legeaz.net/di...ic/forta-majora Edited by MembruAnonim, 21 March 2017 - 16:24. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users