Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 

Audi A4 (B8) sh vs. Skoda Octavia 3 fl

- - - - -
  • Please log in to reply
99 replies to this topic

#37
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,223
  • Înscris: 01.12.2005
Wow, multe raspunsuri si idei. Multam.

Octavia este benzina, 1.4. Si dsg, adica 50-50% sanse sa fiu nevoit sa schimb ceva in garantie. 150k mi se par multi deoarece in 11 ani am 165k km facuti cu actuala masina.

Faptul ca bateria e mai scumpa sau va suspensia, asta e. La Megane am schimbat anual aproape bielete. Daca adun pretul lor+manopera+timp+nervi, constati ca ajungi cat un schimb de bielete bune. Si eu nu merg sa dau in gropi...

Sunt avantaje si dezavantaje, stiu, e o decizie grea. Asta doar pentru ca am vazut acea masina care arata bine si ar parea ok. Daca n-ar fi ok (din vreun motiv anume) nu as sta sa caut altele, am zis ca nu-s genul sa gasesc si sa ma pricep indeajuns incat sa nu iau o eventuala teapa.
Ma gandesc si eu ca Weltauto ar trebui sa aiba acces la baza de date din germania (presupun ca de acolo e masina) si sa constate ceva. In plus, se zice ca a avut 1 proprietar anterior, adica neamtul, ca daca a mai luat-o vreun samsar care o vine acum prin dealer, ar fi deja al 2-lea proprietar?... sau nu mi-e mie clar aspectul asta - voi discuta maine.

La circa 17-20k, suma pe care sunt dispus sa o dau pe o masina (+casco ulterior) imi asum costurile teoretic mai mari cu Audi care nu stiu de ce garantie beneficiaza, care sunt conditiile fata de garantia oferita in cazul unei masini noi.

#38
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View PostGroot, on 19 martie 2017 - 20:15, said:

Am Skoda Octavia 3, 1,6 TDI - DSG7 achizitionata de noua in Ianuarie 2015, a costat 21.000 euro fara TVA. Are aproape toate optiunile pe ea cu putine exceptii.  

Are peste 2 ani, 63000+ Km, zero probleme, masina merge ca noua, abia am facut al doilea service.

Fara nicio ezitare recomand Skoda noua. Daca vrei sa pari ce nu esti, ia Audi second hand.


Pai la 2 ani ce probleme vrei sa aibe ? Asteapta un pic sa vezi egr-ul si injectoarele (dupa 80-100.000km) :) Al 2-lea service in 63.000km nu e cam mult ?
Sa inteleg ca majoritatea romanilor sunt ceea ce nu par ? :))))))))))

#39
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010
Skoda e benzina?! Daca da, atunci nu mai am niciun dubiu, daca am avut vreodata. Audi este Audi, dar Diesel este Diesel. I-ati Skoda noua, pe benzina si nu o sa te doara capul.

#40
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,223
  • Înscris: 01.12.2005

View PostGroot, on 19 martie 2017 - 20:15, said:

(...) Daca vrei sa pari ce nu esti, ia Audi second hand.

A da pe o masina ok dpdv tehnic si eststic (daca se va dovedi ca asa e) cu circa 3k euro mai putin ca o masina noua nu mi se pare snobism sau urcat in copac. Ar fi pur si simplu o oferta.
Asa cum am zis, am plecat de la dorinta de a avea o automata si eventual benzinara in bugetul specificat si care sa-mi si placa, in special la interior si sa indeplineasca cateva criterii legate de spatiu, accesibilitate bagaje etc.

#41
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014

View PostYOUR_GOD, on 19 martie 2017 - 20:20, said:

I-ati Skoda noua, pe benzina si nu o sa te doara capul.


Sau diesel Posted Image

View PostSwatKat, on 19 martie 2017 - 20:21, said:

A da pe o masina ok dpdv tehnic si eststic (daca se va dovedi ca asa e) cu circa 3k euro mai putin ca o masina noua nu mi se pare snobism sau urcat in copac. Ar fi pur si simplu o oferta.
Asa cum am zis, am plecat de la dorinta de a avea o automata si eventual benzinara in bugetul specificat si care sa-mi si placa, in special la interior si sa indeplineasca cateva criterii legate de spatiu, accesibilitate bagaje etc.

Ai ratat ideea. Nu iti permiti Audi A4 nou, automat. Iti permiti Skoda noua automata.

Indreapta-te spre masina pe care ti-o permiti sa o cumperi noua cu foarte multa garantie.

La fel de bine te poti orienta spre un Mercedes ML (toate sunt automate) sau chiar spre un S class (toate sunt automate) SH. De ce nu o faci?

Edited by Groot, 19 March 2017 - 20:24.


#42
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,223
  • Înscris: 01.12.2005

View PostYOUR_GOD, on 19 martie 2017 - 20:20, said:

Skoda e benzina?! Daca da, atunci nu mai am niciun dubiu, daca am avut vreodata. Audi este Audi, dar Diesel este Diesel. I-ati Skoda noua, pe benzina si nu o sa te doara capul.

La asta ma gandesc si eu si apoi imi aduc aminte de topicul cu problemele DSG7. Bun, am garantie 4 ani, stau linistit teoretic, but still.... (si aici pot lua in considerare orice Golf, Jetta, Passat sau alta masina care foloseste aceasta cutie). Pot doar spera ca au mai imbunatatit algoritmii sau piesele prin ea de cativa ani de cand lumea se tot plange de ele...

#43
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Cea mai buna varianta ar fi un A4 diesel, automat de 21K euro (parca atat era bugetul, nu ?!), adica bine sub 100.000 km. Daca este 2014, ai garantie de producator (nu de dealer) pana in 2018 (4 ani).

#44
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010

View PostSwatKat, on 19 martie 2017 - 20:24, said:

Eu am luat-o manuala. Dar sunt foarte fiabile sa stii. Am un vecin cu Octavia Diesel DSG, cu 200000 km. Functioneaza ireprosabil.

#45
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Da, cu DSG 6 ambreiaje umede cu interval de schimb ulei la 60.000km (1000-1400ron revizia).

DSG 7 e o petarda de cutie cu ambreiaje uscate, stiu cazuri in care s-a schimbat pe garantie ambreiajul ca a cazut la 23.000km, si stiu cazuri in care l-am schimbat de 2 ori pana la 100.000km.

Orice dar dsg 7 nu, daca e vorba de cutia veche, pusa incepand cu motoarele 1.2 tsi.

Pe motoarele cu cuplu mare (2.0 tdi- gti) se pune dsg 6, pe motoarele subnutrite se pune dsg 7, din cauza costurilor reduse, dsg 7 cred ca tine cuplu de doar 200-220 nm, dsg 6 duce vreo 500nm.

Avem pe forum cativa cu dsg 6, care au frecat cutia si au fost nevoiti sa bage o suma buna de bani pt reparatie (mecatronic 1000E/ alte treburi 1000E). Piesele din ziua de azi, si masinile sunt consumabile, se strica inevitabil ceva dupa un numar de km. Asa ca parerea mea, ia ceva fiabil, nu ceva experimental, motorul de 1.4 tsi pe curea e bun, e de genertie noua, scoate niste consumuri de ramai masca, poti sa scoti similar cu diesel cu el, insa referitor la dsg 7 eu as renunta la ea, e o petarda.

Ca sa intelegi cat de proasta este, daca intrebi la reprezentant care sunt cele mai frecvente probleme semnalate pe garantie, ti se va raspunde:

- cutiile automate dsg 7 ambreiaje uscate-
- motoarele facute in perioada 2008-2013 benzina tfsi cu distributie pe lant-

Edited by Deenman, 19 March 2017 - 20:35.


#46
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,223
  • Înscris: 01.12.2005

View PostGroot, on 19 martie 2017 - 20:24, said:

Sau diesel Posted Image



Ai ratat ideea. Nu iti permiti Audi A4 nou, automat. Iti permiti Skoda noua automata.

Indreapta-te spre masina pe care ti-o permiti sa o cumperi noua cu foarte multa garantie.

La fel de bine te poti orienta spre un Mercedes ML (toate sunt automate) sau chiar spre un S class (toate sunt automate) SH. De ce nu o faci?

NU sunt pe principiul de a lua doar lucruri noi. Am trecut si mai trec in viata si pe la MiniPrix, chiar daca venitul lunar poate nu ar "justifica". Dar daca gasesc lucruri ok, nu dau inapoi.
La fel si la masini sau altele.
(si nevestele nu le luam de "noi" de multe ori si nu ne mai plangem) :)
Mertan ML/ S nu-mi "permit"din cauza costului ulterior cu impozite si motoare mari. Imi permit pe de alta parte un motor de 2l. In ultimii 3 ani am bagat in Megane cca 2500 euro - la o masina de 9-10 ani. Si mi-am permis acele costuri. Nu ma gandeam sa schimb masina, au fost alte prioritati.

View PostDeenman, on 19 martie 2017 - 20:31, said:

Ca sa intelegi cat de proasta este, daca intrebi la reprezentant care sunt cele mai frecvente probleme semnalate pe garantie, ti se va raspunde:

- cutiile automate dsg 7 ambreiaje uscate-
- motoarele facute in perioada 2008-2013 benzina tfsi cu distributie pe lant-
Orice masina iau am hotarat deja ca trebuie sa aiba cutie automata. Da, sunt constient de problemele multiple ale dsg7, dar faptul ca am garantie 4 ani ma scuteste oarecum de niste griji. Dar astae unul din motive pentru care Audi imi face cu ochiul.

Repet, anuntul este asta: http://www.aviamotor...lt/detalii/2100. Daca vi se pare ceva in neregula, asa la o prima vizualizare a anuntului, spuneti :)

#47
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
1. Dsg7 vs multitronic egal la probleme și costuri. Multitronic gen 1 și 2 (plin de bube, eu am 2, 2000e ECU), gen 3 de pe a4 asta e mai buna dar nu lipsita de probleme. Revizia la ambele se face la 60.000km, costa 1400 lei ulei plus filtru, ECU tot mai pica, mecatronicul tot mai pica, volanta tot mai pica. Din toate astea cel mai ieftin e volanta (original pe la 1000+ euro aftermarket de pe la 600e).
2. Mașinile noi moderne mai toate au codare pe baterie și îs agm (start stop, managementul energiei etc). Dacă îs diesel și au dotări similare ambele mașini vor avea baterii similare 70-80-90ah. Eu am de 72 pe benzina Din fabrica la skoda.

3. Skoda cu sistem audio  dynaudio (opțional) are și ea DSP în portbagaj, dar parca nu pe fibra totuși.

4. garanția 1 an e prin weltauto și e pe sistemul 1 an sau 20.000 km, 60% din suma pui tu, 40% pun ei și manopera gratis. La km mai puțin cotizezi tu cu mai puțin.

As lua skoda noua sau Audi cu sub 100.000 km în bugetul tău.

Sa ai câteva mici probleme și ai ajuns la prețul de skoda noua. Apoi eu prefer garda la sol mai mare de la skoda, am pe Audi șasiu sport și e frustrant prin oraș la parcări și garaje subterane sa am grija sa nu ating pe dedesubt.

Cat despre ținută de drum and Co, clar ca e mai buna la Audi, dar nu ceva fabulos. Antifonare e mult mai buna în schimb și se simte la viteze de peste 120-130.

Edited by t-balt, 19 March 2017 - 20:50.


#48
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,223
  • Înscris: 01.12.2005
OK, maine sper sa pot avea mai multe detalii gen cand s-au facut reviziile la Audi, ce s-a schimbat. La 150k reali ar insemna ca o revizie la multitronic abia ce a fost facuta (daca asa sta situatia).
O sa vad si care sunt intervalele de revizie deoarece nu stiu exact pentru tipul asta de motor ce si cum se schimba..
La fel, de intrebat si daca a fost schimbata bateria, eventuale erori pe tester.

#49
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Skoda all the way. Pentru ca masina noua.
Sau ideal ceva "certified preowned", de max 2 ani si cu garantie de la producator, nu de la dealer.

Edited by danX, 19 March 2017 - 21:04.


#50
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,223
  • Înscris: 01.12.2005
Ce treaba are recall-ul facut de VW North America cu o masina din Europa? Vad ca a fost un recall pentru airbag, la o cautare dupa cod VIN. Iar campurile de "check" "year" unde vad 6/2014 inseamna ca in iunie 2014 masina avea cca 30k km?

Attached Files



#51
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,486
  • Înscris: 18.06.2007
fă un drive test cu Audi și nu cred că o să mai ceri sfaturi.

vezi că e un lot de 100-200 de mașini a4 b9, 20.000 de km, quattro, alcantara etc în jur de 24.500 fără tva în germania. cred că merită efortul dacă o poți lua pe firmă.

am a4 din 2005 cu multitronic și 440.000 de km. nu are nicio problemă. am luat bilete de avion pentru 4 aprilie, sper să mai prind una din astea.

Edited by bobalex18, 19 March 2017 - 21:40.


#52
monolite

monolite

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 991
  • Înscris: 15.08.2011
la banii aia cred ca poti gasi maisini mai bune
asta daca nu esti fixat doar pe cele 2 modele

#53
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View PostGroot, on 19 martie 2017 - 20:24, said:

Ai ratat ideea. Nu iti permiti Audi A4 nou, automat. Iti permiti Skoda noua automata.


Hahahaha Posted Image  Ce dume aveti unii.

PS: Initiator, sunt sanse sa iei si A4 pe benzina cu km si mai putini tot din 2014...

Edited by TruculMagic, 19 March 2017 - 21:57.


#54
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,223
  • Înscris: 01.12.2005
Pun aici informatiile preliminare obtinute. Maine va mai tin la curent, merg sa discut face-to-face :)

Attached Files



Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate