Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Martor baterie se aprinde se stinge si rămân fara servo
Last Updated: Jul 09 2017 15:58, Started by
Smirefoxy
, Mar 19 2017 10:12
·
0
#3
Posted 19 March 2017 - 10:18
mergi la un test vagcom.vezi ce coduri de eroare ai .din vorbe sunt multe presupuneri.martorul baterie se aprinde cand nu incarca alternatorul.una din ele.
|
#4
Posted 19 March 2017 - 10:26
Mersi frumos ,poate fi din cauza ca nu am pus inca scutul?
|
#5
Posted 19 March 2017 - 10:39
Dacă pompa de servo e electrică, e normal să rămâi fără servo atunci când nu-ți mai încarcă alternatorul.
Verifică încărcarea și remediază problemele de la alternator. |
#7
Posted 19 March 2017 - 10:52
ammazon, on 19 martie 2017 - 10:39, said:
Dacă pompa de servo e electrică, e normal să rămâi fără servo atunci când nu-ți mai încarcă alternatorul. Verifică încărcarea și remediază problemele de la alternator. |
#8
Posted 19 March 2017 - 10:56
PoeOvidiu, on 19 martie 2017 - 10:52, said:
Chiar daca e eletrica servo, tot ramai fara servo cand patineaza pentru ca nu incarca. eu am facut un experiment, am oprit motorul in mers si aveam servo fara probleme, nu stiu pe ce principiu dar nu s-a intarit deloc, nici cu masina in viteza nici scoasa din viteza. Directia e electrica la mine, dar nu inteleg de ce nu moare cu motorul oprit. |
#11
Posted 19 March 2017 - 11:05
Smirefoxy, on 19 martie 2017 - 10:26, said:
Mersi frumos ,poate fi din cauza ca nu am pus inca scutul? Verifica ,cablul de minus(masa) intre motor si caroserie/baterie caroserie,posibil sa nu fie strins. Edited by XTH, 19 March 2017 - 11:07. |
#12
Posted 19 March 2017 - 11:19
verifica alternatorul, daca ai fulie cu rulment/,,fray" e posibil sa fie defecta fulia(se invarte fulia dar nu si axul alternatorului!)
|
#13
Posted 19 March 2017 - 12:09
Daca e alternatorul "din fabrica" si nu ai umblat pana acum la el e posibil sa ai periile uzate.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aVvPzwtxdrM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by dicdobre, 19 March 2017 - 12:09. |
#14
Posted 19 March 2017 - 12:36
#15
Posted 19 March 2017 - 13:07
Sau fulia de pe arbore, daca nu e dintr-o bucata. De regula, fuliile sunt din doua bucati, cu cauciuc intre, se mai intampla sa se dezlipeasca si sa se invarta doar interiorul, exteriorul, pe care vine cureaua sa stea. Din cauza asta, nici pompa de servo nu se invarte, directia merge greu.
Ridica capota cand face figuri si vezi ce se invarte si ce nu, eventual cuconsumatorii porniti, sa fortezi alternatorul, pune pe cineva la volan sa roteasca stanga-dreapta maxim. Poti sa arunci un ochi si sub masina, la fulie, sa vezi care-i starea ei, eventual tragi o linie cu marker, creta, pe fulie, radial, apoi dupa ce a facut figuri, te uiti daca linia a ramas continua. |
|
#16
Posted 19 March 2017 - 14:26
Mulțumesc frumos tuturor pentru opinii am sa încerc unele sfaturi care subt chiar bune.
|
#17
Posted 19 March 2017 - 15:26
ammazon, on 19 martie 2017 - 10:39, said:
Dacă pompa de servo e electrică, e normal să rămâi fără servo atunci când nu-ți mai încarcă alternatorul. Verifică încărcarea și remediază problemele de la alternator. |
#18
Posted 09 July 2017 - 15:58
Si mie mi se opreste in mers... cat este in viteza si trage nu se opreste...doar cand scot pe liber in intersectie, semafor etc... vreo idee de ajutor?!
1.8 benzina golf 3 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users