Asigurare masini UK
Last Updated: Oct 02 2017 16:51, Started by
Owidiu
, Mar 19 2017 15:12
·
0
#19
Posted 02 April 2017 - 22:29
Eu am primit o lista cu ce masini pot sau nu pot. Nu stiam ca BMW ca este popular, o sa il iau in considerare fiind pe lista si modelul mai ieftin Seria 3.
Inca nu am facut nimic, sunt in asteptare si imi fac niste calcule. In mai o sa merg sa vorbesc acolo cu o firma partenera mai multe detalii. |
#20
Posted 03 April 2017 - 18:21
Incearca cu 3rd party, fire and theft. La mine a fost mai ieftina decat 3rd party simplu.
Admiral accepta NCB obtinut in alta tara daca ai dovada. |
#21
Posted 28 September 2017 - 23:00
O intrebare oarecum in legatura cu subiectul asigurari, pentru cei cu vechime in Anglia.
Cu cit ati echivala in bani din "basic salary" un benefit de genul: masina de serviciu la dispozitie de maxim 3 ani vechime, de genul hackback VW Golf sau Opel Astra, cu toate cheltuielile platite de firma (asigurare, service, revizii, impozite, etc)? Singura cheltuiala ce m-ar privi ar fi benzina pentru kilometrii proprii (cei in interes de serviciu sint decontati) Daca conteaza, regiunea e West Midlands. Multumesc! |
#23
Posted 01 October 2017 - 10:13
Nu e putin 1000 de lire? Cineva imi spusese ca doar asigurarea il costa 90 de lire pe luna. Deci doar de aici ar veni aproape 1100 lire intr-un an.
Edited by baducu, 01 October 2017 - 10:13. |
#24
Posted 01 October 2017 - 10:26
Beneficiul unei masini de la firma in contul pachetului salarial ar trebui sa includa:
Devalorizarea masinii Uzura masinii Intretinere (mi se schimba inclusiv anvelopele de iarna/vara de doua ori pe an) Asigurare Taxa de drum Impozit Eu am masina de la companie (noua-zero km comandata cu ce optiuni am vrut in limita unui buget dat, automata, categoria VW Golf, Astra, Focus) ca parte a pachetului salarial. Diferenta e ca eu am combustibil inclus full (fac 25k km pe an). HR-ul mi-a echivalat beneficiul masinii undeva la 10k de euro pe an. Masina e mai la sud putin, europa centrala (Belgia). Dar nici aici nu mi-e rusine cu asigurarile pentru soferii incepatori cu masini cu motoare mari. Adica la un Focus de 120 de cai, un pustiulache de 25 de ani (adica cam cand se desprinde de parinti ca pana atunci conduce pe asigurarea lui tacsu) plateste incepand de la 2000 de euro pe an. Edited by izometric, 01 October 2017 - 10:31. |
#25
Posted 02 October 2017 - 07:48
@izometric, deci sa inteleg, firma la care lucrezi , ti-a CUMPARAT masina? daca ti-a cumparat-o, a facut cea mai proasta afacere , nu inteleg de ce au facut asa ceva. De obicei, cand angajatilor li se da masina , se face leasing operational cu un contract pe , de obicei 2 ani. Dupa ce expira contractul de leasing operational, masina se poate returna sau se poate plati diferenta si cumpara (prea putin probabil).
Si eu in UK am masina de serviciu, la fel, compania l a care lucrez m-a pus sa imi aleg ce masina vrea intr-un buget de xx Lire. apoi a contractat o firma de leasing iar aia au cumparat masina si mi-au dat-o mie. Ma rog, nu stau acum sa explic ce e leasingul operational ,ca majoritatea sunt sigur ca stiti, dar in UK si Franta, unde am destul de multi prieteni care lucreaza la companii mari, nu am auzict a ca acea companie sa CUMPERE masina, ci...leasing toate. Bineanteles, asigurarea e treaba companiei de leasing si o parte din asigurare o incude in plata lunara |
#26
Posted 02 October 2017 - 08:19
Masina a costat 25.000 de euro. Are garantie din bara in bara 5 ani. Firma recupereaza taxe, basca mi-o pune mie la dispozitie in contul a, nu stiu, 7-8000 de euro pe an parte la salariu.
Prin contract trebuie sa tin masina 180.000 km inainte sa imi fie schimbata. Asta inseamna minim 6 ani, dar cred ca mi-o vor schimba cu putin inainte sa iasa din garantie. Cand o vor schimba, masina va fi produs pentru ei 8k x 5 ani = 40.000 de euro. Si o vor vinde cu pretul pietei pentru o masina uzata de 5 ani (foarte mari preturile la masini de flota in Belgia din cauza ca sunt intretinute ca la carte) -> probabil o vor vinde la un 7-8k de euro. Eu zic ca au facut o mega afacere. Edited by izometric, 02 October 2017 - 08:20. |
#27
Posted 02 October 2017 - 09:09
In cazul ofertei mele mi-au echivalat-o intre 5000-7000 lire/an din "basic salary" dar mie mi se pare un pic cam mult. Cum spuneam, eu platind doar benzina pt km proprii. Cum vi se pare aceasta echivalare?
|
#28
Posted 02 October 2017 - 14:17
sincer mi se pare ca v ati complicat
eu am o oferta si mai misto....masina e luata de compania la care lucrez in leasing operational, compania plateste rata lunara a masinii care cuprinde si asigurarea doar pentru un singur sofer,adica eu. dupa 2 ani dau masina inapoi la firma de leasing si nu ma intereseaza ce se intampla cu ea. bineanteles am posibilitatea sa o cumpar daca vreau,dar nu prea vad rostul de ce as da banii pe o masina de 2 ani cand pot lua alta noua. eu nu platesc nimic in toata ecuatia asta,doar motorina ce sare de 1000 de mile pe luna (deci practic compania imi plateste ca si combustibil, 12000 de mile pe an) atat considera ei ca trebuie sa fac ca si mile in interes de servici. ca si masina,m am incadrat intr un Land rover Discovery,contract pe 2 ani si am declarat 20000 de mile pe an,ce trece peste,ma va costa personal 0,08 lire pe mila. Daca sunteti in uk, va recomand Lex ca si companie de leasing,sunt foarte flexibili,mai ales daca se iau mai multe masini,fac preturi bune Edited by cuculea, 02 October 2017 - 14:22. |
|
#29
Posted 02 October 2017 - 16:51
Masina e a firmei, proprietate, leasing nu e treaba mea. Eu doar o folosesc. Nu am vreo obligatie fata de ea in nici un fel. Ma interesa doar o echivalare a acestui benefit in bani din "basic salary"
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users