Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa
 [email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur

Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...
 Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...
 

OOP PHP - Începător

- - - - -
  • Please log in to reply
157 replies to this topic

#1
Andrey__

Andrey__

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 426
  • Înscris: 30.06.2012
Salutare!

Sunt începător, începător, în OOP și sunt destul de multe lucruri care nu le înțeleg. Aș fi vrut să pun întrebări aici despre lucrurile care nu le înțeleg.... dar nici nu știu cu ce să încep...

Vrea cineva să mă pună să fac ceva, să am cu ce îmi bate capul, ca mai apoi să mă corecteze ?

Mulțumesc!

#2
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006
ok
explică-mi pe larg şi cu amănunte amănuţite ce e OOP şi cu ce se ocupă.

#3
red46

red46

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,547
  • Înscris: 06.03.2016

View Postsarac.lipit, on 20 martie 2017 - 08:45, said:

ok
explică-mi pe larg şi cu amănunte amănuţite ce e OOP şi cu ce se ocupă.
Ca si cum el nu poate sa caute pe Google.

Invata mai intai limbajul, gandeste-te la un proiect mic si incearca sa-l termini. Daca nu stii ceva (dupa minute bune de incercare) atunci cere ajutor pe stackoverflow. Acel site este dedicat pentru programare.

#4
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006

View PostAndrey__, on 20 martie 2017 - 01:27, said: